washcloud Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Απ' το Πάσχα -εκτός κι αν το 'χει ανοιχτό και στο μπαλκόνι- κάπως δύσκολο να έχει μαζέψει "τόση" σκόνη, αλλά όπως είπα το καλύτερο που έχει να κάνει πάντα κανείς είναι να ξεκινάει από τα "λιγότερο κοπιώδη" (και ακριβά), μπας και...
thanasis00 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 θα το ελεγξω και αυτό... πάντως ο πιο "λογικός" τρόπος προσέγγισης του προβλήματος είναι αυτό που πρότεινε ο φίλος vag3d με το print screen. έτσι θα εξακριβωθεί αν φταίει το pc ή η οθόνη
washcloud Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Αν μιλάμε για "λογικό τρόπο προσέγγισης", αυτό που ούτως ή άλλως πρέπει ν' ακολουθήσει είναι να πάει για έλεγχο στο σημείο αγοράς - μιας και φαντάζομαι ότι είναι εντός εγγύησης, όντας ενός 6μήνου
thanasis00 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 ναι αλλά για να διαπιστώσουν το πρόβλημα μπορεί να χρειαστεί και βδομάδα συνεχούς παρακολούθησης.. κατι που δεν θα κάνουν... (είναι και από το eshop αγορασμένο...)
washcloud Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 ...αν παρ' ολ' αυτά, ΕΙΝΑΙ θέμα hardware, δε νομίζω ο φίλος σου να προτιμά να πάρει κάρτα ή οθόνη απ' την τσέπη του...Και για να του αλλάξουν κάτι, ΠΡΕΠΕΙ να το διαπιστώσουν... It sucks, i know, αλλά.....
thanasis00 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 ή μπορούμε να περιμένουμε να επιδεινωθεί το πρόβλημα με τη χρήση, και να εντοπιστεί μετά πιο εύκολα anyway, αναμονή λίγο ακόμα μέχρι να το ξανακάνει για να τσεκάρουμε αν φταίει όντως το pc ή η οθόνη, και μετά βλέπουμε...
washcloud Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 ...αν εκτός του ότι η "αναμονή" δεν είναι ενοχλητική (και να ξαναεμφανιστεί όμως...πόσες πιθανότητες να υπάρχουν για "άμεση ανεύρεση της αιτίας"; ), δεν ξεπεράσει τον...χρόνο της εγγύησης, τότε καλώς... ...Αυτό που βλέπω εγώ όμως, είναι ούτως ή άλλως η τελική κατάληξη να είναι το RMA... Αnyway, το "μόνο" που μάλλον μπορεί να γλυτωθεί, είναι η προχωρημένη παραμονή του υπολογιστή στο κατάστημα. Το οποίο βέβαια περιλαμβάνει είτε την δοκιμή έτερης κάρτας γραφικών επί "μακρόν", είτε την (επίσης πιθανώς επί μακρόν) δοκιμή της οθόνης σε κάποιο άλλο pc, σε συνδιασμό με την χρήση κάποιας CRT (για να έχει οθόνη) που θα μπορούσε να έχει καταλήξει στα σκουπίδια. Trial and error δηλαδή, πράγμα που προαναφέρθηκε (και δεν είναι και τόσο απλησίαστο), για να έχει ο φίλος σου αφ' ενός την ένδειξη, του πού βρίσκεται το πρόβλημα - αφ' ετέρου να μπορέσει να μιλήσει "εμπεριστατωμένα" στους τεχνικούς του e-shop, λέγοντάς τους "το εντόπισα πού είναι, κρατήστε την (είτε κάρτα, είτε οθονη) για μια-δυο βδομάδες για να βεβαιωθείτε, αλλά ΜΗ μου πείτε "δεν βρίσκουμε πρόβλημα", δε θα το δεχτώ απ' τη στιγμή που ο ίδιος το έχω διαπιστώσει (αναφέροντας τις ενέργειες του και τον χρόνο που συνολικά πήραν μέχρι τη διαπίστωση). Καταννοώ ότι η αλλαγή δεν μπορεί να είναι άμεση χωρίς τη σχετική διαπίστωση ΚΑΙ από εσάς, απλά είναι θέμα ΧΡΟΝΟΥ, σας το τονίζω, το να το διαπιστώσετε"...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.