Προς το περιεχόμενο

Ms Access Database and Network question!

Nycos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Thelw na ftiaksw mia efarmogi i opoia tha trexei se 5 pc sindemena sto diktio, kai oi 5 ipologistes tha enimeronoun mia vasi dedomenwn (ston server) stin opoia fisika tha mporoun na provaloun diagrafoun metavaloun ta stoixeia tis.

I efarmogi afora tin kataxorisi parageleiwn se etairia emporias hardware, etsi oste kathe politis na mporei na diaxirizetai sto pc tou tin koini vasi dedomenwn.

Kamia idea??? Ms Access?? How to???

Parepiptontos, iparxei kanena prog pou na kanei kata kapoion tropo ta mdb arxeia se exe, diladi ektelesimi vasi dedomenwn alla na mporeis na deis ektheseis ktl...

Thankzz..

Δημοσ.

Auto pou thes na kaneis ginetai poli eukola me tin access... To olo pou prepei na kaneis einai otan ftiakseis tin basi na peis stin access oti tin sigekrimeni basi thes na tin kaneis shared. Pigaine tools->options->advanced kai ekei tha breis oles tis rithmiseis pou tha xreiasteis. Kai min ksexaseis na baleis to mdb arxeio se ena shared folder tou server. Oso gia to an mporeis na kaneis ta mdb arxeia se exe, auto den ginetai akoma kai me tin developer edition tou Office giati ektios apo tin access basi tha sou balei kai to microsoft data engine (MSDE). Opote i pio eukoli lisi tha einai na kaneis kati se visual basic. Elpizo na boithisa tin katastasi

Δημοσ.

ego tha sou proteina na stiseis SQL server. To isxyrotero ergaleio gia tin douleia pou thelleis... Meta mporeis na stiseis kai ena intranet kai na kaneis oti thelleis efkola kai grigora.

Alla na xereis oti einai panakribo paketo...ektos an skefteis tin "paranomi" elliniki ekdohi!! :)

tora ektos apo ton SQL server yparhoun alles 2 liseis, Oracle kai MSDE (pali tis microsoft, kati antistoiho me ton SQL server alla me ligoteres dynatotites alla propanton: dorean!)

Its your choice!! Pantos den sou sinisto tin Access gia diktiakes ergasies...eidika an skopeveis na megaloseis to diktio argotera i tyhei na doulevete ti basi sigxronos parapano apo 1-2 atoma, den leei katholou!! Ase pou einai panargi!

Δημοσ.

Nycos,

Se synexeia aftou pou leei o Prodigal Son, kalo tha einai episis, na kaneis thn database sou split, diladi na einai xoria ta data apo tis efarmoges (formes, reports etc). Afou tin etoimaseis, stin Access yparxei ergaleio na sou kanei aftomato split. Tools....database utilities .....database splitter.

Tha diafoniso omos me ton UserX, ektos an milame gia mia pragmatika megali vasi, me para pollous xristes. H access mexri 10-15 xristes kai an einai stimeni sosta, exei ikanopoiitikotati taxytita.

Gia arxeia exe, koita thn Visual Basic ths microsoft. Na exeis ypospin, oti an xekiniseis me Access boreis na kaneis "upsizing" se SQL Server, kai episis mporeis na pas kai se VB argotera. Gia thn ora, kai an i vasi sou einai apli, i access einai to pio efkolo ergaleio.

Kali tyxi, kai oti xreiasteis edo eimaste....

Δημοσ.

nai nai einai poly kalo!!! kai propanton dorean!! SQL server einai pragmati gia megaliteres baseis kai perissoterous hristes apla an eheis ti dinatotita na egatastiseis clopyright ekdosi mono gia ekeini tin periptosi leei allios einai panakribos!!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...