Προς το περιεχόμενο

1s_ Aσκηση _Project


y0rg0s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλος σας βρηκα .παιδες ειμαι νεος .στο forum σας. και πιστευω. πως ειναι αξιοπιστο για καθε ειδους λυσεις. . Εγω ειμαι φοιτητης Πληροφορικης Α΄ Εξαμηνο και μας εχουν βαλει project. στην C. και αν μπορει καποιος να βοηθησει με τις παρακατω συναρτησεις και το main programma θα ηταν ευχης εργον γιατι δεν τα παω καλα με τις συμβλολοσειρες και γενικοτερα με τον προγραμμματισμο. :/ H ασκηση ειναι η εξηs: ΑΣΚΗΣΗ 1

Να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα το οποίο θα διαβάζει αριθμούς που θα δίνονται από το χρήστη ολογράφως. Το πρόγραμμα θα πρέπει στο τέλος να εκτυπώνει τον μέσο όρο των αριθμών που διάβασε (σε αριθμητική μορφή, με δύο δεκαδικά ψηφία). Πιο συγκεκριμένα θα είναι σε θέση να «καταλαβαίνει» τις λέξεις “one”, “two ”και “three ”ενώ όλες τις άλλες θα τις θεωρεί 0.

1.Να γίνει συνάρτηση με όνομα digit η οποία θα δέχεται μια συμβολοσειρά S και θα επιστρέφει έναν ακέραιο αριθμό σύμφωνα με τα παρακάτω:

·Αν η συμβολοσειρά ταυτίζεται με το "one" θα επιστρέφει τον αριθμό 1.

·Αν η συμβολοσειρά ταυτίζεται με το "two" θα επιστρέφει τον αριθμό 2.

·Αν η συμβολοσειρά ταυτίζεται με το "three" θα επιστρέφει τον αριθμό 3.

·Σε κάθε άλλη περίπτωση θα επιστρέφει τον αριθμό 0.

2.Να γίνει συνάρτηση με όνομα avg η οποία θα δέχεται ένα πίνακα 5 ακεραίων και θα επιστρέφει το μέσο όρο των στοιχείων του.

3.Να γίνει πρόγραμμα το οποίο θα διαβάζει 5 συμβολοσειρές από το χρήστη. Για κάθε συμβολοσειρά θα καλεί τη συνάρτηση digit για να τη μετατρέψει σε ακέραιο αριθμό και θα αποθηκεύει τον ακέραιο αριθμό σε πίνακα. Στη συνέχεια το πρόγραμμα θα υπολογίζει το μέσο όρο των αριθμών του πίνακα, καλώντας την συνάρτηση avg και θα εμφανίζει το μέσο όρο στην οθόνη.

 

 

Ευχαριστω πολυ οποιον και αν με βοηθησει

Δημοσ.

Χωρίς παρεξήγηση, αλλά σπουδάζεις πληροφορική και δεν τα πας καλά με τον προγραμματισμό?

Τι θα κάνεις στα επόμενα εξάμηνα?

Δημοσ.

δΕΝ ασχολουμαι αλλο . ευχαριστω πολυ και διαγραφω το post. giati ολοι ειστε πολυ για τον . . . αλλα . . . τι να κανουμε ετσι μεγαλωσατε . .

Δημοσ.

Αν είμαστε εμείς για τον ... εσύ είσαι αναιδής και θρασύτατος.

Μπορεί να σου φαίνεται χοντρό που κάποια παιδιά στην είπανε, αλλά για φαντάσου τη θέση σου όταν θα βγείς να βρεις δουλειά σαν ...προγραμματιστής!

Θα γελάνε και οι πέτρες.

Αυτό θέλεις από τη ζωή σου? Έτοιμες λύσεις και μασημένη τροφή?

Δημοσ.

κ για να δεισ ποσο λαθος κανεις. δεν θελω να ακολουθησω τον προγραμματισμο αλλα τα δικτυα. τι να πω Οκ. δεν θελετε να βοηθησετε. . δν μπορω να κανω κατι.

Δημοσ.

Μα αγόρι μου, δεν μπορείς να μάθεις δίκτυα αν δεν έχεις πολύ καλές γνώσεις μαθηματικών. Και ο προγραμματισμός ακριβώς αυτό είναι. Η πληροφορική είναι επιστήμη που απαρτίζεται από πολλούς τομείς και όχι μόνο δίκτυα. Πρέπει να αποκτήσεις γνώσεις σε όλους τους τομείς της για να επικεντρωθείς μετά στα δίκτυα που σου αρέσουν. Σκέψου το σαν την Ιατρική. Θέλεις να γίνεις καρδιοχειρούργος αλλά να μην ασχοληθείς με την ανατομία. Γίνεται?

Στη σχολή σου δεν σας τα έχουν πει όλα αυτά?

Δημοσ.

Ρε φίλε, η άσκηση είναι επιεικώς γελοία. Μ' αυτά που έχετε κάνει στο εξάμηνο, άνετα τη βγάζεις. Άντε να χρειαστεί να δεις και λίγο στο cprogramming.com.

 

Τα παιδιά αυτό που λένε (λίγο καυστικά βέβαια αλλά έχει παραγίνει το κακό), είναι ότι αν δείξεις κώδικα που έγραψες και πεις το πρόβλημα, θα σε βοηθήσουν. Το να ζητάς όμως έτοιμη άσκηση...

 

Η άσκηση είναι πανεύκολη, πίστεψέ με. Ειδικά που σας ξεκίνησαν με C, δε θα έχεις κανένα πρόβλημα. Αν τη λύσεις πρώτα με ψευδοκώδικα κι αναλύσεις τα βήματα που θ' ακολουθήσεις, θα σου φανεί πιο εύκολη.

Δημοσ.

Υπάρχουν δυο επιλογές ανόητε φοιτητή:

 

1. Στρώνεις τον κ... σου κάτω, διαβάζεις και κάνεις τις εργασίες σου και δεν γίνεσαι γελοίος στα forum

2. Πληρώνεις κάποιον και σου τις κάνει με ότι αρνητικό συνεπάγεται για το μέλλον σου

 

Προφανώς τον δικό σου χρόνο υποθετικά τον κοστολογείς πολύ ακριβά για να μην την κάνεις ο ίδιος! Έτσι δεν είναι; Εμείς λοιπόν γιατί να στο κάνουμε τσάμπα;

 

Γκέγκε;

 

Άντε καλά Χριστούγεννα! :-)

Δημοσ.

Εν τω μεταξύ μου κάνει εντύπωση που κανένας δε σχολίασε ότι ο μικρός Γιωργάκης που είναι στο Α' εξάμηνο ξέρει ήδη τι ακριβώς θέλει να κάνει στο μέλλον του (δίκτυα). Τα οποία βέβαια προφανώς δεν έχει την παραμικρή ιδέα τι αφορούν, και τι μαθηματικό έχει να φάει στη μάπα.

 

Αλλά τι να ξέρουν μωρέ και αυτοί που έφτιαξαν το πρόγραμμα σπουδών στη σχολή σου (και σε εκατοντάδες αντίστοιχες σε όλο τον κόσμο) και έβαλαν τον προγραμματισμό υποχρεωτικό μάθημα...

 

Άντε, καλά Χριστούγεννα και από εμένα. Μπορείς να δουλέψεις σερβιτόρος, ταμίας κλπ κάπου για να πληρώσεις αυτόν που θα δώσει ένα 5' από τη ζωή του για να σου κάνει την άσκηση. Εξάλλου, μάθε τέχνη κι άστηνε

Δημοσ.
Αν είμαστε εμείς για τον ... εσύ είσαι αναιδής και θρασύτατος.

Μπορεί να σου φαίνεται χοντρό που κάποια παιδιά στην είπανε, αλλά για φαντάσου τη θέση σου όταν θα βγείς να βρεις δουλειά σαν ...προγραμματιστής!

Θα γελάνε και οι πέτρες.

Αυτό θέλεις από τη ζωή σου? Έτοιμες λύσεις και μασημένη τροφή?

 

Ρε φίλε χαλάρωσε λίγο.Α' εξάμηνο είναι το παιδί.Λίγο υπερβολικός δεν είσαι;y0rg0s δεν μπορούμε να σε βοηθήσουμε αν δεν μας δώσεις έστω λίγο κώδικα να δούμε τις σκέψεις σου.Κανε πρώτα κάποια προσπάθεια και ότι πρόβλημα έχεις πές να το κοιτάξουμε.Αλλά έτσι να σου δώσουμε στο πιάτο όλη την άσκηση δεν είναι σωστό και δεν θα σε βοηθήσει.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...