Προς το περιεχόμενο

Θετικές και Αρνητικές Συνέπειες των Online Games


nojipa

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Στα πλάισια μιας ερευνητικής εργασίας που κάνουμε, θα θέλαμε την βοήθειά σας.

Η έρευνα απευθύνετε σε Online Gamers και σκοπός της είναι να βρεθούν, οι θετικές και τις αρνητικές συνέπειες των διαδικτυακων παιχνιδιών. Η έρευνα διεξάγετε μέσω ερωτηματολογίου και διαρκεί λίγα λεπτά.

Για να απαντήσετε το ερωτηματολόγιο ακολουθήστε το link: http://www.onlinegamingsurvey.co.uk/OGSurvey_GR.html

 

Ευχαριστούμε για τον χρόνο σας.

 

---------- Προσθήκη στις 19:24 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 18:07 ----------

 

Σκοπός της έρευνας, είναι η κατανόηση των θετικών και αρνητικών συνεπειών, από κοινωνικής και ψυχολογικής πλευράς, των διαδικτυακών παιχνιδιών καθώς και τις πιθανές αδυναμίες που προκύπτουν από την αλληλεπίδραση σε ένα 3D περιβάλλον.

Τα συμπεράσματα της έρευνας, θα συνεισφέρουν στην διερεύνηση των κοινωνικών και ψυχολογικών επιπτώσεων της κοινωνικής μηχανής στην ανθρώπινη συμπεριφορά.

 

Σχόλια, τόσο για το ερωτηματολόγιο όσο και για την έρευνα, είναι ευπρόσδεκτα!

Δημοσ.

Επίσεις και απο εμένα...

Αν και πιστεύω πως έπρεπε να υπάρχει και μια ερώτηση πόσα χρόνια παίζεις παιχνίδια.....αλλίως θα απαντούσα όταν είχα αρχίσει και αλλιώς απάντησα τώρα.

Όταν είχα αρχίσει είχα ενθουσιασμό ενδιαφέρον ότι έβγαινε το έπερνα είτε αντίγραφα είτε αυθεντικά και το εγκαθιστούσα για να το δώ. Έτρωγα ένα κάρο ώρες μόνο παίζοντας.

Τώρα πλέον βαρέθηκα...έχω 3 χρόνια που παίζω μόνο 2 παιχνίδια (Company of heroes, Battlefield 2142) και αυτά μετά τις 10 το βράδυ που τελειώνω τη δουλειά για να περάσει η ώρα μου.

Όσον αφορά το οικονομικό όμως πρέπει να αντιστοιχίσουμε και τις εξόδους. Μια έξοδος σήμερα σε ένα μπαράκι πίνοντας 2 μπύρες και τρώγοντας 1 σάντουιτσ μαζί με τις βενζίνες βγαίνει κοντά 20 ευρώ...δεν εννοώ τι είναι καλύτερο...αλλά θέλω να πω πως ένας κανονικός εργαζόμενος...(όχι δημόσιος υπάλληλος λόγου χάρη) δεν μπορεί να ανταπεξέλθει σε κάτι τέτοιο καθημερινά. Οπότε διαλέγει κάτι πιο οικονομικό.

Δημοσ.

Η έρευνα απευθύνεται σε περισσότερο απο μια χώρες (Ελλάδα, Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία, ΗΠΑ, Κινα και Ταιλάνδη), έτσι οι ερωτήσεις είναι γενικές. Λόγω της συμμετοχής παραπάνω του ενός πανεπιστημίου, καθώς και οτι η έρευνα αποτελεί μέρος της διδακτορικής διατριβής του Ben Sanders, από το Πανεπιστημίο του Plymouth, πολλές ερωτήσεις ήταν ήδη καθορισμένες.

 

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας και για τα σχόλια σας!

Δημοσ.

Πρώτον και κύριον επιτέλους ένα ερωτηματολόγιο όπως θα έπρεπε να είναι. Με λεπτομέρειες στην πρώτη σελίδα, ποιος κάνει τι για ποιον λόγο, ποιος είναι ο καθηγητής, ποιο το mail του, για ποιο πανεπιστήμιο. Συγχαρητήρια.

 

1) Πόσες μέρες κατά μέσω όρο παίζετε την εβδομάδα; <-- Λάθος

 

2) Στην ερώτηση για το αν έχουμε πωλήσει τον χαρακτήρα μας, θα ήταν ενδιαφέρον να γραφεί καλύτερα αν "θα πουλούσατε τον χαρακτήρα σας". Οι άνθρωποι που θα τον πουλούσαν είναι πολύ περισσότεροι από αυτούς που έχουν τα προσόντα για να τον πουλήσουν και εσάς μάλλον σας ενδιαφέρει αυτό περισσότερο.

 

3) Ποιές από αυτές τις πληροφορίες έχεις αποκαλύψει; <-- Αν δεν έχω αποκαλύψει δεν με αφήνει να πάω παρακάτω, ούτε έχει σαν επιλογή το "καμία". Εκτός αν θεωρείς ότι τουλάχιστον το όνομα θα το αποκαλύψουμε κάποια στιγμή.

 

Done.

Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις διορθώσεις και τα σχόλια. Είναι μικρά πράγματα που συνήθως δεν τα βλέπει κάποιος, ακόμη και εάν τα έχεις ελέγξει. Κάποια διορθώθηκαν, αλλά κάποιες ερωτήσεις, για να αλλαχθούν, πρέπει να συζητηθούν με υπόλοιπα άτομα που συμμετέχουν στην έρευνα.

 

Για περισσότερες πληρφορίες για το γενικό project "Virtual Vulnerabilities", τα άτομα που την διεξάγουν την έρευνα, καθώς και συναφή δημοσιεύσεις, θα βρείτε στο ακόλουθω link:

http://www.onlinegamingsurvey.co.uk/VV/index.html

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...