Προς το περιεχόμενο

Προγραμματισμος σε C: εισαγωγη τιμων πινακα απο τον χρηστη του προγραμματος


glaer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα, εχω μια εργασια για την σχολη μου που πρεπει να υλοποιηθει σε C και χρειαζομαι καποιο τροπο ωστε να αποθηκευω τις τιμες που εισαγει στον πινακα ο χρηστης του προγραμματος.

πχ εχω ενα μονο διαστατο και ενα δισδιαστατο πινακα:

int N[10];

float L[10][10];

 

και θελω ο χρηστης να εισαγει τις τιμες των Ν(1),Ν(2),...,Ν(10) καθως και των L(1,1),L(1,2),L(1,3),...,L(10,10).

Σε παλαιοτερες σημειωσεις της σχολης μου απ'το μαθημα C δεν λεει πουθενα πως γινεται αυτο, και ουτε βρισκω καπου στο google.

Φανταζομαι κατι τετοιο:

printf("Παρακαλω εισαγετε τιμες για τον πινακα Ν");

printf("Ν(i):");

scanf("...");

που με καποιο τροπο θα επαναλαμβανεται,θα αλλαζει τον αριθμο i (στο N(i)) για διευκολυνση του χρηστη και θα αποθηκευει τις τιμες που εισαγει ο χρηστης για καθε Ν στον πινακα!

Δεν ξερω ομως πως γινονται ολα αυτα ουτε αν ειναι καν υλοποιησιμα...

 

Ευχαριστω εκ των προτερων

Δημοσ.
Εύκολο είναι ρε φίλε αυτό με ένα loop που αλλάζει το i...αποκλείεται να μην το είπατε...

 

μπορει και να το ειπαμε αλλα μετα απο 3 χρονια ειναι δυσκολο να θυμασαι τι εχει ειπωθει στην αιθουσα...Στις σημειωσεις παντως δεν υπηρχε κανενα τετοιο παραδειγμα!

 

Αν σκεφτείς ότι στις περισσότερες σχολές κάτι τέτοια τα θεωρούν δεδομένα...

 

και οντως μπορει να τα θεωρουνε αλλα κακως γιατι μπορει καποιος(ανωμαλος)φοιτητης σαν κ εμενα να περασε σε σχολη πληροφορικης απο θετικη κατευθυνση και να μπηκε μην εχοντας καμια ιδεα για προγραμματισμο ;)

 

Ευχαριστω ολους παιδια για το ενδιαφερον το εκανα και τρεχει μια χαρα!!

 

---------- Προσθήκη στις 03:09 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 02:34 ----------

 

Μηπως ξερει καποιος να μου πει πως γινεται να υλοποιηθει αυτη η πραξη στην C?

 

Pblocking.jpg?t=1263603788

Δημοσ.

#include <math.h>

 

//φτιάξε μία συνάρτηση να υπολογίζει το παραγοντικο--->double paragontiko(int i){}

 

//===========================

C

Σ ---->

i=0

 

double sum=0;

for(int i=0;i<C;i++){

sum+=(pow(F,i)/paragontiko(i));

}

//============================

double arithmitis=pow(F,C)/paragontiko©;

double P=(arithmitis/sum);

 

 

πιστεύω να το έγραψα σωστά

Δημοσ.
Αν σκεφτείς ότι στις περισσότερες σχολές κάτι τέτοια τα θεωρούν δεδομένα...

 

αυτο ειναι ενα πολυ κακο φαινομενο. γενικα με τις σχολες πληροφορικης .

Δημοσ.
αυτο ειναι ενα πολυ κακο φαινομενο. γενικα με τις σχολες πληροφορικης .

 

Συγνώμη βρε παιδιά δηλαδή τι θέλετε να πουν στην σχολή. Να σας πουν τα πάντα δεν γίνεται. Σας μαθαίνουν να σκέφτεστε . σας μαθαίνουν τα εργαλεία και μετά θεωρούν πως είναι ικανός ο καθένας να βρει λύση σε αυτό που θέλει να κάνει. Αρχικά με κακό κώδικα λόγω απειρίας αλλα θα παίζει. Ας πούμε όσον αφορά το παραγοντικό δεν το λένε στην σχολή πως υλοποιείται αλλα κάποιος που ξέρει τι είναι το παραγοντικό και τα βασικά του προγραμματισμού μπορεί να το υλοποιήσει μέσα σε 5 λεπτά. Το θέμα δεν είναι να σου δίνουν λύσεις αλλα να τις βρίσκεις ο ίδιος.

Δημοσ.
Συγνώμη βρε παιδιά δηλαδή τι θέλετε να πουν στην σχολή. Να σας πουν τα πάντα δεν γίνεται. Σας μαθαίνουν να σκέφτεστε . σας μαθαίνουν τα εργαλεία και μετά θεωρούν πως είναι ικανός ο καθένας να βρει λύση σε αυτό που θέλει να κάνει. Αρχικά με κακό κώδικα λόγω απειρίας αλλα θα παίζει. Ας πούμε όσον αφορά το παραγοντικό δεν το λένε στην σχολή πως υλοποιείται αλλα κάποιος που ξέρει τι είναι το παραγοντικό και τα βασικά του προγραμματισμού μπορεί να το υλοποιήσει μέσα σε 5 λεπτά. Το θέμα δεν είναι να σου δίνουν λύσεις αλλα να τις βρίσκεις ο ίδιος.

 

Δεν είναι ακριβώς έτσι...

Είναι καθαρά θέμα καθηγητή...

Υπάρχουν αυτοί που τα εξηγούν όλα γιατί πιστεύουν ότι όλοι είναι στο χαμηλότερο επίπεδο, και άλλοι που δεν εξηγούν τίποτα γιατί νομίζουν ότι όλοι τα ξέρουν...

Δημοσ.

Όσον αφορά τα παραγοντικό σε συνέχεια του κώδικα του Virxen75

 

Χωρίς αναδρομή

 

double factorial(int n)

{

 

double fact=1;

for (int i=1;i<=n;i++)

{

fact=fact*i;

}

return fact;

}

 

Με αναδρομή

double factorial(int n)

{

if (n<=1)

return(1);

else

n=n*factorial(n-1);

return(n);

}

Δημοσ.
Δεν είναι ακριβώς έτσι...

Είναι καθαρά θέμα καθηγητή...

Υπάρχουν αυτοί που τα εξηγούν όλα γιατί πιστεύουν ότι όλοι είναι στο χαμηλότερο επίπεδο, και άλλοι που δεν εξηγούν τίποτα γιατί νομίζουν ότι όλοι τα ξέρουν...

 

ετσι ακριβως. οταν εχει απαιτηση ο καθηγητης να ξερουν ολοι τι ειναι το southbridge σε μαθημα αρχιτεκτονικης κ ο ασχετος ( εχω λογω που το λεω ) δεν εχει ανοιξει εναν υπολογιστη να μας το δειξει τι να του πεις ? κ καλα μερικοι που ασχολουνται οι αλλοι ? οι κοπελες ? δεν ειναι ετσι τα πραγματα .δεν απαιτω σε μαθημα java να μου πει τι ειναι το int αλλα στην c ειναι υποχρεωμενος .

Δημοσ.

Ναι αλλα σίγουρα στον προγραμματισμό τουλ. εκεί που σπούδασα εγώ υπήρχαν εργασίες που έδιναν τα απαραίτητα για να ξεκινήσει κάποιος και να κατανοήσει έννοιες. Απο εκεί και πέρα ήταν καθαρά θέμα του φοιτητή να κάτσει να ασχοληθεί. Συμφωνώ ότι είναι και θέμα καθηγητή φυσικά.

Δημοσ.
Ε;;; Εσύ με το πουλί το ανοίγεις το κουτί; Μπορείς να χρησιμοποιείς και κατσαβίδι ξέρεις :-)

 

(αστειεύομαι ;-) )

 

η σχολη μου εχει γυναικειο ποσοστο 1/7 σχεδον . ποσες νομιζεις οτι ξερουν το p54 πχ ?

εκτος απο την δικια μου που της κανω μαθηματα . :-D

 

---------- Προσθήκη στις 14:21 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 14:20 ----------

 

Ε;;; Εσύ με το πουλί το ανοίγεις το κουτί; Μπορείς να χρησιμοποιείς και κατσαβίδι ξέρεις :-)

 

(αστειεύομαι ;-) )

 

ειναι βιδες που δεν χρειαζονται κατσαβιδι μαν .. σορρυ για τα συνεχομενα off topic .

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...