Προς το περιεχόμενο

Σε "μαγικα" δεν πιστευω αλλα πως γινεται αυτο ???


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Πούτσ@ μπλε.

 

Χαχαχαχαχαχα.......!!!Πω πω ελιωσα.....

 

---------- Προσθήκη στις 22:37 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 22:31 ----------

 

Ναι παιζει τελικα να μην εχουν να κανουν οι πραξεις αλλα να εχουν βρει ποια ειναι τα πιο συνηθη πραγματα που ερχονται στο μυαλο σε αυτην την ερωτηση... who knows..

 

Ναι θα συμφωνησω με αυτο....Το καναμε στο γυμνασιο αλλα εμεις το καναμε λεγοντας...:

Πες μου γρηγορα ενα τριψηφιο αριθμο με τρια ιδια νουμερα και ενα χρωμα αφου πρωτα ειχαμε γραψει σε ενα χαρτι...:

333

κοκκινο.....και της περισσοτερες φορες ολοι λεγαν αυτο....

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Καντε το παρακατω προφορικα σε φιλους κια οι 8 στους 10 θα κανουν λαθος.Ζητηστε γρηγορες απαντησεις μια και οι πραξεις ειναι ...παιδικες.

 

1000+10 = 1010

1010+80=1090

1090+1000=2090

2090+1000=3090

3090+1000=4090

4090+10= 4100 Οι πιο πολοι θα απαντησουν 5000 .Δοκιμαστε το.

Δημοσ.

[ame=

]http://www.youtube.com/watch?v=KunBZRYy1GA&feature=player_embedded[/ame]

 

---------- Προσθήκη στις 09:46 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 09:34 ----------

 

http://www.google.gr/search?q=%CE%BA%CF%8C%CE%BB%CF%80%CE%BF+%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC&hl=el&client=firefox-a&rls=org.mozilla:el:official&hs=UDi&tbs=clir:1,clirtl:en,clirt:en+math+trick&ei=ZOtfS8ipEJGYmwOjwonJDA&sa=X&oi=clir_tip&ct=search_link&resnum=11&ved=0CDIQ_wEwCg

Δημοσ.
Εγώ πάλι το πολλαπλάσιο του 9 το καταλαβαίνω...ΤΟ σύμβολο το διαφορετικό που βγαίνει κάθε φορά σωστό δεν καταλαβαίνω!

 

Κάθε φορά τα πολλαπλάσια του 9 έχουν ίδιο μεταξύ τους σύμβολο, το οποίο αλλάζει σε κάθε γύρο παιχνιδιού;)

 

Μια από τα ίδια με τον dethlord.

 

Αλλάζει σε κάθε γύρω ναι , αλλά πως γένεν να βρίσκει το συγκεκριμένο σύμβολο κάθε φορα , πως γένεν αυτο ;

 

:fear:

Δημοσ.

επειδή ότι αριθμό και να σκεφτείς για να κάνεις τις πράξεις, το αποτέλεσμα στο τέλος θα είναι πολλαπλάσιο του 9.

π.χ.

23 = 2+3 = 5, 23-5 =18

16. 1+6 = 7, 16-7 = 9

17. 1+7 = 8. 17-8 = 9

Γι' αυτό και πάντα θα βρίσκει το σύμβολο.

Κάθε φορά που ξεκινά, επιλέγει randomly ένα από τα σύμβολα. Αυτό το κρατάει για τα πολλαπλάσια του 9.

Όσο και να χτυπηθεί κανείς, λάθος δεν πρόκειται να βγει.

Μας κλέβει το πρόγραμμα από την εκκίνηση.

Δημοσ.
(..)Κάθε φορά που ξεκινά, επιλέγει randomly ένα από τα σύμβολα. Αυτό το κρατάει για τα πολλαπλάσια του 9. (..)

 

Ναι , δεν είχα παρατηρήσει οτι ο πάπυρος με τα σύμβολα κάθε φορά ειναι διαφορετικός.

Το κατάλαβα όταν έπαιξα το game 3ς 4ς συνεχόμενες φορές χωρις να σκεφτώ κανέναν αριθμό και έβγαζε διαφορετικά σύμβολα. :-D

Κανονικά , αν ήταν σωστός ο φακίρης θα έπρεπε να μου βγάλει μύνημα " Μεγάλε πρέπει να διαλέξεις έναν αριθμό" :-D

Δημοσ.
επειδή ότι αριθμό και να σκεφτείς για να κάνεις τις πράξεις, το αποτέλεσμα στο τέλος θα είναι πολλαπλάσιο του 9.

π.χ.

23 = 2+3 = 5, 23-5 =18

16. 1+6 = 7, 16-7 = 9

17. 1+7 = 8. 17-8 = 9

 

πρακτικα ετσι ειναι παντα, μαθηματικη αποδειξη υπαρχει;

:whistle:

Δημοσ.

το crocodile έχει την ακόλουθη "λογική"

Τρεις στήλες με εννιά νούμερα η κάθεμια.

Έστω ότι επιλέγουμε ένα νούμερο από την πρώτη στήλη.

Το πρόγραμμα μετά, στο δεύτερο γύρο, κάνει το εξής:

Κόβει τα νούμερα σε τριάδες, random, και τα μοιράζει πάλι στις τρεις στήλες. Τα νούμερα που απαρτίζουν κάθε τριάδα προέρχονται πάντα από την ίδια στήλη:

Έτσι η πρώτη τριάδα της πρώτης στήλης μένει στη θέση της, η δεύτερη πάει στη δεύτερη στήλη, η τρίτη πάει στην τρίτη στήλη. Το ίδιο γίνεται και με τις άλλες δυο στήλες.

Με αυτόν τον τρόπο, έξι νούμερα από κάθε στήλη αλλάζουν θέση.

Αν λοιπόν το νούμερο που επέλεξα βρισκόταν, στον πρώτο γύρο, στην πρώτη στήλη, και στον δεύτερο γύρο, έχει πάει στην τρίτη, το πρόγραμμα καταλαβαίνει ότι είναι ένα από τα τρία νούμερα της τριάδας της πρώτης στήλης που έστειλε στην τρίτη.

Μόλις του πω λοιπόν ότι το νούμερο μου είναι στην τρίτη στήλη πλέον, το πρόγραμμα κατανέμει τα νούμερα της τριάδας αυτής, κάθε ένα σε κάθεμια στήλη ξεχωριστά. και μόλις στον τρίτο γύρο του πω ότι βρίσκεται στη δεύτερη στήλη, βρίσκει το νούμερο.

Πιο απλά: με την πρώτη ανακατανομή περιορίζει την αναζήτηση του σε τρία νούμερα. Με την δεύτερη ανακατανομή βρίσκει το νούμερο.

Το έγραψα λίγο μπερδεμένα... σόρυ.

Δημοσ.
το crocodile έχει την ακόλουθη "λογική"

Τρεις στήλες με εννιά νούμερα η κάθεμια.

Έστω ότι επιλέγουμε ένα νούμερο από την πρώτη στήλη.

Το πρόγραμμα μετά, στο δεύτερο γύρο, κάνει το εξής:

Κόβει τα νούμερα σε τριάδες, random, και τα μοιράζει πάλι στις τρεις στήλες. Τα νούμερα που απαρτίζουν κάθε τριάδα προέρχονται πάντα από την ίδια στήλη:

Έτσι η πρώτη τριάδα της πρώτης στήλης μένει στη θέση της, η δεύτερη πάει στη δεύτερη στήλη, η τρίτη πάει στην τρίτη στήλη. Το ίδιο γίνεται και με τις άλλες δυο στήλες.

Με αυτόν τον τρόπο, έξι νούμερα από κάθε στήλη αλλάζουν θέση.

Αν λοιπόν το νούμερο που επέλεξα βρισκόταν, στον πρώτο γύρο, στην πρώτη στήλη, και στον δεύτερο γύρο, έχει πάει στην τρίτη, το πρόγραμμα καταλαβαίνει ότι είναι ένα από τα τρία νούμερα της τριάδας της πρώτης στήλης που έστειλε στην τρίτη.

Μόλις του πω λοιπόν ότι το νούμερο μου είναι στην τρίτη στήλη πλέον, το πρόγραμμα κατανέμει τα νούμερα της τριάδας αυτής, κάθε ένα σε κάθεμια στήλη ξεχωριστά. και μόλις στον τρίτο γύρο του πω ότι βρίσκεται στη δεύτερη στήλη, βρίσκει το νούμερο.

Πιο απλά: με την πρώτη ανακατανομή περιορίζει την αναζήτηση του σε τρία νούμερα. Με την δεύτερη ανακατανομή βρίσκει το νούμερο.

Το έγραψα λίγο μπερδεμένα... σόρυ.

 

Ωραιος.Ευχαριστω.

Δημοσ.
πρακτικα ετσι ειναι παντα, μαθηματικη αποδειξη υπαρχει;

 

Έκανα μια στα γρήγορα. Όταν σου λέει "διάλεξε διψήφιο αριθμό γ" είναι ισοδύναμο με το να σου πει:

Διάλεξε δύο φυσικούς α,β από το 1 έως το 9. (Αφού κάθε διψήφιος γ μπορει να γραφεί γ=10*α + β)

Έστω γ ο διψηφιος:

γ=10*α+β

Σου λέει μετα κάνε α+β και αφαιρεσέ το απο το γ:

προκύπτει δηλαδή:

δ=γ-(α+β)==> δ=10*α+β - (α+β) ==> δ=9*α (πολλαπλάσιο του 9 αφού α φυσικός)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...