sotiriadisc Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 παιδιά καλησπέρα, μπορει κάποιος να μου πει το sypport / service / upgrade τις sony πως είναι ? Τι θέλω να πω: 1) Αγόραζω ένα sony και κάνω πειράματα (βάζω , βγάζω προγράμματα , αλλάζω windows και γενικα software )....... έχει κάποιο restore cd ? 2) Θέλω να αλλάξω επεξεργαστη ας πούμε ... μπορώ ? πρέπει να πάει στην sony ? θα μου χρεώσουν ένα μηνιάτικο? μπορω να κάνω τέτοια αλλαγη στο πλαίσιο ?? 3) Εάν χαλάσει κάτι το πάω στην sony? έρχετε τεχνικός σπίτι? όποιος μπορεί ας πει μια γνώμη
SlimData Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 1. δεν δίνει cd. έχει ένα partition με recovery που αν χρειαστεί περνάς πάλι τα πάντα από εκεί 2. κανένα μεγάλο κατάστημα δεν θα αναλάβει να σου ανοίξει notebook σε εγγύηση. αν δεν μπορείς μόνος σου πήγαινε σε κάποιο συνοικιακό μαγαζί. εγώ στο δικό μου vaio άλλαξα επεξεργαστή μόνος μου. αν συμβεί κάτι και χρειαστεί service βάzω πίσω τον παλιό και το στέλνω. πάντα με προσοχή όμως να μην φαίνονται σημάδια ότι ανοίχτηκε 3. η sony έχει την υπηρεσία vaio link. αν πάθει κάτι το notebook και είσαι εντός εγγύησης έρχονται σπίτι σου το πάιρνουν και στο επιστρέφουν χωρίς καμία χρέωση. αν είσαι εκτός εγγύησης έχεις 2 επιλογές. ή το πας σε εξουσιοδοτημένα εντός αττικής ή το στέλνεις και πάλι στη sony όπου όμως πληρώνεις μεταφορικά (απο 150€ εως 200€) και την όποια χρέωση για την επισκευή........
profi Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 δεν θα μιλήσω γενικά,αλλά για 5 vaio που ξέρω (όχι μου είπε ένας φίλος του μπατζανάκη της 3ης μου ξαδέρφης...τα έχω δεί τα laptop) 1)Σε κανένα δεν λειτουργούσε η εφαρμογή που φτιάχνει το restore cd! 2)για μηνιάτικο δεν ξέρω,αλλά μετά την απομάκρυνσή σου από το ταμείο του πλαισίου έχεις να κάνεις αποκλειστικά με την sony aka Βέλγιο aka μήνας τουλάχιστον! 3)άλλη μια βόλτα στο βέλγιο,έρχεται courier στο σπίτι κ αν το πρόβλημα είναι όντως του laptop κ δεν το έχεις δημιουργήσει εσύ,δικά τους τα μεταφορικά!αλλά τότε ξεκινάει η ιστορία...πως θα λυθεί το πρόβλημα κ ΑΝ λυθεί! τα 2 από τα 5 έχουν κάνει το Αθήνα Βέλγιο...σύνταγμα ομόνοια για το ίδιο πρόβλημα!μετά τις 3 αποστολές έχεις δικαίωμα (το πόσο θα σε ακούσουν...σε αυτά που ξέρω μέχρι κ δικηγόρος επιστρατεύτηκε)να ζητήσεις άλλο(το οποίο δεν θα είναι καινούργιο όμως...καλύτερο ίσως,μεταχειρισμένο όμως πιθανότατα,οκ σαν καινούργιο φαίνεται αλλά κ πάλι εμφάνισε πρόβλημα!)ας πεί κ κανένας άλλος όμως την γνώμη του! τι άλλα?τι καιρό έχει εκεί?
basilis5 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 εγω εχω προσωπικη εμπειρια απο 2 vaio και τα 2 πηγαν για σερβις. Το ενα αγορασμενο απο αμερικη ,του σπασαν το πορτακι στο dvd στο αεροδρομιο σε καποιο ταξιδι. Ηρθε ελλαδα και απο εδω το εστειλα για σερβις. Μιλησα τηλεφωνικως με βελγιο αλλα το σερβις ελαβε χωρα στην γαλλια (συμφωνα με το status της dhl), Κρατησε περιπου 10 μερες επειδη περιμεναν να εθει το ανταλλακτικο απο ΗΠΑ. ΚΟστισε γυρω στα 170 ευρω εκ των οποιων τα 150 ηταν μεταφορικα+τεχνικος ελεγχος+καθαρισμα του εσωτερικου του λαπτοπ τιμη και διαδικασια παγια. Το restore φυσικα και δουλευε κανονικα. Το αλλο αγορασμενο απο πλαισιο, εφαγε μια φρικη και δεν εμπαινε στα win ουτε εκανε μονο του restore οποτε το εστειλα εντος εγγυησης παλι εξω για σερβις, και μου το επεστρεψαν εντος 3 εργασιμων (οι 2 ηταν τα πηγαινε ελα ) με απλο φλασαρισμα του bios. Το restore dvd για να το φτιαξεις φυσικα και δουλευε κανονικα εξαρχης. Εχω να πω πως εχω εμπειρια με σερβις απο sony, fujitsu,acer, toshiba, turbo x για δικα μου λαπτοπ η γνωστων και η sony εχει με διαφορα το καλυτερο σερβις- μαζι με την καλυτερη ποιοτητα στα λαπτοπ. Τωρα αν θες αναβαθμιση επεξεργαστη, δεν ξερω τιμες ουτε εντος ουτε εκτος εγγυησης, αλλα ξεκινας με δεδομενο πως η τιμη ενος νεου επεξεργαστη σε λαπτοπ ειναι τσουχτερη ουτως η αλλως. Το πλαισιο εχει εξουσιοδοτημενο σερβις για turbo x, toshiba,hp,acer απο οσο γνωριζω και σιγουρα οχι sony. Δεν γνωριζω βεβαια αν με δικη σου χρεωση αναλαμβανουν σονυ
SlimData Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2010 1)Σε κανένα δεν λειτουργούσε η εφαρμογή που φτιάχνει το restore cd! 2)για μηνιάτικο δεν ξέρω,αλλά μετά την απομάκρυνσή σου από το ταμείο του πλαισίου έχεις να κάνεις αποκλειστικά με την sony aka Βέλγιο aka μήνας τουλάχιστον! φίλε μου δεν έχω καμία πρόθεση να αμφισβητήσω αυτά που λες αλλά θα το κάνω.. 1) 5 notebook και σε κανένα δεν δούλεψε το restore? αυτό δεν δείχνει πρόβλημα των μηχανημάτων, απλά, κάποιος δεν ήξερε να τα χειριστεί.. 2) μήνας τουλάχιστον?? η sony???? πότε έστειλες τελευταία φορά?? 4, 5, 8 άντε 10 μέρες να κάνει... και ένα γενικό σχόλιο, πλέον πολλά sony στέλνονται στο εργοστάσιο της εταιρίας στη φρανκφούρτη.. δεν πάνε μόνο βέλγιο
profi Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 Φίλε SlimData φυσικά κ να με αμφισβητήσεις,γι'αυτό είμαστε εδώ!Δεν θέλω να τρομοκρατήσω με τις άτυχες περιπτώσεις που γνωρίζω κ ίσως δεν αντιπροσωπεύουν την γενική εικόνα~ 1)Να τα πώ ποιό αναλυτικά...notebook No1,φεύγει για...καμμένα Pixel,πρόβλημα υπερθέρμανσης (νομίζω ήταν από την σειρά με την 8300 που έκαιγε κανονικά),hardware-controller πρόβλημα στο raid κ αναφορά στο ότι κολλάει όταν φτιάχνει το restore cd... επιστρέφει με το 2ο.. κ το τρίτο ξαναεμφανίστηκε κ το restore τα ίδια... φεύγει ξανά επιστρέφει,μετά από λιγο πάλι πρόβλημα στο raid κ στο restore(αν δεν ήξεραν κ ήταν δικό τους το λάθος,θα πλήρωναν οι ίδιοι τα μεταφορικά...το οποίο δεν έγινε,ίσως βέβαια επειδή συνυπήρχε το άλλο πρόβλημα) κ κάπου εκεί άρχισαν οι αιώνιες διαβουλεύσεις κ με δικηγόρο για να σταλεί καινούργιο,ίδιο ή καλύτερο(στους όρους λέει οτι αν παρουσιαστεί 3 φορές το ίδιο πρόβλημα έχεις αυτό το δικαίωμα)κ εκεί τα μάσαγαν κ έλεγαν οτι ήταν διαφορετικά τα προβλήματα...τελικά έστειλαν καινούργιο γιατί είχαν κρατηθεί τα mail με τις αναφορές των προβλημάτων...αυτό κατά την γνώμη μου είναι αισχρό,αν δεν υπήρχαν δλδ τα mail θα το έπειζαν τρέλλα(Νο2...restore γιοκ κ εδώ)! netbook No3(ίδιο,μαζί τα είχαν πάρει)ίδια ιστορία ακριβώς(εκτός από τα pixel),λίγο ποιό γρήγορα όλα μιας κ ανέφεραν τα του Νο1,έρχεται καινούργιο (Νο4) μετά από 1000 ζόρια κ πολλές μέρες αφού προσπαθούσαν να στείλουν πότε χειρότερο,πότε μικρότερο,πότε πιο παλιό μοντέλο!πάλι raid,θα σταλεί σε λίγες μέρες...εδώ είπα ένα ψέμα,δεν ξέρω για το restore,δεν δοκιμάσαμε καν! Νο5,για αυτή την περίπτωση δεν γνωρίζω πολλά διότι...το laptop εταιρικό από Γαλλία,ο κάτοχος προγραμματιστής με πλούσιο βιογραφικό κ τώρα προγραμματιστής σε γνώστή εταιρία courier στην Ελλάδα κ μου ανέφερε,μετά από ερώτηση "πως κ το έχεις αφήσει με τα Vista;",πως είχε πρόβλημα με το restore κ δεν το πειράζει! αυτά που λέω για προγραμματιστής,βιογραφικό κτλ ακούγονται λίγο "respect my authoritah" το ξέρω αλλά δεν το κάνω γι'αυτό,όποιος τα αμφισβητήσει δεν θα ακούσει πράγματα του τύπου "αυτός ξέρει άκου που σου λέω" κ τέτοιες αηδίες,απλά τυχαίνει να τον ξέρω!ίσα ίσα με κάνει να αποκαλύψω άλλο ένα ψεματάκι,δεν είχε καθυστερήσεις,λόγο εταιρίας λόγο γενικής τυπικότητας της Sony δεν ξέρω! 2)Έχεις δίκιο για αυτό,οι πρώτες συναλλαγές ήταν γρήγορες(πάνω από εβδομάδα αλλά οκ,λογικό το βρίσκω),όταν όμως άρχισαν οι κουβέντες για αλλαγή κ όχι επισκευή,κ τι είναι αυτά,πάλι δίσκο αλλάξατε μόνο κ κάνατε φορματ η επικοινωνία πήγε στα τάρταρα!τελευταία φορά μέσα στο καλοκαίρι ήταν μετά απο κανένα μήνα παζαριών για το ποιό μοντέλο θα στείλουν! Σαν συμπέρασμα θα έλεγα πως αν είναι μικρό προβληματάκι είναι ολα καλά...αν σου τύχει τίποτα άλλο όμως?έπρεπε να ξεκαθαρίσω εδώ οτι αναφέρομαι σε περιπτωση που δεν είναι μια τυπική επισκευή!my bad sorry sorry για την καθυστέρηση της απάντησης αλλά δεν το είχα δει!
CptBill Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 vaio tx1xp, οσες φορες χρειαστηκε service (πχ οταν το touchpad σταματησε να δουλευει απο δικια μου υπαιτιοτητα) ηταν αψογοι. Μεσα το πολυ σε μια εβδομαδα το ειχα πισω επισκευασμενο. Vaio FZ11M. Χρειαστηκε να αλλαξει cpu αφου στο πρωτο μηνα λειτουργιας παρουσιασει το εξης κουλο: Οταν o cpu ηταν idle το laptop μετα απο καποιες ωρες παγωνε. Μου πηρε ενα μηνα περιπου (ανοιγοντας online trouble ticket) να τους εξηγω τι γινεται, να μου δινουν οδηγιες, να τρεχω ενα καρο διαγνωστικα-προσωπικα υποψιαζομουν καρτα γραφικων) μεχρι που με καλεσε μια ελληνιδα και μου ειπε πως βλεπουμε το ιστορικο του trouble ticket, θα στειλουμε κουριερ να το παραλαβει. Μεσα σε μια εβδομαδα το ειχα πισω και ενω ημουν τρομερα δυσπιστος (Αφου το προβλημα ηταν πολυ δυσκολο να το αναπαραγεις), ειχε γινει αλλαγη cpu. Το συγκεκριμενο laptop ειναι always online εδω και 2+ χρονια (δεν κλεινει κυριολεκτικα ποτε) και δεν εχει παρουσιασει το παραμικρο. Vaio fz21m, της κοπελας μου. χτυπησε ο σκληρος, αμεσα ανταποκριση, σε 3 ημερες το ειχε πισω. Παλιο vaio θα επαιρνα.
SlimData Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 Φίλε SlimData φυσικά κ να με αμφισβητήσεις,γι'αυτό είμαστε εδώ!Δεν θέλω να τρομοκρατήσω με τις άτυχες περιπτώσεις που γνωρίζω κ ίσως δεν αντιπροσωπεύουν την γενική εικόνα~............................................................ Σαν συμπέρασμα θα έλεγα πως αν είναι μικρό προβληματάκι είναι ολα καλά...αν σου τύχει τίποτα άλλο όμως?έπρεπε να ξεκαθαρίσω εδώ οτι αναφέρομαι σε περιπτωση που δεν είναι μια τυπική επισκευή!my bad sorry sorry για την καθυστέρηση της απάντησης αλλά δεν το είχα δει! Επιμένω ότι δεν θέλω να σε αμφισβητήσω.. Και μη νομίζεις ότι κι εγώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από τη sony.. Έχω στην κατοχή μου ένα vgn-fz31e από το οποίο είχα μείνει απόλυτα ικανοποιημένος.. Αρκετούς μήνες πριν έληξε η εγγύηση του αλλά και πάλι κανένα πρόβλημα μέχρι που.... απλά δεν άναβε!! Σε επικοινωνία μου με την sony μου πρότειναν να απευθυνθώ στην Mega-Service στο μαρούσι για να γλιτώσω τα μεταφορικά... Αυτό έκανα λοιπόν. Μετά από 3-4 μέρες με πήραν από την εν λόγω εταιρία και μου είπαν ότι έχει καεί η vga αλλά η sony αναγνωρίζει πως η κάρτα γραφικών του συγκεκριμένου μοντέλου ήταν ελλατωματική και υπάρχει οδηγία σε περιπτώσεις σαν την δική μου το λαπτοπ να πηγαίνει στο εξωτερικό και να επισκευάζεται σα να ήταν εντός εγγύησης.. Πλήρωσα 40€ για τον έλεγχο και πήρα το λαπτοπ. Κάλεσα πάλι λοιπόν τη sony και αυτοί κανόνισαν να έρθει courier στο σπίτι μου να το παραλάβει και να φύγει για εξωτερικό.. Να είμαι δίκαιος, στο τηλέφωνο μου τόνισαν το εξής: αν το μόνο πρόβλημα του λαπτοπ είναι η vga, τότε θα μου επιστραφεί επισκευασμένο χωρίς να πληρώσω το παραμικρό ή έστω πληρώνοντας ένα πολύ μικρό αντίτιμο ! Αν όμως υπάρχει και κάποια άλλη βλάβη τότε θα πρέπει να πληρώσω και το κόστος των ανταλλακτικών καθώς και τα μεταφορικά... Αν δεν ήθελα την επισκεύη θα έπρεπε να πληρώσω τα μεταφορικά για να μου το επιστρέψουν.. Από την mega-service βέβαια με είχαν ενημερώσει, μετά τον έλεγχό που έκαναν, ότι δεν υπήρχε κανένα άλλο θέμα με το λαπτοπ.. Με πήραν λοιπόν τηλέφωνο από τη sony και μου είπαν το εξής.. Διαπίστωσαν πως ήταν σπασμένη μια θύρα usb και αν ήθελα την επισκεύη θα έπρεπε να πληρώσω 880€....!!!!! Ακόμα δεν τους έχω απαντήσει γιατί δεν ξέρω τι να κάνω.. Δεν είναι το θέμα μου να τους εκμεταλλευτώ, ειλικρινά το λέω.. Σίγουρα χάρηκα στο ενδεχόμενο να φτιαχτεί το λαπτοπ χωρίς να πλήρωσω αλλά ήδη ήμουν έτοιμος να δώσω μέχρι 300-350€.. Με ενόχλησε όμως το πρόβλημα που μου παρουσίασαν, δεν υπήρχε!! Τέλος πάντων, θα δείξει.. Να σημειωθεί πως πήρα καινούριο λαπτοπ γιατί είναι εργαλείο δουλειάς για μένα και το χρειαζόμουν άμεσα.. Τι πήρα? Vaio vgn-nw21ef..
CptBill Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Επιμένω ότι δεν θέλω να σε αμφισβητήσω.. Και μη νομίζεις ότι κι εγώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από τη sony.. Έχω στην κατοχή μου ένα vgn-fz31e από το οποίο είχα μείνει απόλυτα ικανοποιημένος.. Αρκετούς μήνες πριν έληξε η εγγύηση του αλλά και πάλι κανένα πρόβλημα μέχρι που.... απλά δεν άναβε!! Σε επικοινωνία μου με την sony μου πρότειναν να απευθυνθώ στην Mega-Service στο μαρούσι για να γλιτώσω τα μεταφορικά... Αυτό έκανα λοιπόν. Μετά από 3-4 μέρες με πήραν από την εν λόγω εταιρία και μου είπαν ότι έχει καεί η vga αλλά η sony αναγνωρίζει πως η κάρτα γραφικών του συγκεκριμένου μοντέλου ήταν ελλατωματική και υπάρχει οδηγία σε περιπτώσεις σαν την δική μου το λαπτοπ να πηγαίνει στο εξωτερικό και να επισκευάζεται σα να ήταν εντός εγγύησης.. Πλήρωσα 40€ για τον έλεγχο και πήρα το λαπτοπ. Κάλεσα πάλι λοιπόν τη sony και αυτοί κανόνισαν να έρθει courier στο σπίτι μου να το παραλάβει και να φύγει για εξωτερικό.. Να είμαι δίκαιος, στο τηλέφωνο μου τόνισαν το εξής: αν το μόνο πρόβλημα του λαπτοπ είναι η vga, τότε θα μου επιστραφεί επισκευασμένο χωρίς να πληρώσω το παραμικρό ή έστω πληρώνοντας ένα πολύ μικρό αντίτιμο ! Αν όμως υπάρχει και κάποια άλλη βλάβη τότε θα πρέπει να πληρώσω και το κόστος των ανταλλακτικών καθώς και τα μεταφορικά... Αν δεν ήθελα την επισκεύη θα έπρεπε να πληρώσω τα μεταφορικά για να μου το επιστρέψουν.. Από την mega-service βέβαια με είχαν ενημερώσει, μετά τον έλεγχό που έκαναν, ότι δεν υπήρχε κανένα άλλο θέμα με το λαπτοπ.. Με πήραν λοιπόν τηλέφωνο από τη sony και μου είπαν το εξής.. Διαπίστωσαν πως ήταν σπασμένη μια θύρα usb και αν ήθελα την επισκεύη θα έπρεπε να πληρώσω 880€....!!!!! Ακόμα δεν τους έχω απαντήσει γιατί δεν ξέρω τι να κάνω.. Δεν είναι το θέμα μου να τους εκμεταλλευτώ, ειλικρινά το λέω.. Σίγουρα χάρηκα στο ενδεχόμενο να φτιαχτεί το λαπτοπ χωρίς να πλήρωσω αλλά ήδη ήμουν έτοιμος να δώσω μέχρι 300-350€.. Με ενόχλησε όμως το πρόβλημα που μου παρουσίασαν, δεν υπήρχε!! Τέλος πάντων, θα δείξει.. Να σημειωθεί πως πήρα καινούριο λαπτοπ γιατί είναι εργαλείο δουλειάς για μένα και το χρειαζόμουν άμεσα.. Τι πήρα? Vaio vgn-nw21ef.. Η αληθεια ειναι παρολα τα θετικα που εγραψα παραπανω, αφοτου ληξει η εγγυηση δεν ειναι καν τους πλησιαζεις αφου ζητανε τραγικα ποσα ακομα και για το πηγαινε ελα του λαπτοπ.
alexzzz Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Σε πρόσφατο service της Sony για ένα vaio που η σειρά μου διαφεύγει (13άρι με μεγάλη ποικιλία χρωμάτον... cs νομίζω) μετά από τηλεφωνική επικοινωνία ήρθαν μέσα σε 2 μέρες το πήραν και σε 4 μέρες το ξανά έφεραν... Είχε προβληματικό ανεμιστήρα στον επεξεργαστή (έκανε πολύ θόρυβο, όχι ότι δεν δούλευε). Από την δική μου εμπειρία ... άψογοι
profi Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 SlimData δεν παίζει θέμα παρεξήγησης Αυτό που λες με την θύρα μου θυμίζει λίγο αυτό που λέω πως το έπαιζαν τρέλλα κ οτι δεν παρουσίαζε το ίδιο πρόβλημα μέχρι που τους έστειλε δικηγόρος τα mail όπου αναφέρονταν οι βλάβες αναλυτικά!Επίσης τα παιδιά που λέω είχαν πάρε δώσε πρίν παραδεχθεί η εταιρία το πρόβλημα!αυτοί δεν είχαν βγάλει κ εκείνο το τρομερό patch που το μόνο που έκανε είναι να ανεβάζει τις στροφές της ψύξης της κάρτας στο μέγιστο?!Αν έχεις mail από την Sony εδώ που το πήγες είναι χρήσιμο αν κ οι σχέσεις μεταξύ των είναι για τα μπάζα!Επίσης σου τόνισαν κάτι στο τηλέφωνο...κ ανέφεραν "ή έστω ένα μικρό αντίτιμο" στην ίδια φράση?δεν ξέρουν ποιό είναι αυτό?δεν υπάρχει πολιτική επ'αυτού?δεν σε διαψεύδω εδώ,μπορεί να μην θυμάσαι ακριβώς τις λέξεις δεν κολλάω εκεί,αυτό που θέλω να πω είναι πως τους έχω ικανούς να λένε ό,τι να'ναι! επίσης για μία θύρα (που λές πως δεν είχε πρόβλημα κιόλας) μπροστά σε ολόκληρη ελατωματική εξ'αρχής vga σου ζητάνε μαμισιάτικα?κ δεν μπορείς να επιλέξεις να μην φτιαχτεί η θύρα αλλά μόνο η κάρτα?γυφτιές μέγιστες κατ'εμέ!κ πιστεύω πως απλά προσπαθούν να μην βάλουν το χέρι στην τσέπη!Τολμάω να μαντέψω πως δεν έχουν ίδιο,ούτε τα αναλλακτικά αφού πιθανότατα έχει αποσυρθεί(κ διασυρθεί),κ για να μην πράξουν όπως πρέπει κ σου στείλουν άλλο "ίδιο" ή καλύτερο,θα επιμείνουν στα 880,θα βρίσεις,θα επιμείνουν,θα βρίσεις,κ κάπως θα φανεί πως σου κάνουν την "χάρη" να σου στείλουν κάτι που έχουν εκεί κ σκονίζεται!Αυτό το έχω δεί καθώς των παιδιών ήταν τα τοπ της σειράς τους,οπότε αναγκαστικά μετά πήγαιναν στην επόμενη!(άμα θες ρωτάω μοντέλο ακριβώς!) Από τα 880€ που σου ζητάνε τα 700€ κοντά αν θυμάμαι καλά είναι τα μεταφορικά...ναι είναι ένα πακέτο που νομίζεις πως σου έστειλαν 32" τηλεόραση αλλά είναι το laptop k γύρω γύρω φουσκωτές σακούλες! Ελπίζω να βγώ μέγας ψεύτης κ να ξεμπερδέψεις γρήγορα κ όμορφα κ να μην χρειαστεί να αποδείξεις πως δεν είσαι ελέφαντας!Αν έχεις πάντως κανένα φίλο δικηγόρο,κ μπορείς να τον εμπλέξεις λίγο,ίσα ίσα να φαίνεται δεν θέλει κ πολύ καλό θα ήταν! Πήρες πάλι Sony?big cojones!! Δεν κρίνω τα μηχανήματα...αλλά το service της εταιρίας!
SlimData Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 όχι δεν σκοπεύω να βρίσω ούτε να τσακωθώ.. ξαναλέω ότι από το μηχάνημα έμεινα ικανοποιημένος και καλώς ή κακώς η εγγύηση μου έληξε.. έτσι κι αλλιώς ακόμα μιλάμε με την εταιρία, να δούμε που θα καταλήξουμε.. πάντως τα μεταφορικά είναι περίπου 170-180€, τα υπόλοιπα που μου ζητάνε είναι για την επισκευή.. όσο για το ότι πήρα πάλι sony παρά την τωρινή "ταλαιπωρία" μου, δεν το μετανιώνω.. είναι η μόνη εταιρία που μου δίνει την αίσθηση ότι δουλεύει επαγγελματικά..
irahara Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Σε πρόσφατο service της Sony για ένα vaio που η σειρά μου διαφεύγει (13άρι με μεγάλη ποικιλία χρωμάτον... cs νομίζω) μετά από τηλεφωνική επικοινωνία ήρθαν μέσα σε 2 μέρες το πήραν και σε 4 μέρες το ξανά έφεραν... Είχε προβληματικό ανεμιστήρα στον επεξεργαστή (έκανε πολύ θόρυβο, όχι ότι δεν δούλευε). Από την δική μου εμπειρία ... άψογοι Συγνώμη φίλε μου αλλά παρόμοιο πρόβλημα σε Dell λύθηκε σε μισή μέρα. Απόγευμα τους τηλεφώνησα, το επόμενο πρωί ήρθαν στο σπίτι μου, το έλεγξαν, άλλαξαν όλο το σύστημα ψύξης επιτοπού και έφυγαν. Αυτό φίλε μου είναι άψογο, η δική σου εμπειρία ήταν απλώς αποδεκτή.
alexzzz Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Συγνώμη φίλε μου αλλά παρόμοιο πρόβλημα σε Dell λύθηκε σε μισή μέρα. Απόγευμα τους τηλεφώνησα, το επόμενο πρωί ήρθαν στο σπίτι μου, το έλεγξαν, άλλαξαν όλο το σύστημα ψύξης επιτοπού και έφυγαν. Αυτό φίλε μου είναι άψογο, η δική σου εμπειρία ήταν απλώς αποδεκτή. Αθήνα είσαι; γιατί εγώ είμαι Καβάλα... και μεσολάβησε Σαβ/κο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.