Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπερα σε ολους,τωρα τελευταια ψαχνομαι να αγορασω μια μηχανη 650cc θα ηθελα να ρωτησω αυτους εχουν οι ιδιοι η και απο αυτους που γνωριζουν λιγο παραπανω ποια μου προτεινετε και γιατι ????δεν θελω αγωνιστικη τυπου R6 αλλα σαν το DTM(δυστυχως ειναι 900cc)η σαν το Versys.ευχαριστω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα και καλες αγορες. Μια απο τις παρα πολυ καλες λυσεις ήδη την ανεφερες, το versys... Πολυ καλο πραγματικα.

 

Μπορεις να παρεις το yamaha fazer επισης, αλλα ειναι διαφορετικης φιλοσοφιας, τετρακύλινδρο λειτιυργει πιο ψηλα το μοτερ του και δεν ειναι και οτι πιο φιλικο αν εισαι στην πολη μεσα. Φαντασου ενα street, που δεν θες, αλλα σε πιο φιλικη σταση για τον οδηγο.

 

Μπορεις να δεις το honda cbf που ειναι περιπου ιδο σε κατηγορια με το fazer.

 

Θα σου ελεγα να μην κοιταξεις καν σε aprilia pegaso, εχουν αρκετα προβληματα με τα περιφερειακα...

 

Σαν τελευταια επιλογη, και την βαζω τελευταια επειδη δεν ταιριαζει με αυτο που εθεσες ειναι το honda transalp. Κοιταξε το και αυτο, ειναι πολυ καλο μηχανακι

Επεξ/σία από iced
Δημοσ.
Καλησπερα και καλες αγορες. Μια απο τις παρα πολυ καλες λυσεις ήδη την ανεφερες, το versys... Πολυ καλο πραγματικα.

 

Μπορεις να παρεις το yamaha fazer επισης, αλλα ειναι διαφορετικης φιλοσοφιας, τετρακύλινδρο λειτιυργει πιο ψηλα το μοτερ του και δεν ειναι και οτι πιο φιλικο αν εισαι στην πολη μεσα. Φαντασου ενα street, που δεν θες, αλλα σε πιο φιλικη σταση για τον οδηγο.

 

Μπορεις να δεις το honda cbf που ειναι περιπου ιδο σε κατηγορια με το fazer.

 

Θα σου ελεγα να μην κοιταξεις καν σε aprilia pegaso, εχουν αρκετα προβληματα με τα περιφερειακα...

 

Σαν τελευταια επιλογη, και την βαζω τελευταια επειδη δεν ταιριαζει με αυτο που εθεσες ειναι το honda transalp. Κοιταξε το και αυτο, ειναι πολυ καλο μηχανακι

μμμμ το fazer το θεωρω εκτος αν κανω λαθος γκαζιαρικη μηχανη θα με γαργαλαει η παλαμη μου να το ανοιξω και δεν θελω:P θα ηθελα κατι πιο χαλαρο.το transalp το θεωρω ογκωδες σε σχεση ας πουμε με το versys και δεν πολυβολευει μεσα στη πολη.Για το pegaso αρκετοι μου εχουν πει καλα λογια γενικα αλλα ειναι ψιλοακριβο.παντως το versys το σκεφτομαι αρκετα.thanks for info!!!!

Δημοσ.

Για το γαργαλημα συμφωνω αλλα και οι αλλες επιλογες δεν ειναι αργες! Σιγουρα περα απο το γκαζι θα σε σπρωχνει και το πολυ ωραιο στησιμο του.. Το νεο transalp ειναι πολυ κομψο, ισως το versys ειναι πιο μεγαλοσωμο απο αυτο. Αλλα μπορει να ειναι και ιδεα μου.

 

Σε σχεση με το transalp ειναι πιο ισορροπημενο το versys και με πολυ καλη προστασια απο τον αερα, πολυ σημαντικο.

 

Οσο για το pegaso, επειδη εχω pegaso 650ie 2002 και ασχολουμαι με το apriliabikers, εκπλξκτικο φορουμ, μπαινω και κοιταω για το strada και βλεπω πολλα για τα περιφερειακα. Ισως εχω και μια επιρροη απο τα προβληματα τις δικιας μου.

Δημοσ.

Όταν έψαχνα και εγώ για μηχανάκι, την καλύτερη εντύπωση από όλα μου την είχε κάνει και εμένα το Versys. Μου άρεσε εμφανισιακά πολύ, ήταν απίστευτα ευκολοδήγητο, "απαλό" σε αίσθηση, αλλά είχε και γκάζι. Πάρα πολύ ωραίο.

Και το CBF πολύ ωραίο, δεν το έχω οδηγήσει, αλλά φαίνεται πολύ ποιοτικό και καλό.

To Transalp είναι 700άρι, έτσι;

Δημοσ.
Τελικα ποιο αγορασες?

 

Αλλά αντί άλλων!..F650GS.

Τελικά, το μόνο που δεν μου άρεσε σε αυτό το μηχανάκι είναι το ύψος του, είναι υπερβολικά χαμηλό. Έπρεπε να πάρω το Dakar.

To Vstrom, δεν ξέω, όλοι λένε τα καλύτερα και έχει πουλήσει πάρα πολύ αναμφισβήτητα. Αλλά,πέρα του ότι είναι το πιο άσχημο μηχανάκι που έχω δει ποτέ (γούστα είναι αυτά), το βρίσκω υπερβολικά ογκώδες και βαρύ για 650άρι και πολύ πολύστροφο και γκαζιάρικο για την κατηγορία του. Προσπάθησαν να τα συνδυάσουν όλα και τα κατάφεραν καλά, αλλά μερικές φορές δεν είναι το ζητούμενο να τα έχεις όλα.

Δημοσ.

Οντως και το vstrom ειναι καλο, το ξεχασα και ημουν σιγουρος οτι καποιο ξεχασα. Επειδη ειναι πολυ τσιτωμενο απο την μανα του το μοτερ θελει λιγο προσοχη για τους πολυ ζωηρους...

 

Voodoman το 650GS σου εχει βγαλει προβλημα με την κλειδαρια και ανορθωτη ή ειναι ολα μια χαρα?

Δημοσ.

Όλα μια χαρά, μηχανικά κανένα πρόβλημα ποτέ.

Μιλάμε για το πρηγούμενο μοντέλο, των 650 κυβικών, όχι το περσινό.

Δημοσ.
Αλλά αντί άλλων!..F650GS.

Τελικά, το μόνο που δεν μου άρεσε σε αυτό το μηχανάκι είναι το ύψος του, είναι υπερβολικά χαμηλό. Έπρεπε να πάρω το Dakar.

 

πανω που θα σου ελεγα μην παρεις το bmw, πολλα προβληματα απο γνωστο που το εχει. Μπορει να ετυχε στο δικο του βεβαια αλλα τα ανταλλακτικα του ειναι φωτια! πανακριβα πραγματικα. Ευχομαι το δικο σου να βγει αστερι και να μην εχεις κανενα προβλημα, καλοταξιδο κιολας!

Δημοσ.

Επειδη αυτο το bmw ειναι σχεδον ιδιο με το pegaso. To moter ειναι της rotax αλλα η bmw εχει κανει μια μικρη μετατροπη στο καπακι.

 

Τα προβληματα: Κομπλερ μιζας - Κεντρικος διακοπτης - Ανορθωτης - συχνη ρυθμιση εγκεφαλου (φτωχο - πλουσιο μειγμα)

 

Κεντρικος διακοπτης (μικρη διατομη καλωδίων, συνεπως καλοκαιρι με μεγαλη σκαλα αναμενη σταματημενοι σε φαναρι με φλας ---> σβησιμο μηχανης ή σε καποιες περιπτωσεις αλλαγη της κλειδαριας)

 

Ανορθωτης: (κακης ποιοτητας ανοορθωτης, ταλαιπωρει πολυ την μπαταρια)

 

Συνηθως αυτα ειναι, εισαι πολυ τυχερος αν δεν εχει βγαλει κατι αν και πιστευω πως κατι θα εχεις υποψιαστει αν εχεις περασει τα 20,000km

 

Το πιο σημαντικο: Παντα ορθιοι

Δημοσ.

αυτο το κομπλερ εχει αλλαξει και ο γνωστος που ελεγα παραπανω και πληρωσε καμια 500αρα ευρω (καινουργιο μαλλον). και για κατι "βελονες" των καρμπυρατερ εχω ακουσει πως ειναι συχνο προβλημα...

Δημοσ.

Αλλοι εχουν δωσει 700. Το συνολο κοστιζει επειδη: Εχουν κοστος τα ανταλλακτικα, και επειδη η εργασια ειναι μεγάλη. Επισης δεν μπορεις να μεινεις χωρις μιζα, αρα το κοπανανε οι εταιριες. Καθε μα καθε μηχανακι εχει τις ιδιαιτεροτητες του, η δυναμη του ιντερνετ ειναι απιστευτη. Εχω προλαβει αρκετα πραγματα και εχω βρει αμεση λυση σε αλλα.

 

Και φυσικα κανουμε κουβεντα, δεν συγκρινουμε ουτε κακολογουμε. Ειμαι λιγο offtopic με τις ζημιες αλλα επειδη ειναι σοβαρο να σου σβησει σε μια στροφη η μηχανη λογω ενως ηλιθιου διακοπτη γιαυτο το αναφερω.

Δημοσ.
Αλλοι εχουν δωσει 700. Το συνολο κοστιζει επειδη: Εχουν κοστος τα ανταλλακτικα, και επειδη η εργασια ειναι μεγάλη. Επισης δεν μπορεις να μεινεις χωρις μιζα, αρα το κοπανανε οι εταιριες. Καθε μα καθε μηχανακι εχει τις ιδιαιτεροτητες του, η δυναμη του ιντερνετ ειναι απιστευτη. Εχω προλαβει αρκετα πραγματα και εχω βρει αμεση λυση σε αλλα.

 

Και φυσικα κανουμε κουβεντα, δεν συγκρινουμε ουτε κακολογουμε. Ειμαι λιγο offtopic με τις ζημιες αλλα επειδη ειναι σοβαρο να σου σβησει σε μια στροφη η μηχανη λογω ενως ηλιθιου διακοπτη γιαυτο το αναφερω.

 

εννοειται πως συζητηση κανουμε και δεν τα λεμε με κακη προθεση. Για αυτο που λες με το σβησιμο της μηχανης ξαφνικα στο δρομο φταιει το κομπλερ? (φανταζομαι οχι..δεν ξερω)

εχει τυχει ΚΑΙ αυτο και μαλιστα επειδη ειχε "κοπει" σε ενα σημειο η πλεξουδα το εκανε αυτο. δηλαδη αν επαιζες με το τιμονι πηγαινε κανονικα και μετα εσβηνε κατευθειαν ωσπου να ξαναπαρει μπροστα με την φορα της μηχανης. λιγο μπερδεμενα τα ειπα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...