Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μπα, δεν είχα μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα και το μηχανάκι είναι στα 22000 χλμ. (μεταχειρισμένο το πήρα).

Η μπαταρία όντως είναι θέμα, δεν είναι και πολύ εμπιστοσύνης, χάνει γρήγορα το κέφι της, αλλά γενικά δύο ή τρεις φορτίσεις τον χρόνο το πολύ να χρειαστεί να της κάνω.

Δημοσ.
Η μπαταρία όντως είναι θέμα, δεν είναι και πολύ εμπιστοσύνης, χάνει γρήγορα το κέφι της, αλλά γενικά δύο ή τρεις φορτίσεις τον χρόνο το πολύ να χρειαστεί να της κάνω.

 

Ετσι, το ξερω. Εγω τον αλλαξα και ησυχασα γιατι αν μεινεις καποια στιγμη απο πολυ ταλαιπωρημενη μπαταρια δεν λεει.

 

εχει τυχει ΚΑΙ αυτο και μαλιστα επειδη ειχε "κοπει" σε ενα σημειο η πλεξουδα το εκανε αυτο

Πολυ χοντρικα εννοεις την πλεξουδα που παει στον κεντρικο διακοπτη. Περνανε μεγαλα ρευματα και τα καλωδια εχουν μικρη διατομη, ετσι λιώνει το καλαι και ξεκολανε στο τερμα του, δηλαση στον κεντρικο διακοπτη. Υπαρχει λυση πολυ φτηνη και μονιμη. Σε ηλεκτρολογο μηχανων-αμαξιων βαζεις ρελε και διοχετευται το ρευμα σε αυτο...

  • Like 1
  • 4 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Ετσι, το ξερω. Εγω τον αλλαξα και ησυχασα γιατι αν μεινεις καποια στιγμη απο πολυ ταλαιπωρημενη μπαταρια δεν λεει.

 

 

Πολυ χοντρικα εννοεις την πλεξουδα που παει στον κεντρικο διακοπτη. Περνανε μεγαλα ρευματα και τα καλωδια εχουν μικρη διατομη, ετσι λιώνει το καλαι και ξεκολανε στο τερμα του, δηλαση στον κεντρικο διακοπτη. Υπαρχει λυση πολυ φτηνη και μονιμη. Σε ηλεκτρολογο μηχανων-αμαξιων βαζεις ρελε και διοχετευται το ρευμα σε αυτο...

σε ποιο σημειο βαζεις το ρελε ?

ρελε σε ποιο σημειο τοποθετεις ?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...