kyriakh Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Εχει service...Και τηλεφωνική υποστηριξη : http://www.infolex.gr/html/page.asp?PageID=20&Lang=1 INFOLEX Α.Ε. , Ελαιώνων 51-53, TK 153 51, Παλλήνη. Τηλ: 210 67 22 230, Fax: 210 67 22 337, email: [email protected] οχχχχχχχχχχχχχ έχει. Ήρθες αργά στη ζωή μου...:cry: Σ ευχαριστώ. Που να ξέρω..τόψαχνα lexmark. Tώρα αλλάζουν πολλά. Θα του πω να μην έρθει καθόλου, αλλά να μου δωσει τα 15€ και θα το φτιάξω μόνη μου.\Εχω κι εσάς, δε φοβάμαι τίποτα. Φυσικά σευχαριστώ έτσι? εννοείται
Maximvs Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Κυριακη εισαι στη Δαφνη?..Αν ναι ειμαι και εγω.Ειμαι τεχνικος Η/Υ και επειδη ειδα πως εισαι ανεργη οπως ειπες μπορω να ερθω να κοιταξω το μηχανημα σου και τον υπολογιστη σου δωρεαν.(Χωρις παρεξηγηση βεβαια). Αν θες στειλε μου π.μ
kyriakh Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Τόχουμε κάνει σείριαλ ε? Λοιπόν αίσιο τέλος. Μετά από την ενημέρωση του nyne, τον κάλεσα και του είπα να μην ξανάρθει, και ότι θέλω πίσω τα 15€, άρχησε τα κόλπα, αλλά τούπα κοφτά οτι τα θέλω πίσω , και μου είπε οκ θα σου τα φέρω.. Βέβαια εγώ τώρα νοιώθω ενοχές που τούκανα καταγγελεία, αλλά αυτό χρειάζεται ψυχολόγο.Θα πάρω την lex/k και αν τα βρω σκούρα, θα ανοίξω ερώτηση, οπότε any way (σε άπτεστα ελληνικά) τα ξαναλέμε.. THE END.. ---------- Προσθήκη στις 16:44 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 16:42 ---------- Κυριακη εισαι στη Δαφνη?..Αν ναι ειμαι και εγω.Ειμαι τεχνικος Η/Υ και επειδη ειδα πως εισαι ανεργη οπως ειπες μπορω να ερθω να κοιταξω το μηχανημα σου και τον υπολογιστη σου δωρεαν.(Χωρις παρεξηγηση βεβαια). Αν θες στειλε μου π.μ Έλα καλε..εννοείται.
polaki Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Αν οντως δεν παιζει λογω Vista, γραψτε το εδω να το ξερουμε, ολο και καποιος μπορει να κανει search μελλοντικα και να το βρει! Καλη τυχη!
nyne Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Χαιρομαι που βοηθησα.Και εγω τεχνικος ειμαι.Αφου θα σε βοηθησει ο φιλος παω πασο.Μπορεις ομως να το φτιαξεις και απομακρυσμενα με ενα teamviewer πχ.
kyriakh Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Αν οντως δεν παιζει λογω Vista, γραψτε το εδω να το ξερουμε, ολο και καποιος μπορει να κανει search μελλοντικα και να το βρει! Καλη τυχη! ευχαριστωωω... ---------- Προσθήκη στις 16:57 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 16:54 ---------- Χαιρομαι που βοηθησα.Και εγω τεχνικος ειμαι.Αφου θα σε βοηθησει ο φιλος παω πασο.Μπορεις ομως να το φτιαξεις και απομακρυσμενα με ενα teamviewer πχ. κατάλαβα .. αν δε μπορέσει, θα σεχω υπ όψην .thanks ones again .μόλις ήρθε και μούφερε τα λεφτα.καλά ξηγήθηκε.. αμέσως..μάλλον είδε ότι δε μπορούσε να το φτιάξει χιχι
mphxths Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Καλά ρε κορίτσι μου όταν τον πήρες τηλέφωνο δεν ρώτησες πόσο χρεώνει?Όταν σου ζήτησε τα 30 ευρώ γιατί δεν του κόλλησες το χαρτί στα μούτρα? ΚΑΚΙΣΤΑ του τα έδωσες .. Από εκεί και πέρα φυσικά και πρέπει να πληρωθεί για την επίσκεψη του... Επίσης, είναι πολύ πιθανό το PC σου να έχει πρόβλημα λειτουργικού, ειδικά αν είναι Vista - win7 και να κολλάει στην εγκατάσταση του Driver που ελέγχει το πολυμηχάνημα.. Δεν είναι σπάνιο αυτό το φαινόμενο. Το αντίθετο μάλιστα.. Αν η λύση είναι format (είναι πολύ πιθανό) σε συμφέρει να το κάνεις μόνη σου παρά να κάτσει ο άνθρωπος όλη μέρα εκεί για να στο ξαναστήσει και να πληρώσεις κι άλλα. Όσον αφορά το θέμα της απόδειξης, φυσικά και πρέπει να το ζητήσεις. Το πιο πιθανό είναι βέβαια να μην έχει αποδείξεις να σου κόψει , και να δουλεύει μαύρα (να μην έχει κάνει ούτε έναρξη επαγγέλματος στην εφορία). Συνήθως όσοι κάνουν αυτή την ιστορία με φυλλάδια κλπ. είναι junior technicians ή ιδιώτες που σκαμπάζουν 2 πράγματα από υπολογιστές και πάνε για εύκολο χρήμα. Ένας σοβαρός τεχνικός δεν κάθεται να ασχοληθεί με PCάκια και home users .. Συνήθως.. Και ποιος ασχολειται με τα PCακια και τους home users ?Οι ασχετοι , ημιμαθεις και τα λαμογια προφανως...οι σοβαροι τεχνικοι ασχολουνται με servers farms...μονο....συνηθως.... Ελεος τι αλλο θα ακουσουμε...
kyriakh Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Τουλάχιστον το πολυμηχάνημα συνδέθηκε? Ναι αυτό δουλεύει κανονικά το είχα συνδέσει από καιρό.. εγώ έτσι?
kfyros Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Μπορείς να μας αναλύσεις το πρόβλημα σου? Η λήψη - αποστολή ηλεκτρονικών φαξ μέσω winfax έχει πρόβλημα?
squib Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Και ποιος ασχολειται με τα PCακια και τους home users ?Οι ασχετοι , ημιμαθεις και τα λαμογια προφανως...οι σοβαροι τεχνικοι ασχολουνται με servers farms...μονο....συνηθως.... Ελεος τι αλλο θα ακουσουμε... το θέμα είναι ότι σπούδασες, πιστοποιήθηκες , διάβασες δούλεψες σε μεγάλα έργα και θα ήθελες να πληρώνεσαι παραπάνω από 15 ευρώ την ώρα ή τη πρώτη ώρα, και επειδή home users που δε μπορούν να συνδέσουν το πολυμηχάνημα τους των 75 ευρώ δεν είναι διατεθιμένοι να πληρώσουν 50 ευρώ την ώρα, κάποιος "σοβαρός" ΄, το σωστό έμπειρος, τεχνικός ίσως να μην είναι διαθέσιμος... υπάρχουν αλυσίδες καταστημάτων που κάνουν αυτή τη δουλειά με 35 ευρώ χωρίς χρέωση ανα ώρα. δλδ συγκεκριμένη τιμή για συγκεκριμένη εργασία.. δε γράφώ ονόματα για ευνόητους λόγους.
kfyros Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Και ποιος ασχολειται με τα PCακια και τους home users ?Οι ασχετοι , ημιμαθεις και τα λαμογια προφανως...οι σοβαροι τεχνικοι ασχολουνται με servers farms...μονο....συνηθως.... Ελεος τι αλλο θα ακουσουμε... Cisco certified professional πάντως δεν έρχεται στο σπίτι σου για να σου ρυθμίσει το linksys εξυπνάκια. Τουλάχιστον όχι για κάτω από 50 ευρώ την ώρα.
orck Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Δεν ξερω ποσο καλοι τεχνικοι διαβαζουν εδω και τι εμπειρια εχει αυτος που εγραψε για "ευκολη δουλεια, αρπαχτη" αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι ευκολη δουλεια να εχεις να αντιμετωπισεις τον υπολογιστη του καθενος, με τα προβληματα του, ιους, ιδιαιτεροτητες, την μη υπαρξη backup. Οντως φαινονται πολλα τα χρηματα για την ρυθυμιση ενος μηχανηματος αξιας 70-80€ αλλα ειναι αρκετα συνθετη δουλεια, τουλαχιστον αρκετες φορες. Θεωρω υπερβολικη αντιδραση την καταγγελια. Μαλλον προκειται περι παρεξηγησης.
kyriakh Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 το θέμα είναι ότι σπούδασες, πιστοποιήθηκες , διάβασες δούλεψες σε μεγάλα έργα και θα ήθελες να πληρώνεσαι παραπάνω από 15 ευρώ την ώρα ή τη πρώτη ώρα, και επειδή home users που δε μπορούν να συνδέσουν το πολυμηχάνημα τους των 75 ευρώ δεν είναι διατεθιμένοι να πληρώσουν 50 ευρώ την ώρα, κάποιος "σοβαρός" ΄, το σωστό έμπειρος, τεχνικός ίσως να μην είναι διαθέσιμος... υπάρχουν αλυσίδες καταστημάτων που κάνουν αυτή τη δουλειά με 35 ευρώ χωρίς χρέωση ανα ώρα. δλδ συγκεκριμένη τιμή για συγκεκριμένη εργασία.. δε γράφώ ονόματα για ευνόητους λόγους. πήγα και σε πολυκατάστημα και αρνήθηκαν Άσε σε όλα είμαι οκ ---------- Προσθήκη στις 18:27 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 18:25 ---------- Δεν ξερω ποσο καλοι τεχνικοι διαβαζουν εδω και τι εμπειρια εχει αυτος που εγραψε για "ευκολη δουλεια, αρπαχτη" αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι ευκολη δουλεια να εχεις να αντιμετωπισεις τον υπολογιστη του καθενος, με τα προβληματα του, ιους, ιδιαιτεροτητες, την μη υπαρξη backup. Οντως φαινονται πολλα τα χρηματα για την ρυθυμιση ενος μηχανηματος αξιας 70-80€ αλλα ειναι αρκετα συνθετη δουλεια, τουλαχιστον αρκετες φορες.Θεωρω υπερβολικη αντιδραση την καταγγελια. Μαλλον προκειται περι παρεξηγησης. back up exw 2 εξωτερικο σκληρο και dvd, format τουχα ξανακάνει πριν 1 μήνα και δεν τόχω φωρτώσει, είναι μιά χαρα
orck Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Δεν αναφερομαι σε εσενα συγκεκριμενα. Γενικη αναφορα κανω. Το καταστημα για ποιο λογο πιστευεις οτι αρνηθηκε; Κανονικα σε ενα υπολογιστη χωρις προβλημα η διαδικασια ειναι 20λεπτα. Ευκολα λεφτα ετσι; Δεν ειναι ετσι, γιατι δεν υπαρχει υπολογιστης χωρις προβλημα, ο καθε ενας ειναι μοναδικος με τις ιδιαιτεροτητες του. Μπορεις να μπλεξεις τοσο ασχημα που αντι για 20λεπτα να κανεις 4 ωρες και ακομη να ψαχνεις. Τι να χρεωσεις μετα;
The_Judas Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Δεν αναφερομαι σε εσενα συγκεκριμενα. Γενικη αναφορα κανω. Το καταστημα για ποιο λογο πιστευεις οτι αρνηθηκε; Κανονικα σε ενα υπολογιστη χωρις προβλημα η διαδικασια ειναι 20λεπτα. Ευκολα λεφτα ετσι; Δεν ειναι ετσι, γιατι δεν υπαρχει υπολογιστης χωρις προβλημα, ο καθε ενας ειναι μοναδικος με τις ιδιαιτεροτητες τους. Μπορεις να μπλεξεις τοσο ασχημα που αντι για 20λεπτα να κανεις 4 ωρες και ακομη να ψαχνεις. Τι να χρεωσεις μετα; Σε περίπλοκες περιπτώσει είθισται ο τεχνικός να παίρνει τον υπολογιστή στο γραφείο του και όχι να κάθεται 4 ώρες για κάτι που θα λυθεί σε 10 λεπτά στον δικό του χώρο(βοήθεια από ιντερνετ,,κατέβασμα άλλων drivers κλπ). Αυτό μου έκανε αρνητική εντύπωση όσον αφορά αυτόν τον τεχνικό... δεν δέχτηκε να πάρει τον υπολογιστή μαζί του! Πάντως και η καταγγελία ίσως να μην έπρεπε να γίνει χωρίς προειδοποίηση. Πρώτα κάνουμε τα παράπονά μας στο ίδιο το κατάστημα. Η ύστατη λύση είναι η καταγγελία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.