mstam Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 ρε φιλε πας να βγαλεις ακρη με το ματι; Παντα ενα ντεποζιτο χωρα περισσοτερο απο τα κατασκευαστικα( ειναι και οι σωληνες διασυνδεσεων) και οι δεικτες δεν λενε την αληθεια παντα. Πιθανοτατα σου εβαλε σωστα βενζινη ασχετα που ολους μας κλεβουνε αφου γινεται ογκομετρηση της βενζινης ενω κανονικα θα επρεπε να μετραται η μαζα. Τα εχει πει και ο ευαγγελατος αυτα...
clockwork Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Μπορει καποιος να επιβεβαιωσει αν οντως γεμιζει με 54 λιτρα το αμαξι; Για να μπορω να υπολογιζω καθε φορα το ποσο που θα μου βγαινει πανω-κατω. τσεκαρε στο βιβλιαρακι αν λεει και για ρεζερβα. εμενα για παραδειγμα τα λεει ξεψωριστα (58λιτρα+8λιτρα ρεζερβα)
karabouzouk... Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 ρε φιλε πας να βγαλεις ακρη με το ματι; Παντα ενα ντεποζιτο χωρα περισσοτερο απο τα κατασκευαστικα( ειναι και οι σωληνες διασυνδεσεων) και οι δεικτες δεν λενε την αληθεια παντα. Πιθανοτατα σου εβαλε σωστα βενζινη ασχετα που ολους μας κλεβουνε αφου γινεται ογκομετρηση της βενζινης ενω κανονικα θα επρεπε να μετραται η μαζα. Τα εχει πει και ο ευαγγελατος αυτα... Όντως δύσκολο να υπολογίσεις πόση βενζίνη θα χωρέσει το αυτοκίνητο σε ένα γέμησμα.. εξαρτάται από το αν δείχνει σωστά το κοντέρ, απο την κλίση του αμαξιού την ώρα που το κοίταξες, από τη στάθμη που ο κατασκευαστής θεωρεί γεμάτο το ντεπόζιτο και τέλος από το αν κλέβει η ανλία ή ο βενζινάς..! Δεν κατάλαβα μόνο τι εννοείς με το μέτρημα της μάζας αντί του όγκου..(?)
clockwork Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Στα γερμανικα ειναι το βιβλιαρακι. και εμενα στα γερμανικα ειναι... δεν ξερω γερμανικα
minarokeftes Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Μήπως το έχεις παρατραβήξει λίγο το θέμα λέω εγώ??????
tornado Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Μπορει καποιος να επιβεβαιωσει αν οντως γεμιζει με 54 λιτρα το αμαξι; Για να μπορω να υπολογιζω καθε φορα το ποσο που θα μου βγαινει πανω-κατω. μια παλια μεθοδος για να τσεκαρεις ποσο καις ειναι η εξης: Οταν εισαι σχετικα αδειος, και ετοιμαζεσαι για ενα ταξιδακι ΣΚ, πας σε φιλικο βενζιναδικο και του λες τι θες να κανεις, οποτε φουλαρεις για το ταξιδι σου. Αν εξασφαλισεις οτι την δευτερα η τιμη του θα ειναι ιδια, την δευτερα πας και ξαναφουλαρεις μεχρι τερμα ομως. Ετσι μετρας χιλιομετρα / βενζινη και βγαζεις ποσο καις με ακριβεια σε ευρω - λιτρα.
xpapias Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Κάθε αυτοκίνητο έχει διαφορετική χωρητικότητα ρεζερβουάρ.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Moderators Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Οντως, η μονη μεθοδος να μετρατε ακριβως ειναι αυτη που αναφερθηκε πανω. Με φουλαρισμα καθε φορα, μετρηση που δειχνει η αντλια και μετρηση ποσα χιλιομετρα κανατε στο διαστημα αυτο.
karabouzouk... Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 (από pm) αν μετρησεις τη μαζα της βενζινης που βαζεις και την πυκνοτητα της βενζινης βρισκεις οτι μπαινει λιγοτερα λιτρα βενζινη απο οτι γραφει η αντλια. Ο όγκος της βενζίνης εξαρτάται από τη θερμοκρασία της. Οι αντλίες ρυθμίζονται κατά την εγκατάστασή τους να βγάζουν 20 λίτρα πχ με την θερμοκρασία που έχει η βενζίνη εκείνη τη στιγμή που γίνεται η μέτριση. Υπάρχει μια νόμιμη απόκληση +-2 τοις χιλίοις από την απόλοιτα σωστή μέτριση. Έτσι η αντλία κάθε φορά βγάζει 20 λίτρα ανεξάρτητα από το αν έχουν μεγαλύτερη ή μικρότερη πικνότητά από αυτή που είχε τη στιγμή της ογκομέτρισης. Στα διυλιστήρια τα κάυσιμα μπαίνουν στα βυτία σε θερμοκρασία 15 βαθμών.. Και στις δεξαμενές στα βενζινάδικα η θερμοκρασία αλλάζει ανάλογα με την εποχή(ε λογικά το καλοκαίρι θα είναι πιο ζεστή από το χειμώνα ανάλογα και με τη θέση της δεξαμενής).. Έτσι αν η θερμοκρασία στη δεξαμενή του βενζινά είναι πάνω από 15 βαθμούς σημαίνει ότι κερδίζει αφού τα 1000 λίτρα που αγόρασε πχ έγιναν ξέρω γω 1050 με την αύξιση τής θερμοκρασίας.. Αν η θερμοκρασία είναι κάτω των 15 βαθμών τότε χάνει αντίστοιχα... Ο πελάτης δεν νομίζω ότι σε καμιά περίπτωση βγαίνει χαμένος κατ αυτή τη λογική εκτώς και αν η δεξαμενή του βενζινά έχει ηψηλότερη θερμοκρασία απο το ντεπόζιτο του πελάτη που έτσι και αλλιώς είναι αστείο να μπαίνουμε τόσο βαθιά και αν τα 50 λίτρα του πελάτη έγιναν 49,95 λόγο της θερμοκρασίας που επιρέασε τον όγκο και την πυκνότητα της βενζίνης.... Παρ αυτά όποιος θέλει να κλέψει κλέβει τουλάχιστον κάποιον που δεν ξέρει τα βασικά.. να κοιτάει την τιμή λίτρου και τα λίτρα και να υπολογίζει πόσο περίπου έβαλε..
Luxx Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Με φουλαρισμα καθε φορα, μετρηση που δειχνει η αντλια και μετρηση ποσα χιλιομετρα κανατε στο διαστημα αυτο.Και παλι δε ειναι απολυτα ακριβες. Γιατι η καταναλωση βενζινης εξαρταται και απο αλλους παραγοντες, ο βασικοτερος ειναι η ταχυτητα και μετα η πιεση που εχουν τα λαστιχα, καιρικες συνθηκες και επιπλεον βαρος στο αμαξι. minarokeftedaki, αμα σε σου αρεσει το θεμα μην ασχολεισαι, και προσεχε πως μιλας. Σε ολα σου τα posts βριζεις.
Luxx Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2010 Στο ποστ μου πρώτον δεν σε έβρισα, όταν απευθύνεσε σε μένα θα μιλάς καλύτερα ειδικά εσύ! άντε μινάρα, σοθ κλέψανε 0,5 λίτρα και το έχεις κάνει θέμα. Σε λίγο θα μας πείς οτι ηταν και αλλοδαπός ο υπάλληλος γιαυτό σε έκλεψε! Ωραιος........!
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2010 Moderators Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2010 Και παλι δε ειναι απολυτα ακριβες. Γιατι η καταναλωση βενζινης εξαρταται και απο αλλους παραγοντες, ο βασικοτερος ειναι η ταχυτητα και μετα η πιεση που εχουν τα λαστιχα, καιρικες συνθηκες και επιπλεον βαρος στο αμαξι. Δε θα ειναι απολυτα ακριβες τι? Η μετρηση? Η μετρηση μια χαρα θα ειναι. Προφανως η καταναλωση διαφερει αναλογα με πολλαααααααα πραγματα, αλλα ετσι τουλαχιστον θα ξερεις με ακριβεια τη μεση καταναλωση απο ανεφοδιασμο σε ανεφοδιασμο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.