Προς το περιεχόμενο

Πρόγραμμα αντικατάστασης σκληρού δίσκου για MacBook 2006/2007


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Apple, ένα μικρό ποσοστό σκληρών δίσκων που ήταν εγκατεστημένοι σε φορητούς υπολογιστές MacBook κατά το διάστημα Μαΐου 2006 έως Δεκέμβριο 2007, παρουσιάζουν προβλήματα κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες.

 

Αν αγοράσατε το MacBook σας το συγκεκριμένο διάστημα και εμφανίστηκε στην οθόνη σας όσο έχετε ανοιχτό τον υπολογιστή ένα σήμα με ένα ερωτηματικό που αναβοσβήνει, τότε η ανακοίνωση της Apple σας ενδιαφέρει.

 

Οι σκληροί δίσκοι βρίσκονται σε άσπρα και μαύρα MacBook των 13' ιντσών, με επεξεργαστές των 1.83GHz, 2GHz, ή 2.16GHz. Η χωρητικότητα των προβληματικών δίσκων είναι 60GB, 80GB, 100GB, 120GB και 160GB.

 

Σε περίπτωση που πληρείτε όλες τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα πρέπει να επισκεφθείτε τον εξουσιοδοτημένο τεχνικό αντιπρόσωπο σύμφωνα με την σχετική ιστοσελίδα της Apple ο οποίος μόλις επιβεβαιώσει το πρόβλημα, θα προβεί στην αντικατάσταση του σκληρού δίσκου.

 

Link.png Site: Ανακοίνωση Apple

Link.png Site: Apple Authorized Service Providers

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν αγοράσατε το MacBook σας το συγκεκριμένο διάστημα και εμφανίστηκε στην οθόνη σας όσο έχετε ανοιχτό τον υπολογιστή ένα σήμα με ένα ερωτηματικό που αναβοσβήνει, τότε η ανακοίνωση της Apple σας ενδιαφέρει.

 

 

Χα χα χα!!! Καλό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χα χα χα!!! Καλό.

 

Εννοει το φάκελο με το ερωτηματικό οταν ξεκινάει ή βγαζει ξαφνικα ένα ερωτηματικό ενώ δουλεύει??Γιατί το πρώτο μου είχε συμβει οταν είχα βαλει να μπουτάρει απο χαλασμένο δίσκο.Αλλα να βγάζει ερωτηματικό στην οθόνη οταν βλέπω ταινία για παραδειγμα δεν εχω δει.Μαλλον το πρώτο εννοει στο μπουτάρισμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι Ελλάδα και συγκεκριμένα Θεσσαλονίκη πού πάμε? Στην Elite?? Αν δεν βγει το ερωτηματικό μπροστά τους δεν παίζει να κάνουν αλλαγή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα δε μου εβγαλε καποιο ερωτηματικο, αλλα απλως εκανε το ηχο του start-up και μετα κολλαγε σε ασπρη οθονη και ο σκληρος εκανε γρουνγκ-γκρανγκ :P

Το εβαλα σε usb case αλλα δεν δουλευε με τιποτα. Τον αλλαξα *fujitsu 80GB" και εβαλα εναν hitachi 80GB. Λετε να βαλω πισω τον fujitsu και να τον παω για service?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα δε μου εβγαλε καποιο ερωτηματικο, αλλα απλως εκανε το ηχο του start-up και μετα κολλαγε σε ασπρη οθονη και ο σκληρος εκανε γρουνγκ-γκρανγκ :P

Το εβαλα σε usb case αλλα δεν δουλευε με τιποτα. Τον αλλαξα *fujitsu 80GB" και εβαλα εναν hitachi 80GB. Λετε να βαλω πισω τον fujitsu και να τον παω για service?

 

Αν δεν έχει ταινία ασφαλείας που αφορά το service να το κάνεις.

Για το γαμώτο και μόνο :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα δε μου εβγαλε καποιο ερωτηματικο, αλλα απλως εκανε το ηχο του start-up και μετα κολλαγε σε ασπρη οθονη και ο σκληρος εκανε γρουνγκ-γκρανγκ :P

Το εβαλα σε usb case αλλα δεν δουλευε με τιποτα. Τον αλλαξα *fujitsu 80GB" και εβαλα εναν hitachi 80GB. Λετε να βαλω πισω τον fujitsu και να τον παω για service?

 

Τα 30 ευρώ (και ούτε) που κάνει πια αυτός ο σκληρός μετά βίας αξίζουν τον κόπο να το πας στο service.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 30 ευρώ (και ούτε) που κάνει πια αυτός ο σκληρός μετά βίας αξίζουν τον κόπο να το πας στο service.

 

γιατί να τους τα χαρίσεις? είναι πιο μάγκες απο σένα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν το σχόλιό μου αφορούσε κάποιον που ενώ είχε ήδη αντικαταστήσει το δίσκο σκεφτόταν να βάλει τον χαλασμένο πίσω και να το πάει στο service (που σαφώς είναι δικαίωμά του!)

 

Τη λογική μου την κατάλαβες ανάποδα. Σε καμία περίπτωση δεν είπα να τους τα χαρίσεις και η όποια απόφαση αφορά το τι βολεύει το χρήστη όχι την εταιρεία! Το θέμα είναι αν αξίζει να πας το μηχάνημά σου, να το αφήσεις Χ μέρες να το δουν και να ξαναπάς να το πάρεις. Για κάποιους που έχουν πολλές ασχολίες, που μένουν στην άλλη άκρη μιας μεγάλης πόλης από το service ή που δουλεύουν στο μηχάνημα ως κύριο μπορεί να μην αξίζει τον κόπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν το σχόλιό μου αφορούσε κάποιον που ενώ είχε ήδη αντικαταστήσει το δίσκο σκεφτόταν να βάλει τον χαλασμένο πίσω και να το πάει στο service (που σαφώς είναι δικαίωμά του!)

 

Τη λογική μου την κατάλαβες ανάποδα. Σε καμία περίπτωση δεν είπα να τους τα χαρίσεις και η όποια απόφαση αφορά το τι βολεύει το χρήστη όχι την εταιρεία! Το θέμα είναι αν αξίζει να πας το μηχάνημά σου, να το αφήσεις Χ μέρες να το δουν και να ξαναπάς να το πάρεις. Για κάποιους που έχουν πολλές ασχολίες, που μένουν στην άλλη άκρη μιας μεγάλης πόλης από το service ή που δουλεύουν στο μηχάνημα ως κύριο μπορεί να μην αξίζει τον κόπο.

 

my bad.ετσι συμφωνω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...