Nightstalker Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Πήρα τηλ, παραδεχθήκανε ότι κάνανε λάθος, και μου είπαν ότι μπορώ να το επιστρέψω και να μου κόψουν πιστωτικό. Βέβαια τροφοδοτικό και κάρτα γραφικών εχουν εξαντληθεί οπότε πρέπει να διαλέξω κάτι άλλο.
Sotosgl Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Το θέμα είναι ότι αντί να πάρεις 1 τηλέφωνο να κάνεις τα παράπονα σου στο Πλαίσιο και να συνενοηθείς πρώτα τι και πως θα στο αλλάξουν, κάθεσαι εδώ μέσα και γκρινιάζεις χάνοντας χρόνο. Ναι, έκαναν λάθος. Τραγικό; Όχι δα. Έχεις πρόβλημα; Ναι. Πάρε 1 τηλέφωνο και μίλησε τους! Μη πνίγεσαι σε 1 κουταλιά νερό! Το θεμα ειναι να μην τραβαγε ολη αυτη την ταλαιπωρια το παιδι αλλωστε οπως ειπε το Πλαισιο ειναι 90ΚΜ μακρια μπορει για εμενα ή εσενα να μην ειναι τιποτα αλλα γιατι να μπει σε μια τετοια ταλαιπωρια και επιπλεον αναμονη υπομονη(που μπορει να μην εχει,οπως εγω στην θεση του ) απο το πουθενα; Οτι δεν ειναι τραγικο το λαθος συμφωνω οπως και με το οτι δεν επρεπε να δεχτει την παραγγελια και οτι ηταν να γινει επρεπε να γινει στο Courier αλλα κανενας δεν μπορει να εξαλυψει το γεγονος οτι με αυτη την κινηση του Πλαισιου του γεννιουντε αλλες απορειες οπως οτι τα προιοντα μπορει να ηταν Bulk ή απο RMA (και λογικο) Αλλωστε αυτη ειναι η λειτουργια ενος Forum να ακουστουν και αλλες γνωμες,αποψεις,εμπειριες ωστε να ενημερωσει τα αλλα μελη για να μην την πατησουν και αλλοι με αντιστοιχο τροπο,αλλιως αν τα κραταγαμε ολα για τον εαυτο μας θα το ειχαμε κλεισει το μαγαζακι Συμφωνουμε σε γενικες γραμμες αλλα με τα δικια του θα γκρινιαξει και θα αγανακτησει. Τεσπα επαθε και εμαθε οπως και πολλοι αλλοι εδω μεσα και αυτο ειναι που θα πρεπει να κρατησουμε στην τελικη. ---------- Προσθήκη στις 15:41 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 15:34 ---------- Πήρα τηλ, παραδεχθήκανε ότι κάνανε λάθος, και μου είπαν ότι μπορώ να το επιστρέψω και να μου κόψουν πιστωτικό. Βέβαια τροφοδοτικό και κάρτα γραφικών εχουν εξαντληθεί οπότε πρέπει να διαλέξω κάτι άλλο. Καλα σου εκατσε και εξηγω γιατι... Μπορεις να απαιτησεις μιας και δεν υπαρχουν τα ιδια προιοντα που ζητησες αυτη την στιγμη αλλα υπηρχαν οταν εκανες την παραγγελια αρα απο λαθος τους (Και να σταθεις σε αυτο!) δεν τα παρελαβες,αλλα προιοντα αντιστοιχων αποδοσεων (Και πιο ακριβα) χωρις να πληρωσεις την διαφορα. Αν σου πουν να πας σε μια οικονομικοτερη λυση αρνησου ευγενικα και θεσε το θεμα των αποδοσεων και της ποιοτητας των προιοντων που ειχες παραγγειλει μετα απο πολυ ψαξιμο(Κανεις δεν θα σου επιβαλει τι θα βαλεις στο PC σου στην τελικη),μην συμβιβαστεις με τιποτα λιγοτερο και θα βγεις κερδισμενος σιγουρα,οπως πολλα μελη σε θεματα εξαντλημενων προιοντων!
Nightstalker Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Στο τηλ μου ειπαν ότι για αυτα που έχουν εξαντληθει θα πρεπει να διαλεξω ισης η μικροτερης αξιας και αν διαλεξω κατι ακριβοτερο απο το πιστωτικο θα πρεπει να πληρωσω την διαφορα.... :|
Sotosgl Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Τους ειπες οτι τιθεται θεμα αξιοπιστιας του συστηματος σου και θες αλλα αναλογων αποδοσεων; Σταθηκες στο γεγονος οτι απο λαθος τους(να επιμενεις και να ξαναεπιμενεις) δεν μπορεις να εχεις αυτα που διαλεξες εξαρχης; Τηλεφωνικα δεν το εχω δοκιμασει αλλα ειναι η πιο ευκολη λυση για αυτους,μιας και δεν μπορεις να ερθεις σε αμεση αντιπαραθεση με αποτελεσμα να μην σε παρουν σοβαρα ή να μην σου δωσουν σημασια. Οτι ειναι να γινει θα πρεπει να γινει εκει και να μιλησεις με τον υπευθυνο και αν δεν βγαλεις ακρη με αυτον ζητα τα κεντρικα(πες οτι εισαι και μελος του Insomnia βοηθαει .) Αν ψαξεις λιγο εδω μεσα θα βρεις πολλα παραδειγματα συνηθως για ακυρωμενες προσφορες για παραγγελιες απο το Internet. Βρες ενα παραδειγμα για περισσοτερες λεπτομερειες...
Dropsreef Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Ειμαι ο μονος που δε καταλαβαινει τι το "τραγικο" συμβαινει με τα καλωδια? δες και συγκρινε για να καταλαβεις τι το τραγικο συμβαινει με τα καλωδια
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.