The_Judas Δημοσ. 28 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2010 Το θέμα της ποιότητας μιας κάρτας οφείλεται κατά 90% στις ATI-Nvidia και μετά στους διανομείς. Στις καλές μάρκες πιο πολύ πληρώνουμε την εκάστοτε ψύκτρα, το καλύτερο customer care, την μεγαλύτερη εγγύηση, τα διάφορα έξτρα μπιχλιμπίδια στο κουτί (παιχνίδια, καλώδια κλπ).
skrats Δημοσ. 28 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2010 Φίλε δυστυχώς αυτό γίνεται με τα πιστωτικά. Δέν είναι παράνομο αυτό που σου είπανε. Αν δέν υπάρχει το ίδιο προϊόν πιστώνεσαι την τελευταία του τιμή πώλησης. Αυτό σημαίνει οτι αν έιναι παλιό όπως στην περίπτωσή σου, χάνεις πολύ απο την αρχική αξία του. Ισχύει παντού, και Πλαίσιο και eshop και σε οποιοδήποτε ηλεκτρονικό ή φυσικό κατάστημα.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 28 Μαρτίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 28 Μαρτίου 2010 υποτιθεται... Αλλα να σας πω και κατι αλλο; Αν εχεις αγορασει εναν Mybook 500gb πριν απο 3 χρονια, και η τιμη του τοτε ηταν 150€, συμφερει το καταστημα να σου κοψει πιστωτικο 150€ να παρεις εναν 1,5ΤΒ;;;;; Οχι βεβαια, θα σου δωσει εναν αντιστοιχο 500GB η αν δεν εχει εναν αμεσως μεγαλυτερο, χωρις ομως να επιβαρυνθεις κατι εσυ μιας και το προιον εμφανισε βλαβη απο μονο του. ΕΤΣΙ πρεπει να γινεται κανονικα.... ο νόμος προστατεύει τον καταναλωτή κυρίως και όχι το κατάστημα και από την στιγμή που δεν έχει ακριβώς το ίδιο προϊόν να σου αντικαταστήσει τότε ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να ζητήσει υπαναχώρηση σύμβασης, όπου σύμβαση=απόδειξη και ότι ποσό αναγράφεται σε αυτή. Χεστήκαμε πατόκορφα τι συμφέρει το κατάστημα και τι όχι, γιατί να μας ενδιαφέρει αν θα χάσει εκείνο, εκείνο το ενδιαφέρει αν θα χάσουμε εμείς?
celtic Δημοσ. 29 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2010 ο νόμος προστατεύει τον καταναλωτή κυρίως και όχι το κατάστημα και από την στιγμή που δεν έχει ακριβώς το ίδιο προϊόν να σου αντικαταστήσει τότε ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να ζητήσει υπαναχώρηση σύμβασης, όπου σύμβαση=απόδειξη και ότι ποσό αναγράφεται σε αυτή. Χεστήκαμε πατόκορφα τι συμφέρει το κατάστημα και τι όχι, γιατί να μας ενδιαφέρει αν θα χάσει εκείνο, εκείνο το ενδιαφέρει αν θα χάσουμε εμείς? Δεν το καταλαβαινω... Κερδισμενος βγαινεις ετσι και αλλιως... Η το ιδιο θα σου δωσουν, η το αμεσως καλυτερο..... Πως εχεις την απαιτηση να παρεις με τα ιδια κεφτα μετα απο 2 κσι βαλε χρονια, ενα προιον στην ιδια αξια που ειχες παρει το αρχικο προιον τοτε; Σαν να λεμε να παρεις μια lifetime kingston 2gb στα 46€, να σου χαλασει στα 4 χρονια, και να πας στο μαγαζι και να απαιτησεις να σου δωσουν την 8gb που θα ειναι σε αυτη την τιμη τοτε, ενω το μαγαζι εχει 2gb μονο που ειναι στα 10€... Δεν το θεωρω και πολυ σωστο...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 29 Μαρτίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 29 Μαρτίου 2010 δεν με νοιάζει αν είναι σωστό, αυτό ορίζει ο νόμος και από την στιγμή που δεν είναι εναντίον μου δεν με απασχολεί...δεν πρόκειται να λυπηθώ τα "καημένα" τα μαγαζιά ή τους καταστηματάρχες...
Konstantin77 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Δεν το καταλαβαινω... Κερδισμενος βγαινεις ετσι και αλλιως... Η το ιδιο θα σου δωσουν, η το αμεσως καλυτερο..... Πως εχεις την απαιτηση να παρεις με τα ιδια κεφτα μετα απο 2 κσι βαλε χρονια, ενα προιον στην ιδια αξια που ειχες παρει το αρχικο προιον τοτε; Σαν να λεμε να παρεις μια lifetime kingston 2gb στα 46€, να σου χαλασει στα 4 χρονια, και να πας στο μαγαζι και να απαιτησεις να σου δωσουν την 8gb που θα ειναι σε αυτη την τιμη τοτε, ενω το μαγαζι εχει 2gb μονο που ειναι στα 10€... Δεν το θεωρω και πολυ σωστο... Νομίζω ότι κάνεις λάθος. Σκέψου απλά και όχι τι συμφέρει ποιον. Σαν απλός καταναλωτής πας και πληρώνεις για μια μητρική. Δίνεις πολλά λεφτά για μια που είναι ποιοτικότερη. Γιατί να τα δώσεις τα παραπάνω χρήματα? Για την αξιοπιστία της. Ποιος ευθύνεται για την βλάβη της? Όχι ο καταναλωτής. Είναι πολύ λογικό για εμένα λοιπόν (και το έχω δει να γίνεται στο πλαίσιο, kudos στο Πλαίσιο) να σε καλύψουν με κάτι που έχει ή ανωτερες προδιαγραφές (αν δεν παράγεται το ίδιο ή το αντίστοιχό του) από το αρχικό ή από άλλη εταιρία πιο ακριβό από την αρχική τιμή αγοράς. Αν δεν θέλουν, να σε πιστώσουν με το αρχικό ποσό αγοράς να πάρεις ότι θέλεις. Τα χρήματα δε χάνουν την αξία τους και η εγγύηση αυτό ακριβώς είναι: η εξασφάλιση χωρίς π@θστιες.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 ακριβώς, ποιος ο λόγος να δίνει κάποιος περισσότερα λεφτά πχ για βαρβάτες ram με καλά chipάκια για o/c και μετά να του δίνουν φτηνότερες επειδή είναι ίδια gb/mhz/timings αλλά με διαφορετικά chips που δεν σηκώνουν o/c?
celtic Δημοσ. 3 Απριλίου 2010 Δημοσ. 3 Απριλίου 2010 Νομίζω ότι κάνεις λάθος. Σκέψου απλά και όχι τι συμφέρει ποιον. Σαν απλός καταναλωτής πας και πληρώνεις για μια μητρική. Δίνεις πολλά λεφτά για μια που είναι ποιοτικότερη. Γιατί να τα δώσεις τα παραπάνω χρήματα? Για την αξιοπιστία της. Ποιος ευθύνεται για την βλάβη της? Όχι ο καταναλωτής. Είναι πολύ λογικό για εμένα λοιπόν (και το έχω δει να γίνεται στο πλαίσιο, kudos στο Πλαίσιο) να σε καλύψουν με κάτι που έχει ή ανωτερες προδιαγραφές (αν δεν παράγεται το ίδιο ή το αντίστοιχό του) από το αρχικό ή από άλλη εταιρία πιο ακριβό από την αρχική τιμή αγοράς. Αν δεν θέλουν, να σε πιστώσουν με το αρχικό ποσό αγοράς να πάρεις ότι θέλεις. Τα χρήματα δε χάνουν την αξία τους και η εγγύηση αυτό ακριβώς είναι: η εξασφάλιση χωρίς π@θστιες. Παιδια εγω λεω οτι πρεπει να δωσουν το ιδιο προιον Η καλυτερο. Και δεν εννοω να παρεις μια Asus 275 και αν σου χαλασει να σου δωσει Palet 275! Πρεπει να σου δωσει ΙΔΙΑ η ΚΑΛΥΤΕΡΗ αλλα απο τον ιδιο η παρομοιο κατασκευαστη! Δεν ειναι δυνατον να σου χαλασει η ASUS και να σου δωσει παρομοια ECS (αν υπαρχει δλδ)!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.