Προς το περιεχόμενο

Ο πόλεμος του Διαδικτύου


Spyros7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αλλα εστω και οτι καταφερες να εχεις πληρη ανωνυμια επειδη εισαι στους λιγους και ψαγμενους. Νομιζεις οτι θα μπορεις να βρεις τα παντα οπως τωρα και μαλιστα αμεσως? Ποσοι θα ασχοληθουν να σερβιρουν υλικο για τους ελαχιστους? Μαλλον εχεις μια ρομαντικη εικονα της πειρατειας ως underground σκηνη οπως ηταν σε παλιοτερες (περασμενες ανεπιστρεπτι) εποχες

Πολύ σωστά. Ναι μεν μπορεί να υπάρχει κάπου "η νέα υβριδική τεχνολογία που βελτιώνει την ανωνυμία σας" αλλά αν αυτή η τεχνολογία δεν είναι διαδεδομένη είναι σα να μην υπάρχει. Το έργο θα συνεχίσει να παίζεται με το bittorrent και τους file hosters μέχρι τελικής πτώσης. Αυτά ξέρει ο κόσμος, εκεί βρίσκει υλικό, αυτά έχουν ταχύτητα, αυτά θα χρησιμοποιεί κι ας τον κυνηγάνε. Είναι δύσκολο να διαδωθεί κάτι νέο, όσο καλό κι αν είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 142
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αλλα εστω και οτι καταφερες να εχεις πληρη ανωνυμια επειδη εισαι στους λιγους και ψαγμενους. Νομιζεις οτι θα μπορεις να βρεις τα παντα οπως τωρα και μαλιστα αμεσως? Ποσοι θα ασχοληθουν να σερβιρουν υλικο για τους ελαχιστους? Μαλλον εχεις μια ρομαντικη εικονα της πειρατειας ως underground σκηνη οπως ηταν σε παλιοτερες (περασμενες ανεπιστρεπτι) εποχες

 

Το βασικοτερο. Διοτι δεν ειναι χαζοι να κυνηγησουν τους 1000 που κατεβαζουν, αλλα τον εναν που ανεβαζει. Και αντε και εμεις τα κανταμε τα προξι μας και τους ξεφυγαμε, τι σκατα θα κατεβασουμε; Τον ιπποτη της ασφαλτου μεταγλωτισμενο; Διοτι αμα σου κοψουν τους mega uploaders, που θα το βρεις το lost 2 ωρες μετα την εκπομπη στην αμερικη, και με τους υποτιτλους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Οι anonymous proxies δε νομίζω ότι έχουν σχέση με το anonymous p2p.

 

2)

Νομιζεις οτι θα μπορεις να βρεις τα παντα οπως τωρα και μαλιστα αμεσως? Ποσοι θα ασχοληθουν να σερβιρουν υλικο για τους ελαχιστους?

 

Αυτοί που πρέπει και που πάντα σέρβιραν. Οι λίγοι που λέω εγώ. 99 στους 100 βδέλλες ignorants είναι. Και παλιά που δεν υπήρχαν μια χαρά έβρισκες τα πάντα. Οι ιδεολογία του ελεύθερου διαμοιρασμού της πληροφορίας υπάρχει και θα συνεχίσει να υπάρχει στους λίγους. Μόνο αυτοί χρειάζονται και το μέσο (internet). Και τελικά μόνο αυτοί θα μείνουν όρθιοι. Οι δισκογραφικές και το Holywwod, RIAA κτλ αργά ή γρήγορα θα ψοφήσουν με τη μορφή που έχουν τώρα.

 

@ pournaras και λοιπούς προβληματισμένους ή απλά χαιρέκακους :

 

Κάποιοι από αυτούς που ανεβάζουν (οι περισσότεροι imo) το κάνουν γιατί έχουν μεράκι, ιδεολογία και γνώσεις, ικανά όλα μαζί, να ξεπεράσουν κάθε εμπόδιο και κάθε φασιστικό μεγάλο αδελφό. Αυτοί όμως ξέρουν τι κάνουν και γιατί το κάνουν. Αλίμονο στα εκατομμύρια βδέλλες που βρίσκονται παντού ολόγυρά μας.

 

Διαγράφω τη συνδρομή μου από το θέμα, γιατί η συζήτηση όπως εξελίσσεται με κάνει να χάνω την ψυχραιμία μου (για διάφορους λόγους).

 

Υ.Γ. pcharon ο κόσμος δεν είναι απαραίτητα όπως εσύ τον βλέπεις (μέσα από την "τυχαία" vdsl σου - αν δεν απατώμαι - ) . Μπορεί να είναι όπως τον βλέπουν κάποιοι άλλοι ίσως και σε άλλο μήκος κύματος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υ.Γ. pcharon ο κόσμος δεν είναι απαραίτητα όπως εσύ τον βλέπεις (μέσα από την "τυχαία" vdsl σου - αν δεν απατώμαι - ) . Μπορεί να είναι όπως τον βλέπουν κάποιοι άλλοι ίσως και σε άλλο μήκος κύματος...

Μπορείς να το κάνεις λίγο λιανά; (όλο)

Δεν κατάλαβα τί ακριβώς σχολιάζεις ή πώς.

 

Υ.Γ. Μέχρι πρόπερσι είχα dialup και πέρυσι είχα 4άρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υ.Γ. pcharon ο κόσμος δεν είναι απαραίτητα όπως εσύ τον βλέπεις (μέσα από την "τυχαία" vdsl σου - αν δεν απατώμαι - ) . Μπορεί να είναι όπως τον βλέπουν κάποιοι άλλοι ίσως και σε άλλο μήκος κύματος...

 

Αυτο που λες ισχυει και για σενα, σωστα?Μην ειστε απολυτοι.Ο καιρος θα δειξει τι θα γινει τελικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά όλα για το χρήμα γίνονται! Αν είναι να πληρώνεις για να κατεβάζεις κανείς δεν πρόκειται να έχει πρόβ΄λημα.... Απλά οι δημιουργοί είναι προς το παρόν στην απέξω και κάνουν τα πάντα να αρπάξουν ένα κοματάκι από την όλη πίτα!

 

Δηλαδή είναι κακό ο δημιουργός ενός έργου να πληρωθεί γι' αυτό..:shock:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή είναι κακό ο δημιουργός ενός έργου να πληρωθεί γι' αυτό..:shock:

 

Κανείς δεν υποστηρίζει ότι οι δημιουργοί δεν πρέπει να πληρώνονται. Το αντίθετο μάλιστα πρέπει να πληρώνονται ώστε να συνεχίσουν να δημιουργούν, αλλά να πληρώνονται δίκαια και άμεσα από τον κόσμο στον οποίο απευθύνονται γιατί με το σύστημα όπως έχει σήμερα, χρήματα έπαιρναν μόνο οι καταξιωμένοι καλλιτέχνες που και αυτοί ακόμα παραγκωνίστηκαν γιατί οι δίκαιες απαιτήσεις τους μείωναν τα κέρδη των δισκογραφικών εταιριών και τελικά στράφηκαν σε εφημερίδες και περιοδικά.

 

Ποιο συγκρότημα έδωσε νέα κομμάτια του στο δίκτυο ελεύθερα και δωρεάν και δεχόντουσαν δωρεές πχ αξία μιας κερασμένης μπύρας και τελικά τα έσοδά τους ήταν πολύ περισσότερα από όσα θα τους έδιναν οι δισκογραφικές;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανείς δεν υποστηρίζει ότι οι δημιουργοί δεν πρέπει να πληρώνονται. Το αντίθετο μάλιστα πρέπει να πληρώνονται ώστε να συνεχίσουν να δημιουργούν, αλλά να πληρώνονται δίκαια και άμεσα από τον κόσμο στον οποίο απευθύνονται γιατί με το σύστημα όπως έχει σήμερα, χρήματα έπαιρναν μόνο οι καταξιωμένοι καλλιτέχνες που και αυτοί ακόμα παραγκωνίστηκαν γιατί οι δίκαιες απαιτήσεις τους μείωναν τα κέρδη των δισκογραφικών εταιριών και τελικά στράφηκαν σε εφημερίδες και περιοδικά.

 

Ποιο συγκρότημα έδωσε νέα κομμάτια του στο δίκτυο ελεύθερα και δωρεάν και δεχόντουσαν δωρεές πχ αξία μιας κερασμένης μπύρας και τελικά τα έσοδά τους ήταν πολύ περισσότερα από όσα θα τους έδιναν οι δισκογραφικές;

 

Για την πρώτη παράγραφο: Αφού βλέπουν ότι οι εταιρίες τους ρίχνουν στα λεφτά, γιατί βγάζουν δίσκο μαζί τους; Και ξαναβγάζουν. Και ξαναβγάζουν. Και ξαναβγάζουν.

 

Για τη δεύτερη παράγραφο: Δεν θυμάμαι το όνομα του συγκροτήματος, αλλά συνεχίζει να ισχύει η ερώτηση που είχα για την πρώτη παράγραφο (λίγο παραλλαγμένη). Γιατί δεν κάνουν και τα υπόλοιπα συγκρότήματα αυτό;; :o

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρώτο συγκρότημα που έβγαλε δίσκο δωρεάν ίσως είχε κάποιες εισπράξεις λόγω του ντόρου που έγινε. Το μοντέλο δεν είναι βιώσιμο. Στο τέλος πάλι στο τζάμπα θα στραφούν όλοι.

Σήμερα οι εταιρίες διανομής ταινιών, ανακοίνωσαν οτι σκέφτονται να σταματήσουν την πώληση DVD στην Ισπανία γιατί είναι ασύμφορο λόγο της πειρατείας. Αν ακολουθηθεί το μοντέλο της Ισπανίας παντού, απλά δεν θα υπάρχει ταινία για να κατεβάσετε σε καμιά 5-6 χρόνια. Ήδη οι ταινίες που βγαίνουν (πλην των 3D) είναι για τα μπάζα επειδή οι εταιρίες ξέρουν οτι πουθενά δεν θα βγάλουν τα φράγκα τους. Οτι προλάβουν και βγάλουν σε 2 βδομάδες στην Αμερική και τέρμα. Δεν υπάρχει άνθρωπος να επενδύσει πλέον στον κινηματογράφο. (Τρελοί είναι; ) Θα δείξει η συνέχεια. Δεν πιστεύω οτι χώρες όπως οι ΗΠΑ και η Αγγλία που η δημιουργία πνευματικών έργων είναι το 5-10% του ΑΕΠ τους να μείνουν με σταυρωμένα χέρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την πρώτη παράγραφο: Αφού βλέπουν ότι οι εταιρίες τους ρίχνουν στα λεφτά, γιατί βγάζουν δίσκο μαζί τους; Και ξαναβγάζουν. Και ξαναβγάζουν. Και ξαναβγάζουν.

 

Για τη δεύτερη παράγραφο: Δεν θυμάμαι το όνομα του συγκροτήματος, αλλά συνεχίζει να ισχύει η ερώτηση που είχα για την πρώτη παράγραφο (λίγο παραλλαγμένη). Γιατί δεν κάνουν και τα υπόλοιπα συγκρότήματα αυτό;; :o

 

Γιατί μέχρι τώρα δεν είχαν άλλη επιλογή. :)

 

Θα μπορούσαν οι ίδιοι να έχουν τις δικές τους δισκογραφικές εταιρίες και το επιχείρησαν (πχ Πάνου, Γαβαλάς, Καζαντζίδης) αλλά υπό την πίεση των μεγάλων δισκογραφικών κατέρρευσαν, αφού ο καθένας μόνος του δεν μπορούσε να τα βάλει με τα τότε μεγαθήρια.

 

http://www.zeropaid.com/news/9026/radiohead_shocks_record_industry_with_free_download_of_new_album/

 

Σε ό,τι αφορά την νεώτερη Ελληνική σκηνή από όσο ξέρω οι Χαΐνηδες είχαν αντίστοιχες αντιλήψεις και αυτό που ήθελαν ήταν ο κόσμος να ξέρει τα κομμάτια τους και να συμμετέχει στα δρώμενά τους και όποιος είχε την οικονομική δυνατότητα να αγόραζε τους δίσκους τους και όσοι δεν μπορούσαν ας έβρισκαν τα κομμάτια τους με όποιο τρόπο μπορούσαν, τουλάχιστον αυτά θυμάμαι από τις εμφανίσεις τους.

 

Έτσι είναι οι πραγματικοί καλλιτέχνες και με αυτό τον τρόπο έρχεται η καταξίωση στην συνείδηση του κόσμου. Αυτούς τους καλλιτέχνες αξίζει να στηρίζουμε τόσο για την ποιότητα τους όσο και για το ήθος τους.

 

Το γιατί δεν το κάνουν και άλλοι καλλιτέχνες ο κύριος λόγος κατά την γνώμη μου είναι ο φόβος της απομόνωσης. Βέβαια θα περίμενα αντιδράσεις από τους ροκάδες μας που οι περισσότεροι έχουν αριστερές καταβολές και αντιλήψεις και ίσως να έχουν γίνει και να μην το γνωρίζω.

 

Σήμερα μέσω δικτύου το promotion γίνεται πολύ πιο εύκολα και με ελάχιστο κόστος συγκριτικά με το ίσχυε μέχρι σήμερα, απλά ο καθένας πρέπει να δει κάτι να δουλεύει για να βεβαιωθεί πριν κάνει κάποια κίνηση. Η αλλαγή ήρθε με την διάθεση των έργων μέσω εφημερίδων και περιοδικών και έπεται συνέχεια. :-)

 

Κάποτε το δίκτυο ήταν μέσο το οποίο το χρησιμοποιούσαν άτομα λίγο-πολύ συγκεκριμένης ηλικίας, τα πράγματα όμως σήμερα έχουν αλλάξει και αυτό το αναφέρω γιατί την ουσιαστική διαφήμιση την κάνουν οι fan και όχι τα μπανεράκια που έτσι και αλλιώς τα κόβουν φίλτρα όπως το adblock plus.

 

Γιώργο, δεν διαφωνώ, τα ίδια λέω μερικά ποστ παραπάνω http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=3261457&postcount=48 και προτείνω μία έσχατη λύση. Δεν είναι η μόνη αλλά πιστεύω ότι είναι η πλέον δίκαια για όλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρώτο συγκρότημα που έβγαλε δίσκο δωρεάν ίσως είχε κάποιες εισπράξεις λόγω του ντόρου που έγινε. Το μοντέλο δεν είναι βιώσιμο. Στο τέλος πάλι στο τζάμπα θα στραφούν όλοι.

Σήμερα οι εταιρίες διανομής ταινιών, ανακοίνωσαν οτι σκέφτονται να σταματήσουν την πώληση DVD στην Ισπανία γιατί είναι ασύμφορο λόγο της πειρατείας. Αν ακολουθηθεί το μοντέλο της Ισπανίας παντού,απλά δεν θα υπάρχει ταινία για να κατεβάσετε σε καμιά 5-6 χρόνια.Ήδη οι ταινίες που βγαίνουν (πλην των 3D) είναι για τα μπάζα επειδή οι εταιρίες ξέρουν οτι πουθενά δεν θα βγάλουν τα φράγκα τους.Οτι προλάβουν και βγάλουν σε 2 βδομάδες στην Αμερική και τέρμα. Δεν υπάρχει άνθρωπος να επενδύσει πλέον στον κινηματογράφο.(Τρελοί είναι; ) Θα δείξει η συνέχεια. Δεν πιστεύω οτι χώρες όπως οι ΗΠΑ και η Αγγλία που η δημιουργία πνευματικών έργων είναι το 5-10% του ΑΕΠ τους να μείνουν με σταυρωμένα χέρια.

 

Πλακα κανεις πιστευω.Δηλαδη τερμα το σινεμα κατερρευσε?Πολυ πεινα εχει πεσει στο hollywood και γενικα στον κινηματογραφο.Πως γινετε τοτε η Audio Visuals να επενδυει στις ελληνικες παραγωγες και μαλιστα σε εποχη δηθεν "κρισης", τοσο ταλεντο υπαρχει πια?!Πως γινετε το Avatar να ξεπερασε σε εισπραξεις τον Τιτανικο (κοντα στα 2 δις)?Και δεν πιστευω το 1997 να υπηρχε κανα ddl site.Για πες μας.Απο τα λιγα οικονομικα που ξερω ως καταναλωτης επιδιωκω να αγοραζω οσο το δυνατον φθηνοτερα μη σου πω και αν ειναι δυνατον τζαμπα.Εκτος κι αν δεν μιλας ως καταναλωτης και εχεις καμια εταιρια παραγωγης και σου κανουμε "ζημια" εμεις που κατεβαζουμε, γιατι εσεις δεν κατεβαζετε...Δεν μπορω να καταλαβω την λογικη μερικων...Τι γινετε pffffff

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απάντησες μόνος σου. Ανέφερες τα δυο σημεία του κινηματογράφου που δεν μπορούσαν να πειρατευτούν. Οι Ελληνικές παραγωγές ποτέ μέχρι τώρα δεν βγήκαν σε cam παρά μόνο σε dvdrip, μετά την επίσημη κυκλοφορία και το Avatar που επίσης το 3D δεν μπορούσε να βγει σε πειρατικό και ήταν αυτό που έκανε το μεγαλύτερο μέρος των εισπράξεων.

Και για τις εισπράξεις του Avatar να συμπεριλάβεις το γεγονός οτι άνοιξαν αγορές όπως η Κίνα και η Ινδία σε σχέση με το 1997 και οτι οι τιμές των εισιτηρίων αυξήθηκαν σημαντικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://torrentfreak.com/world-war-ii-veterans-must-pay-to-sing-war-songs-100328/

http://torrentfreak.com/warner-bros-recruits-students-to-spy-on-pirates-100329/

 

Έτσι για να δούμε πως συμπεριφέρονται τόσο σε μεγαλύτερες ηλικίες αλλά και πως "αξιοποιούν" τις μικρότερες.

 

Τα dvd σαν μέσο έχει πεθάνει, όπως άλλωστε και το vhs. Η τεχνολογία προχωράει και η νέα έρχεται να αντικαταστήσει την παλιά. Το ότι υπάρχει πρόβλημα και ότι το μέλλον με την στάση που κρατάνε οι ίδιοι προβλέπεται δυσοίωνο αν δεν προβλεφθούν λύσεις είναι λίγο πολύ σίγουρο, το θέμα όμως είναι τι μέτρα θα παρθούν και σε τι θα αποσκοπούν.

 

Το να ψάχνουμε τι έγινε και ποιος έφταιξε δεν λέω έχει ένα ενδιαφέρον εγκυκλοπαιδικό αλλά το πρόβλημα παραμένει και το θέμα είναι πρώτα εμείς οι καταναλωτές να αντιληφθούμε το πρόβλημα και οι ίδιοι να προτείνουμε λύσεις και όχι να περιμένουμε να μας ξεφουρνίσουν ένα φιρμάνι κομμένο και ραμμένο στα κερδοσκοπικά τους μέτρα.

 

Λύσεις έχετε να προτείνετε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πιστεύω ότι αν προχωρήσει ταχύτατα όλο αυτό το θέμα (που ειδικά στην Ελλάδα όταν λέμε γρήγορα ,αν δεν προβεί η ΕΕ, σε καμιά 5-6 χρονάκια) το πράγμα είναι πολύ απλό.Θα γυρίσουμε σε μια περίοδο των video club και cd/dvd από τους πλανόδιους μέχρι να βγει κάτι καινούργιο να αντιμετωπίσει τα νέα μέτρα.Και αν δεν δουλέψει ούτε αυτό τότε οι εταιρείες πωλήσεων Υ/Η 8α μας κάνουν 'π..πες' για να αγοράσουμε έναν αφού δεν θα υπάρχει πλέον ενδιαφέρον δηλαδή θα πάμε σε μία εποχή όπου Υ/Η είχαν μόνο οι φραγκατοι.....Άποψή μ τπτ από αυτά δεν θα μας βγάλει πουθενά αν δεν κάνουν κάτι οι εταιρείες να ρίξουν δραματικά το κόστος ώστε να παρακινηθούμε από μόνοι μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά δεν συμφωνώ με τους υποστηρικτές της προάσπισης των πνευματικών δικαιωμάτων των εταιρειών παραγωγής ταινιών και μουσικής. Διερωτώμαι τί μας προσφέρουν εκείνες. Και απαντώ στον εαυτό μου ότι ως επί τω πλείστον προσφέρουν χαμηλής ποιότητας-σάπιες- κινηματογραφικές παραγωγές και ατάλαντους-φελλούς- τραγουδιστές σε εξευτελιστικά υψηλές τιμές. Αντιδρώντας σε όλα αυτά είμαι φανερά υπέρμαχος της πειρατείας στο διαδικτύου όσων αφορά αυτά τα δύο είδη.

 

Στο κάτω κάτω ο κόσμος δεν είναι αχάριστος.

 

Πόσοι από εμάς δεν αγοράζουμε τις δισκογραφίες αγαπημένων μας συγκροτημάτων για να τις προσθέσουμε στην συλλογή μας; Παραπάνω έγινε λόγος για την εισπρακτική επιτυχία του Avatar,δεν θα μπορούσα να σκεφτώ καλύτερο και πιο πρόσφατο παράδειγμα. Έγινε όμως και βλακωδέστατως αντίλογος στο ίδιο παράδειγμα με επιχειρήματα σχετικά με Κίνες,3D κτλ. Προσωπικά δεν γνωρίζω ούτε ένα άτομο από τον κοινωνικό μου περίγυρο (έως κάποιας ηλικίας φυσικά) που να μην είδε αυτή την ταινία στον κινηματογράφο και φυσικά δεν μιλάω για 3D. Πολλοί μάλιστα την είδαν και δύο (2) και τρεις (3) φορές και κάποιοι ίσως και παραπάνω (οο). - Βάζω ταυτόχρονα τα νούμερα σε παρενθέσεις για τους στραβούλιακες. -

Εν κατακλείδι συμπεραίνουμε ότι όταν κάτι εξίζει πραγματικά και είναι ποιοτικό,ο κόσμος ανταποκρίνεται σε αυτό και κάνει αυτό που θεωρεί σωστό.

 

Επίσης,θα ήταν ασφαλές να πούμε ότι αυτού του είδους η ελευθερεία - ασυδοσία - στην διακίνιση υλικού δρα πολλές φορές και ως διαφήμιση. Μπορώ να θέσω μόνο προσωπικά παραδείγματα εδώ. Έχω ενημερωθεί πάρα πολλές φορές για συγκροτήματα που δεν μου ήταν γνωστά (και τελικά μου άρεσε η μουσική τους) από forums που παρέθεταν links για δωρεάν download. Αργότερα αγόρασα κάποια από αυτα τα CD. Όλοι γνωρίζουμε τις ταινίες του Staline,Terminator. Δεν είχε τύχει ποτέ να δω κάποια από αυτές αν και έχουν προβληθεί πολλές φορές στην TV,αλλά παρόλα αυτά τις είχα ακουστά. Κάποια μέρα που βαριόμουν τις κατέβασα (3 είχαν βγει μέχρι τότε) για να τις δω. Όταν βγήκε η τέταρτη,πήγα στον κινηματογράφο και την είδα - άσχετα αν αποδείχτικε μπαρούφα - Έιμαι σίγουρος ότι πολύς κόσμος έχει να εξιστορήσει παρόμοια παραδείγματα.

 

Ακόμα,πολύς λόγος γίνεται για μεγάλα ποσά "χασούρας"από τους τραπεζικούς λογαριασμούς των εταιρειών. Για εκατομμύρια και δισεκατομμύρια χαμένα ευρώ στην ελλάδα. Όμως αυτά είναι αδύνατο να υπολογειστούν,καθώς το γεγονός ότι ο x downloader κατεβάζει ένα αρχείο που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα δεν συνεπάγεται το ότι,αν δεν έιχε αυτή την δυνατότητα του δωρεάν,τότε θα το αγόραζε. Το 80% αυτών που κατεβάζουμε,δεν θα το αγοράζαμε ποτέ,ακόμα και αν αυτά κάνανε μισό €/GB. Επίσης όπως προείπα,η πειρατεία μερικές φορές δρα και υπέρ των εταιρειών παραγωγής αγαθών που προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα. Γνωρίζω πόσο αστείο ακούγεται αλλά,ωστόσο,είναι γεγονός. Βασiζόμενος σε αυτά τα δύο ανωτέρω στοιχεία είμαι πεπεισμένος πως μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι χρειάζεται να γίνει εκτεταμένη μελέτη,έρευνα και σκέψη πρωτού παρθούν οποιαδήποτε μέτρα σχετικά με την διακίνιση υλικού μέσω διαδικτίου.

 

Τελειώνοντας θα σημειώσω κάτι που μου αρέσει πολύ να λέω: "Η χασούρα του ενός είναι το κέρδος του άλλου". Και είναι ωράιο να είσαι και για μια φορά εσύ αυτός ο άλλος... (δεν αναφέρω παραπάνωεδώ γιατί θα επεκταθώ πολιτικά,κάτι που δεν θέλω και προπάντων δεν αρμόζει στην περίσταση). Όσα χάσανε/χάνουνε οι ξένες και εγχώριες εταιρίες παραγωγής τα κέρδισε ο λαός. Μέσα δεν μπαίνουν,παρά την πειρατεία και τα σου-ξου-μου,κερδός συνεχίζουν να έχουν κέρδος και μάλλον τεράστειο. Αλλά δεν τους φτάνει αυτό,θέλουν να βγάζουν και από την μύγα ξίγκι.

 

 

ΖΗΤΩ Η ΕΛΕΘΕΡΕΙΑ του διαδικτίου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...