Προς το περιεχόμενο

Αντρέας – Παρασκευάς Τσουρινάκης τέλος εποχής από το PCmaster!!


chek2fire

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το βλέπετε τόσο κλειστά το θέμα. Δηλαδή όλα πρέπει να τα μετράμε με τα γραφικά;

Επειδή δεν γονατίζει την 5970 ξερωγώ είναι ξεπερασμένο είδος;

Επειδή μεσουρανούσαν στο PC τα adventures τα 90s σημαίνει οτι πλέον δεν είναι καλά; Τότε γιατί συνεχίζουν να βγαίνουν μέχρι και σήμερα αξιόλογα adventure games;

Τα adventures είναι ξεχωριστό είδος και έχουν τη δική τους ξεχωριστή διαδρομή και εξέλιξη στον χώρο των video games.

Τα FPS, που πουλάνε σήμερα, είναι στην ουσία εξέλιξη των παλιών shooters τύπου Contra που στη συνέχεια έγιναν First person όπως Wolfenstein κτλ και έχουν δικιά τους ξεχωριστή πορεία που δεν σχετίζεται με τα adventures.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 362
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ασχετα με το θεμα, που κατα τη γνωμη μου, καλυτερα να το ανοιγατε στο μπλα-μπλα και οχι εδω (δουλεια αλλαζει ο ανθρωπος δε πεθανε, χτυπα ξυλο)

 

Τα σημερινα fps ειναι τα παλια adventures. Ο μονος λογος που ανακαλυφτηκαν τα adventures με την τοτε μορφη τους ηταν επειδη παλια δεν υπηρχαν γραφικα και 3d.

 

Σου πεταγαν εκει μια οθοναρα τιγκα στα γραφικα με τελεια χρωματα και εφε, και ενα mouse pointer και εψαχνες ολοκληρη την οθονη να βρεις τι μπορεις να πατησεις. Στις περισσοτερες οθονες θαυμαζες τα τελεια γραφικα και ελεγες στους φιλους σου, "επαιξα το ταδε παιχνιδι, ΓΡΑΦΙΚΑΡΕΣ". Ολα 2d εντωμεταξυ.. δεν υπηρχαν βλεπεις γραφικα για να φτιαξουν κατι καλυτερο.

 

Τα περισσοτερα τα φανταζοσουνα, και οι γριφοι ηταν της μορφης, ποιο αντικειμενο να συνδιασω πρωτα με ποιο, το χερουλι της πορτας πατιεται! ελυσα τον γριφο και ανοιξε η καμιναδα στο τζακι, αρα μπορω να μπω στο κανονι να αναψω το φυτιλι με τον παλιο αναπτηρα που μου εδωσε το φαντασμα της γριας και να εκτοξευτω στον πυργο και να σωσω την πριγκιπισα!

Ολα αυτα υποψην με ενα κλικ, αντε δυο, και αν εισουν τυχερος τα γραφικα θα τα εβλεπες και δε θα σου εγραφε απλα, συγχαρητηρια εσωσες την πριγκιπισα.

 

Υπηρχαν και τα ποιο σπαστικα με τους πολλους διαλογους, τα οποια πραγματικα δε τα επαιζα γιατι μου ανεβαινε η πιεση ηθελα να σπασω το pc. Το μονο που καταφερα να παιξω με πολλους διαλογους ειναι απο παλια ολη η σειρα monkey island.

 

Το πρωτο παιχνιδι που συνδεσε τα adventure με τα συγχρονα 3d γραφικα ηταν το lara croft που ειναι το πρωτο adventure με 3d γραφικα 360, και μετα απο αυτο σταματησαν να βγαινουν adventure με την παλια μορφη και βγαινουν ολα με την μορφη fps single player σημερα.

 

Καλα τα adventure αλλα για την εποχη τους, σημερα εχουν ανακαλυφτει τα γραφικα

 

Καλα οσο αφορα τα γραφικα μην Ξεχναμε τα Tex Murphy : Under A Killing Moon / The Pandora Directive καθως και το Phantasmagoria....Μπορει ολο το παιχνιδι να ηταν 2D αλλα τα Cutscenes ηταν φοβερα και ειναι κατι που ακομα και σημερα δεν εχουν καταφερει να κανουν, ειτε λογο κοστους ειτε επειδη νομιζουν πως το CGI ειναι καλυτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα τα adventure αλλα για την εποχη τους, σημερα εχουν ανακαλυφτει τα γραφικα

 

Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι τόσο ρηχοί. Δε χρειάζεται να κρίνουμε εξ ιδίων τα αλλότρια.

 

Είναι σαν να λες "καλό ήταν κάποτε να σκεφτόμαστε, αλλά σήμερα υπάρχει η τηλεόραση".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού το ζήτημα που τον οδήγησε στην αποχώρηση είναι οικονομικό, γίνεται κατανοητό νομίζω γιατί οι συντάκτες του περιοδικού αλλάζουν σαν τα πουκάμισα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι σαν να λες "καλό ήταν κάποτε να σκεφτόμαστε, αλλά σήμερα υπάρχει η τηλεόραση".

Εγω το μονο που ειπα, ειναι οτι με την εξελιξη της τεχνολογιας δε μπορουν πλεον να βγαινουν adventures με την παλια μορφη. Τυπου οθονουλες οθονουλες, cutscenes etc σε αυτο συμφωνουμε νομιζω.

 

Αν θελει καποιος να δωσει την ατμοσφαιρα ενως adventure σε ενα παιχνιδι θα το κανει με αλλους τροπους, με κανονικα γραφικα και 3d κτλ. και μυστηρια και γριφους.

 

Παρολαυτα ομως καμια μεγαλη εταιρια που εχει σκοπο το κερδος δε βγαζει ενα παιχνιδι μονο με αυτα τα χαρακτηριστικα ενως adventure δηλαδη. Αν βγει ενα παιχνιδι που θα εχει μεσα και μυστηρια και γριφους κτλ θα εχει και χαρακτηριστικα shoot em up και διαφορα τετοια για να πουλησει.

 

Τα μονα καθαροαιμα adventures με την παλια μορφη που βλεπω να κυκλοφωρουν ειναι κατι δωρεαν παιχνιδια που κατεβαζω απο torrents και τα τελειωνω σε 1 ωρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Μπορείς να βρεις reviews και previews από διάφορα σύγχρονα adventures (κάποια από μεγάλες εταιρείες του χώρου) που δεν έχουν shoot 'em up στοιχεία και δεν δίνουν απαραίτητα έμφαση στο 3d ή τα κορυφαία γραφικά στα παρακάτω links:

 

http://adventureadvocate.gr/

http://www.justadventure.com/

 

(γιατί δεν το κατέχεις το θέμα περι adventures, ούτε συμφωνώ με τα συμπεράσματα που έχεις βγάλει στο παραπάνω post).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Adventures με έμφαση στα 3D γραφικά και με στοιχεία shoot 'em up? Την παλεύετε? Ίσα ίσα που πιστεύω πως η πλειοψηφία των adventure-fans, τα προτιμά ακριβώς επειδή δεν εξαρτώνται από αυτά τα στοιχεία του φτηνού εντυπωσιασμού. Από τα βάθη του χρόνου άλλα ήταν τα πράγματα που χαρακτήριζαν το καλό adventure. Ίσως κάποια στιγμή -κυρίως με την έλευση του CD-ROM- να έγινε κάποια προσπάθεια για την υπέρβαση στο γραφικό τομέα, όμως αυτός ποτέ δεν ήταν ο αυτοσκοπός.

 

Εδώ όμως έχουμε φτάσει σε σημείο να θεωρούμε adventures παιχνίδια όπως το Fahrenheit και το Heavy Rain...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Εγω το μονο που ειπα, ειναι οτι με την εξελιξη της τεχνολογιας δε μπορουν πλεον να βγαινουν adventures με την παλια μορφη. Τυπου οθονουλες οθονουλες, cutscenes etc σε αυτο συμφωνουμε νομιζω.

Μα δεν βγαίνουν adventures μόνο με την παλιά μορφή, όπως είπα προηγουμένως, το είδος έχει ξεχωριστή πορεία και εξέλιξη.

 

Αν θελει καποιος να δωσει την ατμοσφαιρα ενως adventure σε ενα παιχνιδι θα το κανει με αλλους τροπους, με κανονικα γραφικα και 3d κτλ. και μυστηρια και γριφους.

Αν με το «κανονικά γραφικά» εννοείς Cry engine κτλ, σε πληροφορώ ότι τα γραφικά σε σκίτσο μπορούν να αποδώσουν 10 φορές καλύτερα την ατμόσφαιρα ενός game.

 

Μπορείς να βρεις reviews και previews από διάφορα σύγχρονα adventures (κάποια από μεγάλες εταιρείες του χώρου) που δεν έχουν shoot 'em up στοιχεία και δεν δίνουν απαραίτητα έμφαση στο 3d ή τα κορυφαία γραφικά στα παρακάτω links:

 

http://adventureadvocate.gr/

http://www.justadventure.com/

.

Αν μου επιτρέπεις να προσθέσω και το http://www.adventuregamers.com/ που είναι εξίσου αξιόλογο.

 

Όσο για το Τσουρινάκη απο τη στιγμή που θα συνεχίσει να γράφει ανεξάρτητα με το που, δεν υπάρχει λόγος να τον κλαίμε τον άνθρωπο. :P

 

Εδώ όμως έχουμε φτάσει σε σημείο να θεωρούμε adventures παιχνίδια όπως το Fahrenheit και το Heavy Rain...

Ο David Cage (director και designer του Fahrenheit και του Heavy Rain) έχει τονίσει επανειλημμένες φορές οτι δεν είναι adventure games, για το δε Heavy Rain έχει πει οτι δεν είναι καν video game αλλά το χαρακτήρισε ως interactive drama.

Δεν μπορώ να καταλάβω απο που προήλθε όλη αυτή η σύγχυση για τα συγκεκριμένα games μιας και οι ίδιοι οι παραγωγοί τους δεν τα προώθησαν ως adventures.

Επεξ/σία από DeViAnT_Puppet!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα από όλους αυτούς που προσπαθούν να τα πλασάρουν ως adventures. Το FH το είχα παίξει λίγο και δεν μου άρεσε καθόλου. Το HR δεν το έχω καν δει από κοντά. Ομολογώ ότι δεν γνώριζα τις παραπάνω δηλώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εγώ πάντως ακόμα θεωρώ το Fahrenheit ως πρωτότυπο adventure - και δεν πρέπει να είμαι ο μόνος :P. (και αγνοούσα τις δηλώσεις του David Cage, έχουμε πηγή; ).

 

Όσο για το Τσουρινάκη απο τη στιγμή που θα συνεχίσει να γράφει ανεξάρτητα με το που, δεν υπάρχει λόγος να τον κλαίμε τον άνθρωπο. :P

Συμφωνώ, αυτή είναι και η δική μου άποψη για το κυρίως θέμα του thread.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το HR δεν το έχω καν δει από κοντά. Ομολογώ ότι δεν γνώριζα τις παραπάνω δηλώσεις.

 

Εγώ πάντως ακόμα θεωρώ το Fahrenheit ως πρωτότυπο adventure - και δεν πρέπει να είμαι ο μόνος :P. (και αγνοούσα τις δηλώσεις του David Cage, έχουμε πηγή; ).

David Cage: “Heavy Rain Is Not A Videogame”

http://www.edge-online.com/news/david-cage-%E2%80%9Cheavy-rain-is-not-a-videogame%E2%80%9D

Cage: Heavy Rain 'not a videogame anymore in my mind'

http://www.destructoid.com/cage-heavy-rain-not-a-videogame-anymore-in-my-mind--158115.phtml

 

Και μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Eurogamer που μου άρεσε και την παραθέτω

http://www.eurogamer.net/articles/heavy-rains-david-cage-interview

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Noμιζω οτι ο Τσουρινακης εδω και χρονια δεν ειχε στη πραγματικοτητα αντικειμενο. Τα faqs που εγραφε για τα adventures τα εβρισκες πολυ ευκολα στο internet.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μια προεπισκόπηση του τεύχους Μάιου. Νομίζω τα adventure review πλέον απουσιάζουν τελείως

 

http://www.pcmaster.gr/section/pcm

 

Πιστεύω ότι δεν πρέπει γενικά να γίνονται review σε μέτρια adventure όπως γινόταν μέχρι τώρα αλλά το περιοδικό δεν πρέπει να χάσει και αυτό το κοινό που είχε και φυσικά σε εμένα θα λείψει το δισέλιδο του Τσουρινάκη με τα νέα για τα rpg-adventure και τις απόψεις του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Δεν είνα του θέματος αλλά μόλις κάνανε hack το site του pcmaster και αν ξέρετε από linux θα δείτε με πόσο εύκολία έγινα από τις εντολές.. :P. Και η φώτο εδώ για το γεγονός..

 

 

hackpcmster.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...