papalive Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Πρόσεξε να δεις το πρόβλημα μου. Ο client μπορεί και επικοινωνεί με τον server και να ανταλλάσει μηνυματα κανονικά.Δες και την φωτό. Απο εκεί και πέρα απο την στιγμή που εκτελεστεί η εντολή accept(...) απο τον server τότε δεν θα πρέπει να δημιουργηθεί το πρώτο thread ? ? Χρησιμοποιώ τον παρακάτω κώδικα για το Thread και χρησιμοιώ αντικειμενοστρεφή σχεδίαση και GUI . void serverClass::creThread(){ if (CreateThread(NULL, //Choose default security 0, //Default stack size (LPTHREAD_START_ROUTINE)ThreadProc(i), //Routine to execute NULL, //Thread parameter 0, //Immediately run the thread &dwThreadId /*Thread Id*/) == NULL) { printf("Error Creating Thread#: %d\n",i); //return(1); } else { //printf("Global Thread Count: %d %d %d\n", nGlobalCount, nThreads, i); Sleep(3000); } } //Thread Routine DWORD serverClass::ThreadProc (int i) { //Print Thread Number //printf ("Thread # is: %d\n", *((int*)lpdwThreadParam)); //Reduce the count //nGlobalCount--; //ENd of thread //return 0; } αλλά οταν πρέπει να εκτελεστεί η ThreadProc(i) κολάει δυστηχώς. Μάλλον δεν εχω καταλάβει κάτι η δεν μπορεί να λειτουργήσει με αυτό τον τρόπο. ριξε μια ματιά ...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.