Sreak Δημοσ. 29 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2010 To σημαντικό είναι να τους πιέσεις μέχρι να στο φτιάξουν και να διεκδικήσεις καλύτερες υπηρεσίες από τη στιγμή που η γραμμή σου στο επιτρέπει. Μην ξεχνάς πως κάποιοι από την τεχνική υποστήριξη ξέρουν λιγότερα από εμάς. Γι'αυτό δοκίμασε ξανά.
prliki Δημοσ. 29 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2010 Μην ξεχνάς πως κάποιοι από την τεχνική υποστήριξη ξέρουν λιγότερα από εμάς. Γι'αυτό δοκίμασε ξανά. Οι περισσότεροι είναι φοιτητές που έχουν παρακολουθήσει κανένα σεμιναριάκι και διαβάζουν προκατ απαντήσεις είναι λογικό να μην ξέρουν όλοι. Εγώ από τα φοιτητικά μου χρόνια θυμάμαι πολλά παιδιά να δουλεύουν στον ΟΤΕ. Το κακό με τον ΟΤΕ είναι ότι τους προσλαμβάνει παροδικά οπότε μόλις μάθουν φεύγουν και παίρνει καινούριους και φτου και από την αρχή.
larios Δημοσ. 29 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2010 Από χθες όλο αποσυνδέομαι. Αχ βρε καλέ μου ΟΤΕ τι σου εχω κάνει και με ταλαιπωρείς? Αν συνεχιστεί και αύριο δηλώνω βλάβη.
anta_n Δημοσ. 29 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2010 Νομίζω πως φοιτητές έχει σε τηλεφωνικά κέντρα και όχι σε Τεχνική Υποστήριξη ο ΟΤΕ. Αυτό βέβαια δε δικαιολογεί ούτε τις αποσυνδέσεις ούτε τις ταχύτητες, ειδικά αν αναλογιστεί κάποιος πόσα έχουμε πληρώσει και πόσο πιο ακριβός είναι ο ΟΤΕ σε σχέση με τους άλλους!
ddjpp Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Τους εχω πάρει πολλές φορές τηλ. . Την τελευταία φορά μου είπαν "εχεισ πολύ SNR" (!!!) και πριν χαλάσει και τώρα εχω 10. Το ωραίο είναι οτι όταν μίλησα με τον τεχνικό τούς μου είπε ότι "μπορεί να περάσω την παρασκευή" και εγω περίμενα.... περίμενα.... δεν ήρθε τελικά, παίρνω τηλ. και μου λένε οτι πέρασε και μέτρησε κιόλας. Δούλεμα κανονικά.
bigsmall Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 ε ότι "μπορεί να περάσω την παρασκευή" και εγω περίμενα.... περίμενα.... δεν ήρθε τελικά, παίρνω τηλ. και μου λένε οτι πέρασε και μέτρησε κιόλας. Δούλεμα κανονικά. Το μπορεί να περάσω δεν υπάρχει. Δηλαδή αν εσύ είχες δουλειά ή κάποια υποχρέωση θα έπρεπε να την παραμελήσεις επειδή μπορεί να περάσει ο ΟΤΕ. Αυτό είναι τελείως αντιεπαγγελματική συμπεριφορά. Ίσως να έπρεπε και εσύ να πιέσεις περισσότερο το πράγμα και να ζητήσεις ακριβή ώρα.
larios Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Τα πράγματα συνεχίζουν με τις αποσυνδέσεις... Μάλλον αύριο θα λείπω από το σπίτι επομένως μπορεί να ηρεμήσει και να φτιάξει. Διαφορετικά θα περιμένω τον τύπο που περίμενες και εσύ. Εγώ θα έχω και ζεστό καφέ και κουλουράκια. Α ρε ΟΤΕ ούτε γκόμενα...
anta_n Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Μάλλον θα περιμένουμε πολύ ακόμα για να ξεπεραστεί η κακή δημοσιοϋπαλληλική συμπεριφορά από τον ΟΤΕ.... μακάρι να ξεμπλέξεις σχετικά εύκολα!
Super Moderators Thresh Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Super Moderators Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 ναι αλλά δεν έχει δηλώσει βλάβη ακόμα, το αφήνει μπας και πέρασει από μόνο του
stMike Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 ναι αλλά δεν έχει δηλώσει βλάβη ακόμα, το αφήνει μπας και πέρασει από μόνο του Σίγουρα αυτό θα βοηθούσε. Βέβαια το ότι τους παίρνει τηλέφωνο και τους λέει έχω πρόβλημα κάτι σημαίνει. Δεν είναι υποχρεωμένος κανείς από εμάς να γνωρίζει ότι υπάρχει διαδικασία που η βλάβη δηλώνεται. Ο πελάτης καλεί το support. To support αν το κρινει αναγκαίο δηλώνει τη βλάβη. Τώρα γιατί το support δεν δήλωσε βλάβη το ζήτημα του φίλου είναι απορίας άξιο.
ddjpp Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Όσες φορές και να το δηλώσεις... είναι να μην σου κάτσει.... και τι τεχνικός θα σου πέσει μετά.... Τα ίδια τράβαγα και με την Voda
anta_n Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 ναι αλλά δεν έχει δηλώσει βλάβη ακόμα, το αφήνει μπας και πέρασει από μόνο του Αφού του είπε ότι "θα περάσει". Αυτό δε γίνεται νομίζω χωρίς να έχει δηλωθεί βλάβη. Εκτός αν κάποιος από την τεχνική υποστήριξη του ΟΤΕ εκεί που έπινε καφέ, είπε "κοντά είναι μωρέ, πάμε την Παρασκευή και μετά να πιούμε και ποτάκι;" Χωρίς πλάκα πάντως, είναι απαράδεκτο να "στήνουν" συνδρομητές και δεν υπάρχουν δικαιολογίες, από τη στιγμή που ο άλλος έχει πάρει άδεια από τη δουλειά του για να περιμένει... κρίμα.
bigsmall Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Τύλιξε το ρουτερ με μια κουβερτούλα και δίνε του πολλά υγρά. Σε τρεις μέρες θα κάνει τον κύκλο του και θα συγρονίσει , ίωση θα είναι
iced Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ? Συνηθως εχει τερραστια εξασθενηση (οχι 80)..
ddjpp Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Τούς ζάλισα πολύ και σήμερα δεν συγχρονίζει καθόλου. "Τεχνικός": Σου έχει καεί το μόντεμ Εγώ: Και τα 4 που εχω??? Τα δοκίμασα όλα. "Τεχνικός": Έχω έρθει 3 φορές και μέτρησα. Θα περάσω αύριο αλλά μόνο μέχρι κάτω, αν έρθω και στο σπίτι σου θα σε χρεώσουμε. Δεν εχω συναγερμό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.