Προς το περιεχόμενο

Πως αλλαζουμε γνωμη σε εναν πελατη;


snik

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν και δεν ειναι ακριβως θεμα του web design - development αλλα οσο να'ναι εχει σχεση με το αντικειμενο. Θα σας περιγραψω τι μου ετυχε προσφατα, εχω κλεισει μια δουλεια για μια σελιδα και ρωταω τι υπαρχει απο υλικο και κυριως το λογοτυπο. Δεν ειχαν και μου λεει το αφεντικο οτι θα το φτιαξει η κορη του (1ο καμπανακι που χτυπησε) λεω ενταξει και περιμενω να μου το στειλει. Επειδη αργησε λιγο και ειχα και λιγο ελευθερο χρονο ειπα να κανω και μια δοκιμη εγω για λογοτυπο και να το βαλω σε ενα template να δω πως πεφτει. Εμενα μου αρεσε αρκετα και ηταν και σχετικο με το επαγγελμα του πελατη μου οποτε λεω θα δω τι θα μου φερουν και θα τους δειξω το δικο μου και βλεπουμε.

Χθες βλεπω ενα email με ενα psd αρχειο, το ανοιγω και βλεπω μεσα ενα πορτοκαλολαχανι λογοτυπο (δηλαδη τι λογοτυπο μια brush ηταν και απο πανω κατι γραματα που εγαζαν ματι) που ηταν λες και βγηκε απο την δεκαετια του 80. Τους δειχνω και το δικο μου και μου λενε αρεσε στον πατερα της το δικο τις και θελει αυτο που μου εστειλε.

Μου ειχε τυχει και παλιοτερα να αντιμετωπισω πελατες που δεν ειχαν καθολου γουστο στις ιστοσελιδες του και ζηταγαν παραλογα πραγματα εμφανισιακα και οταν εχω σκοπο να κανω κατι ομορφο και να προσεξω ολες τις λεπτομεριες αλλα μου δινουν καποια οτι να'ναι γραφικα ειναι σαν να με περιοριζουν. Για αυτο θα ηθελα να ακουσω την γνωμη σας πως μπορουμε με τροπο να τους αλλαξουμε γνωμη γιατι αν το κανω ετσι οπως θελουν μονο για γελια θα γινει η σελιδα και οχι επαγγελματικη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Το Ο Πελατης εχει Παντα δικιο δεν το εχεις ακουσει ? Η δουλεια σου ειναι να φτιαξεις οτι σου πει και οχι οτι θελεις εσυ, νομιζω πως αυτο που θελεις να κανεις ειναι απο την φυση του αντι-επαγγελματικο και οχι αν το λογοτυπο θα ειναι μαπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Εσύ το λες μια και μοναδική φορά για να δείξεις ότι ενδιαφέρεσαι, αλλά ποτέ δεν επιμένεις.

 

Αν αργότερα (μετά την ολοκλήρωση της εργασίας) αλλάξει γνώμη, τότε μπορείς άνετα να του χρεώσεις το ίδιο (εννοείται ότι δεν το σβήνεις, αλλά λες ότι το έχεις σβήσει). Ακόμη κι αν δεν τον χρεώσεις, το "πλασάρεις" με τέτοιο τρόπο, ώστε να σου έχει και υποχρέωση.

 

Πολλοί πελάτες προσπαθούν να φτιάξουν μόνοι τους πράγματα, γιατί νομίζουν οτι θα τους χρεώσεις "παπάδες".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελπίζω να μην με παραξηγήσεις,αλλα δεν είσαι καλλιτέχνης(στην συγκεκριμάνη περίπτωση)είσαι τυπικά εργάτης.Αν είχες παρουσιαστεί από την αρχή σαν και γ@μο τους σχεδιαστές,γραφίστας με @ρχίδι@,και τα λοιπά θα ήταν διαφορετικά,θα σε παρακαλούσανε να τους φτιάξεις κάποιο λογότυπο,αλλα έτσι άστο καλλίτερα,μην παρεξηγηθεί και η κοπέλα και χάσεις και τα λεφτά και την ώρα σου,ξέρω πόσο δύσκολο είναι να κανεις κάτι που δεν σου αρέσει αλλα τι να κάνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nik.K δυστυχως το εχω ακουσει αλλα αυτον τον καιρο προσπαθω να μαζεψω δουλειες για να τις βαλω στο portfolio μου και κατα καποιον τροπο εχω επενδυσει σε αυτο το project και θελω να ειναι οσο το δυνατον καλυτερο γινετε αλλα ερχετε ενα λογοτυπο περιεργο και εμφανισιακα χαλαει την αισθητικη της σελιδας αλλα και με περιοριζει χρωματικα. Στο τελος ομως μου φαινετε οτι εκει θα καταληξω και αναγκαστικα η σελιδα δεν θα ειναι αυτο που ειχα φανταστει.

 

isay δεν ειχα σκοπο να του το χρεωνα επειδη ειναι γνωστος - γνωστου και απο οτι καταλαβα κιολας λιγο που μιλησαμε δεν πρεπει να του το εδειξε καν η κορη του. Αυτο που σκευτομαι να κανω ειναι οταν παω να τους δειξω το template ετοιμο να εχω 2 εκδοχες μια με το λογοτυπο μου και μια με το δικο τους και ελπιζω εκει να δουν την διαφορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου, επειδή η ιστορία Πατέρας - Θυγατέρα, Πορτοκαλί - Λαχανί, πραγματικά κάτι μου θυμίζει... μπορείς σε παρακαλώ πολύ να μου στείλεις σε pm το όνομα της εταιρίας τους?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου, επειδή η ιστορία Πατέρας - Θυγατέρα, Πορτοκαλί - Λαχανί, πραγματικά κάτι μου θυμίζει... μπορείς σε παρακαλώ πολύ να μου στείλεις σε pm το όνομα της εταιρίας τους?

 

 

 

Κοίτα μικρό που είναι το internet!

Ποιος είσαι; Η κόρη ή ο πατέρας;

:lol::lol::lol::lol:

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nik.K δυστυχως το εχω ακουσει αλλα αυτον τον καιρο προσπαθω να μαζεψω δουλειες για να τις βαλω στο portfolio μου και κατα καποιον τροπο εχω επενδυσει σε αυτο το project και θελω να ειναι οσο το δυνατον καλυτερο γινετε αλλα ερχετε ενα λογοτυπο περιεργο και εμφανισιακα χαλαει την αισθητικη της σελιδας αλλα και με περιοριζει χρωματικα. Στο τελος ομως μου φαινετε οτι εκει θα καταληξω και αναγκαστικα η σελιδα δεν θα ειναι αυτο που ειχα φανταστει.

 

isay δεν ειχα σκοπο να του το χρεωνα επειδη ειναι γνωστος - γνωστου και απο οτι καταλαβα κιολας λιγο που μιλησαμε δεν πρεπει να του το εδειξε καν η κορη του. Αυτο που σκευτομαι να κανω ειναι οταν παω να τους δειξω το template ετοιμο να εχω 2 εκδοχες μια με το λογοτυπο μου και μια με το δικο τους και ελπιζω εκει να δουν την διαφορα.

 

Βασικα αυτος επενδυει σε σενα, καταλαβαινω τι θελεις να πεις αλλα η λυση δεν ειναι να ερθεις σε αντιπαραθεση με τον πελατη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Στο spoiler έχω ένα site που έφτιαξα στα γούστα του πελάτη. Δεν είναι web 2, αλλά αφού αυτό ήθελε γιατί να του αλλάξω γνώμη;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O πελάτης έχει δίκιο όταν είναι γνώστης. Όταν είναι άσχετος ακούει αυτόν που ξέρει.

Το πρώτο βασικό ερώτημα είναι, τι σόι εταιρεία είναι αυτή που δεν έχει λογότυπο.

Το δεύτερο είναι, τι το θέλει το website αν δεν έχει καν εταιρική ταυτότητα.

 

Στο θέμα μας, δεν χρειάζεται να του αλλάξεις γνώμη, αλλά να του εξηγήσεις για ποιόν λόγο δεν κάνει το λογότυπο αυτό. Γιατί είναι φτιαγμένο με brush, δεν ταιριάζουν τα χρώματα με της εταιρείας, ότι σε περιορίζει σχεδιαστικά κτλ.

 

Εξήγησε τους ότι το λογότυπο δεν είναι κάτι που το φτιάχνει κάποιος σε 10 λεπτά και άμα δεν τους αρέσει το αλλάζουν μετά από ένα χρόνο. Είναι κάτι που θα το κουβαλάνε μια ζωή σε κάρτες, επιστολόχαρτα, συσκευασίες κτλ.

Αν θέλουν η οπτική επικοινωνία τους να είναι στα χέρια της κοπέλας, έχει καλώς, διαφορετικά ας συμβουλευτούν κάποιον επαγγελματία γραφίστα και να συζητήσουν μαζί του για το λογότυπο.

 

Τέλος, εσένα σε διάλεξαν για να τους φτιάξεις το site. Εσένα πρέπει να ακούσουν για το τι είναι σωστό και τι όχι. Αν ο ιδιοκτήτης θέλει να βάλει στο header έναν καραγκιόζη να πηγαινοέρχεται, εσύ θα το κάνεις ? Θα θέλεις μετά να δείξεις αυτή τη δουλειά σαν δικιά σου ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα σοβαρολογεις με αυτα που γραφεις ? Θα παω εγω πχ στον φαναρτζη θα του πω βαψε το αμαξι μου πρασινο και θα μου το βαψει μαυρο επειδη θα θελει να το δειξει για δουλεια του ?? Αν σκεφτεσαι ετσι απλα πας για φουντο, ξεκαθαρα πραγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα σοβαρολογεις με αυτα που γραφεις ? Θα παω εγω πχ στον φαναρτζη θα του πω βαψε το αμαξι μου πρασινο και θα μου το βαψει μαυρο επειδη θα θελει να το δειξει για δουλεια του ?? Αν σκεφτεσαι ετσι απλα πας για φουντο, ξεκαθαρα πραγματα.

 

To παραδειγμα με το φαναρτζή είναι λίγο άκυρο γιατί δεν είναι κάτι που θα δείχνει.

Αλλά για παράδειγμα ένας αρχιτέκτονας αν θες να κάνεις ένα ρόζ με πράσινες βούλες σπίτι με στραβά μπαλκόνια και 7 εισόδους, μπορεί να σου πει όχι γιατί θα γίνει ρεζίλι.

 

Το θέμα δεν είναι αν έχει δίκιο ο πελάτης. Το θέμα είναι αν θες να πεις όχι σε έναν πελάτη, με κίνδυνο να τον χάσεις.

Από τη μια ποντάρεις στην ποιότητα του portofolio σου που λες ότι θες να φτιάξεις για να κάνεις όνομα σιγά σιγά και από την άλλη στην ποσότητα για να βγάλεις λεφτά σύντομα. Η μπορείς πολύ απλά να μη βάλεις το συγκεκριμένο σου site στο portofolio σου αν σου φαίνεται τόσο τραγικό.

 

Όσο για το αν είσαι καλλιτέχνης ή εργάτης όπως αναφέρθηκε πριν εγώ πιστεύω ότι είσαι ότι δηλώσεις.

 

Τέλος για να έρθω στην ερώτηση σου δε πιστεύω ότι υπάρχει κάποιος πολύ καλός τρόπος να τον πείσεις εκτός από αυτό που ανέφερες, δηλαδή να του δείξεις και τα 2 και να δει ποιο είναι πιο ωραίο.

Ειδικά αν αρχίσει να γκρινιάζει η κόρη δε παίζει ο πατέρας να της πει όχι :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στου κουφου την πορτα λενε ....

εγω πλεον οταν βλεπω τετοιες συμπεριφορες κανω οτι μου πουνε απλα και μονο για να τελιωνω την δουλεια. Οσες φορες ασχοληθηκα περισσοτερο το μονο που εχασα ηταν ο χρονος μου...

 

 

φυσικα ενοειτε οτι δεν υπηρχε περιπτωση να το βαλω στο portfolio μου .....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω και εγώ την γνώμη μου .Η σελίδα είναι αρκετά μέτρια ...Θέλει δουλειά ..και καλό είναι στο portfolio σου να βάλεις πιο καλές δουλειές ..Η μπάρα εκεί επάνω δεν είναι απαραίτητη ...

Όσο για τον πελάτη ναι συμφωνώ ότι έχει πάντα δίκιο αλλά εσύ πρέπει να τον πείσεις ότι το λογότυπο είναι δουλειά του γραφίστα ...Αν του πήγαινες 10 λογότυπα το πιο πιθανό θα ήταν να τον πείσεις να βάλει ένα από τα δικά σου ...Πολλές φορές τέτοιους πελάτες μπορείς να του πείσεις με παραδείγματα .....ΠΧ αν του έλεγες ότι αυτό το Logo που σας έκανα μοιάζει ελαφρώς με της τάδε εταιρίας η οποία είναι μεγάλο όνομα ....και και και ...

Δυστυχώς κάτι τέτοιοι πελάτες μόνο έτσι πείθονται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...