alexx20 Δημοσ. 28 Απριλίου 2010 Δημοσ. 28 Απριλίου 2010 Οποιος κι αν εισαι αυτοι σε αντιμετωπιζουν με τον ιδιο τροπο, δεν κανουν διακρισεις. Αλλά δεν εχουν δικαιωμα να παραβιαζουν το νομο και να αισχροκερδουν σε βαρος μας. Το θεμα βεβαια ειναι ΠΩΣ αντιδρουμε οταν αντιμετωπισουμε τετοια κατασταση... να τους πιασουμε απ το πετο ή να τα κανουμε λιμπα
yannis18 Δημοσ. 28 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 28 Απριλίου 2010 ετοίμασα μια 3σελίδη επιστολή και την στέλνω με ημέιλ. Sales@πλαίσιο.gr ή υπάρχει κάποιο άλλο;
benign Δημοσ. 28 Απριλίου 2010 Δημοσ. 28 Απριλίου 2010 Τι τα ψαχνετε,στην Ευρωπη δεν τολμανε να κανουν τετοια γιατι υπαρχουν νομοι.Και εμενα μου εκαναν ακριβως το ιδιο πραγμα με εναν πανακριβο επεξεργαστη που μου ειχε χαρισει ενας φιλος πριν μερικα χρονια,εντος εγγυησης.Τον πηγαινα στο Πλαισιο και μου ελεγαν οτι δεν εχει τιποτε,ενω οταν ετρεχα μια εφαρμογη η ενα game λιγο απαιτητικο,εκλεινε.
alexx20 Δημοσ. 28 Απριλίου 2010 Δημοσ. 28 Απριλίου 2010 ετοίμασα μια 3σελίδη επιστολή και την στέλνω με ημέιλ. Sales@πλαίσιο.gr ή υπάρχει κάποιο άλλο; Γιατι τη στελνεις? θα σε γραψουν στα π@π@ρι@ τους Kανονικα οι τυποι θελουν μυνηση και αγωγη... γιατι οταν αντι για 270€ σου δινουν 120€ σε κλεβουν κανονικα. Χωρια η υπολοιπη ταλαιπωρια που τραβας.
SlimData Δημοσ. 28 Απριλίου 2010 Δημοσ. 28 Απριλίου 2010 Στείλε το στο mail που έχεις ή πήγαινε εδώ http://plaisio.gr/contact.aspx
alexisgt Δημοσ. 28 Απριλίου 2010 Δημοσ. 28 Απριλίου 2010 Γιατι τη στελνεις? θα σε γραψουν στα π@π@ρι@ τους Kανονικα οι τυποι θελουν μυνηση και αγωγη... Σωστός...!
thanasis00 Δημοσ. 30 Απριλίου 2010 Δημοσ. 30 Απριλίου 2010 ώρα για την δική μου ιστορία από το service πλαισίου... πήγα χθες την χαλασμένη μου ati 4670 (δε δούλευε το ανεμηστηράκι της και έσβηνε το pc επειδή ανέβαινε πολύ η θερμοκρασία της κάρτας). μου είπαν ότι θα μου έδιναν άλλη κάρτα σήμερα (ίδια εννοείται). όλα καλά μέχρι εδώ. πήγα σήμερα και την δοκιμάζει να δει αν δουλεύει, και μόλις τελειώνει μου δίνει την κάρτα όπως ήταν μέσα σε μια τσάντα του πλαισίου (χωρίς αντιστατικά χωρίς τίποτα). Έπρεπε να του ζητήσω εγώ το αντιστατικό για να το βάλει. Πάω σπίτι την βάζω πάνω στο pc και τίποτα. Δεν μπούταρε καθόλου το pc (έκανε ενα beep συνεχόμενο και 3 μικρά beep). Την πάω πίσω, κια μου λέει ο υπάλληλος ή να παραγγείλω άλλη ίδια χωρίς να πληρώσω τίποτα, ή να βρω μια παρόμοια στην ίδια περίπου τιμή. Την 4670 την είχα αγοράσει 80€ 1/2009. Βρήκα μια 4850 στα 85€ και του το λέω ότι θα πάρω αυτή με 5€ διαφορά. Και μου λέει αυτός ότι δεν δικαιούμαι πιστωτικό στα 80€ αλλά στα 40€ που είναι η σημερινή της τιμή. Συνεπώς, του είπα ότι θα παραγγείλω άλλη ίδια. Ήθελα να ρωτήσω, αν δικαιούμαι πιστωτικό στην τιμή που την αγόρασα ή στην σημερινή τιμή της κάρτας. Επίσης μου είπαν ότι αύριο είναι κλειστά, οπότε η κάρτα πάει από Τρίτη... p.s. αυτά έγιναν στο πλαίσιο συντάγματος.
liopyr Δημοσ. 30 Απριλίου 2010 Δημοσ. 30 Απριλίου 2010 Αυτοί είναι υποχρεωμένοι να σου αλλάξουν την κάρτα με ίδια ή σε περίπτωση που δεν υπάρχει με κάποια αντίστοιχων επιδόσεων και χαρακτηριστικών και φυσικά σε εύλογο χρονικό διάστημα. Αν δεν μπορεί να λυθεί το θέμα με αντικατάσταση, οφείλουν να σου δώσουν πιστωτικό στην τιμή που την αγόρασες φυσικά. Οι φιλολογίες τύπου "τώρα αξίζει τόσο" χρήζουν μία και μοναδική απάντηση από μέρους σου. -Στα @@ρια μου, πρόβλημά σου. Για το αν δικαιούσαι πιστωτικό σε περίπτωση που υπάρχει προϊόν αντικατάστασης δεν είμαι σίγουρος. Οπότε περιμένεις να δεις τι και αν θα σου φέρουν, αν δεν, απαιτείς πιστωτικό στην τιμή αγοράς.
thanasis00 Δημοσ. 30 Απριλίου 2010 Δημοσ. 30 Απριλίου 2010 ίδωμεν... ευτυχώς βρήκα από φίλο μια 8500gt και θα την βγάλω μέχρι τότε... αν μου δώσουν πάλι προβληματική θα κάνω σκηνή. Παρεπιπτόντως, είναι η 4η κάρτα που αλλάζω από τη μέρα που πρωτοαγόρασα την 4670...
pano Δημοσ. 30 Απριλίου 2010 Δημοσ. 30 Απριλίου 2010 Αυτοί είναι υποχρεωμένοι να σου αλλάξουν την κάρτα με ίδια ή σε περίπτωση που δεν υπάρχει με κάποια αντίστοιχων επιδόσεων και χαρακτηριστικών και φυσικά σε εύλογο χρονικό διάστημα. Aυτό το "εύλογο χρονικό διάστημα" ορίζεται κάπως;
liopyr Δημοσ. 30 Απριλίου 2010 Δημοσ. 30 Απριλίου 2010 Δυστυχώς δεν έχω διαβάσει κάπου να αναφέρεται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
thanasis00 Δημοσ. 1 Μαΐου 2010 Δημοσ. 1 Μαΐου 2010 πως θα μπορούσα να του αποδείξω ότι πρέπει να μου δώσει ολόκληρο το πιστωτικό της κάρτας; γιατί η λογική αυτό λέει, αλλά οι υπάλληλοι μαύρα μεσάνυχτα...
liopyr Δημοσ. 1 Μαΐου 2010 Δημοσ. 1 Μαΐου 2010 πως θα μπορούσα να του αποδείξω ότι πρέπει να μου δώσει ολόκληρο το πιστωτικό της κάρτας; γιατί η λογική αυτό λέει, αλλά οι υπάλληλοι μαύρα μεσάνυχτα... http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=1991212&postcount=4
The_Judas Δημοσ. 1 Μαΐου 2010 Δημοσ. 1 Μαΐου 2010 Εφόσον υπάρχει απόθεμα με την 4670, πρέπει να την δεχθείς. Δεν μπορείς να τους αναγκάσεις να δώσουν πιστωτικό. Αν δεν υπάρχει απόθεμα από την 4670, τότε πρέπει να σου δώσουν κάρτα αντίστοιχης αξίας. Αλλιώς πάμε στο πιστωτικό, όπου μπορείς να απαιτήσεις το πλήρες ποσό.
thanasis00 Δημοσ. 1 Μαΐου 2010 Δημοσ. 1 Μαΐου 2010 ευχαριστώ liopyr για το μήνυμα. φίλε The_Judas έτσι θα γίνει μέχρι να τους τελειώσει το στοκ στις 4670
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.