Προς το περιεχόμενο

Πολιτική Fujitsu Ελλάς για αγορά φορητού


SocialNetUsr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχθές αγόρασα ένα φορητό από το e-shop fujitsu PI 3560 (το πήρα όταν το είχε προσφορά). Το όλο θέμα ξεκινάει με το λειτουργικό που έχει και συγκεκριμένα τα Windows 7 Home Premium 64-bit. Επειδή δεν τα θέλω για του x y λόγους είπα να ασκήσω το δικαίωμα που μου δίνει το λογισμικό και να μην αποδεχτώ τους όρους. Όπως αναφέρει το EULA "By using the software, you accept these terms. If you do not accept them, do not use the software. Instead, contact the manufacturer or installer to determine its return policy for a refund or credit" πρέπει να επικοινωνήσω με τον κατασκευαστή.

Σήμερα μίλησα με κάποιον στην Fujitsu Ελλάς και μου είπε ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα γιατί ο υπολογιστής πάει μαζί με το λειτουργικό. Του αναφέρω ότι το ίδιο το λειτουργικό μου δίνει την δυνατότητα να μην το αποδεχτώ και στην ερώτηση μου ποια είναι η πολιτική της Fujitsu για αυτές τις περιπτώσεις, είπε ότι δεν υπάρχει.

Πλάκα κάνει.... δηλαδή ο κάθε κατασκευαστής φορητού που βάζει μέσα προεγκαταστημένο λειτουργικό δεν ξέρει τους όρους χρήσης του και τι πολιτική θα ακολουθήσει όπως στην περίπτωση να μη δεχτεί κάποιος του όρους???

Τέλος του είπα να μιλήσω με το νομικό τμήμα της εταιρίας πράγμα που δεν έγινε, απλά κράτησε τα στοιχεία μου και ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου.

 

Τι να κάνω τώρα? Να το κυνηγήσω το θέμα, να στείλω mail στα κεντρικά της Fujitsu?

 

προσωπικά θα το έψαχνα κι άλλο αλλά ο φορητός είναι της κοπέλας μου και θα αρχίσει τα "πότε θα είναι έτοιμος", "γιατί δεν μπορώ να τον χρησιμοποιήσω", "Άντε ακόμα".........

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Στη καλύτερη να πάρεις τα λεφτά σου πίσω,επιστρέφοντάς τον.

Στη χειρότερη να μπλέξεις με "κρεβατομουρμούρα".

 

Μόνο σε tailor-made καταστάσεις μπορείς να απαξιώσεις το "ενσωματωμένο" λειτουργικό (μουλτιδράμα-ηψωφ-μπλαίσιο) και να σου αφαιρέσουν την αξία του.

Υ.Γ.Από προσωπική εμπειρία ορμώμενος.

Δημοσ.

σε εποχες fujitsu siemens ειχα προβλημα με ενα λαπτοπ και την 2ετη εγγυηση και η ελληνικη αντιπροσωπεια με ειχε γειωσει κανονικα και με το νομο.μιλησα με γερμανια μεσω δικηγορου τοτε και του ειχαν πει δεν μας απασχολει, ειναι θεμα που αφορα εσας και την ελληνικη αντιπροσωπεια.

δεν ξερω αν τωρα που ειναι μονη της η φουτζιτσου αλλαξε κατι,παντως γενικα ειναι μπερδεμα.

μπορεις να τους πας δικαστικα,αλλα αξιζει μονο αν εχεις κανενα φιλο δικηγορο και δεν σου παρει λεφτα,αλλιως το κοστος δεν συμφερει.

 

οπως και να εχει,επεμεινε να μιλησεις με το νομικο τμημα αλλα και με την microsoft ΕΔΩ ΣΤΗν ελλαδα

Δημοσ.

παίδες ευχαριστώ για τα σχόλια και τις συμβουλές σας. Θα το προσπαθήσω κι άλλο.... μέχρι να με διάολο στείλει η κοπέλα μου!!!!

Δημοσ.

παίδες ευχαριστώ για τα σχόλια και τις συμβουλές σας. Θα το προσπαθήσω κι άλλο.... μέχρι να με διάολο στείλει η κοπέλα μου!!!!

Δημοσ.

Για το ιστορικό της υπόθεσης....

 

  1. Η Fujitsu δεν επικοινώνησε μαζί μου (το περίεργο θα ήταν το αντίθετο)
  2. Σήμερα (13/05/2010) επικοινώνησα πάλι με την Fujitsu και αφού ζήτησα να μιλήσω με το νομικό τμήμα πήρα την απάντηση ότι δεν υπάρχει τέτοιο τμήμα
  3. Ξανά έδωσα τα στοιχεία μου με σκοπό να επικοινωνήσουν μαζί μου
  4. Η κοπέλα μου κρατάει ακόμα και δεν μου τι λέει που ο φορητός είναι από την Δευτέρα μέσα στο κουτί του!!!!
  5. Αν επικοινωνήσω με ΙΝΚΑ ή Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και τους αναφέρω τα περί EULA θα μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε ή δεν θα καταλάβουν?

Δημοσ.

φιλε μου προτεινω να κανεις αλλο ενα τηλεφωνημα στην microsoft αυτη την φορα και να τους ρωτησεις ποια ειναι η διαδικασια οταν αρνηθεις τους ορους

 

 

Greece

 

Microsoft Greece Home Page

 

Microsoft Hellas S.A.

221 Kifisias Ave.

151 24, Athens

GREECE

 

Phone: +30 211 1206 000

Fax: +30 211 1206 003

 

Customer Service and Support Phone: 801 500 3000 (local charge) or +30 211 1206 500 (calling from mobile device)

http://www.microsoft.com/worldwide/phone/contact.aspx?country=Greece

 

Δημοσ.

+1 στον basilis5, το παρέλειψα αυτό.....

 

 

Το τηλεφωνικό τους κέντρο με παραπέμπει στον κατασκευαστεί του υπολογιστή.....

Δημοσ.

Συγνώμη, αλλά από τη στιγμή που αγοράζεις ένα μηχάνημα με το συγκεκριμένο λογισμικό, δεν συμφωνείς έμμεσα στους όρους αυτού?

 

Στην τελική, αφού δεν συμφωνείς, του τραβάς ένα format και ηρεμείς.

 

Λεφτά πάντως μην περιμένεις να δεις πίσω.

Ξέρω, δεν είναι λογικό, αλλά είναι ρεαλιστικό.

Δημοσ.
Συγνώμη, αλλά από τη στιγμή που αγοράζεις ένα μηχάνημα με το συγκεκριμένο λογισμικό, δεν συμφωνείς έμμεσα στους όρους αυτού?

 

Στην τελική, αφού δεν συμφωνείς, του τραβάς ένα format και ηρεμείς.

 

Λεφτά πάντως μην περιμένεις να δεις πίσω.

Ξέρω, δεν είναι λογικό, αλλά είναι ρεαλιστικό.

 

έμμεσα ναι... αλλά από την στιγμή που η ίδια η εταιρία μου δίνει την δυνατότητα μέσω της άδειας EULA να μην αποδεχτώ το λογισμικό, εγώ σαν απλός καταναλωτής κάνω χρήση του δικαιώματος που αυτή μου έδωσε. Αν ήθελε η fujitsu να είχε προεπειλεγμένο και κλειδωμένο το checkbox του αποδέχομαι τους όρους. Για μην το έχει κάνει σημαίνει ότι κάπου κολλάει το σύστημα νομικά και δεν μπορεί να γίνει. Οπότε δεν μπορεί να μην έχει προβλέψει την περίπτωση κάποιος να μην αποδεχτεί του όρους. Αυτό που με νευριάζει είναι ότι στην πρώτη επικοινωνία μαζί τους ένας τυπάς μου έλεγε ότι δεν υπάρχει κάποια πολιτική γι αυτή την περίπτωση.

 

 

Λεφτά το ξέρω ότι δεν θα πάρω...δυστυχώς αλλά σε αντίστοιχες περιπτώσεις όπως η DELL συμφώνησε να κάνει επέκταση της εγγύησης. Με κάτι παρόμοιο θα είναι ευχαριστημένος και εδώ που τα λέμε fujitsu είναι το μηχάνημα όχι apple, όσο πιο πολύ εγγύηση τόσο καλύτερα ;)

 

 

By using the software, you accept these terms. If you do not accept them, do not use the software. Instead, contact the manufacturer or installer to determine its return policy

Δημοσ.

Ειμαι σιγουρος οτι σε εναν φορουμ διαβασα ενα παιδι που πηρε φορητο απο Πλαισιο και το επεστρεψε για να απεγκαταστησει τα Win7, του επιστρεψαν χρηματα. Δεν μπορω να βρω το θεμα, δεν ειμαι σιγουρος οτι ηταν απο αυτο το φορουμ η απο το adslgr.com

Δημοσ.
Ειμαι σιγουρος οτι σε εναν φορουμ διαβασα ενα παιδι που πηρε φορητο απο Πλαισιο και το επεστρεψε για να απεγκαταστησει τα Win7, του επιστρεψαν χρηματα. Δεν μπορω να βρω το θεμα, δεν ειμαι σιγουρος οτι ηταν απο αυτο το φορουμ η απο το adslgr.com

 

Την ίδια απάντηση πήρα κι εγώ από Toshiba και LG με τα λάπτοπ που έχω. Δεν δίνονται χρήματα πίσω, και από τη στιγμή που διαλέξαμε το χ φορητό, το οποίο στα χαρακτηριστικά του περιγράφει ΚΑΙ το λειτουργικό του σύστημα, πολύ απλά δεν δικαιούμαστε φράγκο πίσω. Εδώ κολλάνε αν τους πεις ότι θέλεις να χρησιμοποιήσεις XP αντί για Vista ή 7, και σου λένε ότι το λάπτοπ δεν έχει σχεδιαστεί για αυτά τα λειτουργικά και μπορεί να το χαλάσουμε (no εγγύηση, κλπ).:rolleyes:

Δημοσ.

Ειναι πολυ μεγαλη ιστορια η επιστροφη χρηματων.. Εχει σηκωσει πολυ μεγαλη συζητηση σε πανευρωπαικο επιπεδο, αλλα και εδω στα μερη μας.

Διαβασε αυτο εδω το θεμα: http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=205918

Χοντρικα τωρα..

1) Δοκιμασε να επικοινωνησεις με τους διαφορους φορεις (γραμματεια καταναλωτη / συννηγορος του καταναλωτη). Ο νομος υπαρχει για την επιστροφη.. Απλα δεν εφαρμοζεται (γιατι εδω ειναι Ελλαδα και ως γνωστων οι μεγαλες εταιριες κανουν οτι γουσταρουν). Θα χρεαστεις δικηγορο για το ολο σκηνικο πιθανοτατα..

2) Καλη τυχη με το service της Fujitsu αν σου παθει κατι το laptop.

Δημοσ.

@orck Επειδή η επιστροφή των προεγκαταστημένων windows παίζει πολύ στον κόσμο του Linux, έχω διαβάσει αρκετές περιπτώσεις που το κατάφεραν αλλά δεν πήραν λεφτά πίσω όμως τους έγινε επέκταση εγγύησης π.χ με φορητό Dell

 

@BritGreek Ένα πωλητής κάποια στιγμή σε ανάλογη ερώτηση που του έκανα μου είπε ότι αν βάλεις άλλο λειτουργικό θα χαλάσει ο υπολογιστής.. (δεν βρίσκω σφάλμα στον πωλητή, είπε αυτά που τον έβαλαν να πει....)

 

@Getta Robo Φοβάμαι ότι αν επικοινωνήσω με ΙΝΚΑ και Γραμματεία και αρχίζω να τους λέω περί EULA θα μου πούνε ξερά ότι δεν γίνεται για να με αποφύγουν. (Περίπου το ίδιο είχα πάθει σε μια ερώτηση που τους έκανα και μου απάντησαν κατηγορηματικά ότι δεν γίνεται και όταν τους ανέφερα έναν συγκεκριμένο νόμο και την παράγραφο του τότε άρχισαν να μου τα μασάνε.... )

Όσο για το service εκεί θα έχουμε άλλο μέτωπο.....

 

Γενικά το ότι δεν θα πάρω χρήματα πίσω το αποδέχτηκα αλλά θέλω να με αποζημιώσουν για το λειτουργικό...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...