status Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 οκ πάμε λοιπόν: "Ποιος είσαι εσύ που θα ανακαλύψεις εκ νέου τον τροχό και τι φωτιά;" είμαι μία που σαρώνω, like a scanner,συνειδητά όλες τις μυστικοποιήσεις τους ιστορικού παρελθόντος... Λοιπόν, έχεις γεννηθεί μέσα σε αυτό το σύστημα (η ερώτηση μου βασικά δεν είχε απάντηση αλλά τέλος πάντων, αφού το πας εκεί..) έχεις μάθει σε αυτό το σύστημα και κακά τα ψέμματα όσο κ αν θες να το αλλάξεις αυτό το σύστημα σε εξυπηρετεί, είτε αυτό είναι τραπεζικό σύστημα, είτε είναι νομοθετικό, μέσα από αυτό λειτουργείς και κάνεις ότι κάνεις. Είτε αυτό είναι μικρές παραβάσεις, είτε αυτό είναι το να γκαρίζεις ότι δε σου αρέσει το σύστημα, στην τελική αυτό το σύστημα υπάρχει τόσον καιρό, τώρα σας πείραξε; Και για να έχει θεσμοθετιθει έτσι θα πει ότι δουλεύει (είτε σου αρέσει, είτε όχι), λέτε εσείς οι οποίοι φωνάζεται για το οτιδήποτε , ότι κάποιοι άλλοι πριν από εσάς δεν το είχαν σκεφτεί ή αν δεν το είχαν εφαρμόση; Δηλαδή αν πιάσουμε την ιδεολογία της αναρχίας, από το όνομα και μόνο ούτε για τύπος πολιτεύματος δεν κάνει. Αυτά.
@@sos@@ Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Λοιπόν, έχεις γεννηθεί μέσα σε αυτό το σύστημα (η ερώτηση μου βασικά δεν είχε απάντηση αλλά τέλος πάντων, αφού το πας εκεί..) έχεις μάθει σε αυτό το σύστημα και κακά τα ψέμματα όσο κ αν θες να το αλλάξεις αυτό το σύστημα σε εξυπηρετεί, είτε αυτό είναι τραπεζικό σύστημα, είτε είναι νομοθετικό, μέσα από αυτό λειτουργείς και κάνεις ότι κάνεις. Είτε αυτό είναι μικρές παραβάσεις, είτε αυτό είναι το να γκαρίζεις ότι δε σου αρέσει το σύστημα, στην τελική αυτό το σύστημα υπάρχει τόσον καιρό, τώρα σας πείραξε; Και για να έχει θεσμοθετιθει έτσι θα πει ότι δουλεύει (είτε σου αρέσει, είτε όχι), λέτε εσείς οι οποίοι φωνάζεται για το οτιδήποτε , ότι κάποιοι άλλοι πριν από εσάς δεν το είχαν σκεφτεί ή αν δεν το είχαν εφαρμόση; Δηλαδή αν πιάσουμε την ιδεολογία της αναρχίας, από το όνομα και μόνο ούτε για τύπος πολιτεύματος δεν κάνει. Αυτά. κακά τα λες, αλλά κρίνεις φίλε status εξ ιδίων τα αλλότρια...
status Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 κακά τα λες, αλλά κρίνεις φίλε status εξ ιδίων τα αλλότρια... Λυπάμαι αλλά έχουμε διαφορετική άποψη.
sugata Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 έχει ένα point ότι κακά τα λες, γιατί το οποιοδήποτε κοινωνικοπολιτικό σύστημα, ανάλογα τις ανάγκες που δημιουργούνται, χρήζει αλλαγών, ούτως ώστε να παραμένει κατά το δυνατόν τελειότερο. Χάνει όμως το point, γιατί καλή η θεωρία, όπου το ανθρώπινο γένος μαμεί και δέρνει, αλλά στην πράξη χωλαίνει το πράμα. Υποθετικά μιλώντας, η οποιαδήποτε μετάβαση σε κάτι άλλο, πιθανόν καλύτερο, δεν σημαίνει αυτόματα ότι θα πετύχει κιόλας.
status Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 έχει ένα point ότι κακά τα λες, γιατί το οποιοδήποτε κοινωνικοπολιτικό σύστημα, ανάλογα τις ανάγκες που δημιουργούνται, χρήζει αλλαγών, ούτως ώστε να παραμένει κατά το δυνατόν τελειότερο.Χάνει όμως το point, γιατί καλή η θεωρία, όπου το ανθρώπινο γένος μαμεί και δέρνει, αλλά στην πράξη χωλαίνει το πράμα. Υποθετικά μιλώντας, η οποιαδήποτε μετάβαση σε κάτι άλλο, πιθανόν καλύτερο, δεν σημαίνει αυτόματα ότι θα πετύχει κιόλας. +1 επειδή είσαι αντικειμενικός. Μα τα πολιτεύματα εξελίσσονται, είτε προς το καλό είτε προς το κακό. Και από αυτό το υπάρχον πολίτευμα όλοι έχουν εκμεταλλευτεί κάτι, σωστά;
sugata Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Αναμφίβολα ένα μεγάλο ποσοστό (αγνώστων λοιπών στοιχείων) έχει εκμεταλλευτεί, κερδίσει, ωφεληθεί από το υπάρχον πολίτευμα, με κάποιο τρόπο. Τώρα για να μη βάλω δυο μέτρα και δυο σταθμά, και πω ότι εμείς κάπου μπορεί να "εξυπηρετηθήκαμε", μια μικρολαμογιά κάναμε, αλλά οι άλλοι δεν άφησαν ούτε ιερό ούτε όσιο, οπότε φταίνε μόνο αυτοί, προτιμώ τη λογική του "φταίμε όλοι", ανεξαρτήτως πεποιθήσεων και λοιπών συμπαρομαρτούντων. Πιστεύω πως αν όλα λειτουργούσαν σωστά και νόμιμα σ' αυτήν την πολιτεία, ακόμη και η @@sos@@ δε θα είχε πρόβλημα μαζί της. Κάνω λάθος;
status Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Πιστεύω πως αν όλα λειτουργούσαν σωστά και νόμιμα σ' αυτήν την πολιτεία, ακόμη και η @@sos@@ δε θα είχε πρόβλημα μαζί της. Κάνω λάθος; Τώρα νομίζω ότι εσύ γίνεσαι ουτοπικός, δεν υπάρχει τέλειος κόσμος, αν υπήρχε θα ζούσαμε ήδη σε αυτόν.
beastgr Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 δέχομαι την αντι-βία ως μορφή πάλης για να ανατραπεί το ισχύον σύστημα, αν εσύ ξέρεις κάποιον άλλον τρόπο για να το ανατρέψεις με χαρά να σε ακούσω ... γράψε μου μία περίπτωση που η άρχουσα τάξη μέσα σε καπιταλιστικό σύστημα παραχώρησε δικαιώματα στο προλεταριάτο αναίμακτα... μπερδεύεσαι, γράψε μου σε παρακαλώ τα προτάγματα των φασιστών και τι σχέση έχουν με τα προτάγματα των α/α... Το δίκαιο του αγώνα πως θα το κερδίσουν;Με τριαντάφυλλα θα φέρουν τον κομμουνισμό; Mαζί τους!!! Ας μου το δείξουν όμως ιστορικά,που,πότε, συνέβη κάτι τέτοιο. Εκτός αν θέλουν να μου περιγράψουν μια κατάσταση υποταγής μέσα στα χρόνια και έτσι ξαφνικά μια μέρα,μια ωραία πρωία ήρθε όμορφα και ωραία από μόνος του. Καλό αλλά δεν ... Toυλάχιστον τώρα είσαι ξεκάθαρη... Αντε να δεχτω εγώ ότι θέλεις να κάνεις επανασταση και να εγκαθιδρύσεις κομμουνισμο... Και να δεχτώ ότι πρεπει και να σκοτώσουμε και λίγο αφού έτσι κάνανε παλιά (και επειδή δεν εχει γίνει ειρηνικά τέτοια ανατροπή στο παρελθόν και επειδή το είπε ο θείος Μαρξ) ε έτσι πρέπει να το κάνουμε Συγγνώμη αλλά από όσο θυμάμαι υπάρχει εκπροσώπηση του πολιτεύματος που θέλεις μέσα απο ένα κοινοβουλευτικό κόμμα. Το οποίο αν δεν κάνω λάθος αντιπροσωπεύει το 8% του ελληνικού λαού. Με απλά μαθηματικά και κοινή λογική (φαντάζομαι έχεις έτσι; ) καταλαβαίνω ότι το 92% του κοσμου δεν θέλει να εκπροσωπείται από αυτό το κόμμα (δεν το αντιπροσωπεύει ρε παιδί μου τι να κάνουμε). Μια ποια λογική έρχεσαι εσύ και μου λες ότι θέλω να φέρω κομμουνισμό με τη βία; Πιο είναι το λαϊκό έρεισμά σου;;;; Επειδή έετσι θέλω εγώ και η παρέα μου;;;;; Και με αυτή τη στρεβλή λογική τι εμποδίζει έναν άλλο τύπο των άκρων που γουστάρει χούντα, βασιλεία και δεν ξέρω γω να αρχίζει να σκοτώνει (γιατί ρε παιδί μου δε γίνεται να το ρίξω το καταραμένο πολίτευμα με την καλή; ) Τι θα του πεις αυτού; Θα τα πούμε στα χαρακώματα; Δεν μπορείς να καταλάβεις ότι η λογική της ομάδας σου δε βγάζει πουθενά. Και αν θέλεις μια άλλη άποψη αφού σου αρέσει να κοιτάς το παρελθόν, σε όλα αυτά που αναφέρεις, δεν υπήρξε ποτέ δημοκρατία αλλά ένα πολύ συγκεντρωτικό/αποπνικτικό σύστημα. Μπορείς να το συγκρίνεις με την Ελλάδα του σήμερα; Δε βλέπεις στην πράξη ότι μπορείς να λες ότι θέλεις και να προσπαθείς να πείσεις όποιον θέλεις με επιχειρήματα χωρίς να σε κάνει κανείς από την 'άρχουσα τάξη' όπως λες τίποτα; Να μιλάς για βια και σκοτωμούς ελλήνων πολιτών (ναι και οι αστυνομικοί πολίτες είναι) χωρίς να έρχονται να σε μπουζουριάσουν αμέσως; Τι σε εμποδίζει να προσπαθήσεις με λόγια και έργα να πεισεις το 50% του λαού (και λιγότερο φτάνει) χωρίς να σκοτώνεις; Μήπως γνωρίζεις ότι σχεδόν κανείς δε συμμερίζεται αυτά που λες και ότι δε σου μένει άλλη λύση από το να προσπαθείς να επιβληθείς με τα όπλα; Και για να σου επιστρέψω την ερώτηση, ποιος θέτει το όριο, για το ποιος μπορεί να πάρει τα όπλα και να σκοτώνει συγκεκριμένα άτομα. Εσύ, εγώ, ο μπάμπης ο σουγιάς, ο γείτονας που διαβασε μαρξ και του άρεσε; ΠΟΙΟΣ; Τι γίνεται στην περίπτωση που οι περισσότεροι δε γουστάρουν αυτό που γουστάρεις εσύ (και εγώ μέσα). Μας σκοτώνεις; Μήπως να πάρουμε και εμείς τα όπλα; Γιατί ρε παιδί μου είναι αποδεδειγμένα ότι τίποτα δε αλλάζει ειρηνικά ΥΣ ¨Οπως βλέπεις δεν προσπαθώ να σε πείσω ότι το πολιτευμα που γουστάρεις είναι μια μάπα και μισή, και έχει αποδειχθεί ιστορικα (μιας και σου αρέσει η ιστορία) ότι είναι από τα πιο αποπνικτικά / ολοκληρωτικά καθεστώτα που υπήρξαν στον πλανήτη (αν και θεωρητικά όντως ακούγεται ενδιαφέρον). Δεν με ενδιαφερει το γεγονός ότι εθελοτυφλείς και δεν βλέπεις την πραγματικότητα. Απλά χρησιμοποιώ όσο μπορώ ο καημένος να χρησιμοποιήσω, κοινή λογική
sugata Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Τώρα νομίζω ότι εσύ γίνεσαι ουτοπικός, δεν υπάρχει τέλειος κόσμος, αν υπήρχε θα ζούσαμε ήδη σε αυτόν. Μην το νομίζεις, να είσαι βέβαιος ότι γίνομαι, γιατί η ερώτηση είναι καθαρά υποθετική και δεν συμμερίζομαι την ιδέα ότι μπορεί να έρθει ο παράδεισος στη Γη, γιατί πολύ απλά γουστάρουμε περισσότερο να τα κάνουμε όλα κόλαση. Τυχαίο; Οεο.
washcloud Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Α ρε Στέλιο, το έχεις τόσο λάθος... Κατ' αρχάς, δε σκέφτηκες κάτι πιο απλό από το ότι "δεν είναι πολίτευμα" (δεν το είπες, αλλά η έλλειψη αρχών, κεντρικής/συγκεντρωτικής εξουσίας, αυτό είναι - έμεινες μόνο στο ότι σαν όνομα δε σου κάνει, ε κάνω εγώ το παραπέρα βήμα) : πες πως αύριο οι εν Ελλάδι συνειδητοποιημένοι ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ αναρχικοί, μπαίνουν στη Βουλή, κλωτσοπατινάρουν τους τρακοσ.....όσους τεσπα βρούνε μέσα, και ψήνουνε τον κόσμο "να τους ακολουθήσει". ...Το επόμενο που θα γίνει είναι θα πλακώσονε τα τανκς, και θα έχομε μια ωραία στρατιωτική διακυβέρνηση, και με τα μυαλά που κουβαλάνε διάφοροι στρατιωτικοί, συν το μπάχαλο που θα προκύψει, και ποιός ξέρει ποιές δυναμικές, και τί εξουσιαστικοί συσχετισμοί δυνάμεων θα προκύψουν, θα φάμε όλοι καλά, πιθανώς για αρκετό διάστημα δε. Διότι σε περιόδους αμφισβήτησης της εξουσίας, το κουμάντο βγαίνουν και το κάνουν, αυτόκλητα μάλιστα, οι εφεδρείες και όργανα της εξουσίας, δηλαδή οι στρατοί. Η ωμή δύναμη δηλαδή, που ούτως ή άλλως με το ζόρι κρατιέται σε συνθήκες "ομαλότητας". ...Στην δε απίθανη περίφτωση, που οι αναρχικοί θα παγώσουν τις στρατιωτικές πρωτοβουλίες/επιχειρήσεις/κινήσεις, και θα πείσουν τ' αδέρφια τους στρατιώτες ν' αφήσουν τα όπλα και να συνταχθούν μαζί τους, για μια κοινωνία δικαιότερη, μια κοινωνία αυτορυθμιζόμενη, μια κοινωνία αλληλέγγυα και αξιοκρατική, θα μας κάνει ντου ο Ερντογάν απ' τα δεξά, θα μας κάνει τόπι ο Τόπι απ' τα ζερβά, ο Μπορίσοφ απ' τα παν' - ακόμα κι ο Γκρούεφσκι θα μας κάνει γκρρρ. Οπότε τί να λέμε, στο όνομα κολλάς εσύ; Με λίγα λόγια, η αναρχία, ειδικά στον "παγκοσμιοποιημένο" κόσμο του σήμερα, δε γίνεται ν' αρχίσει από μια χώρα. Στην πράξη και για σήμερα, είναι ουτοπία. Πρέπει ν' αλλάξουν πολλάαααααααααααααααααααααα, να περάσουν αιώωωωωωωωωωωωνες (και χιλιετηρίδες, ίσως, με αυτούς τους ρυθμούς "ζωής"), και να φτάσει το ανθρώπινο γένος να ζει σε συνθήκες μη παρουσίας αρχών, όπως τις ξέρουμε τη σήμερον. Θα είναι ίσως το απαύγασμα του πνεύματος και του εκπολιτισμού μια τέτοια κατάσταση. Οπότε, θα μου πεις τώρα, τί σκατά θέλουν αυτοί οι αναρχικοί το 2010; Την ουτοπία; Όχι. Ο στόχος μπορεί να είναι μια παγκοσμιακοινωνιαελλειψηςεπιβοληςσυγκεντρωτικηςεξουσιας,,,αλλά είναι απώτερος και ΙΔΕΑΤΟΣ. Σα να λέμε έχεις ένα οικόπεδο τίγκα στο ραδίκι την τσουκνίδα και τα γαϊδουράγκαθα και λες "εδώ θα κάνω το σπίτι μου", ενώ δεν έχεις δραχμή. "Πώς θα το κάνεις ρε κακομοίρη, που να φας δεν έχεις;". Σιγά-σιγά, πετραδάκι-πετραδάκι, και πιθανώς θα ψοφήσεις κι ακόμα στα πετραδάκια θα είναι, και μετά θ' αναλάβουν τα παιδιά σου, και κάποια στιγμή τα παιδιά κάποιων παιδιών, θα έχουν γι' αρχή κάπου για να χώσουν το κεφάλι τους από κάτω. Χωρίς στόχο κι όραμα όμως, ούτε το οικόπεδο δε θα ξεχορταριάσεις. Συν το ότι στον άγριο καπιταλισμό (ο όρος εμπεριέχει κι ό,τι άλλο θες, όπως τη διαφθορά, τον κατευθυνόμενο καταναλωτισμό κλπκλπ) του σήμερα, οι αναρχικοί είναι αυτοί που βλέπουν πως ούτε ο αριστερός χώρος, το παραδοσιακό καταφύγιο των "λαϊκών στρωμάτων", των μη προνομιούχων, των αγανακτισμένων, τους καλύπτει (και πώς να τους καλύπτει, με τα παραδείγματα του παρελθόντος, όπου ακόμα και εκεί τους εκμεταλλεύτηκαν, τους ξεπούλησαν, και σήμερα είτε ο χώρος πάσχει από οξεία φλωρίτιδα ή αναισθησία ή ανικανότητα ή βολεματοσύνη ή αρτηριοσκλήρωση ή συντάσσεται ακόμα και με το υπάρχον σύστημα, έμμεσα ή άμεσα, συστηματικά ή περιστασιακά), και γενικώς η κοινοβουλευτική εκπροσώπηση είναι γι' αυτούς αργός θάνατος, τη στιγμή που αυτονών βράζει το αίμα τους για δικαιοσύνη, λαϊκή κυριαρχία, απάλειψη των προνομιούχων τάξεων, οικονομική και κοινωνική ισονομία και πάει λέγοντας και η επαναστατικότητά τους που προϋποτίθεται για ολ' αυτά, πνίγεται μέσα σε 700 (το πολύ κι αυτά) Ευρώ, ενώ άλλες βάζουν σαμπάνιες στον κώλο τους. Για να λέμε τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη, ορθότεροι (και κυρίως καθημερινότεροι) όροι αυτο-και όχι μόνο-προσδιορισμού θα ήταν "ανένταχτοι" ή "επαναστατημένοι", κι όχι "αναρχικοί" (πόσο μάλλον που πλέον κουβαλάει γερή ρετσινιά), αλλά τεσπα. Πάντως, αυτό ΕΙΝΑΙ. Ο χώρος όπου οι προηγούμενοι μπορούν να βρουν έκφραση. Κάπου εκεί μέσα παίζουν βεβαίως ΚΑΙ βλαμμένοι, ΚΑΙ χουλιγκάνια, ΚΑΙ πιτσιρίκια, ΚΑΙ χαβαλέδες. Αλίμονο. Το ΠΟΥ μπορεί να πάει βέβαια, είναι άλλη κουβάντα. Στην καλύτερη σε κα'ναν παγκοσμιοποιημένο κομμουνισμό θα μπορούσε να πάει (όχι τύπου Στάλιν και Μάο και λοιπόν γνωστών βέβαια, δε λέμε για φασιστοκομμουνισμό).
status Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Α ρε Στέλιο, το έχεις τόσο λάθος... Κατ' αρχάς, δε σκέφτηκες κάτι πιο απλό από το ότι "δεν είναι πολίτευμα" (δεν το είπες, αλλά η έλλειψη αρχών, κεντρικής/συγκεντρωτικής εξουσίας, αυτό είναι - έμεινες μόνο στο ότι σαν όνομα δε σου κάνει, ε κάνω εγώ το παραπέρα βήμα) : πες πως αύριο οι εν Ελλάδι συνειδητοποιημένοι ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ αναρχικοί, μπαίνουν στη Βουλή, κλωτσοπατινάρουν τους τρακοσ.....όσους τεσπα βρούνε μέσα, και ψήνουνε τον κόσμο "να τους ακολουθήσει". ...Το επόμενο που θα γίνει είναι θα πλακώσονε τα τανκς, και θα έχομε μια ωραία στρατιωτική διακυβέρνηση, και με τα μυαλά που κουβαλάνε διάφοροι στρατιωτικοί, συν το μπάχαλο που θα προκύψει, και ποιός ξέρει ποιές δυναμικές, και τί εξουσιαστικοί συσχετισμοί δυνάμεων θα προκύψουν, θα φάμε όλοι καλά, πιθανώς για αρκετό διάστημα δε. Διότι σε περιόδους αμφισβήτησης της εξουσίας, το κουμάντο βγαίνουν και το κάνουν, αυτόκλητα μάλιστα, οι εφεδρείες και όργανα της εξουσίας, δηλαδή οι στρατοί. Η ωμή δύναμη δηλαδή, που ούτως ή άλλως με το ζόρι κρατιέται σε συνθήκες "ομαλότητας". ...Στην δε απίθανη περίφτωση, που οι αναρχικοί θα παγώσουν τις στρατιωτικές πρωτοβουλίες/επιχειρήσεις/κινήσεις, και θα πείσουν τ' αδέρφια τους στρατιώτες ν' αφήσουν τα όπλα και να συνταχθούν μαζί τους, για μια κοινωνία δικαιότερη, μια κοινωνία αυτορυθμιζόμενη, μια κοινωνία αλληλέγγυα και αξιοκρατική, θα μας κάνει ντου ο Ερντογάν απ' τα δεξά, θα μας κάνει τόπι ο Τόπι απ' τα ζερβά, ο Μπορίσοφ απ' τα παν' - ακόμα κι ο Γκρούεφσκι θα μας κάνει γκρρρ. Οπότε τί να λέμε, στο όνομα κολλάς εσύ; Με λίγα λόγια, η αναρχία, ειδικά στον "παγκοσμιοποιημένο" κόσμο του σήμερα, δε γίνεται ν' αρχίσει από μια χώρα. Στην πράξη και για σήμερα, είναι ουτοπία. Πρέπει ν' αλλάξουν πολλάαααααααααααααααααααααα, να περάσουν αιώωωωωωωωωωωωνες (και χιλιετηρίδες, ίσως, με αυτούς τους ρυθμούς "ζωής"), και να φτάσει το ανθρώπινο γένος να ζει σε συνθήκες μη παρουσίας αρχών, όπως τις ξέρουμε τη σήμερον. Θα είναι ίσως το απαύγασμα του πνεύματος και του εκπολιτισμού μια τέτοια κατάσταση. Οπότε, θα μου πεις τώρα, τί σκατά θέλουν αυτοί οι αναρχικοί το 2010; Την ουτοπία; Όχι. Ο στόχος μπορεί να είναι μια παγκοσμιακοινωνιαελλειψηςεπιβοληςσυγκεντρωτικηςεξουσιας,,,αλλά είναι απώτερος και ΙΔΕΑΤΟΣ. Σα να λέμε έχεις ένα οικόπεδο τίγκα στο ραδίκι την τσουκνίδα και τα γαϊδουράγκαθα και λες "εδώ θα κάνω το σπίτι μου", ενώ δεν έχεις δραχμή. "Πώς θα το κάνεις ρε κακομοίρη, που να φας δεν έχεις;". Σιγά-σιγά, πετραδάκι-πετραδάκι, και πιθανώς θα ψοφήσεις κι ακόμα στα πετραδάκια θα είναι, και μετά θ' αναλάβουν τα παιδιά σου, και κάποια στιγμή τα παιδιά κάποιων παιδιών, θα έχουν γι' αρχή κάπου για να χώσουν το κεφάλι τους από κάτω. Χωρίς στόχο κι όραμα όμως, ούτε το οικόπεδο δε θα ξεχορταριάσεις. Συν το ότι στον άγριο καπιταλισμό (ο όρος εμπεριέχει κι ό,τι άλλο θες, όπως τη διαφθορά, τον κατευθυνόμενο καταναλωτισμό κλπκλπ) του σήμερα, οι αναρχικοί είναι αυτοί που βλέπουν πως ούτε ο αριστερός χώρος, το παραδοσιακό καταφύγιο των "λαϊκών στρωμάτων", των μη προνομιούχων, των αγανακτισμένων, τους καλύπτει (και πώς να τους καλύπτει, με τα παραδείγματα του παρελθόντος, όπου ακόμα και εκεί τους εκμεταλλεύτηκαν, τους ξεπούλησαν, και σήμερα είτε ο χώρος πάσχει από οξεία φλωρίτιδα ή αναισθησία ή ανικανότητα ή βολεματοσύνη ή αρτηριοσκλήρωση ή συντάσσεται ακόμα και με το υπάρχον σύστημα, έμμεσα ή άμεσα, συστηματικά ή περιστασιακά), και γενικώς η κοινοβουλευτική εκπροσώπηση είναι γι' αυτούς αργός θάνατος, τη στιγμή που αυτονών βράζει το αίμα τους για δικαιοσύνη, λαϊκή κυριαρχία, απάλειψη των προνομιούχων τάξεων, οικονομική και κοινωνική ισονομία και πάει λέγοντας και η επαναστατικότητά τους που προϋποτίθεται για ολ' αυτά, πνίγεται μέσα σε 700 (το πολύ κι αυτά) Ευρώ, ενώ άλλες βάζουν σαμπάνιες στον κώλο τους. Για να λέμε τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη, ορθότεροι (και κυρίως καθημερινότεροι) όροι αυτο-και όχι μόνο-προσδιορισμού θα ήταν "ανένταχτοι" ή "επαναστατημένοι", κι όχι "αναρχικοί" (πόσο μάλλον που πλέον κουβαλάει γερή ρετσινιά), αλλά τεσπα. Πάντως, αυτό ΕΙΝΑΙ. Ο χώρος όπου οι προηγούμενοι μπορούν να βρουν έκφραση. Κάπου εκεί μέσα παίζουν βεβαίως ΚΑΙ βλαμμένοι, ΚΑΙ χουλιγκάνια, ΚΑΙ πιτσιρίκια, ΚΑΙ χαβαλέδες. Αλίμονο. Πάω αναρχικά αναρχικά για μάσα, σόρρυ θα βγω στην καπιταλιστική μας κοινωνία (για κουφούς και χειροβομβίδες λέγαμε) να δώσω τα καπιταλιστικά μου χρήματα για να φάω (χρήμα = περιοριστικό μέσο στην διάθεση υλικών και μη). φυσικά και δεν κάνουμε πολιτική ανάλυση του τι γίνεται + ότι με το που το είδα με τρόμαξε το μέγεθος του κειμένου, ότι θες τηλέφωνο :Ρ
washcloud Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 ε κι εγώ για να μη χάσεις το Σαββατόβραδο, είπα να σε τρομάξω ρε
Praetorianos Δημοσ. 6 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2010 Wash θεωρείς ότι η περιχαρακωμένη σκέψη θα βοηθήσει ή θα ζημιώσει τον ιδιοκτήτη του οικοπέδου? Δηλαδή αν έρθει ένας και του πει ήρεμα κι ωραία ότι "ρε συ ντάξει δεν γίνεται να σηκώσεις ουρανοξύστη σε έδαφος 45ο, σουλούπωσε το λίγο, βάλε λίγο πιο γερά θεμέλια, ξόδεψε λίγο χρόνο να ακούσεις και δυο τρεις άλλους μηχανικούς και μετά σηκώνεις ό,τι κτίριο θέλεις" θα είναι χάσιμο χρόνου και λάθος για τον ιδιοκτήτη? Αντιθέτως αν αυτός πει ένα "εγώ θα φτιάξω ουρανοξύστη εδώ μέσα και σεις να πα να πνιγείτε γιατί έτσι" αμετακούνητος θα τον βοηθήσει να φτιάξει το σπίτι του καλύτερα ή πιο γρήγορα? Με λίγα λόγια θεωρείς τον φανατισμό και την προσήλωση σε ένα στόχο ως πλεονέκτημα? Ό,τι αν αλλοτριωθεί με αμφιβολίες και ίσως ναι μεν θα χάσει το στόχο του? Δεν το λέω για να μου πεις το παίρνεις λάθος, ούτε για να στο πάω στην ψύχρα και στους αριθμούς και στους δαρβίνους και στο σύστημα και στο παρελθόν, κι εγώ κι εσύ έχουμε βαρεθεί τέτοιες συζητήσεις. Ούτε θέλω -αν έχεις την καλοσύνη- σεντόνια με αναλύσεις. Απλά και με σύντομη ανάπτυξη αυτό που σε ρώτησα στην από πάνω παράγραφο. Αν η έκχυση (<--σόρρυ, δεν έβρισκα άλλη λέξη) αμφιβολιών και αμφισβήτησης σε ένα παθιασμένο σχέδιο αποτελεί ρίσκο για την υλοποίηση του.
liopyr Δημοσ. 6 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2010 Praetorianos, πετάγομαι λίγο, αλλά όταν μπλέκονται ρεαλιστικοί όροι σε σουραλιστικά παραδείγματα, είναι δεδομένο πως η κουβέντα θα χαθεί στην μετάφραση. Την σκέψη π.χ που εσύ βλέπεις περιχαρακωμένη, άλλος την βλέπει αγνή, η ζημία και η ιδιοκτησία που περίτεχνα έβαλες στο φανταστικό παράδειγμα δεν υφίστανται καν ως προβληματισμοί. Στην προσήλωση του στόχου που εσύ βλέπεις φανατισμό, κάποιος άλλος βλέπει ρομαντισμό, δεν είναι ο ρομαντισμός πλεονέκτημα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.