Προς το περιεχόμενο

FIFA 11


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το παιχνίδι είναι απλά κορυφή... παίζαμε χτες προ ΤσουΛου μερικά ματς και πραγματικά δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει μέσα στο ματς.

 

Λεπτομέρειες όπως πχ σε πάσα από παίκτη που μαρκάρετε η μπάλα να φεύγει ψηλά γιατί έχει γερμένο το σώμα πίσω όπως στην πραγματικότητα, σε αφήνουν άφωνο.

  • Απαντ. 792
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Ρε nzeppos διάλεξε....

εδώ http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?p=3636958#post3636958 στο ποστ #401 ρωτάει ο Psycho_warhead "Επειδη εχω μπερδευτει,τελικα πιο ειναι καλυτερο το Fifa 11 η το Pro 11? " και η απάντηση σου είναι "Το προ,το προ."Μας έχεις μπερδέψει.....

 

Ποιο Προ βρε, το Προ δεν υπάρχει, έχω να παίξω από το PES6. Ένα έκτρωμα είναι, ούτε 2 λεπτά δεν αντέχω να το βάλω. Τους το λέω έτσι για να μη νομίσουν ότι τρολάρω και να συνεχίσουν να κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου. Ας δώσουν τα λεφτά τους στον αρχιαπατεώνα Τσακατσούκα. :devil:

 

Κατά τ' άλλα θέλω οπωσδήποτε να δοκιμάσω την έκδοση για PC (πιθανόν σήμερα) γιατί στην κονσόλα είδα κάποια πραγματάκια που δεν μου πολυάρεσαν, κυρίως σχετικά με τον ρυθμό του παιχνιδιού.

Δημοσ.

Έχοντας παίξει και τις 3 εκδόσεις ως τώρα (X360, PS3, PC) μπορώ να πω ότι η έκδοση στο PC μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις! Μπορεί να απουσιάζουν μερικά modes όπως το personality, αλλά το παιχνίδι είναι πιο fluid, πιο ομαλό και φυσικά δεν το συζητάω καν για τα γραφικά!

Δημοσ.
Μετά από τρις δοκιμαστικούς αγώνες στο AMATEUR επίπεδο, η ΑΙ είναι φανερά λιγότερο ανταγωνιστική από του demo.

Απόγευμα Θα δοκιμάσω εκτενέστερα και τα υπόλοιπα mode καθώς είμαι βέβαιος πως παίζουν και άλλες διαφορές από το demo.

Ελπίζω προς το καλύτερο αν και κάτι φάσεις σαν του ΕΚΤΕΛΕΣΤΗ έτυχαν και σε εμένα, παρόλο που είχα μια γενικότερη αίσθηση βελτίωσης στην απόκριση/έλεγχο του παιχνιδιού...

 

Εγώ το έπαιζα στο προτελευταίο επίπεδο αν θυμάμαι καλά ( Pro ; )

Δημοσ.

Να κάνω μια ερώτηση,είναι λογικό χωρίς vsync να παίζει στα 70-80 frames ενώ με vsync να πέφτει στα 30 ή κάτι γίνεται με το παιχνίδι;

Δημοσ.

Η λειτουργία του Vsync είναι ακριβώς αυτή, να ρίχνει τα καρέ του παιχνιδιού για να συγχρονίζονται με το vertical refresh rate της οθόνης και να μην εμφανίζονται φαινόμενα tearing στην εικόνα.

Δημοσ.

Τώρα που το έπαιξα πάλι στο pc όλα φουλ 1080p high κλπ, η ταχύτητα στο slow είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΣΤΟ 360. Περιγραφή μενού όλα ίδια, καλύτερη ανάλυση φυσικά από κοσνόλες, αλλά λείπουν τα pro passing (αν και δεν με νοιάζει γιατί παίζω full manual) και personality+ όπως και κάποιες νέες ντρίμπλες που δοκίμασα στο pc δεν υπάρχουν. Κρίμα, αν έβγαζαν ίδια version δεν θα ξεκολλούσα από το pc με τα patch κλπ...Τώρα μονόδρομος το 360 με την κομπλέ έκδοση...

Δημοσ.
Η λειτουργία του Vsync είναι ακριβώς αυτή, να ρίχνει τα καρέ του παιχνιδιού για να συγχρονίζονται με το vertical refresh rate της οθόνης και να μην εμφανίζονται φαινόμενα tearing στην εικόνα.

 

Το παιδί είπε ότι πέφτει στα 30 καρέ και ΟΧΙ ΣΤΑ 60.

 

Να κάνω μια ερώτηση,είναι λογικό χωρίς vsync να παίζει στα 70-80 frames ενώ με vsync να πέφτει στα 30 ή κάτι γίνεται με το παιχνίδι;

 

Υπάρχει κάποιο πρόβλημα φίλε μου, θα πρεπε να είναι στα 60 λογικά με το vsync ON.

Δημοσ.
Το παιδί είπε ότι πέφτει στα 30 καρέ και ΟΧΙ ΣΤΑ 60.

Υπάρχει κάποιο πρόβλημα φίλε μου, θα πρεπε να είναι στα 60 λογικά με το vsync ON.

 

Αν και δεν είναι φυσιολογικό (δηλαδή η λογική σου είναι σωστή)

ως γνωστό παρατηρούνται συχνά τέτοια φαινόμενα σε διάφορα παιχνίδια με το vsync στο on

Δημοσ.

Το "παιδί" ανέφερε απλώς ότι το vsync πέφτει στα 30. Δεν είπε ότι θα περίμενε να είναι στα 60, όσα και τα -πιθανά- Hz της οθόνης.

 

Συνεπώς καλώς ή κακώς του εξήγησα μόνο τι κάνει το vsync και δεν μπήκα σε περαιτέρω λεπτομέρειες. Το γιατί πέφτει τόσο πολύ ίσως είναι θέμα D3D ή drivers της GPU παρά του παιχνιδιού (αν και κάπου έχω ακούσει για 30fps cap στα replay).

 

Για δες μήπως λυθεί το θέμα αν ενεργοποιήσεις το triple buffering στις ρυθμίσεις της κάρτας γραφικών σου. Αν δεν λυθεί έτσι (νομίζω το hack αυτό δουλεύει κυρίως στα OpenGL παιχνίδια), τότε δοκίμασε το 3D Overrider.

Δημοσ.
Για δες μήπως λυθεί το θέμα αν ενεργοποιήσεις το triple buffering στις ρυθμίσεις της κάρτας γραφικών σου. Αν δεν λυθεί έτσι (νομίζω το hack αυτό δουλεύει στα OpenGL παιχνίδια, δοκίμασε το 3D Overrider.

 

Yeap, μόνο σε OpenGL δουλεύει το Triple Buffering από το Control Panel. Για τα DirectX παιχνίδια χρειάζεται το D3DOverrider ;)

Δημοσ.

Κάτι μάθαμε και σήμερα :P Πάντως δοκίμασα σήμερα το παιχνιδάκι σε PC και μου φάνηκε κομπλέ, είναι λίγο διαφορετικό από της κονσόλας αλλά όχι χειρότερο, απλώς διαφορετικό. Έχει λίγο πιο αργό ρυθμό, νομίζω έχει μεγαλύτερους χώρους, λιγότερες κινήσεις/animations, πιο εύκολες πάσες κλπ. Τουλάχιστον όμως στο PC το ΑΙ δοκιμάζει μακρινά σουτ.

Δημοσ.
. Τουλάχιστον όμως στο PC το ΑΙ δοκιμάζει μακρινά σουτ.

 

+1.Σουταρει αρκετα συχνα θα ελεγα και με φυσιολογικη ευστοχια.Μια χαρα ειναι στο pc,γραφικα εννοειται καλυτερα και αυτο λιωνω μεχρι στιγμης.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...