Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα ήθελα να ρωτήσω αν επιτρέπετε στις courier να ανοιχτεί το δέμα/φάκελος πριν την πληρωμή. Γιατί αν π.χ. πάρεις κάποιο αντικείμενο από τις αγγελίες, ένα κινητό και τελικά στην συσκευασία βρούμε ένα σαπούνι; Τι κάνουμε μετά; Αν δεις πριν πληρώσεις το περιεχόμενο του δέματος θα το αποφύγεις αυτό.:-)

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

" Γιατί αν π.χ. πάρεις κάποιο αντικείμενο από τις αγγελίες, ένα κινητό και τελικά στην συσκευασία βρούμε ένα σαπούνι; Τι κάνουμε μετά;"

 

Μπανιο?

  • Like 2
Δημοσ.
" Γιατί αν π.χ. πάρεις κάποιο αντικείμενο από τις αγγελίες, ένα κινητό και τελικά στην συσκευασία βρούμε ένα σαπούνι; Τι κάνουμε μετά;"

 

Μπανιο?

 

:lol::lol::lol::lol::lol:

Δημοσ.

Δεν νομίζω οτι επιτρέπεται... Μάλλον μετά πρέπει να ξεκινήσεις κάποια διαδικασία επιστροφής προϊόντος και αποζημίωσης.

Δημοσ.
Θα ήθελα να ρωτήσω αν επιτρέπετε στις courier να ανοιχτεί το δέμα/φάκελος πριν την πληρωμή. Γιατί αν π.χ. πάρεις κάποιο αντικείμενο από τις αγγελίες, ένα κινητό και τελικά στην συσκευασία βρούμε ένα σαπούνι; Τι κάνουμε μετά; Αν δεις πριν πληρώσεις το περιεχόμενο του δέματος θα το αποφύγεις αυτό.:-)

 

Δεν επιτρεπετε! Αλλο ο courier και αλλο αυτος που σου πουλαει κατι.

Δημοσ.

Μεγάλη βλακεία άμα δεν επιτρέπετε... δηλαδή μπορεί να πληρώσεις σαπούνι 400€-500€...

Δημοσ.
Μεγάλη βλακεία άμα δεν επιτρέπετε... δηλαδή μπορεί να πληρώσεις σαπούνι 400€-500€...

 

Αμα ειναι κρεμοσαπουνο γκαμαϊ, τα αξιζει τα λεφτα του...

  • Like 1
Δημοσ.
Μεγάλη βλακεία άμα δεν επιτρέπετε... δηλαδή μπορεί να πληρώσεις σαπούνι 400€-500€...

 

Δεν ειναι βλακια.

ΥΓ: Πηρες κανα σαπουνι απο το ebuy;

 

 

Αμα ειναι κρεμοσαπουνο γκαμαϊ, τα αξιζει τα λεφτα του...

:lol: Αξεχαστο χαρυ κλυν

Δημοσ.
Μεγάλη βλακεία άμα δεν επιτρέπετε... δηλαδή μπορεί να πληρώσεις σαπούνι 400€-500€...

 

Σου στέλνω εγώ ένα κινητό και μία κάρτα μνήμης, αξίας όλα μαζί 400-500€. Ανοίγεις τη συσκευασία εσύ, βλέπεις, δε γουστάρεις, δεν την παραλαμβάνεις. Επιστρέφει η κούριερ "σου" το πακέτο, είτε ανοιχτό, είτε επανασυσκευασμένο, μου το δίνει η δικιά "μου", το τσεκάρω, λείπει η κάρτα μνήμης. Με ποιόν απ' τους τρεις να τα βάλω;

 

Κάλυμα κώλου λέγεται, όχι βλακεία.

 

 

Επίσης, μπορείς να ζητήσεις/συμφωνήσεις με τον αποστολέα, να συσκευάσει το προϊόν παρουσία ενός υπαλλήλου κούριερ, για ν' αποφύγεις τα σαπούνια.

Δημοσ.
...Επίσης, μπορείς να ζητήσεις/συμφωνήσεις με τον αποστολέα, να συσκευάσει το προϊόν παρουσία ενός υπαλλήλου κούριερ, για ν' αποφύγεις τα σαπούνια.

Ναι,για να σιγουρευτείς ότι θα "χαθεί" μετά...:P

Δημοσ.

ο μεταφορέας έχει να κάνει αποκλειστικά με τη μεταφορά το αν θα τον πληρώσεις ή όχι έχει να κάνει με τη μεταφορά λοιπόν

δλδ κανονικά, μπορείς να το ανοίξεις ή να του ζητήσεις να ανοίξει αυτός το πακέτο πριν πληρώσεις για να επιβεβαιώσεις πως δεν έχει χτυπηθεί κατά τη μεταφορά αν το πακέτο-τύλιγμα είναι της μεταφορικής για πολλά κομμάτια ή για bulk κομμάτια και όχι του κατασκευαστή μόνο για ένα προϊόν πχ μιας τηλεόρασης, εδώ μιλάμε για πακέτο από κατάστημα βέβαια γιατί ο ιδιώτης έχει τη δική του συσκευασία πάλι

άρα εκτός αν έχει εμφανή εξωτερικά σημάδια χτυπήματος που προκύπτουν κατά τη μεταφορά δεν κάνεις ούτε αυτό και δεν έχεις λόγο να καθυστερήσεις τον μεταφορέα που βιάζεται και να παραδόσει άλλα και να πάρει το φορτηγάκι του που εμποδίζει

 

ρεαλιστικά εκτός της παραπάνω περίπτωσης δεν έχεις λόγο να μην πληρώσεις την αντικαταβολή δλδ το μεταφορέα γιατί δεν είναι δική του ευθύνη

αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να τον πληρώσεις στο τέλος βέβαια αλλά να του ζητήσεις να είναι μπροστά σε περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα ώστε να το επιβεβαιώσει ζητώντας το όνομά του και την εταιρεία του / δίνοντας τα δικά σου αν μιλάμε για αγορά από κατάστημα και πάλι αυτό εξαρτάται τελικά από το κατάστημα βέβαια και κανένα άλλο

αν είναι ιδιώτης-πωλητής ούτε αυτό κάνεις γιατί είτε το επιβεβαιώσει ο courrier είτε όχι δεν είναι χρήσιμο

για αυτό το πρώτο που κοιτάς είναι να είναι αξιόπιστος ο πωλητής, τις ''ευκαιρίες μόνο για τυχερούς" μην τις ψάχνεις

Δημοσ.

όσο και να μην αρέσει σε πολλούς το θεωρώ λογικό να μην επιτρέπεται να το ανοίξεις.

δε σου πουλάει ο courier το αντικείμενο.

υποχρέωση του είναι απλά να το μεταφέρει.

άμα στο πουλούσε αυτός μπορούσες να το ανοίξεις.

μη σκέφτεστε μόνο από την πλευρά του παραλήπτη.

 

όπως απάντησαν και πριν...

αν εγώ στείλω κάτι, το ανοίξεις δε σου αρέσει και το γυρίσεις πίσω και λείπει κάτι τι γίνεται;

θα κυνηγάω τον courier;

Δημοσ.
Ναι,για να σιγουρευτείς ότι θα "χαθεί" μετά...:P

 

Σε περίμενα :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ο μεταφορέας έχει να κάνει αποκλειστικά με τη μεταφορά το αν θα τον πληρώσεις ή όχι έχει να κάνει με τη μεταφορά λοιπόν

δλδ κανονικά, μπορείς να το ανοίξεις ή να του ζητήσεις να ανοίξει αυτός το πακέτο πριν πληρώσεις για να επιβεβαιώσεις πως δεν έχει χτυπηθεί κατά τη μεταφορά αν το πακέτο-τύλιγμα είναι της μεταφορικής για πολλά κομμάτια ή για bulk κομμάτια και όχι του κατασκευαστή μόνο για ένα προϊόν πχ μιας τηλεόρασης, εδώ μιλάμε για πακέτο από κατάστημα βέβαια γιατί ο ιδιώτης έχει τη δική του συσκευασία πάλι

άρα εκτός αν έχει εμφανή εξωτερικά σημάδια χτυπήματος που προκύπτουν κατά τη μεταφορά δεν κάνεις ούτε αυτό και δεν έχεις λόγο να καθυστερήσεις τον μεταφορέα που βιάζεται και να παραδόσει άλλα και να πάρει το φορτηγάκι του που εμποδίζει

 

ρεαλιστικά εκτός της παραπάνω περίπτωσης δεν έχεις λόγο να μην πληρώσεις την αντικαταβολή δλδ το μεταφορέα γιατί δεν είναι δική του ευθύνη

αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να τον πληρώσεις στο τέλος βέβαια αλλά να του ζητήσεις να είναι μπροστά σε περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα ώστε να το επιβεβαιώσει ζητώντας το όνομά του και την εταιρεία του / δίνοντας τα δικά σου αν μιλάμε για αγορά από κατάστημα και πάλι αυτό εξαρτάται τελικά από το κατάστημα βέβαια και κανένα άλλο

αν είναι ιδιώτης-πωλητής ούτε αυτό κάνεις γιατί είτε το επιβεβαιώσει ο courrier είτε όχι δεν είναι χρήσιμο

για αυτό το πρώτο που κοιτάς είναι να είναι αξιόπιστος ο πωλητής, τις ''ευκαιρίες μόνο για τυχερούς" μην τις ψάχνεις

 

 

 

...ρε με φέρνεις στα όρια χαρακτηρισμού ώρες-ώρες :P

Γιατί λες ό,τι να 'ναι;

Αφού είναι καλυμμένοι από καταστατικά λειτουργίας των ίδιων των εταιριών, αλλά όχι μόνο : υπάρχουν διεθνείς κανονισμοί λειτουργίας των. Κατά τους οποίους κανένα δικαίωμα δεν έχει ο μεταφορέας να ανοίξει δέμα, ούτε και υποχρέωση απέναντι σε παραλήπτη.

Τεσπααααααααααα

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...