oneofthem Δημοσ. 23 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2010 μα αν έχουν στείλει άλλο πράγμα δεν είναι ευθύνη του μεταφορέα αλλά του αποστολέα και να το ανοίξεις μπροστά του που βοηθάει?
Moderators Malthador Δημοσ. 23 Ιουνίου 2010 Moderators Δημοσ. 23 Ιουνίου 2010 μα αν έχουν στείλει άλλο πράγμα δεν είναι ευθύνη του μεταφορέα αλλά του αποστολέα και να το ανοίξεις μπροστά του που βοηθάει? Φυσικά, παίζει το ρόλο του μάρτυρα και είναι υποχρέωσή του να καταθέσει σε δικαστήριο σε περίπτωση που συμβεί. Και, ναι, έχετε κάθε δικαίωμα να ανοίγετε το δέμα μπροστά στον courrier και μετά να υπογράφετε. Εγώ δεν έχω υπογράψει ποτέ μου για να παραλάβω δέμα χωρίς να το ανοίξω πρώτα. Και εξάλλου, πώς θα υπογράψετε την παραλαβή αν δεν ελέγξετε το περιεχόμενο πρώτα; Αν το περιεχόμενο είναι χτυπημένο και έχετε υπογράψει παραλαβή, μετά η courrier έχει κάθε δικαίωμα να κάνει ότι δεν ξέρει τίποτα.
oneofthem Δημοσ. 23 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2010 μα αν είναι άλλο αντικείμενο, έχεις την παραγγελία, έχεις το τιμολόγιο, έχεις και το νέο αντικείμενο που δεν έχει ανοικτεί, που είναι το πρόβλημα να κάνεις την αλλαγή, πού οφελεί εδώ να το ανοίξεις μπρος στον μεταφορέα?
washcloud Δημοσ. 23 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2010 Ανοίγεις κανονικά αν είναι αντικείμενο που πρέπει να ελεγχθεί! ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ! Και δεν παραλαμβάνεις αν είναι χτυπημένο η ο,τιδήποτε. ...σε ποιόν πλανήτη; Ό,τι θέλετε (= στην κυριολεξία : αυτό που θέλετε να γίνεται...) γράφετε μερικοί. oneofthem, σ' έχασα τελείως. Πάντως, άμα τον "καταφέρεις" τον υπάλληλο να το ανοίξει (με την...πεποίθηση -του- ότι θα το παραλάβεις), δεν σε υποχρεώνει ΚΑΝΕΙΣ ούτε να πληρώσεις, ούτε να παραλάβεις, ούτε τίποτα.... Απλά θα την φάει, κι από μέσα του θα λέει "έτσι ρε πούστη; Δε θα σε σκαλώσω πουθενά...;" (μαλακία του βέβαια...) edit : συνεχίζουν βλέπω τα ό,τι να 'ναι ποστ.......
oneofthem Δημοσ. 23 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2010 σωστά αλλά για ποιο λόγο να το κάνεις και να την πληρώσει ο υπάλληλος αφού μπορείς να κάνεις κι εσύ τη δουλειά σου αν υπάρχει πρόβλημα και να μην εκτεθεί ο υπάλληλος τώρα θα μου πεις ξέρω... αλλά λέμε τώρα
Moderators Malthador Δημοσ. 23 Ιουνίου 2010 Moderators Δημοσ. 23 Ιουνίου 2010 Κάτσε ρε washcloud, δηλαδή όταν υπογράφεις ότι παραλαμβάνεις το δέμα, ΤΙ υπογράφεις ακριβώς; Ότι παραλαμβάνεις ΚΑΤΙ που δεν ξέρεις ΤΙ είναι και ΣΕ ΤΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ είναι; Κι αν υπογράψεις και το περιεχόμενο είναι σπασμένο; Τότε τι κάλυψη έχεις ότι ο courrier δεν θα νίψει τας χείρας του; Τέσπα, εγώ πάντως δεν έχω υπογράψει ποτέ για παραλαβή δέματος χωρίς να το ανοίξω. Μπορεί να το κάνω "παρανόμως", τι να πω, δεν ξέρω. edit: Παρεπιπτόντως, κάποιες courrier (για την ACS το γνωρίζω σίγουρα, ίσως να είναι κι άλλες) ασφαλίζουν τα δέματα στο 80% της αξίας τους εφόσον δηλώσεις το περιεχόμενο. Πώς ακριβώς έχει ισχύ αυτή η ασφάλεια αν δεν ανοίχτει το δέμα μπροστά στον courrier ώστε να επιβεβαιώσει την κατάστασή του; Διαφορετικά, πώς θα αποφύγει το ενδεχόμενο να παραλάβω το δέμα και μετά να του πω ότι ήταν άδειο (είχε κλέψει το περιεχόμενο ξέρω 'γω);
Evgenios1 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2010 Κολλητός ή αυτοκόλλητος, άμα πάρουν χαμπάρι απ' την εταιρία τη μεγαλοψυχία του ή αν κάτσει στραβή και κάποια φορά ΔΕΝ δεχτεί κάποιος να παραλάβει μετά το άνοιγμα, μετά έχει ν' ακούσει σχολιανά. Πηγα να φαω δικαστηριο επειδη η βροχη εριξε το "απουσιολογιο" (ενα χαρτακι το οποιο κολλαμε οταν λειπει ο παραληπτης).
washcloud Δημοσ. 24 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2010 Κάτσε ρε washcloud, δηλαδή όταν υπογράφεις ότι παραλαμβάνεις το δέμα, ΤΙ υπογράφεις ακριβώς; Ότι παραλαμβάνεις ΚΑΤΙ που δεν ξέρεις ΤΙ είναι και ΣΕ ΤΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ είναι; ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ.Ξέρω, δεν σ' αρέσει, και καλά κάνεις και σαν παραλήπτης δεν σ' αρέσει, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ. Κι αν υπογράψεις και το περιεχόμενο είναι σπασμένο; Τότε τι κάλυψη έχεις ότι ο courrier δεν θα νίψει τας χείρας του; ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΕΣΕΝΑ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑς ΤΩΝ, ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ "ΤΑ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ"; ...Γενικά ναι, θα καλυφθεί (ο κούριερ και το γραφείο αντιπροσώπου από πίσω του). Όμως στην ΠΡΑΞΗ, δεν πάει ακριβώς έτσι : αν πας σαν παραπονούμενος παραλήπτης και κάνεις μανούρα, γενικά δε θα σε φτύσουν. Μιας και δεν μπαίνει/φεύγει απ' το γραφείο πακέτο χωρίς ο αντιπρόσωπος να γνωρίζει σε τί κατάσταση μπήκε/έφυγε, ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, φταίει ο υπάλληλος παράδοσης. Κι αν η ζημιά δε φαίνεται εξωτερικά, υπάρχουν άλλοι μέθοδοι : ανακρισούλα αν ο υπάλληλος είναι νέος κτλ (αν δεν είναι νέος, μπορεί να βασιστεί στον λόγο του ο αντιπρόσωπος - ο εργοδότης του δηλαδή, ότι δεν έκανε αυτός καμμία παπαριά. Διότι αν την έκανε, θα την έλεγε κι όλας, ως σώφρον παλιός, γιατί είναι τέτοια η σχέση που αναπτύσσεται), και κατά πάσα πιθανότητα, αν όχι την πρώτη φορά, την επόμενη, θα τον τσακώναν τον ζημιάρη, και είτε θα τα πλήρωνε, είτε θα τον είχαν στη μπούκα για να "στρώσει"). ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ : αν σου κάναν' ζημιά, θα βγει η άκρη, και θα σε αποζημιώσουν. Τώρα παίζουν άλλα όμως : Από το καταστατικό της μαμάς-εταιρίας, έχουν,,,δικαίωμα, ΜΕΧΡΙ ενός ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ υψους αποζημιώσης. Για ένα πακέτο δλδ, ΜΕΧΡΙ 200€. Άσχετα τί έχει μέσα (μπορεί να έχει κάτι που έκανε 300). Ανάλογα την περίπτωση, θα το πάνε κι ανάλογα : είτε θα σου δώσουν τα διακό και θα το ρίξουν στους κανονισμούς - είτε αν έχουν λόγους θα το καταπιούν και θα σ' αποζημιώσουν με τα πχ 300 . Είναι ανάλογα ποιός θα θελήσει να καλύψει ποιανού τον κώλο : αν σου έσπασαν εσένα που είσαι τυχάρπαστος κάτι αξίας 2.000, κατά πάσα πιθανότητα, θα κάνουν τους κινέζους, και θα σου σκάσουν διακό, και θα 'ναι εντάξει και με τη μαμά, και καλυμμένοι με την υπογραφή που έβαλες. Αν είσαι όμως κα'νας γνωστός δικηγόρος, εφοριακός, Ευαγγελάτος κτλ, θα σου δώσουν 2.000, συν κανένα ακόμη για ψυχική οδύνη, κι ένα τσιμπούκι (καπνίσματος) δώρο. Αναλόγως λοιπόν ποιός είσαι, πού είστε, κτλ. Τέσπα, εγώ πάντως δεν έχω υπογράψει ποτέ για παραλαβή δέματος χωρίς να το ανοίξω. Μπορεί να το κάνω "παρανόμως", τι να πω, δεν ξέρω. ...εσύ δεν κάνεις κάτι παράνομο, ο μαλάκας ο κούριερ "βάζει το κεφάλι του στον ντορβά" με τη ΧΑΡΗ που σου κάνει (παίζει και να μην έχει και ιδέα τί παίζει...). edit: Παρεπιπτόντως, κάποιες courrier (για την ACS το γνωρίζω σίγουρα, ίσως να είναι κι άλλες) ασφαλίζουν τα δέματα στο 80% της αξίας τους εφόσον δηλώσεις το περιεχόμενο. Πώς ακριβώς έχει ισχύ αυτή η ασφάλεια αν δεν ανοίχτει το δέμα μπροστά στον courrier ώστε να επιβεβαιώσει την κατάστασή του; Διαφορετικά, πώς θα αποφύγει το ενδεχόμενο να παραλάβω το δέμα και μετά να του πω ότι ήταν άδειο (είχε κλέψει το περιεχόμενο ξέρω 'γω); ...Λάθη : 1) Το περιεχόμενο, είσαι (βάση κανονισμού) ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να το δηλώσεις, αν το έχεις συσκευάσει ο ίδιος (τώρα ποιοί το τηρούνε..........άλλο καπέλο). 2) Περί 80% : αν δεν έχει αλλάξει κάτι (που ΔΕΝ ΤΟ ΚΟΒΩ...), τρίχες : Επί δεκαετίες οι κούριερ δεν ασφαλίζουν ΤΙΠΟΤΑ. Πώς άλλωστε, από...μόνες τους; ΑΝ θέλεις να ασφαλίσεις μια σου αποστολή, θα μιλήσει με το γραφείο όπου θα την παραδώσεις, και θα συνταχθεί σχετικό ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ. Και φυσικά, θα πληρώσεις άλλα λεφτά από τα απλά μεταφορικά. Η μόνη ΕΞ-ασφάλιση που παίζει, είναι η διακοσάρα που λέγαμε - κι ας το δέμα σου ήταν αξίας πχ 100.000. Αμέ. Τα αποδέχεσαι όλ' αυτά κάθε φορά που υπογράφεις ένα δελτίο αποστολής, είτε σαν αποστολέας, είτε σαν παραλήπτης. Είναι στο πίσω μέρος του, διάβασέ τα. Οπότε, ΞΕΧΝΑ το Πώς ακριβώς έχει ισχύ αυτή η ασφάλεια αν δεν ανοίχτει το δέμα μπροστά στον courrier ώστε να επιβεβαιώσει την κατάστασή του; Διαφορετικά, πώς θα αποφύγει το ενδεχόμενο να παραλάβω το δέμα και μετά να του πω ότι ήταν άδειο (είχε κλέψει το περιεχόμενο ξέρω 'γω) Εξήγησα πιο πάνω πώς δουλεύει το σύστημα : Όλα βασίζονται στις υπογραφές, και στο ότι ο...αντικειμενικός σκοπός είναι η κάλυψη του κώλου των γραφείων, της μεταφορικής και του ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ. Κι αυτό επιτυγχάνεται με τη δέσμευση ότι ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ. Κι αν αναρωτιέσαι "μα τότε ο παραλήπτης είναι πάντα σε ρίσκο και εκτεθειμένος;", είπα και πριν πως θεωρητικά, ναι. ΠΡΑΚΤΙΚΑ όμως, όταν θα παίζει ένας κακός κούριερ (κλέφτης ή ζημιάρης), δε θα τραβήξει πολύ : θα πάρει πόδι. Το ίδιο κι ένας παπάρας αντιπρόσωπος : θα τρώει πρόστιμα απ' την εταιρία ή και θα χάσει και την αντιπροσωπία (...."ελεύθερη αγορά"........Μη ξεχνιόμαστε.....Δεν είναι δημόσιο, αλλά "φσυική επιλογή"...). Εξ' ου και οι..."υψηλές υπηρεσίες που προσφέρουν" (σε σχέση με τα ΕΛΤΑ δλδ). Με λίγα λόγια, παρ' όλο που από άποψη κανονισμών είναι στον αέρα, ΑΝ έχει δίκιο κάποιος παραλήπτης, θα το βρει. Και στην πράξη, οι προβληματικές παραδόσεις είναι λίγες (...διότι προβλέπονται,,,εταιρικά πρόστιμα ;-) ). ΣΠΑΝΙΟ είναι να τη φάει κάποιος παραλήπτης, και να μείνει έτσι. Το κακό είναι ότι ίσως χρειαστεί να κάνει μανούρα. Συνεχίζει βέβαια ο παραλήπτης να είναι ο...πιο αδύναμος κρίκος.
Moderators Malthador Δημοσ. 24 Ιουνίου 2010 Moderators Δημοσ. 24 Ιουνίου 2010 Μάλιστα με καλύπτεις σε γενικές γραμμές (εξάλλου απ' ότι φαίνεται μάλλον δούλευες σε κούριερ), ΑΛΛΑ κρατάω μία πισινή γιατί νομίζω ότι σε αυτό το νήμα λαμβάνουμε υπόψην μόνο την περίπτωση του πονεμένου που παρήγγειλε iphone με 50 ευρώ από το e-bay και του βγήκε μούφα. Στην Ελλάδα οι courriers χρησιμοποιούνται κατά κόρον από εταιρείες αφενός για μεταφορά μικροπροϊόντων και αφετέρου για μεταφορά επιταγών. Γι' αυτό μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση αυτή η μη-κάλυψη του παραλήπτη. Ωστόσο, κατά πάσα πιθανότητα έχεις δίκαιο. Ίσως ο κούριέρ μου να με αφήνει να ανοίγω το δέμα λόγω καλή σχέσης. Εξάλλου το ενδεχόμενο να χαθεί/χτυπηθεί κάτι με υπαιτιότητα του κούριερ είναι απειροελάχιστο.
EKTELESTES Δημοσ. 24 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2010 ...σε ποιόν πλανήτη;Ό,τι θέλετε (= στην κυριολεξία : αυτό που θέλετε να γίνεται...) γράφετε μερικοί. edit : συνεχίζουν βλέπω τα ό,τι να 'ναι ποστ....... Στον πλανήτη που δεν έχει όρεξη να πληρώνει τα λάθη και τις μαλακίες άλλων και να τρέχει. Το θέμα μας δεν είναι οι εκάστοτε κανονισμοί κλπ, το θέμα μας είναι ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΘΟΥΜΕ. Συμβουλή; ΤΣΕΚΑΡΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕ. Το τι κάνει η κάθε εταιρία που τα παραδίδει κτλ και τι κανονισμούς έχει, δε νομίζω να αφορά πολύ τον παραλήπτη, έτσι δεν είναι; Έχουν ήδη ποσταριστεί πολλές περιπτώσεις στον φόρουμ με τέτοια θέματα. Άμα εσύ δε θες, μη τα ανοίγεις ποτέ, μην παρακινείς όμως άλλους να μη το κάνουν.
RottenLungs Δημοσ. 24 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2010 Ποια courier εταιρία είναι η καλύτερη στον χώρο της; Θέλω να στείλω κάτι και έλεγα να πάω στα ΕΛΤΑ... Για πείτε γιατι αύριο το πρωί θα το στείλω.
Kasrith Δημοσ. 24 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2010 Γιατι δεν παιρνετε ενα τηλ στην ACS και σε καθε ACS να σας πουνε και αυτοι...
RottenLungs Δημοσ. 24 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2010 Γιατι δεν παιρνετε ενα τηλ στην ACS και σε καθε ACS να σας πουνε και αυτοι... Τι να μου πούνε; Αν είναι καλοί στην δουλειά τους; Μάλλον δεν αναφέρεσαι στην καταχώρηση μου. Ρε παιδιά για πείτε ποια είναι η καλύτερη.
washcloud Δημοσ. 24 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2010 Στον πλανήτη που δεν έχει όρεξη να πληρώνει τα λάθη και τις μαλακίες άλλων και να τρέχει. Το θέμα μας δεν είναι οι εκάστοτε κανονισμοί κλπ, το θέμα μας είναι ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΘΟΥΜΕ. Συμβουλή; ΤΣΕΚΑΡΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕ. Το τι κάνει η κάθε εταιρία που τα παραδίδει κτλ και τι κανονισμούς έχει, δε νομίζω να αφορά πολύ τον παραλήπτη, έτσι δεν είναι; Έχουν ήδη ποσταριστεί πολλές περιπτώσεις στον φόρουμ με τέτοια θέματα. Άμα εσύ δε θες, μη τα ανοίγεις ποτέ, μην παρακινείς όμως άλλους να μη το κάνουν. Ψηλέ, είσαι στον κόσμο σου. Από τουλάχιστον δυο απόψεις. Ρε παιδιά για πείτε ποια είναι η καλύτερη. ...αυτή με την οποία στέλνεις/παίρνεις καιρό και ΣΟΥ έχει δημιουργήσει στατιστικώς τα λιγότερα ζητήματα. Κατά τ' άλλα, να διαλέξεις την φθηνότερη στην περιοχή σου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα