Προς το περιεχόμενο

650cc για πρώτη μεγάλη μηχανή


Freakster

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
κοιτα αγαπητε.. παρε το πατινι σου, η μαλλον το σκουτερακι σου στο οποιο καθεσαι καθετα ( που οδηγεις για λιγοτερο απο 1 χρονο) και κανε ονειρα.

πως το ξερω οτι οδηγας σκουτερ?

επειδη αριστερη μανετα ειναι συμπλεκτης στις μοτοσυκλετες..

YOU FAILED.

 

με ποιους νομους φυσικης τα βγαζεις αυτα τα συμπερασματα?

Αλλα ισως στο σκουτερακι σου ξαναλεω.. (με την διαλυμένη μπροστινή αναρτηση)

 

 

δηλαδη σε ολη την ελλαδα εχω καπου λαθος?

 

 

και ξαναρωταω εγω με βαση αυτα που λες γιατι δεν βαζουν ABS και στο πισω φρενο.

ΤΣΙΓΚΟΥΝΕΥΟΝΤΑΙ? μαλλον οχι.. 7000Ε μηχανη μιλαμε

 

:lol:

Πιστευε οτι θες για το πατινι/σκουτερακι μου δεν εχω να αποδειξω τπτ και σε κανενα...

Το μανετες το χρησιμοποιησα και στο πενταλ του πισω δισκοφρενου....

Και σου ξαναλεω οτι το abs δεν φτιαχτηκε για να μειωνει την αποσταση φρεναρισματος αλλα για να αποφευχθουν οι lowside πτωσεις..

Και ναι "αγαπητε" υπαρχει abs και στο πισω φρενο...

Και αν ψαχτεις καλυτερα θα διαβασεις και για το ,μεικρο abs (cABS) που εφαρμοσε η honda που στα δυνατα φρεναρισματα ακομα και σκετο μπροστινο να πατησεις το μηχανακι λιγα κλασματα του δυτερολεπτου πιο πριν παταει αυτοματα ελαχιστα πισω φρενο για να βυθισει το μηχανακι και μετα ενεργοποιουνται οι μπροστινες δαγκανες...

Διαβασε ενημερωσου σωστα και ασε το τι οδηγω εγω.....

Και ναι φιλαρακο μου...

Οταν το abs πιανει το μπροστινο χοροπηδαει σε καλη ασφαλτο και αναλογα την κλιση που εχεις σιγα σιγα γλιστραει....

Επισης οταν κανεις κατεβασματα χωρις να συγχρονηζεις τις στροφες του τροχου με τον κινητηρα παλι η θα μπλοκαρεις το πισω η θα το αναγκασεις να χοροπηδησει μεχρι να πιασει τις καταλληλες στροφες το μοτερ... :-)

 

---------- Προσθήκη στις 23:50 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 23:47 ----------

 

Δες λιγο την διαφορα

 

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=-Zv3Sacl7JQ]http://www.youtube.com/watch?v=-Zv3Sacl7JQ[/ame]

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
:lol:

Πιστευε οτι θες για το πατινι/σκουτερακι μου δεν εχω να αποδειξω τπτ και σε κανενα...

Το μανετες το χρησιμοποιησα και στο πενταλ του πισω δισκοφρενου....

Και σου ξαναλεω οτι το abs δεν φτιαχτηκε για να μειωνει την αποσταση φρεναρισματος αλλα για να αποφευχθουν οι lowside πτωσεις..

Και ναι "αγαπητε" υπαρχει abs και στο πισω φρενο...

Και αν ψαχτεις καλυτερα θα διαβασεις και για το ,μεικρο abs (cABS) που εφαρμοσε η honda που στα δυνατα φρεναρισματα ακομα και σκετο μπροστινο να πατησεις το μηχανακι λιγα κλασματα του δυτερολεπτου πιο πριν παταει αυτοματα ελαχιστα πισω φρενο για να βυθισει το μηχανακι και μετα ενεργοποιουνται οι μπροστινες δαγκανες...

Διαβασε ενημερωσου σωστα και ασε το τι οδηγω εγω.....

Και ναι φιλαρακο μου...

Οταν το abs πιανει το μπροστινο χοροπηδαει σε καλη ασφαλτο και αναλογα την κλιση που εχεις σιγα σιγα γλιστραει....

Επισης οταν κανεις κατεβασματα χωρις να συγχρονηζεις τις στροφες του τροχου με τον κινητηρα παλι η θα μπλοκαρεις το πισω η θα το αναγκασεις να χοροπηδησει μεχρι να πιασει τις καταλληλες στροφες το μοτερ... :-)

 

---------- Προσθήκη στις 23:50 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 23:47 ----------

 

Δες λιγο την διαφορα

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=-Zv3Sacl7JQ

καταλαβε οτι δεν μιλαμε για αυτοκινητο και ετσι οπως εχει βαλει το σιδερο ο αλλος (σε βρεμενο οδοστρομα) το κανει σαν να ειναι αυτοκινητο (στο αμαξι φυσικα και βοηθαει διοτι δεν μπορει να εχεις ταυτοχρονη αισθηση και των 4αρων τροχων ουτε χωριστα χειρισμό στο καθε φρενο εφοσον εχεις μονο 1 πενταλ)

στην μοτοσυκλετα δεν ισχύει αυτο 1 μανετα/πενταλ ανα τροχο.. = more control

 

 

Ετσι λοιπον εχεις 100% αισθηση του φρενου για 2 λογους,

λογο μπροστινης αναρτησης ακριβως κατω απο τα μπαλακια σου

και λογο αισθησης χεριου vs Ποδιου που οπως καταλαβενεις εκ φυσης μας ειναι καλυτερη

 

οι μανετες ονομαστικαν μανετες γιατι δεν ειναι πενταλ

καλη επιτυχία οταν πας να βγαλεις το διπλωμα (καποια στιγμη)

Δημοσ.

F33L φαίνεται ότι ξέρεις από μηχανές αλλά γιατί λες ότι "οι πίσω τροχοί δεν έχουν ABS"; Μια χαρά έχουν στα περισσότερα καινούρια μηχανάκια.

Δημοσ.

ok αποτι φενεται μονο οι bmw εχουν πισω abs σε ορισμενα προπολεμικα μοντελα

(και παντα αναρωτιομουν ποσο πατο γινεται να πιασει μια bmw moto και στο διαφορικο τους και το boxer μοτερακι τους που εχει 2 μπουζια ανα κυλινδρο λογο ατελης καυσης προσθετω και το πισω abs σαν μειονέκτημα)

 

Ακομα βρηκα κ ενα τοπικ οπου καποιος παραπονιεται κ θελει να βγαλει το πισω abs απο το bmw του http://k100rt.aforumfree.com/frame-fairing-and-wheels-f9/abs-removal-from-the-back-wheel-brake-t1043.htm

 

οσον αφορα το c-abs to επομενο σταδιο ειναι αυτοματος πιλοτος και στο γκαζι κ μετα σε παει μονο του.. ουτε endo ουτε ιχνος οδηγικής απολαυσης απολαυσης

 

σταματαω λοιπον εδω επειδη εφυγα offtopic λιγο με την υπερ-αναλυση του abs

 

*Εαν γνωριζεις να χει καποιο αλλο μηχανακι στον πισω τροχο ABS εκτος τις bmw και της honda cbr 600 ενημερωσε με ειμαι περιεργος..

Δημοσ.

*Εαν γνωριζεις να χει καποιο αλλο μηχανακι στον πισω τροχο ABS εκτος τις bmw και της honda cbr 600 ενημερωσε με ειμαι περιεργος..

Συγνώμη ή εγώ κάνω τραγικό λάθος ή εσύ!

Όλα τα bmw έχουν και στους δύο τροχούς ABS εκτός από τα off ενοείται. Μάλλιστα από όσο γνωρίζω το 800gs έχει και απενεργοποιούμενο abs για καλύτερη οδήγηση στο χώμα.

Από εκεί και πέρα, V strom, varadero, transalp, CBF, CB, fazer, GSR, όλα τα touring, gsf, xj6, VFR ... μην πω άλλα αυτά μου ήρθαν στο μυαλό...

Όλα αυτά θέλεις να πεις ότι είναι χωρίς πισινό ABS; Μα θα τρελαθώ εντελώς.

Δημοσ.
καταλαβε οτι δεν μιλαμε για αυτοκινητο και ετσι οπως εχει βαλει το σιδερο ο αλλος (σε βρεμενο οδοστρομα) το κανει σαν να ειναι αυτοκινητο (στο αμαξι φυσικα και βοηθαει διοτι δεν μπορει να εχεις ταυτοχρονη αισθηση και των 4αρων τροχων ουτε χωριστα χειρισμό στο καθε φρενο εφοσον εχεις μονο 1 πενταλ)

στην μοτοσυκλετα δεν ισχύει αυτο 1 μανετα/πενταλ ανα τροχο.. = more control

 

 

Ετσι λοιπον εχεις 100% αισθηση του φρενου για 2 λογους,

λογο μπροστινης αναρτησης ακριβως κατω απο τα μπαλακια σου

και λογο αισθησης χεριου vs Ποδιου που οπως καταλαβενεις εκ φυσης μας ειναι καλυτερη

 

οι μανετες ονομαστικαν μανετες γιατι δεν ειναι πενταλ

καλη επιτυχία οταν πας να βγαλεις το διπλωμα (καποια στιγμη)

 

Ρε αγορινα μου.......

Το μηχανακι χωρις abs ειδες οτι χαθηκε ο ελεγχος με το που φρεναρε...

Ενας απειρος οδηγος χωρις abs στο μηχανακι του θα χουφτωσει τα φρενα του και θα εχει παρομοιο αποτελεσμα μονο που οι μπαρες θα λειπουν και το μηχανακι θα σερνεται μαζι με τον οδηγο......

Τωρα δε πα να λες οτι θελεις............

Το μονο που σου λειπει ειναι εμπειρια απο μηχανες...

Οταν την αποκτησεις θα καταλαβεις ποσο σημαντικο ειναι το abs για ενα μηχανακι.......

Πως απο ενα Lowside μπορεις να χασεις την ζωη σου και πως το abs θα σε σωσει απο μια lowside...

Και να σχεδον ολα τα μηχανακι εχουν και πισω abs...

Και συγκεκριμενα το tdm που εχω οδηγησει το πισω δεν μπλοκαρει..............

Ακους μονο ενα κρρρρρρρ και ο πισω τροχος αναπηδα καθως μολις μ-πλοκαρει επεμβαινει το abs ξαναμπλοκαρει ξανα επεμβαινει το abs...

:-)

Δημοσ.

Μπράβο, και το tdm το ξέχασα.

Γενικά to abs σώζει ζωές από μπλοκάρισμα είτε του μπροστά είτε του πίσω τροχού. Η απόσταση ακινητοποίησης μπορεί να αυξάνεται (ναι αυξάνεται) αλλά αν αφήνεις περιθώρια θα σωθείς. Χωρίς abs και περιθώριο να έχεις μέσα στον πανικό σου θα αρπάξεις τα φρένα, αυτά θα μπλοκάρουν και θα πέσεις. Η αν δεν μπλοκάρουν δεν τα πάτησες γερά από φόβο μην μπλοκάρουν άρα πάλι το ίδιο αποτέλεσμα ως προς την απόσταση ακινητοποίησης και μάλλον χειρότερο.

Τώρα αν ο άλλος είναι expert αν θέλει ας μην βάλει abs αλλά πόσοι που οδηγούν είναι experts;

Δημοσ.

Μαγκες το abs "ισως" να αυξανει την αποσταση αλλα ΜΟΝΟ οταν τσαρουχωνεις τα φρενα και πιανει και στους δυο τροχους...

Ποσοι απο εμας το κανουν αυτο;;;;;

Αν ομως τσαρουχωσεις τα φρενα σε μηχανακι χωρις abs οχι απλα δε θα σταματησεις αλλα θα γλυφεις την ασφαλτο καμποση ωρα ......

 

 

 

[sPAM OFF]

Δημοσ.
Ρε αγορινα μου.......

Το μηχανακι χωρις abs ειδες οτι χαθηκε ο ελεγχος με το που φρεναρε...

Ενας απειρος οδηγος χωρις abs στο μηχανακι του θα χουφτωσει τα φρενα του και θα εχει παρομοιο αποτελεσμα μονο που οι μπαρες θα λειπουν και το μηχανακι θα σερνεται μαζι με τον οδηγο......

Τωρα δε πα να λες οτι θελεις............

Το μονο που σου λειπει ειναι εμπειρια απο μηχανες...

Οταν την αποκτησεις θα καταλαβεις ποσο σημαντικο ειναι το abs για ενα μηχανακι.......

Πως απο ενα Lowside μπορεις να χασεις την ζωη σου και πως το abs θα σε σωσει απο μια lowside...

Και να σχεδον ολα τα μηχανακι εχουν και πισω abs...

Και συγκεκριμενα το tdm που εχω οδηγησει το πισω δεν μπλοκαρει..............

Ακους μονο ενα κρρρρρρρ και ο πισω τροχος αναπηδα καθως μολις μ-πλοκαρει επεμβαινει το abs ξαναμπλοκαρει ξανα επεμβαινει το abs...

:-)

ξεχνας οτι ξερω οτι μιλαω με μετα βιας ενηλικο και χωρις διπλωμα οδηγο σκουτερ το πολυ για 1 χρονο ετσι? (εσενα)

 

εγω μπορω να σου κανω λιστα με ολα τα μηχανακια που εχω οδηγησει αποκατω και τις εμπειριες μου με αυτα. η ουσια ειναι οτι εχουν περασει τουλαχιστον 6-7 μηχανακια απο τα χερια μου και αυτα ιδιοκτησια μου οχι να τα παρω μια βολτα απλα.

αμα παμε για βολτα ξεφευγει η λιστα.

 

@ πισω abs θεμα.

μπορει καποιος να μου δωσει ενα λινκ που να αναγραφει οτι το DL 650 Π.χ βγενει με ΠΙΣΩ abs? (οχι μπροστα,μπροστα το γνωριζω οτι βγενει με, κ ευτυχως που ειναι επιλεκτικο oπως στην TDM (μπροστα ξαναλεω)

 

(ξαναλεω οχι bmw τα bmw γνωριζα οτι ειναι πατατες και γαιδουρια που ευχονται να ητανε αυτοκινητα)

 

---------- Προσθήκη στις 20:38 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 19:34 ----------

 

Συγνώμη ή εγώ κάνω τραγικό λάθος ή εσύ!

Από εκεί και πέρα, V strom, varadero, transalp, CBF, CB, fazer, GSR, όλα τα touring, gsf, xj6, VFR ... μην πω άλλα αυτά μου ήρθαν στο μυαλό...

Όλα αυτά θέλεις να πεις ότι είναι χωρίς πισινό ABS; Μα θα τρελαθώ εντελώς.

 

ναι αυτο ακριβως θελω να πω ή ετσι νομιζω.. γι αυτο ζηταω proof για το αντιθετο..

Δημοσ.
ξεχνας οτι ξερω οτι μιλαω με μετα βιας ενηλικο και χωρις διπλωμα οδηγο σκουτερ το πολυ για 1 χρονο ετσι? (εσενα)

 

εγω μπορω να σου κανω λιστα με ολα τα μηχανακια που εχω οδηγησει αποκατω και τις εμπειριες μου με αυτα. η ουσια ειναι οτι εχουν περασει τουλαχιστον 6-7 μηχανακια απο τα χερια μου και αυτα ιδιοκτησια μου οχι να τα παρω μια βολτα απλα.

αμα παμε για βολτα ξεφευγει η λιστα.

 

@ πισω abs θεμα.

μπορει καποιος να μου δωσει ενα λινκ που να αναγραφει οτι το DL 650 Π.χ βγενει με ΠΙΣΩ abs? (οχι μπροστα,μπροστα το γνωριζω οτι βγενει με, κ ευτυχως που ειναι επιλεκτικο oπως στην TDM (μπροστα ξαναλεω)

 

(ξαναλεω οχι bmw τα bmw γνωριζα οτι ειναι πατατες και γαιδουρια που ευχονται να ητανε αυτοκινητα)

 

---------- Προσθήκη στις 20:38 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 19:34 ----------

 

 

ναι αυτο ακριβως θελω να πω ή ετσι νομιζω.. γι αυτο ζηταω proof για το αντιθετο..

 

Δυστυχως πολυ φοβαμαι οτι εχεις μικροτερη εμπειρια απο εμενα και ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ.......

 

 

:-)

Δημοσ.

μαλιστα.. δεν αναφερεται πουθενα ξεκαθαρα (το πισω) αλλα απο τα συμφραζομενα κ διαβαζοντας τις απαντησεις βαζουν πλεον φενεται abs και πισω στο Vstrom..

goοd to know :)

σε αυτο το βιντεακι που ειδα στο τελος αναφερει οτι δεν τον βολεψε τοσο το cabs στην στροφη παροτι σταματαει καλα στο χωματακι επειδη του γερνει λιγο παραπανω την μηχανη

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=VlI_zTU7Gq8[/ame]

 

ολα ειναι θεμα συνηθειας but for me no thnx.

για αρχαριο σιγουρα θα τον σωσει απο βουτα αλλα το θεμα ειναι οπως ειπα κ πρωτύτερα το μονο που λειπει μετα ειναι cruise control , antispin και παει η απολαυση

 

---------- Προσθήκη στις 21:25 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 21:23 ----------

 

Δυστυχως πολυ φοβαμαι οτι εχεις μικροτερη εμπειρια απο εμενα και ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ.......

 

 

:-)

 

σε αντιθεση με σενα εχω φωτογραφιες του 2003 που καβαλουσα DT 200 σε χιονι με πυτζαμακια , και την εχωνα μεσα στην παραλια

εσυ εισαι ολο λογια ατεκμηριωτα :)

Δημοσ.

Δεν εχω να αποδειξω τπτ και σε κανεναν φιλαρακο μου....

Τι λογια ατεκμηριωτα;;;

Πρεπει να σου δωσω εξηγησεις η να σου αποδειξω κατι;;;

Ε ναι λοιπον οδηγαω gillera runner 50cc φτιαγμενο 80 ολο mallossi παρακαλω :P

Δημοσ.
μαλιστα.. δεν αναφερεται πουθενα ξεκαθαρα (το πισω) αλλα απο τα συμφραζομενα κ διαβαζοντας τις απαντησεις βαζουν πλεον φενεται abs και πισω στο Vstrom..

goοd to know :)

Κάνεις λάθος αγαπητέ. Είναι με ποια οπτική το βλέπεις. Εγώ διάβασα τη συζήτηση και απότι βλέπω θεωρείται αυτονόητο ότι το dl 650 έχει πίσω abs ούτε καν υπάρχει κόντρα πάνω σε αυτό.

 

"Αντιθετως αν ξεκινας πρωτα απο το πισω και ελαχιστα μετα και το μπροστινο τοτε το ABS στον πισω θα πιασει πιο μετα."

"Αν πεφτεις αρχικα με δυναμη στο μπροστινο τοτε λογω μεταφορας βαρους μπροστα ο πισω τροχος εχει λιγοτερη προσφυση και ειναι επομενο να πιανει πιο ευκολα τοABS."

 

Σου είπα, τα περισσότερα καινούρια είναι με μπρος πίσω abs είτε αυτό σου αρέσει (το abs) είτε όχι.

Εμένα μου αρέσει.

Δημοσ.

Τι περιμενεις τωρα απο ενα "ξεροκεφαλο" που νομιζει οτι ειναι εμπειρος...

Ελπιζω φιλε μου με την εμπειρια την οποια νομιζεις οτι εχεις μην το παρακανεις και φας το κεφαλακι σου στην αφαλτο..... :-(

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...