Προς το περιεχόμενο

Γραφικά.


NetworkMeltdown

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας,

Θα μπορεσατε να μου πείτε με τι εργαλεία φτιαχνονται αυτα τα γραφικα?

Πάραδειγμα απο μια τυχαία διαφήμιση:

tixaio.png

Χρειάζονται ειδικές γνώσεις πανεπιστημίου ή απλος μαθαίνω και αρχίζω απο μόνος μου?

Δημοσ.

Όπως βλέπεις είναι χαρακτήρες από κάποιο παιχνίδι.

 

Στα παιχνίδια, τα γραφικά (υφές, terrain, χαρακτήρες κλπ) τα φτιάχνουν καταρχήν γραφίστες και animators κι όχι προγραμματιστές.

Οι προγραμματιστές τα λαμβάνουν έτοιμα και απλώς τα ενσωματώνουν στην μηχανή γραφικών.

Και την μουσική το ίδιο.

Για να μάθεις να κάνεις τέτοια πράγματα μόνος σου υπάρχουν ένα σωρό βιβλία που δείχνουν τεχνικές, μοντέλα και χρήση του σχετικού λογισμικού.

Να μερικά :

 

http://www.amazon.com/Imaginative-Realism-Paint-Doesnt-Exist/dp/0740785508/ref=pd_sim_b_17

http://www.amazon.com/Fantasy-Workshop-Mastering-Painting-Techniques/dp/1843404729/ref=pd_sim_b_1

http://www.amazon.com/Fantasy-Illustrators-Technique-Book-Quarto/dp/0764135740/ref=pd_sim_b_10

http://www.amazon.com/ZBrush-Character-Creation-Advanced-Sculpting/dp/047024996X/ref=pd_sim_b_28

http://www.amazon.com/3ds-Max-Modeling-Games-Environment/dp/0240810619/ref=pd_sim_b_16

http://www.amazon.com/Drawing-Painting-Fantasy-Beasts-Creatures/dp/0764130900/ref=pd_sim_b_9

 

Ξέρω άτομα (ερασιτέχνες) που ασχολούνται και έχουν καμιά εικοσαριά όπως τα παραπάνω.

Τα γραφικά που δείχνεις είναι απλά ως μορφές σε σύγκριση με άλλα και γίνονται εύκολα αν διαβάσεις δυο-τρία.

Το θέμα είναι να έχεις διάθεση να μελετήσεις...χωρίς διάβασμα και χωρίς βιβλία όπως τα παραπάνω δεν γίνεται τίποτε.

 

-

Δημοσ.
Όπως βλέπεις είναι χαρακτήρες από κάποιο παιχνίδι.

 

Στα παιχνίδια, τα γραφικά (υφές, terrain, χαρακτήρες κλπ) τα φτιάχνουν καταρχήν γραφίστες και animators κι όχι προγραμματιστές.

Οι προγραμματιστές τα λαμβάνουν έτοιμα και απλώς τα ενσωματώνουν στην μηχανή γραφικών.

Και την μουσική το ίδιο.

Για να μάθεις να κάνεις τέτοια πράγματα μόνος σου υπάρχουν ένα σωρό βιβλία που δείχνουν τεχνικές, μοντέλα και χρήση του σχετικού λογισμικού.

Να μερικά :

 

http://www.amazon.com/Imaginative-Realism-Paint-Doesnt-Exist/dp/0740785508/ref=pd_sim_b_17

http://www.amazon.com/Fantasy-Workshop-Mastering-Painting-Techniques/dp/1843404729/ref=pd_sim_b_1

http://www.amazon.com/Fantasy-Illustrators-Technique-Book-Quarto/dp/0764135740/ref=pd_sim_b_10

http://www.amazon.com/ZBrush-Character-Creation-Advanced-Sculpting/dp/047024996X/ref=pd_sim_b_28

http://www.amazon.com/3ds-Max-Modeling-Games-Environment/dp/0240810619/ref=pd_sim_b_16

http://www.amazon.com/Drawing-Painting-Fantasy-Beasts-Creatures/dp/0764130900/ref=pd_sim_b_9

 

Ξέρω άτομα (ερασιτέχνες) που ασχολούνται και έχουν καμιά εικοσαριά όπως τα παραπάνω.

Τα γραφικά που δείχνεις είναι απλό να γίνουν αν διαβάσεις δυο τρία.

Το θέμα είναι αν έχεις το κουράγιο να το κάνεις...

 

Αλήθεια πια είναι τα βήματα για ένα 3D animated model?

Νομίζω πώς: πρώτα το ζωγραφίζεις, μετά φτιαχνεις τον σκελετο και υφή του 3D model,

τέλος κολας τις εικόνες.

 

Για να το κάνεις να κουνιέται κιόλας θα θέλει μια χιλιετία. Λογικα.

Δημοσ.
Αλήθεια πια είναι τα βήματα για ένα 3D animated model?

Νομίζω πώς: πρώτα το ζωγραφίζεις, μετά φτιαχνεις τον σκελετο και υφή του 3D model,

τέλος κολας τις εικόνες.

 

Για να το κάνεις να κουνιέται κιόλας θα θέλει μια χιλιετία. Λογικα.

 

Εξαρτάται τί φτιάχνεις. Υπάρχουν οι concept artists, οι animation artists, οι model artists, κλπ.

 

Συνήθως κάποιος ζωγραφίζει το μοντέλο (σε photoshop), κάποιος το μοντελοποιεί (3ds max) και μετά αναλόγως το animation το αναλαμβάνει ο υπεύθυνος. Μπορεί να είναι bone animation, μπορεί mocap, κλπ. Yπάρχουν διάφορα προγράμματα για animations, το καθένα καλό στο είδος του.

Γενικά θέλει γνώσεις και αρκετό ταλέντο για να φτιάξεις κάτι τέτοιο σε υψηλό επίπεδο.

 

Α και συνήθως υπάρχουν συγκεκριμένοι artists που είναι υπεύθυνοι για τη δημιουργία screenshots :)

Δημοσ.

Ε, αν ήταν τετριμένη δουλειά θα την έκαναν όλοι.

 

Δεν είναι όμως κάτι που δεν μπορείς να μάθεις.

Σε ότι αφορά το καλιτεχνικό επίπεδο, λαμβάνεις ιδέες από βιβλία όπως τα παραπάνω που έχουν σχέδια, μορφές κλπ

Χρειάζεται και προσωπική έμπνευση αλλά αυτή και αν δεν την έχεις αποκτάται στον βαθμό που χρειάζεσαι με την ασχολία.

Αν δεις μερικές δεκάδες μορφές θα εξοικοιωθείς και θα αρχίσεις να επεξεργάζεσαι και δικές σου.

 

Για την σχεδιοκίνηση (animation) υπάρχουν άλλα βιβλία που επίσης δείχνουν πώς γίνεται.

Χρησιμοποιείται λογισμικό όπως το 3dMax studio, το Maya, το LightWave, το Blender κλπ.

Ούτε χρειάζεται να φτιάξεις κάθε καρέ. Φτιάχνεις δυο τρία και τα υπόλοιπα παράγονται με παρεμβολή από το πρόγραμμα.

Υπάρχουν βιβλία που δείχνουν τεχνικές πχ. για τις στάσεις του σώματος, του προσώπου, την δυναμική της κίνησης ως προς το σχέδιο κλπ.

Με βιβλία μαθαίνεις τι να βάλεις πού, πότε και γιατί.

Το "πώς" επίσης το μαθαίνεις αλλά στο επίπεδο χειρισμού του λογισμικού και γίνεται αυτόματα.

 

Δες μερικά ακόμη :

 

http://www.amazon.com/ZBrush-Digital-Sculpting-Human-Anatomy/dp/0470450266/ref=pd_sim_b_40

http://www.amazon.com/Stop-Staring-Facial-Modeling-Animation/dp/0471789208/ref=pd_sim_b_8

http://www.amazon.com/Body-Language-Advanced-Character-Rigging/dp/0470173874/ref=pd_sim_b_1

http://www.amazon.com/Maya-Character-Creation-Modeling-Animation/dp/0735713448/ref=pd_sim_b_30

 

(δες και τις κριτικές να δεις τι λένε αυτοί που τα χρησιμοποιούν)

 

Διάβασε ενα-δυο τέτοια και το σχέδιο που δείχνεις θα σου φαίνεται απλούστατο...

 

Το προγραμματιστικό κομμάτι μελετάται σε άλλα βιβλία και αφορά πώς ενσωματώνεις τα σχέδια στον κώδικα και πώς χειρίζεσαι τα δεδομένα τους.

Π.χ.

http://www.amazon.com/Character-Animation-Direct3D-Carl-Granberg/dp/1584505702/ref=sr_1_4?ie=UTF8&s=books&qid=1278955099&sr=1-4

 

Αυτό δεν χρειάζεται αν δεν γράφεις κώδικα.

 

Με λίγα λόγια, αν εξαιρεθεί το προγραμματιστικό μέρος που απαιτεί καλές γνώσεις directX ή openGL, δεν είναι κάτι απρόσιτο.

Aπλώς πρέπει να ασχοληθείς.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...