umaga Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 ναι οχι μι τα αλλαζει και καθε μερα παντος τα λαδια τα μετραμε αφου εχουμε βαλει το αμαξι να δουλεψει για λιγο πριν ελεγξουμε τη σταθμη
imr Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Αλλος λέει άλλαξέ τα κάθε 6 μήνες, άλλος κάθε 5000χλμ, άλλος κάθε 20000 χλμ, άλλος κάνε ότι σου λέει η αντιπροσωπεία (12000χλμ)... Εγώ δεν βλέπω να λέμε το ίδιο πράγμα, και φυσικά δεν λέμε τίποτα αυτονόητο... Νταξ οι απόψεις μας δεν είναι και διαμετρικά αντίθετες, αλλά εξακολουθούμε ο καθένας να προτείνει τα δικά του... Πάντως ψιλοάσχετο: Μου φάνηκε πολύ περιέργο πως η απόδειξη που πήρε από την αντιπροσωπεία λέει "2 λίτρα"... Αυτοί δεν του κάνανε αλλαγή... Ρίξαν μερικό λάδι για τα μάτια του κόσμου και συμπληρώσαν όσο βγάλανε... Αποκλείεται αυτοκίνητο να γεμίζει με 2 λίτρα, αν του τα βάλαν όλα και αυτά... Είναι μεγάλα λαμόγια στις αντιπρωσωπείες... ποτέ δεν τους άφησα να κάνουν κάτι χωρίς να είμαι μπροστα ακόμη και αν (ανευ λόγου, αν είναι τίμιοι όπως λένε, κατ' εμέ) γκρίνιαζαν... Στα ποσα χιλιομετρα θα τα αλλαζει ειναι καθαρα θεμα του manual του αυτοκινητου και της αντιπροσωπειας, δεν πρεπει να ακουσει κανεναν αλλο για διαστηματα αλλαγης κτλ Φυσικα το να λεμε αλλαξε στα ταδε χιλιομετρα χωρις να ξερουμε προδιαγραφες των λαδιων που χρησιμοποιουνται και του συγκεκριμενου κινητηρα ειναι στην καλυτερη ανευθηνο Αλλα για ελεγχο και συμπληρωση δεν χρειαζετε συνεργειο απλα εχεις ενα λιτρο μαζι σου και ελεγχοντας που και που συμπληρωνεις. Τον τυπο λαδιου που χρειαζεται τον λεει το manual του αυτοκινητου.
nick#18 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2010 Ε οχι και 6 μήνες, θα το ακούσουν οι εταιρίες που βγάζουν τα 5-30w και θα γελάνε μαζί μας.1 χρόνο ή 30κ λέει και η opel. ΤΟ 30κ ίσως ακούγεται πολύ αλλα και τα λάδια έχουν εξελιχθεί αρκετα τα τελευταία χρόνια. http://www.opel.gr/idioktites/syntirisi/elgchos-syntirisi.html 30k αντεχουν ανετα αυτα τα λαδακια της opel οπως λεει και το manual... ειναι καλα και φθηνα.... ξερω ατομα που πανε και παιρνουν απο την opel λαδι για το δικο τους γιατι ειναι καλυτερο απο καποια εμπορικα χωρις τρελο κοστος...
SpirtouLisS Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2014 παιδακια καλησπερα. επαναφέρω αυτο το ξεχασμενο θεματακι για να μοιραστω ενα προβληματακι μαζι σας, τις γνωμες σας και μια συμβουλη. Λοιπον σαν φτωχο παιδι και εγω εχω ενα αυτοκινητακι να κανω τη δουλεια μου ενα hyndai accent 98 1.3 που μεχρι τωρα με εχει βγαλει ασπροπροσωπο παρα τις 2 μεγαλες στουκες που του εχω ριξει στα 16 χρονια της ζωης του. Το αυτοκινητο εχει περιπου 200000 χλμ και μεχρι τωρα κινητηρας δεν εχει ανοιχτει παρα μονο 1 φορα που αλλαξα δισκο και αλλη μια φορα κατι στις βαλβιδες που μου αλλαξαν προαιρετικα πριν πολλα χρονια. Στο θεμα μας να μη σας κουραζω. Το αμαξακι καιει λιγο λαδι εως πολύ. Αλλαξα λαδια στις 4/4/2014 και εκτοτε εχω κανει 3600χλμ. Το αμαξι παιρνει 3 λιτρα περιπου. Σημερα κανοντας ενα τακτικο ελεγχο ειδα οτι το λαδι εχει πεσει ελαχιστα κατω απο τη γραμμη του L στο μετρητη. Η μετρηση εγινε με κρυο κινητηρα το πρωι. Ουσιαστικα πρεπει να εχει καψει οπως υπολογιζω περι τα 750ml - 1Λ λαδι. θορυβος δεν ακουγεται καθολου απο βαλβιδες ή οτιδηποτε αλλο. Κελαιδαει ο κινητηρας και εξατμιση καθαρη. Απο οτι ρωτησα ενα παιδι που ξερει μου ειπε οτι για καλοκαιρι, για τον τυπου του λαδιου (10W/40SS)και τα χιλιομετρα του αμαξιου ειναι ψιλοαποδεκτο αλλα οριακα. Οπως και να ναι κινητηρα δεν ανοιγω. θα το κρατησω μεχρι να σπασει...Στη hyundai τον απριλη μου ειχαν πει οτι βρηκαν λιγοτερο λαδι απο οσο ανεμεναν και ενας μαστορας με ρωτησε αν του ειχα συμπληρωσει κιολας στο ενδιαμεσο υπαρχει προβλημα. του ειχα πει οχι δεν ειχα συμπληρωσει και μου ειχε πει ενταξει τοτε αλλα να το παρακολουθω. Τωρα η ερωτηση. Να συμπληρωσω με λαδι με αντιστοιχο ιξωδες αλλα αλλη μαρκα ή να παω στη huyndai να ζητησω το ιδιο. στο σερβις δεν γραφει τι τυπο εβαλαν και δε θελω στα 3500 χλμ να κανω εκ νεου αλλαγη λαδιων και να φυγει το 30ευρω... Σας ευχαριστω
rafail1994 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2014 Μήπως μπορείς να θυμηθείς τι αλλαγή έκανες στης βαλβίδες μήπως ρύθμιση βαλβίδων ; ,έχει αρκετά χιλιόμετρα που σου καίει λαδί ; έχεις ελέγξει μήπως έχεις από κάπου διαρροή εάν όχι τότε πιθανότατα να έχουν πρόβλημα τα τσιμουχακια των βαλβίδων ή τα ελατήρια από τα πιστόνια σου . Για τον τύπο λαδιού μείνε στα 10-40 απλώς εάν το αντέχει η τσέπη σου την επομένη φόρα βαλε πλήρη συνθετικά και δες πως τα πάει με την κατανάλωση . Αφού έχεις τόσο μεγάλη κατανάλωση που πάει κάτω απο το low ναι συμπλήρωνε λαδί γιατί θα έχεις μεγαλύτερα προβλήματα , ιξώδες πάντα το ίδιο εάν μπορείς να είναι και η μάρκα ίδια για μια φόρα όμως δεν υπάρχει πρόβλημα . Κάθε ποτε κανείς αλλαγή λαδιών και φίλτρου ;
SpirtouLisS Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 τα λάδια τα αλλάζω αναλόγως πολύ συχνα καθε 5-6000 χλμ και το φιλτρο λαδιου στα τακτικα σερβις δηλαδη καθε 10-12 χλμ οποτε με βολεψει να παω Να σου πω την αληθεια δε θυμαμαι τι ειχαν κανει στις βαλβιδες πανε πολλα πολλα χρονια. Ρυθμιση ηταν μαλλον σε καποιο τακτικο σερβις κατι ειχαν δει ή ακουσει. Με ενα μηχανικο που το συζητησα πριν λιγο μου ειπε κατηγορηματικα για τσιμουχακια βαλβιδων. Κοστος επισκευης αναλογως 170-200 ευρω. Συμπληρωσαμε και λαδι της ιδιας μαρκας που ειχε
rafail1994 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Κοίταξε τα μπούζι σου η τίποτα άλλο η έτσι έβγαλε συμπέρασμα οτι είναι τα τσιμουχακια των βαλβίδων ; . Κοιτά επειδή έχεις χιλιόμετρα πάνω σου ακόμη και τα τσιμουχακια των βαλβιδων να είναι πρέπει να γίνουν και άλλες δουλείες όπως (τρίψιμο-γυάλισμα βαλβίδων, πλάνισμα,βιδες, φλάτζα ,τσιμουχες κτλ ) .
SpirtouLisS Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Κοίταξε τα μπούζι σου η τίποτα άλλο η έτσι έβγαλε συμπέρασμα οτι είναι τα τσιμουχακια των βαλβίδων ; . Κοιτά επειδή έχεις χιλιόμετρα πάνω σου ακόμη και τα τσιμουχακια των βαλβιδων να είναι πρέπει να γίνουν και άλλες δουλείες όπως (τρίψιμο-γυάλισμα βαλβίδων, πλάνισμα,βιδες, φλάτζα ,τσιμουχες κτλ ) . οχι τιποτα δεν κοιταξε. Βεβαια γνωριζει καλα τον κινητηρα. Απο οσα περιγραφεις μαλλον και λιγα μου φαινονται τα 170 ευρω... Το καλο μου θεωρω ειναι οτι εχω πολλα στρωτα χιλιομετρα. Δηλαδη απο τα 200000 τουλαχιστον τα 2/3 πρεπει να τα εχω κανει σε εθνικο και σπανιοτατα το σπαω το αυτοκινητο. Ειναι ηδη αρκετα πολυστροφο ετσι και αλλιως και δε σηκωνει και αλλα. Δεν ξερω αν παιζει ρολο. Οπως και να ναι θα δω απο σεπτεμβρη πως θα παει το θεμα. Αν μπορεσω να τη βγαλω μεχρι τελος του χρονου πριν κανω την επισκευη γιατι τωρα δεν παιζει μια.
lary7 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Δες και εδω για τι εργασία πρόκειτε, ωστε να έχεις μια ιδέα http://fubar.gr/hyundai-atos-engine-part-3a/ Δεν χανεις κατι να τα αλλάξεις, ειναι σημείο που επειδή εχει λάστιχα παθαίνουν την ανάλογη φθορα. Αμα τα αλλάξεις και ο κινητηρας δεν χανει καθόλου λάδι τοτε σημαίνει οτι εχει αρκετη ζωη ακομα. Αφου θα πας που θα πας συνεργειο πες τον να κανει και ενα ελενχο συμπίεσης.
rafail1994 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2014 Καλά ναι με αυτά που είπα φεύγεις παραπάνω ,άλλα από την στιγμή που το ανοίγεις καλό είναι να της κάνες αυτές της δουλείες εκτός και εαν ο κινητήρας σου είναι πεντακάθαρος όποτε αλλάζεις μια φλάντζα βίδες και τα τσιμουχακια και είσαι έτοιμος. Έχεις αφήσει για αρκετό διάστημα το αυτοκίνητο ακίνητο ; από την εξάτμιση δεν βγαίνει τίποτα ;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα