greg3301 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2010 καθε φορα που μπουταρουν τα windows (home premium 7) μου βγαζει οτι εχει προβλημα ο δισκος, σημειωτεων ειναι καινουργιο το μηχανημα (3 ημερων! κ ο δισκος WD 500GB black) παιζει να ειναι καμμια "βλακεια' των windows 7 ή υπαρχει πραγματι προβλημα...το χει αντιμετωπισει καποιος απο σας...tnx in advance.
earthworm Δημοσ. 28 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2010 Τα windows το μόνο που κάνουν είναι να διαβάζουν το S.M.A.R.T. status του δίσκου. Κάνε ένα Quick Test με το Data Lifeguard Diagnostic της WD και αν σου εμφανίσει ένδειξη Bad Status... Επιστροφή στο κατάστημα απ' όπου το αγόρασες για αντικατάσταση. Υ.Γ. Αν επιβεβαιωθεί το πρόβλημα (μιάς και ο δίσκος είναι μόνο 3ών ημερών).. εγώ λέω να τους τον τρίψεις στα μούτρα κιόλας.. περίσσοτερο για παραδειγματισμό και πρόληψη !!
greg3301 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουλίου 2010 Test Option: QUICK TEST Model Number: WDC WD5001AALS-00E3A0 Unit Serial Number: WD-WCATR1597381 Firmware Number: 05.01D05 Capacity: 500.11 GB SMART Status: FAIL Test Result: FAIL Test Error Code: 06-Quick Test on drive 1 did not complete! Status code = 04 (Unknown failed test element), Failure Checkpoint = 96 (Unknown Test) SMART self-test did not complete on drive 1! Test Time: 17:46:36, July 28, 2010 ουτε το τεστ δεν μπορει να τελειωσει...φευγω για εσοπ.........!!!! τωρα θα μ αρχισουν τα ντραβαλα να δεις εκει, μα μου..
rafail1994 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2010 Test Option: QUICK TEST Model Number: WDC WD5001AALS-00E3A0 Unit Serial Number: WD-WCATR1597381 Firmware Number: 05.01D05 Capacity: 500.11 GB SMART Status: FAIL Test Result: FAIL Test Error Code: 06-Quick Test on drive 1 did not complete! Status code = 04 (Unknown failed test element), Failure Checkpoint = 96 (Unknown Test) SMART self-test did not complete on drive 1! Test Time: 17:46:36, July 28, 2010 ουτε το τεστ δεν μπορει να τελειωσει...φευγω για εσοπ.........!!!! τωρα θα μ αρχισουν τα ντραβαλα να δεις εκει, μα μου.. τριξτους τα δόντια.......
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 28 Ιουλίου 2010 Moderators Δημοσ. 28 Ιουλίου 2010 Γιατι, το αν ο δισκος ειναι προ-σκασμενος ή θα σκασει εντος τριων ημερων ειναι υποχρεωμενοι να το γνωριζουν στο e-shop? Ή μηπως θελετε εναν εναν τους δισκος πριν σας τους δωσουν να τους ανοιγουν και να τους χρησιμοποιουν μονοι τους για λογους "τεσταρισματος"?
damastes Δημοσ. 28 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2010 Νομίζω οτι κάνανε τα σχόλια, περισσότερο προϊδεασμένοι άσχημα για την αντιμετώπιση απο το service και πιθανή αντικατάσταση του δίσκου (έχουν άδικο; ), παρά για το οτι φταίει το e-shop που ο δίσκος βγήκε προβληματικός
greg3301 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουλίου 2010 cool guys...αν μη τι αλλο τα παιδια στο front office ειναι πολυ ευγενικα κ εξυπηρετικα, το θεμα ειναι τι γινεται με τα policies της εταιρειας στο θεμα του πιθανου πιστωτικου, σε υποχρεωνει να παρεις κατι αλλο ή δινεις λογαριασμο κ στα καταθετουν...για το 2ο το χω τσεκαρει κ το κανουν στο pc1, μαλιστα μου εκανε εντυπωση οτι στις 11 το πρωι εδωσα το λογαρισμο κ στις 3 που κοιταξα στο ebanking ειχαν πιστωσει το ποσο!
probe Δημοσ. 28 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2010 Κανονικά έχεις δικαίωμα να πάρεις τα λεφτά σου πίσω εφόσον δεν σε ικανοποιεί το προιόν. Επίσης είναι υποχρεωμένοι στην άλλη περίπτωση να στον αντικαταστήσουν με ίδιο ή εφάμιλο ή καλύτερο προιόν εφόσον δεν έχουν διαθέσιμο. Τάχω δει και ακούσει όλα βέβαια από καταστήματα και υπαλλήλους αλλά πάντα όταν επέμενα η δουλειά γινότανε.
earthworm Δημοσ. 29 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2010 Αγνοώ το τρολάρισμα από τον highlander και περνάω στο κυρίως μενού (χωρίς το bold κομμάτι τολμώ να πω ότι θα το θεωρούσα καλοπροαίρετο χιούμορ). Γιατι, το αν ο δισκος ειναι προ-σκασμενος ή θα σκασει εντος τριων ημερων ειναι υποχρεωμενοι να το γνωριζουν στο e-shop? Να σου πω την αλήθεια μιας και μιλάμε για όλοκαινούργιο προιόν.. εμπιστεύομαι περισσότερο το guality control της WD ότι δεν θα έστελνε "σκασμένο" δίσκο παρά το οποιοδήποτε κατάστημα, με τις "προσεκτικές" τους μεταφορές ας πούμε.. ή το κατά πόσο ο δίσκος ήταν όντως καινούργιος και ότι δεν "ξαναπάσαραν" προιόν από αντικατάσταση άλλου πελάτη. Και George μην μου πείς ότι αυτά δεν γίνονται.. γιατί γίνονται και μάλιστα συστηματικά. Μια έρευμα σε διάφορα forums το αποδεικνύει. Δεν πέφτουμε τόσο συχνά από τα σύννεφα πλέον. Προσωπικά εγώ προτιμώ να είμαι με το μέρος αυτού που πληρώνει και τελικά παίρνει έναν χαλασμένο δίσκο και τείνει να ταλαιπωρείται. Οπότε "τρίψτο" στα μούτρα τους εσύ προληπτικά (εντάξει με ευγενικό αλλά αποφασιστικό τρόπο)... είναι πολύ πιθανό αυτοί να ξέρουν γιατί το κάνεις.. και γενικά αρκετά πιο πιθανό να εξυπηρετηθείς τίμια και σε εύλογο χρονικό διάστημα. ουτε το τεστ δεν μπορει να τελειωσει...φευγω για εσοπ.........!!!! τωρα θα μ αρχισουν τα ντραβαλα να δεις εκει' date=' μα μου.. [/quote'] greg3301 εκτύπωσε την αναφορά που μας έστειλες εδώ από το διαγνωστικό και δώστην μαζί με τον δίσκο όταν τον στείλεις για έλεγχο στο κατάστημα. Δεν θα υπάρξει πρόβλημα.. θα πρέπει να σου αντικαταστήσουν τον δίσκο. Πάντως θα είχε ενδιαφέρον να δεις ποια τιμή στο SMART βγαίνει "εκτός ορίων"...
greg3301 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουλίου 2010 κοιτα, ο δισκος ηταν σφραγισμενος στην αντιστατικη σακουλα που εχουν, αν τωρα εχουν μηχανημα κ θερμοκολουν τη σακουλα να κλεινει ετσι, τι να πω...δεν το νομιζω παντως...το θεμα ειναι οτι απο χθες το απογευμα δεν με πηραν τηλ/μηνυμα...κ λιγο πριν που μιλησα με το σερβις μου παν δεν το χουν δει ακομα...τοση δουλεια εχουν πια...την αλλη φορα τους ειχα γυρισει ενα τροφοδοτικο κ σε 4 ςρες μου χε ερθει μηνυμα αντικαταστασης...αυτο που "βρωμαει" ειναι μηπως "ψαχνουν" για refurbish μια κ ο δισκος εχει εξαντληθει κ μαλλον δεν θελουν να που το πιστωσουν...εχετε αναλογη εμπειρια απο το χρονικο που μεσολαβει...
greg3301 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Λοιπον, με πηραν μολις απο εσοπ γιανα με εκνευρισουν, ο υπαλληλος μου προτεινε να παρω τον GREEN WD μαλιστα λεει ειναι καλυτερος γιατι εχει 640GB...με δουλευει κανονικα ε, ασε που εκανε 61 ευρω ο BLACK 500GB κ ο GREEN 54...τι να πω ας μου προτειναν κατι στα ιδια χρηματα!!!! Ασε που οταν του ειπα για επιστροφη χρηματων μου ειπε οτι εχουν περασει 14 μερες απ την αγορα, πραγματι η αγορα εγινε 10 ιουλιου, αλλα η τοποθετηση εγινε το προηγουμενο Σ/Κ μια κ περιμενα να μαζεψω τα υπολοιπα κομματια του νεου υπολογιστη...τι να πω, αυτο που φοβομουν εγινε...δεν θελουν ουτε πιστωτικο να μου δωσουν να διαλεξω κατι αλλο...πρεπει να μιλησουν λεει με τα κεντρικα κλπ κλπ....παιδες HELP!
damastes Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Τι σχέση έχουν οι 14 μέρες με την εγγύηση, έλεος. Παρτους τηλέφωνο και πες τους αν δεν μου δώσετε τον ίδιο ή πιστωτικό θα κάνω καταγγελία στην γενική γραμματεία καταναλωτή, Ινκα κλπ. Ψάξε στο φόρουμ για eshop υπάρχουν πολλά παρόμοια θέματα που θα δείς ακριβώς τι να τους πεις. Μου αρέσει που λέγαμε έφτιαξε και να μην είμαστε αρνητικοί..... Μιλα και με WD απευθείας ίσως βγάλεις άκρη. sent from my HTC Magic using tapatalk
damastes Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Τι σχέση έχουν οι 14 μέρες με την εγγύηση, έλεος. Παρτους τηλέφωνο και πες τους αν δεν μου δώσετε τον ίδιο ή πιστωτικό θα κάνω καταγγελία στην γενική γραμματεία καταναλωτή, Ινκα κλπ. Ψάξε στο φόρουμ για eshop υπάρχουν πολλά παρόμοια θέματα που θα δείς ακριβώς τι να τους πεις. Μου αρέσει που λέγαμε έφτιαξε και να μην είμαστε αρνητικοί..... Μιλα και με WD απευθείας ίσως βγάλεις άκρη. sent from my HTC Magic using tapatalk
earthworm Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Μάντης κακών ? .... τυχαίο ? Δεν νομίζω ! Μην δεχτείς τον Green που σου προτείνουν. Προτεινέ τους να σου δώσουν τον επόμενο διαθέσιμο Black (έστω πληρώνοντας την διαφορά από τα 61€) ή αλλιώς να κόψουν τον π0πό τους να σου βρουν τον ίδιο 500άρι. Αν δεν τον βρούν πες τους ότι δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτείς άλλο προιόν χαμηλότερης αξίας από τα 61€ και το καλύτερο που έχουν να κάνουν είναι να σου πιστώσουν το ποσό για να τελειώνει εδώ η ιστορία. Που καταντήσαμε όμως παιδιά... να "ψαχνόμαστε" με το ΙΝΚΑ και την γενική γραμματεία καταναλωτή.. για ελαττωματικό δίσκο που αγοράστηκε πριν 2 βδομάδες και στοιχίζει 61€ Όπως λέει και ο damastes... 5 χρόνια είναι η εγγύηση όχι 14 μέρες ! Έλεος με το δούλεμα ! Σκέψου δηλαδή να χάλαγε στον 1 χρόνο.. τι θα σου έλεγαν τότε ? Θα σου έδιναν τον αντίστοιχο δίσκο που θα ήταν... ένα USB flash των 2Giga? Για γέλια και για κλάματα.
earthworm Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Μάντης κακών ? .... τυχαίο ? Δεν νομίζω ! Μην δεχτείς τον Green που σου προτείνουν. Προτεινέ τους να σου δώσουν τον επόμενο διαθέσιμο Black (έστω πληρώνοντας την διαφορά από τα 61€) ή αλλιώς να κόψουν τον π0πό τους να σου βρουν τον ίδιο 500άρι. Αν δεν τον βρούν πες τους ότι δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτείς άλλο προιόν χαμηλότερης αξίας από τα 61€ και το καλύτερο που έχουν να κάνουν είναι να σου πιστώσουν το ποσό για να τελειώνει εδώ η ιστορία. Που καταντήσαμε όμως παιδιά... να "ψαχνόμαστε" με το ΙΝΚΑ και την γενική γραμματεία καταναλωτή.. για ελαττωματικό δίσκο που αγοράστηκε πριν 2 βδομάδες και στοιχίζει 61€ Όπως λέει και ο damastes... 5 χρόνια είναι η εγγύηση όχι 14 μέρες ! Έλεος με το δούλεμα ! Σκέψου δηλαδή να χάλαγε στον 1 χρόνο.. τι θα σου έλεγαν τότε ? Θα σου έδιναν τον αντίστοιχο δίσκο που θα ήταν... ένα USB flash των 2Giga? Για γέλια και για κλάματα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.