vironas1 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2010 Πρόβλημα με ram σε εγγυηση από το e-shop Corsair 4GB DDR2 Ram Kit . Αυτες ειναι οι μνήμες που ειχα μεχρι που χαλασε η μια απο τις 2 και τις εστειλα για εγγυηση . Βρηκανε τα τσακαλια μετα απο 2 εβδομαδες οτι πραγματι η μια ηταν προβληματικια. Το συγκεκριμενο Kit δεν υπαρχει πια και μου δωσανε πιστωση στα 69 Ευρω. (τιμη αγορας δηλαδη πριν 2 χρονια). Το προβλημα μου ειναι οτι εγω δεν επιθυμω πιστωση γιατι με 70 Ευρω μονο δεν παιρνεις μνημες ανάλογων προδιαγραφών. Τους παιρνω τηλεφωνο και τους εξηγω οτι εγω πηρα ενα συγκεκριμενο προιον και θελω αυτο πισω απο τη στιγμη που η corsair το βγαζει ακομα στη αγορα. Αφου περασα απο service πωλησεις τεχνικους και μου ειπαν ολοι οτι εχω απολυτο δικιο αλλα δεν μπορουν να κανουν τιποτα. Πιστευω πως εχω δικιο μιας και εχω εγγυηση του προιοντος και οχι εγγυηση των χρηματων που ειχα δωσει. Εγω θα ειμουν ικανοποιημενος η να μου δωσουν πισω το kit μνημων το ιδιο η αλλο kit παρομοιων προδιαγραφων. Τελος εμενα μου φαινεται λιγο αδικο το να μου λενε οτι δεν εχουμε το αντικειμενο που σου πουλησαμε με εγγυηση οποτε πληρωσε αλλα 40 Ευρώ για να σου δωσουμε κατι παρομοιο, οταν παρεπιμπτοντως το plaisio τις εχει τις μνημες μου στα 120 Ευρω. Καμια πρόταση ?
mokas1234567 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2010 δεν δεχεσαι το πιστωτικο,προστατευεσαι απο νομους,απαιτησε ιδιες ή καλητερες μνημες
antonl Δημοσ. 13 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2010 Δεν έχω πρόχειρο τον σχετικό νόμο αλλά έχω την εντύπωση πως είναι στην ευχέρεια του πελάτη αν θα επιλέξει επιστροφή του χρηματικού ποσού ή κάποιο αντίστοιχο προϊόν (δηλ. να ζητήσεις κάποιο άλλο kit). Αν θες ψάξε λίγο στο forum (μιας κι έχει ξαναναφερθεί ή στο google. edit: Άρθρο 540. Δεν είμαι 100% βέβαιος για την ερμηνεία του νόμου...
mokas1234567 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2010 Παντα οι ιδιες μαλακιες απο το e-shop πολλοι εχουν προβληματα
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 13 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2010 Δεν έχω πρόχειρο τον σχετικό νόμο αλλά έχω την εντύπωση πως είναι στην ευχέρεια του πελάτη αν θα επιλέξει επιστροφή του χρηματικού ποσού ή κάποιο αντίστοιχο προϊόν (δηλ. να ζητήσεις κάποιο άλλο kit). Αν θες ψάξε λίγο στο forum (μιας κι έχει ξαναναφερθεί ή στο google. edit: Άρθρο 540. Δεν είμαι 100% βέβαιος για την ερμηνεία του νόμου... To αντιστοιχο προιον τι ενοια εχει? Ως προς τα τεχνικα χαρακτηριστικα η ως προς την τιμη? Υποθετω ως προς την τιμη... ΥΓ. Αυτο το eshop ειναι παραδειγμα επιχειρηματικης αποτυχια. Πριν καποια χρονια κοντευε να γινει μονοπωλιο στο χωρο της πληροφορικης αλλα με το after-sales που εχει οπως παει θα κλεισει στο τελος. Οσοι γνωστοι μου καποτε εξυμνουσαν το eshop, πλεον δεν αγοραζουν ουτε ποντικι απο αυτους, γιατι ξερουν οτι αν μπλεξουν με RMA απλα θα κλαψουν.
macabre_sunsets Δημοσ. 13 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2010 To αντιστοιχο προιον τι ενοια εχει? Ως προς τα τεχνικα χαρακτηριστικα η ως προς την τιμη? Υποθετω ως προς την τιμη... Ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστκά.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 13 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2010 Ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστκά. Δεν νομιζω οτι ειναι απλο αυτο. Δηλαδη αν μου καει μια μανα μ'εκαψες μητρικη των 50 ευρω με καποια Χ χαρακτηριστικα, μπορω να απαιτησω EVGA μητρικη ιδιων χαρακτηριστικων σε περιπτωση που δεν εχουν διαθεσιμη την δικια μου? Απο προσωπικες εμπειριες μου, βλεπω οτι κανουν αυτο με την πιστωση αν δεν υπαρχει ολοιδιο κομματι με αυτο που ειχα. Γενικα η καθε εταιρεια κανει οτι της καπνισει σε αυτα τα θεματα και το χειροτερο ειναι οτι δεν ξερουμε (ουτε κι εγω) τα δικαιωματα μας κατα γραμμα. ΥΓ. Στο πλαισιο ειχα παρει κατι ram με 109 ευρω. Προχθες ζητησα αντικατασταση με αλλες, γιατι ειχα προβληματα ασυμβατοτητας με την μητρικη, και μου πιστωσαν 119 ευρω, γιατι αυτη ειναι η αξια τους σημερα. Τυχερος ;p
isay Δημοσ. 13 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2010 ... Καμια πρόταση ? Email απευθείας στην Corsair και ρωτάς ποια ειναι η διαδικασία αντικατάσης δεδομένου ότι ο εδώ πωλητής δεν προχωρά σε αντικατάσταση ενώ το προϊόν είναι διαθέσιμο στην αγορά.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 13 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2010 Καμια πρόταση ? Email απευθείας στην Corsair και ρωτάς ποια ειναι η διαδικασία αντικατάσης δεδομένου ότι ο εδώ πωλητής δεν προχωρά σε αντικατάσταση ενώ το προϊόν είναι διαθέσιμο στην αγορά. http://www.corsair.com/helpdesk/ http://forum.corsair.com/v3/forumdisplay.php?f=146
the_call_of_fir Δημοσ. 14 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2010 παρομοια προβληματα με τα e-shop εχω και εγω απο μια μητρικη που πηρα και βγηκε ελλατοματικη περιμενω περιπου 10 μερες εχω μηλησει με οποιον τεχνικο υπαρχει εκει και το μονο που καταφερα ειναι να δωσω κατι παραπανω για να παρω μια λιγο ποιο χαλια μητρικη.Αλλα εγω θα τους κανω ρεζιλι σε οποιο βlog μπορω γιατι οι ανθρωποι νομιζουν οτι μπορουν να κορο'ι'δευουν τον κοσμο!
Jofapc Δημοσ. 14 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2010 ε οπου τους συμφερει πιστωνουν το ποσο ---οπου δεν τους συμφερει κανουν αντικατασταση με πραγματα ειναι πολυ ξεφτιλες τελικα!!!
Liakos_LILIS Δημοσ. 14 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2010 Ρε παιδια εγω εχω συνεργασια(ως ιδιωτης) στο e-shop απο το 2001 μεσα στα 9 χρονια που συνεργαζομαι εχω αλλαξει τα παντα (απο οσα μου εχουν χαλασει ) ΠΟΤΕ δεν ειχα προβλημα ακουω πολλους που λενε οτι ειχαν προβληματα η και που εχουν και λεω απλα εισαι ατυχος/γκαντεμης Η εγω ειμαι πολυ κολοφαρδος.ειλικρινα δεν ξερω τι να πω μου εχει τυχει να μου καθυστερησει προιον αλλα ποτε δεν με αδικησαν
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 14 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2010 Ρε παιδια εγω εχω συνεργασια(ως ιδιωτης) στο e-shop απο το 2001 μεσα στα 9 χρονια που συνεργαζομαι εχω αλλαξει τα παντα (απο οσα μου εχουν χαλασει ) ΠΟΤΕ δεν ειχα προβλημα ακουω πολλους που λενε οτι ειχαν προβληματα η και που εχουν και λεω απλα εισαι ατυχος/γκαντεμης Η εγω ειμαι πολυ κολοφαρδος.ειλικρινα δεν ξερω τι να πω μου εχει τυχει να μου καθυστερησει προιον αλλα ποτε δεν με αδικησαν E ναι αυτο ειναι ενα απο τα ΠΟΛΛΑ προβληματα στο after sales του eshop. Η εκνευριστικη καθυστερηση για το τιποτα που αποτελει κανονα για το εν λογω καταστημα. Οσο για τα περι αδικιας ε θα εισαι τυχερος που το συγκεκριμενο υποκαταστημα που απευθυνθηκες ειχε ετοιμοπαραδοτα ανταλλακτικα, αλλιως θα εμπλεκες με τα γνωστα τους "παζαρια".
antonl Δημοσ. 14 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2010 Τελικά από που να αγοράζουμε hardware; Υποθέτω απ όπου είναι ευχαριστημένος ο καθένας, πχ έχω κόψει το eshop.gr εδώ και 4 χρόνια και προτιμώ συνήθως Πλαίσιο. Καν 2 φορές που κανα χρήση της εγγύησης (RAM & DVD-RW) είχα σχετικά άμεση αντικατάσταση. Αν κάνουν καμιά στραβή κι από κει, υπάρχουν κι άλλα (e-)shops.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.