Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

PlayStation Network [PSN] Προσφορές, νέα και απορίες


karlat89

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα, πριν μερικα χρονια ειχα πουλησει το ps3 μου και δεν εκανα deactivate to account μου.

Εψαξα λιγο αλλα απο οτι καταλαβα πρεπει να εχω στα χερια μου εκεινη την κονσολα για να κανω deactivate, αυτο ειναι αδυνατο οπως καταλαβαινετε.

Ηρθε ο καιρος να ξαναπαρω ενα ps3 παλι. Η ερωτηση μου ειναι αν θα μπορω να εχω στο νεο ps3 που θα παρω συνδεμενο το account μου και να μπορω να χρησιμοποιω το psn?

Αν οχι πως μπορω να κανω deactivate το account απο το πσ3 που δεν εχω πια..

ευχαριστω

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 259
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Καλησπέρα παιδιά δεν ήμουν σίγουρος σε πιο section να το βάλω αλλά βρήκα αυτή τη προσφορά και αν και δεν έχω καμία κονσόλα της sony πιστεύω οτι μπορεί να αρέσει στα μέλη του forum. To psn δίνει δώρο

Εξαιρώντας τα online όπως το Destiny, Overwatch κλπ, Wolfenstein - Τόσο τα 2 πρώτα, όσο και το New Colossus είναι από τα διασκεδαστικά shooters εκεί έξω και μάλιστα έχουν και εκπληκτικό στόρι

Είδα, βέβαια, να λένε πως οι κωδικοί και τα στοιχεία είναι από το 2012 κι ότι όλο αυτό γίνεται ως μέρος του "Hackers' War" για να ρίξουν λάσπη στους Anon.    Φαντάζομαι πως αν είχε γίνει αυτό τώρα η

Δημοσιευμένες Εικόνες

Σφάλμα σε παιχνίδι αγορασμένο από το psn και η Sony δεν κάνει τίποτα
 

Καλησπέρα σε όλη την παρέα είχα αγοράσει Εδώ και μερικούς μήνες ένα παιχνίδι μέσα από το psn το παιχνίδι είναι Brothers a tale of two sons.

 

Πολύ ωραίο το παιχνιδάκι αλλά δυστυχώς έχει ένα σφαλμα και δεν με αφήνει να προχωρήσω παρακάτω στο πέμπτο κεφάλαιο.

 

Πήρα Λοιπόν τηλέφωνο στη Sony και τους είπα ότι περιμένω τέσσερις μήνες να διορθωθεί αυτό το παιχνίδι και μου είπαν ότι δεν μπορουν να κάνουν κάτι αλλά να επικοινωνήσω εγώ με την εταιρεία. μπήκα και εγώ Λοιπόν στο site της εταιρείας και δεν έχει πουθενά κάποιο link που να λέει επικοινωνία

 

Έψαξα και τους βρήκα μέσω facebook τους έστειλα μήνυμα με βιντεάκι φωτογραφίες Αλλά όπως είναι λογικό δεν μου απάντησαν εγώ Λοιπόν ξαναπήρα της Sony και τους είπα ότι δεν βγάζω άκρη και αν μπορούν αυτοί να επικοινωνήσουν μαζί τους και μου είπανε ότι δεν έχουν καμία δουλειά και δεν μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία του συγκεκριμένου παιχνιδιού.

πέρα από όλα αυτά και οι δύο υπάλληλοι που μίλησα Ήτανε πραγματικά αγενέστατοι αλλά ειδικά η δεύτερη υπάλληλος μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα.

Έχετε καμία ιδέα εάν μπορώ να κάνω κάτι ή να στείλω κάπου κάποιο γραπτό μήνυμα?

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να επικοινωνησεις με το Twitter της εταιρειας.

https://twitter.com/starbreezeab

 

 

Εχω βρει παρα πολλα bugs σε παιχνιδια και εχω αναφερει πολλα απο αυτα, άλλες εταιρειες σε γραφουν, αλλες σε ακουνε αλλα δεν κανουν τιποτα, και καποιες (ελαχιστες) τα διορθωνουν. Να ξερεις πως αν ενα παιχνιδι ειναι παλιο ειναι εξαιρετικα δυσκολο για μια εταιρεια να ασχοληθει με αυτο, ειδικά αν πλέον έχει νεότερους τιτλους στην αγορα (δεν το υποστηριζω αλλα το καταλαβαινω, εχω βρει και εγω εντελως broken τιτλους που δεν διορθωθηκαν).

 

Η Sony δυστυχως δεν ειναι υποχρεωμενη να ασχοληθει, ειδικά με ενα 4 ετων παιχνιδι, αυτο ειναι θεμα του developer.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και νομίζεις από τον τίτλο ότι στο χουνε κλειδώσει ότι δεν έχεις άδεια ... Μετασυγχωρησεως αλλά εδώ χεστηκανε αν σου έχουν κλέψει όλο το account μαζί και με τις κάρτες και περίμενες να ασχοληθούν με ένα free psn game ;  :lol:

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και νομίζεις από τον τίτλο ότι στο χουνε κλειδώσει ότι δεν έχεις άδεια ... Μετασυγχωρησεως αλλά εδώ χεστηκανε αν σου έχουν κλέψει όλο το account μαζί και με τις κάρτες και περίμενες να ασχοληθούν με ένα free psn game ; :lol:

Απλά φίλε μου νομίζω ότι η Sony την έχει δει μου φενετε ασχημα Και ειδικά με πείραξε που υπάλληλοί τους είναι Τόσο αγενής. Δεν ξέρω αν συμβαίνει παντού ή μόνο εδώ. ένα άλλο θέμα που τους είπα είναι ότι αγόρασα ένα παιχνίδι το mighty number nine το οποίο γράφει ότι είναι ceoss buy play για PS Vita και PS4 εγώ το πήρα για το PS Vita το οποίο όμως δεν το έχουνε βγάλει ακόμα για PS Vita και τι ρωτάω Αφού δεν παίζει σε PS Vita για τη γραφει στο psn ότι είναι cross buy για PlayStation 4 και για PS Vita και μου απαντάει ότι θα βγει και στο PS Vita αργότερα, ωραία της λέω γιατί δεν γράφεται μία πιθανή ημερομηνία που θα βγει για Βίτα γιατί εγώ το πήρα με την προοπτική να το παίξω στο PS Vita.

Επίσης δεν δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων γιατί το έχω κατεβάσει στο PS4.

Και έτσι απλά λέω Κρίμα που σε αυτή τη γενιά του κονσολών μονοπώλησε τουλάχιστον στην Ευρώπη το PS4...... Όχι ότι μετανιώνω Που το πήρα ίσα-ίσα έχω ευχαριστηθεί παιχνιδάρες Αλλά θα έπρεπε σε αυτά τα θέματα να αποζημιώνουν τον πελάτη γιατί ο πελάτης δεν ευθύνεται αν ένα παιχνίδι της οποιαδήποτε εταιρείας είναι κακογραμμένο ή έχει σφάλματα τα οποία δεν σε αφήνουν να προχωρήσεις.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Mighty No9 δεν νομιζω να βγει για PS Vita. Εχει αναβληθει πολλες φορές η ημερομηνια κυκλοφορίας του και το παιχνιδι ξέρω πως είναι ένα μαύρο χάλι σε κάθε κονσόλα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο για το psn,μην ανοίξω άλλο θέμα

 

Είχα κατεβάσει δωρεάν ένα παιχνίδι από τα free του μηνα,και μετά έκανα επαναφορά το ps4 και σβήστηκαν όλα (βέβαια τα πληρωμένα παιχνίδια μου τα ξαναπέρασα μέσα) το συγκεκριμένο μου το βγάζει πλέον να το πληρώσω.

 

Να φανταστώ μόνο με πληρωμή πλέον; Και ας το είχα παλια πρέπει τώρα να το πληρώσω;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα παρόμοιο πρόβλημα έχει και το darksiders 2 από ότι έχω διαβάσει και δεν έχει γίνει τίποτα. Ούτε από την πλευρά της εταιρείας ούτε από τη Sony.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα παρόμοιο πρόβλημα έχει και το darksiders 2 από ότι έχω διαβάσει και δεν έχει γίνει τίποτα. Ούτε από την πλευρά της εταιρείας ούτε από τη Sony

 

Παρε το στο wii u...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλη την παρέα είχα αγοράσει Εδώ και μερικούς μήνες ένα παιχνίδι μέσα από το psn το παιχνίδι είναι Brothers a tale of two sons. Πολύ ωραίο το παιχνιδάκι αλλά δυστυχώς έχει ένα σφαλμα και δεν με αφήνει να προχωρήσω παρακάτω στο πέμπτο κεφάλαιο .Πήρα Λοιπόν τηλέφωνο στη Sony και τους είπα ότι περιμένω τέσσερις μήνες να διορθωθεί αυτό το παιχνίδι και μου είπαν ότι δεν μπορουν να κάνουν κάτι αλλά να επικοινωνήσω εγώ με την εταιρεία μπήκα και εγώ Λοιπόν στο site της εταιρείας και δεν έχει πουθενά κάποιο link που να λέει επικοινωνία Έψαξα και τους βρήκα μέσω facebook τους έστειλα μήνυμα με βιντεάκι φωτογραφίες Αλλά όπως είναι λογικό δεν μου απάντησαν εγώ Λοιπόν ξαναπήρα της Sony και τους είπα ότι δεν βγάζω άκρη και αν μπορούν αυτοί να επικοινωνήσουν μαζί τους και μου είπανε ότι δεν έχουν καμία δουλειά και δεν μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία του συγκεκριμένου παιχνιδιού.

πέρα από όλα αυτά και οι δύο υπάλληλοι που μίλησα Ήτανε πραγματικά αγενέστατη αλλά ειδικά η δεύτερη υπάλληλος μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα.

Έχετε καμία ιδέα εάν μπορώ να κάνω κάτι ή να στείλω κάπου κάποιο γραπτό μήνυμα?

Φιλε μου το ιδιο προβλημα ειχα και εγω με το συγκεκριμενο παιχνιδι. μετα απο πολυ ψαξιμο ανακαλυψα οτι με ενα restart του chapter το προβλημα λυνεται και σε αφηνει ν προχωρησεις!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Πρόβλημα με PSN - Πολύ χαμηλή ταχύτητα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.