poodle Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 αυτό που μου αρέσει στα dell είναι το service τους. Προσωπικά αυτή τη στιγμή χρησιμοποιώ Hp και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος αλλα θεωρώ τον 1 χρόνο εγγύηση απαραδεκτο (και παρανομο) και τους τιμωρώ προτείνοντας σε φίλους και γνωστούς Dell. Τώρα για το εαν έχουν προβλήματα δεν το γνωρίζω ειλικρινα. 4 μηχανήματα εχω προτείνει τον τελευταίο χρόνο και τα 4 ήταν αστέρια (το πιο φθηνό 299 το 17" απο το U τα χριστούγεννα και το πιο ακριβό 1300). Μακάρι να μην έχουν προβλήματα αλλά και να έχουν θεωρω οτι η εγγλυηση τους ειναι κορυφή. @GoldenEye κάτι σαν αυτό με 4 gb θέλω και ειμαι τοπ! Συμφωνώ! Οσο δουλεύει αυτό που αγόρασες, όλα μια χαρά. Όταν όμως χαλάσει θα δεις την διαφορά...Έχει μεγάλη διαφορά να έχεις την επόμενη ημέρα επισκευασμένο μηχάνημα χωρίς καν να πρέπει να το μεταφέρεις από το σπίτι σου (next business day on-site) και άλλο να το έχεις στο service 1-3 μήνες και να σε παραμυθιάζουν στο τηλέφωνο για έλλειψη ανταλλακτικών, κλπ. Και έχω εμπειρία και από τις δύο περιπτώσεις...
poodle Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 αυτό που μου αρέσει στα dell είναι το service τους. Προσωπικά αυτή τη στιγμή χρησιμοποιώ Hp και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος αλλα θεωρώ τον 1 χρόνο εγγύηση απαραδεκτο (και παρανομο) και τους τιμωρώ προτείνοντας σε φίλους και γνωστούς Dell. Τώρα για το εαν έχουν προβλήματα δεν το γνωρίζω ειλικρινα. 4 μηχανήματα εχω προτείνει τον τελευταίο χρόνο και τα 4 ήταν αστέρια (το πιο φθηνό 299 το 17" απο το U τα χριστούγεννα και το πιο ακριβό 1300). Μακάρι να μην έχουν προβλήματα αλλά και να έχουν θεωρω οτι η εγγλυηση τους ειναι κορυφή. @GoldenEye κάτι σαν αυτό με 4 gb θέλω και ειμαι τοπ! Συμφωνώ! Οσο δουλεύει αυτό που αγόρασες, όλα μια χαρά. Όταν όμως χαλάσει θα δεις την διαφορά...Έχει μεγάλη διαφορά να έχεις την επόμενη ημέρα επισκευασμένο μηχάνημα χωρίς καν να πρέπει να το μεταφέρεις από το σπίτι σου (next business day on-site) και άλλο να το έχεις στο service 1-3 μήνες και να σε παραμυθιάζουν στο τηλέφωνο για έλλειψη ανταλλακτικών, κλπ. Και έχω εμπειρία και από τις δύο περιπτώσεις...
paylidis Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Μέλος Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Συμφωνώ! Οσο δουλεύει αυτό που αγόρασες, όλα μια χαρά. Όταν όμως χαλάσει θα δεις την διαφορά...Έχει μεγάλη διαφορά να έχεις την επόμενη ημέρα επισκευασμένο μηχάνημα χωρίς καν να πρέπει να το μεταφέρεις από το σπίτι σου (next business day on-site) και άλλο να το έχεις στο service 1-3 μήνες και να σε παραμυθιάζουν στο τηλέφωνο για έλλειψη ανταλλακτικών, κλπ. Και έχω εμπειρία και από τις δύο περιπτώσεις... είχες dell και αντιμετώπισες πρόβλημα με τηn εγγυηση; Η σειρα 1564 καταργηθηκε... οτι εμεινε τα σηκωσαν όλοι γιατι το αντισοιτχο της καινουργιας σειράς ειναι 100-150€ ακριβότερο... ελεος...
paylidis Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Μέλος Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Συμφωνώ! Οσο δουλεύει αυτό που αγόρασες, όλα μια χαρά. Όταν όμως χαλάσει θα δεις την διαφορά...Έχει μεγάλη διαφορά να έχεις την επόμενη ημέρα επισκευασμένο μηχάνημα χωρίς καν να πρέπει να το μεταφέρεις από το σπίτι σου (next business day on-site) και άλλο να το έχεις στο service 1-3 μήνες και να σε παραμυθιάζουν στο τηλέφωνο για έλλειψη ανταλλακτικών, κλπ. Και έχω εμπειρία και από τις δύο περιπτώσεις... είχες dell και αντιμετώπισες πρόβλημα με τηn εγγυηση; Η σειρα 1564 καταργηθηκε... οτι εμεινε τα σηκωσαν όλοι γιατι το αντισοιτχο της καινουργιας σειράς ειναι 100-150€ ακριβότερο... ελεος...
poodle Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 είχες dell και αντιμετώπισες πρόβλημα με τηn εγγυηση; Ακριβώς το αντίθετο. Με την εγγύηση της Dell όλα εντάξει. Δυστυχώς μου έκατσε η προβληματική NVIDIA GeForce 8400m κάρτα γραφικών. Η αρχική τα'πεξε στα δύο χρόνια. Πήρα τηλ. την Dell, την επόμενη μέρα ήρθε ο τεχνικός σπίτι μου με καινούρια motherboard. (Καθώς η κάρτα είναι ενσωματομένη). Αυτή άντεξε 1 μήνα. Πάλι σε μία ημέρα αλλάχτηκε. Για την ίδια βλάβη HP Pavillon πάνω από μήνα εκτός. (Και όταν το αγόρασα για τον γιο μου που είναι φοιτητής ζήτησα να αγοράσω εγγύηση next business day on-site που έχω εγώ στο Dell μου, αλλά μου είπαν ότι στα Pavillon αυτό δεν γίνεται.) Και αυτή ήταν η δεύτερη φορά, την πρώτη ήταν μέσα περίπου 3 μήνες. Από τότε είπα ότι όσο έχει η Dell τέτοια εγγύηση εγώ άλλη μάρκα δεν θα πάρω.
poodle Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 είχες dell και αντιμετώπισες πρόβλημα με τηn εγγυηση; Ακριβώς το αντίθετο. Με την εγγύηση της Dell όλα εντάξει. Δυστυχώς μου έκατσε η προβληματική NVIDIA GeForce 8400m κάρτα γραφικών. Η αρχική τα'πεξε στα δύο χρόνια. Πήρα τηλ. την Dell, την επόμενη μέρα ήρθε ο τεχνικός σπίτι μου με καινούρια motherboard. (Καθώς η κάρτα είναι ενσωματομένη). Αυτή άντεξε 1 μήνα. Πάλι σε μία ημέρα αλλάχτηκε. Για την ίδια βλάβη HP Pavillon πάνω από μήνα εκτός. (Και όταν το αγόρασα για τον γιο μου που είναι φοιτητής ζήτησα να αγοράσω εγγύηση next business day on-site που έχω εγώ στο Dell μου, αλλά μου είπαν ότι στα Pavillon αυτό δεν γίνεται.) Και αυτή ήταν η δεύτερη φορά, την πρώτη ήταν μέσα περίπου 3 μήνες. Από τότε είπα ότι όσο έχει η Dell τέτοια εγγύηση εγώ άλλη μάρκα δεν θα πάρω.
ektor7 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Dell=αξιοπιστια=εγγύηση Ξέρει κάποιος να μας πεί τι ακριβώς παίζει με την εγγύηση των συγκεκριμένων Dell? Кατι δεν κολλαει εδω,δε νομιζεις?!
ektor7 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Dell=αξιοπιστια=εγγύηση Ξέρει κάποιος να μας πεί τι ακριβώς παίζει με την εγγύηση των συγκεκριμένων Dell? Кατι δεν κολλαει εδω,δε νομιζεις?!
akalos Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 για να καταλαβω ειναι αξιοπιστα τα dell(μαλλον οι ιδιες πατατοπατατες ειναι μετα υπολοιπα) η εχουν γρηγορο service; τεσπα,εγω θα παω Βελγιο,να κανω και μια βολτα.
akalos Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 για να καταλαβω ειναι αξιοπιστα τα dell(μαλλον οι ιδιες πατατοπατατες ειναι μετα υπολοιπα) η εχουν γρηγορο service; τεσπα,εγω θα παω Βελγιο,να κανω και μια βολτα.
paylidis Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Μέλος Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Кατι δεν κολλαει εδω,δε νομιζεις?! δεν είμαι κάτοχος. Προσπαθώ να μάθω απο τους κατόχους που έτυχε να έχουν προβλήματα... Κατευθείαν να πει ο καθένας το ΟΤ του... ---------- Προσθήκη στις 23:40 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 23:31 ---------- χτύπησα αυτό, ελπίζω να έρθει...
paylidis Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Μέλος Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Кατι δεν κολλαει εδω,δε νομιζεις?! δεν είμαι κάτοχος. Προσπαθώ να μάθω απο τους κατόχους που έτυχε να έχουν προβλήματα... Κατευθείαν να πει ο καθένας το ΟΤ του... ---------- Προσθήκη στις 23:40 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 23:31 ---------- χτύπησα αυτό, ελπίζω να έρθει...
ektor7 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 δεν είμαι κάτοχος. Προσπαθώ να μάθω απο τους κατόχους που έτυχε να έχουν προβλήματα... Κατευθείαν να πει ο καθένας το ΟΤ του... ---------- Προσθήκη στις 23:40 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 23:31 ---------- χτύπησα αυτό, ελπίζω να έρθει... δεν ρωτησες τι προβληματα εχει,αλλα ποια ειναι η εγγυηση!!! που ειναι το πρωτο και το ποιο ευκολο πραγμα που πρεπει να μαθει καποιος(απο την σελιδα της ετερειας του προϊντος,φυσικα) πριν την αγορα του! ---------- Προσθήκη στις 01:52 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 01:49 ---------- και η σελιδα που εβαλες σε βγαζει στην αρχικη σελιδα του public!
ektor7 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 δεν είμαι κάτοχος. Προσπαθώ να μάθω απο τους κατόχους που έτυχε να έχουν προβλήματα... Κατευθείαν να πει ο καθένας το ΟΤ του... ---------- Προσθήκη στις 23:40 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 23:31 ---------- χτύπησα αυτό, ελπίζω να έρθει... δεν ρωτησες τι προβληματα εχει,αλλα ποια ειναι η εγγυηση!!! που ειναι το πρωτο και το ποιο ευκολο πραγμα που πρεπει να μαθει καποιος(απο την σελιδα της ετερειας του προϊντος,φυσικα) πριν την αγορα του! ---------- Προσθήκη στις 01:52 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 01:49 ---------- και η σελιδα που εβαλες σε βγαζει στην αρχικη σελιδα του public!
nik_n Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 Ξέρει κάποιος να μας πεί τι ακριβώς παίζει με την εγγύηση των συγκεκριμένων Dell? Γενικός κανόνας: Inspiron , Studio = CAR Σου το παίρνει η courier και το έχεις σε 4-5 ημέρες πίσω Vostro, Precision, Latitude = NBD Την επόμενη ημέρα τεχνικός στον χώρο σου για επισκευή. P.S. Αν είναι να σου κάτσει στραβά ένα pc θα ταλαιπωρηθείς ασχέτως μάρκας
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.