localy Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 γιατι σε ολες τις οθονες και crt και flat το ποντικι ο κερσορας απο τα αριστερα δεν φευγει ενω απο τα δεξια φευγει ?? γιατι γινετε αυτο λογω αναλυσης???αλλα σε ολες τισ αναλυσεις απο τα δεξια το ποντικι βγαινει εκτος οθονης.
localy Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 γιατι σε ολες τις οθονες και crt και flat το ποντικι ο κερσορας απο τα αριστερα δεν φευγει ενω απο τα δεξια φευγει ?? γιατι γινετε αυτο λογω αναλυσης???αλλα σε ολες τισ αναλυσεις απο τα δεξια το ποντικι βγαινει εκτος οθονης.
vasilisga Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 γιατι σε ολες τις οθονες και crt και flat το ποντικι ο κερσορας απο τα αριστερα δεν φευγει ενω απο τα δεξια φευγει ?? γιατι γινετε αυτο λογω αναλυσης???αλλα σε ολες τισ αναλυσεις απο τα δεξια το ποντικι βγαινει εκτος οθονης. δεν ξερω το γιατι αλλα το ιδιο συμβαινει και στο πανω με το κατω μερος της οθονης...
vasilisga Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 γιατι σε ολες τις οθονες και crt και flat το ποντικι ο κερσορας απο τα αριστερα δεν φευγει ενω απο τα δεξια φευγει ?? γιατι γινετε αυτο λογω αναλυσης???αλλα σε ολες τισ αναλυσεις απο τα δεξια το ποντικι βγαινει εκτος οθονης. δεν ξερω το γιατι αλλα το ιδιο συμβαινει και στο πανω με το κατω μερος της οθονης...
stivi1981 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 δεν ξερω το γιατι αλλα το ιδιο συμβαινει και στο πανω με το κατω μερος της οθονης... λογικο ειναι γιατι το ποντικι δεν ειναι καθετο αλλα γερνει...και για να δειξει η μυτη του ολη την οθονη μεχρι το τελευταιο πιξελ πρεπει να κρυφτει δεξια στο χαος..και κατω στην αβυσσο λογικα σε καλυψα
stivi1981 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 δεν ξερω το γιατι αλλα το ιδιο συμβαινει και στο πανω με το κατω μερος της οθονης... λογικο ειναι γιατι το ποντικι δεν ειναι καθετο αλλα γερνει...και για να δειξει η μυτη του ολη την οθονη μεχρι το τελευταιο πιξελ πρεπει να κρυφτει δεξια στο χαος..και κατω στην αβυσσο λογικα σε καλυψα
zanzavar Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 Είναι τόσο απλό.... Το ποντίκι, ο δείκτης δηλαδή είναι ένα pixel που εσύ το βλέπεις σαν ένα βελάκι, η άκρη του βέλους είναι και το pixel που λέω. Έτσι στα αριστερά και πάνω δε μπορεί να φύγει εκτός οθόνης γιατί δε θα έβλεπες που κάνεις "κλικ" ενώ στα δεξιά και κάτω φεύγει τόσο όσο να μένει η άκρη του μέσα στη οθόνη. Απλό δεν είναι??
zanzavar Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 Είναι τόσο απλό.... Το ποντίκι, ο δείκτης δηλαδή είναι ένα pixel που εσύ το βλέπεις σαν ένα βελάκι, η άκρη του βέλους είναι και το pixel που λέω. Έτσι στα αριστερά και πάνω δε μπορεί να φύγει εκτός οθόνης γιατί δε θα έβλεπες που κάνεις "κλικ" ενώ στα δεξιά και κάτω φεύγει τόσο όσο να μένει η άκρη του μέσα στη οθόνη. Απλό δεν είναι??
stivi1981 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 Είναι τόσο απλό.... Το ποντίκι, ο δείκτης δηλαδή είναι ένα pixel που εσύ το βλέπεις σαν ένα βελάκι, η άκρη του βέλους είναι και το pixel που λέω. Έτσι στα αριστερά και πάνω δε μπορεί να φύγει εκτός οθόνης γιατί δε θα έβλεπες που κάνεις "κλικ" ενώ στα δεξιά και κάτω φεύγει τόσο όσο να μένει η άκρη του μέσα στη οθόνη. Απλό δεν είναι?? +1 ετσι ειναι αλλα σε προλαβα...
stivi1981 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 Είναι τόσο απλό.... Το ποντίκι, ο δείκτης δηλαδή είναι ένα pixel που εσύ το βλέπεις σαν ένα βελάκι, η άκρη του βέλους είναι και το pixel που λέω. Έτσι στα αριστερά και πάνω δε μπορεί να φύγει εκτός οθόνης γιατί δε θα έβλεπες που κάνεις "κλικ" ενώ στα δεξιά και κάτω φεύγει τόσο όσο να μένει η άκρη του μέσα στη οθόνη. Απλό δεν είναι?? +1 ετσι ειναι αλλα σε προλαβα...
NKod Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 "Αυτό γίνεται γιατι το interactive σημείο του mouse (δλδ αυτό που αλληλεπιδρά όταν ο χρήστης κάνει click) είναι το η μύτη του δείκτη [πάνω αριστερά στο γραφικό). Η μύτη του δείκτη λοιπόν παραμένει συνέχεια μέσα στον τετράγωνο χώρο που καλούμε οθόνη (άν πάς τέρμα δεξιά ή τέρμα κάτω θα παρατηρήσεις ότι η μύτη παραμένει εντός οθόνης). Αυτό γίνεται για να μπορεί ο χρήστης να αλληλεπιδράσει μέ όλα τα σημεία της οθόνης, ακόμα και τα πιο δύσκολα (τελευταίο pixel στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης)." +1 αλλα δεν πρόλαβα κι εγώ
NKod Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 "Αυτό γίνεται γιατι το interactive σημείο του mouse (δλδ αυτό που αλληλεπιδρά όταν ο χρήστης κάνει click) είναι το η μύτη του δείκτη [πάνω αριστερά στο γραφικό). Η μύτη του δείκτη λοιπόν παραμένει συνέχεια μέσα στον τετράγωνο χώρο που καλούμε οθόνη (άν πάς τέρμα δεξιά ή τέρμα κάτω θα παρατηρήσεις ότι η μύτη παραμένει εντός οθόνης). Αυτό γίνεται για να μπορεί ο χρήστης να αλληλεπιδράσει μέ όλα τα σημεία της οθόνης, ακόμα και τα πιο δύσκολα (τελευταίο pixel στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης)." +1 αλλα δεν πρόλαβα κι εγώ
vasilisga Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 :lol: ωραιοι... οντως δεν το σκεφτηκα ετσι...
vasilisga Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 :lol: ωραιοι... οντως δεν το σκεφτηκα ετσι...
Tablet Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2010 Είναι τόσο απλό.... Το ποντίκι, ο δείκτης δηλαδή είναι ένα pixel που εσύ το βλέπεις σαν ένα βελάκι, η άκρη του βέλους είναι και το pixel που λέω. Έτσι στα αριστερά και πάνω δε μπορεί να φύγει εκτός οθόνης γιατί δε θα έβλεπες που κάνεις "κλικ" ενώ στα δεξιά και κάτω φεύγει τόσο όσο να μένει η άκρη του μέσα στη οθόνη. Απλό δεν είναι?? Πολυ καλο εχεις δικιο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.