Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση περί mouse pointer και οθόνης


localy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

γιατι σε ολες τις οθονες και crt και flat το ποντικι ο κερσορας απο τα αριστερα δεν φευγει ενω απο τα δεξια φευγει ?? γιατι γινετε αυτο λογω αναλυσης???αλλα σε ολες τισ αναλυσεις απο τα δεξια το ποντικι βγαινει εκτος οθονης.

Δημοσ.

γιατι σε ολες τις οθονες και crt και flat το ποντικι ο κερσορας απο τα αριστερα δεν φευγει ενω απο τα δεξια φευγει ?? γιατι γινετε αυτο λογω αναλυσης???αλλα σε ολες τισ αναλυσεις απο τα δεξια το ποντικι βγαινει εκτος οθονης.

Δημοσ.
γιατι σε ολες τις οθονες και crt και flat το ποντικι ο κερσορας απο τα αριστερα δεν φευγει ενω απο τα δεξια φευγει ?? γιατι γινετε αυτο λογω αναλυσης???αλλα σε ολες τισ αναλυσεις απο τα δεξια το ποντικι βγαινει εκτος οθονης.

 

δεν ξερω το γιατι αλλα το ιδιο συμβαινει και στο πανω με το κατω μερος της οθονης...

Δημοσ.
γιατι σε ολες τις οθονες και crt και flat το ποντικι ο κερσορας απο τα αριστερα δεν φευγει ενω απο τα δεξια φευγει ?? γιατι γινετε αυτο λογω αναλυσης???αλλα σε ολες τισ αναλυσεις απο τα δεξια το ποντικι βγαινει εκτος οθονης.

 

δεν ξερω το γιατι αλλα το ιδιο συμβαινει και στο πανω με το κατω μερος της οθονης...

Δημοσ.
δεν ξερω το γιατι αλλα το ιδιο συμβαινει και στο πανω με το κατω μερος της οθονης...

 

λογικο ειναι γιατι το ποντικι δεν ειναι καθετο αλλα γερνει...και για να δειξει η μυτη του ολη την οθονη μεχρι το τελευταιο πιξελ πρεπει να κρυφτει δεξια στο χαος..και κατω στην αβυσσο

λογικα σε καλυψα

Δημοσ.
δεν ξερω το γιατι αλλα το ιδιο συμβαινει και στο πανω με το κατω μερος της οθονης...

 

λογικο ειναι γιατι το ποντικι δεν ειναι καθετο αλλα γερνει...και για να δειξει η μυτη του ολη την οθονη μεχρι το τελευταιο πιξελ πρεπει να κρυφτει δεξια στο χαος..και κατω στην αβυσσο

λογικα σε καλυψα

Δημοσ.

Είναι τόσο απλό....

Το ποντίκι, ο δείκτης δηλαδή είναι ένα pixel που εσύ το βλέπεις σαν ένα βελάκι, η άκρη του βέλους είναι και το pixel που λέω. Έτσι στα αριστερά και πάνω δε μπορεί να φύγει εκτός οθόνης γιατί δε θα έβλεπες που κάνεις "κλικ" ενώ στα δεξιά και κάτω φεύγει τόσο όσο να μένει η άκρη του μέσα στη οθόνη.

 

Απλό δεν είναι??

Δημοσ.

Είναι τόσο απλό....

Το ποντίκι, ο δείκτης δηλαδή είναι ένα pixel που εσύ το βλέπεις σαν ένα βελάκι, η άκρη του βέλους είναι και το pixel που λέω. Έτσι στα αριστερά και πάνω δε μπορεί να φύγει εκτός οθόνης γιατί δε θα έβλεπες που κάνεις "κλικ" ενώ στα δεξιά και κάτω φεύγει τόσο όσο να μένει η άκρη του μέσα στη οθόνη.

 

Απλό δεν είναι??

Δημοσ.
Είναι τόσο απλό....

Το ποντίκι, ο δείκτης δηλαδή είναι ένα pixel που εσύ το βλέπεις σαν ένα βελάκι, η άκρη του βέλους είναι και το pixel που λέω. Έτσι στα αριστερά και πάνω δε μπορεί να φύγει εκτός οθόνης γιατί δε θα έβλεπες που κάνεις "κλικ" ενώ στα δεξιά και κάτω φεύγει τόσο όσο να μένει η άκρη του μέσα στη οθόνη.

 

Απλό δεν είναι??

+1 ετσι ειναι αλλα σε προλαβα...

Δημοσ.
Είναι τόσο απλό....

Το ποντίκι, ο δείκτης δηλαδή είναι ένα pixel που εσύ το βλέπεις σαν ένα βελάκι, η άκρη του βέλους είναι και το pixel που λέω. Έτσι στα αριστερά και πάνω δε μπορεί να φύγει εκτός οθόνης γιατί δε θα έβλεπες που κάνεις "κλικ" ενώ στα δεξιά και κάτω φεύγει τόσο όσο να μένει η άκρη του μέσα στη οθόνη.

 

Απλό δεν είναι??

+1 ετσι ειναι αλλα σε προλαβα...

Δημοσ.

"Αυτό γίνεται γιατι το interactive σημείο του mouse (δλδ αυτό που αλληλεπιδρά όταν ο χρήστης κάνει click) είναι το η μύτη του δείκτη [πάνω αριστερά στο γραφικό). Η μύτη του δείκτη λοιπόν παραμένει συνέχεια μέσα στον τετράγωνο χώρο που καλούμε οθόνη (άν πάς τέρμα δεξιά ή τέρμα κάτω θα παρατηρήσεις ότι η μύτη παραμένει εντός οθόνης). Αυτό γίνεται για να μπορεί ο χρήστης να αλληλεπιδράσει μέ όλα τα σημεία της οθόνης, ακόμα και τα πιο δύσκολα (τελευταίο pixel στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης)."

 

 

+1 αλλα δεν πρόλαβα κι εγώ

Δημοσ.

"Αυτό γίνεται γιατι το interactive σημείο του mouse (δλδ αυτό που αλληλεπιδρά όταν ο χρήστης κάνει click) είναι το η μύτη του δείκτη [πάνω αριστερά στο γραφικό). Η μύτη του δείκτη λοιπόν παραμένει συνέχεια μέσα στον τετράγωνο χώρο που καλούμε οθόνη (άν πάς τέρμα δεξιά ή τέρμα κάτω θα παρατηρήσεις ότι η μύτη παραμένει εντός οθόνης). Αυτό γίνεται για να μπορεί ο χρήστης να αλληλεπιδράσει μέ όλα τα σημεία της οθόνης, ακόμα και τα πιο δύσκολα (τελευταίο pixel στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης)."

 

 

+1 αλλα δεν πρόλαβα κι εγώ

Δημοσ.
Είναι τόσο απλό....

Το ποντίκι, ο δείκτης δηλαδή είναι ένα pixel που εσύ το βλέπεις σαν ένα βελάκι, η άκρη του βέλους είναι και το pixel που λέω. Έτσι στα αριστερά και πάνω δε μπορεί να φύγει εκτός οθόνης γιατί δε θα έβλεπες που κάνεις "κλικ" ενώ στα δεξιά και κάτω φεύγει τόσο όσο να μένει η άκρη του μέσα στη οθόνη.

 

Απλό δεν είναι??

 

Πολυ καλο εχεις δικιο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...