Προς το περιεχόμενο

Συνεντευξη του Carmack για τις next gen consoles.


DJTaurus

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

-believes that console-makers are in danger of slamming into a power wall that may be impossible to engineer around, with the platform holders perhaps looking to cloud computing to continue the console arms race.

-I think that Xbox Live... the advent of that and the App Store with the iPhone are wonderful signs of the future of digital distribution. I think there's a decent chance that one of the next gen consoles will be without optical media...με λιγα λογια να κατεβαζουμε τα games οπως στο psp go.

-believes that one or the other of the major HD console-makers will jump the gun with the leap to the next generation (hinting that it will be Sony...πιστευει οτι πρωτα θα παρουσιαστει το ps4.

-the future appears to be all about variations of Intel's Larrabee proposition, where many tiny, fully programmable cores combine to form one powerful chip that may well work as both CPU and GPU.

-Real-time ray-tracing has often been seen as the holy grail of graphics..... it may well find a place within the next gen consoles.

- Carmack says, speculating off-hand that the next gen consoles will have at least 2GB of internal RAM.

-the sheer scope of storage available online opens up intriguing possibilities. "Certainly the easier aspect of that is 'net as storage' where it's all digital distribution and you could wind up doing an idTech 5-like thing... and blow it up to World of Warcraft size so you need a hundred petabytes of storage in your central game system. We can do that now!

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-carmack-next-gen-blog-entry

 

Oλοκληρωμενη η συνεντευξη σε video

http://www.cdaction.pl/news-7673/john-carmack-opowiada-o-rage---pol-godziny-goracego-materialu-prosto-ze-studia-id-software.html

 

Με την (Real time ray-tracing) μπορεις να αντικατροπτιζεις την σκια ενος αντικειμενου στον ''υπολοιπο'' χωρο σε πραγματικο χρονο...και οχι μονο την σκια αλλα μια ευρεια ποικιλια των οπτικων εφε οπως η αντανακλαση,η σκεδαση,η διαθλαση και η χρωματικη εκτρποπη...για να γινει αυτο σε ενα απλο pixel θελει τρομερη δυναμη...φανταστειται σε περιβαλλον παιχνιδιου.Γιαυτο ειπε οτι δεν ειναι σιγουρος οτι το νεο xbox Και Ps4 θα μπορουν να το υποστηριξουν σε full game....

http://en.wikipedia.org/wiki/Ray_tracing_(graphics

Δημοσ.

-believes that console-makers are in danger of slamming into a power wall that may be impossible to engineer around, with the platform holders perhaps looking to cloud computing to continue the console arms race.

-I think that Xbox Live... the advent of that and the App Store with the iPhone are wonderful signs of the future of digital distribution. I think there's a decent chance that one of the next gen consoles will be without optical media...με λιγα λογια να κατεβαζουμε τα games οπως στο psp go.

-believes that one or the other of the major HD console-makers will jump the gun with the leap to the next generation (hinting that it will be Sony...πιστευει οτι πρωτα θα παρουσιαστει το ps4.

-the future appears to be all about variations of Intel's Larrabee proposition, where many tiny, fully programmable cores combine to form one powerful chip that may well work as both CPU and GPU.

-Real-time ray-tracing has often been seen as the holy grail of graphics..... it may well find a place within the next gen consoles.

- Carmack says, speculating off-hand that the next gen consoles will have at least 2GB of internal RAM.

-the sheer scope of storage available online opens up intriguing possibilities. "Certainly the easier aspect of that is 'net as storage' where it's all digital distribution and you could wind up doing an idTech 5-like thing... and blow it up to World of Warcraft size so you need a hundred petabytes of storage in your central game system. We can do that now!

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-carmack-next-gen-blog-entry

 

Oλοκληρωμενη η συνεντευξη σε video

http://www.cdaction.pl/news-7673/john-carmack-opowiada-o-rage---pol-godziny-goracego-materialu-prosto-ze-studia-id-software.html

 

Με την (Real time ray-tracing) μπορεις να αντικατροπτιζεις την σκια ενος αντικειμενου στον ''υπολοιπο'' χωρο σε πραγματικο χρονο...και οχι μονο την σκια αλλα μια ευρεια ποικιλια των οπτικων εφε οπως η αντανακλαση,η σκεδαση,η διαθλαση και η χρωματικη εκτρποπη...για να γινει αυτο σε ενα απλο pixel θελει τρομερη δυναμη...φανταστειται σε περιβαλλον παιχνιδιου.Γιαυτο ειπε οτι δεν ειναι σιγουρος οτι το νεο xbox Και Ps4 θα μπορουν να το υποστηριξουν σε full game....

http://en.wikipedia.org/wiki/Ray_tracing_(graphics

Δημοσ.

Το έχω πει εδώ και καιρό. Αν δεν μέναμε πίσω εξαιτίας του hardware των τωρινών κονσολών, θα είχαμε ήδη τα πρώτα σωικά δείγματα ray tracing (κι όχι τις απλές δοκιμές που είχαν κάνει όπως στο Enemy Territory: Quake Wars) στα PC games. Κρίμα!

Δημοσ.

Το έχω πει εδώ και καιρό. Αν δεν μέναμε πίσω εξαιτίας του hardware των τωρινών κονσολών, θα είχαμε ήδη τα πρώτα σωικά δείγματα ray tracing (κι όχι τις απλές δοκιμές που είχαν κάνει όπως στο Enemy Territory: Quake Wars) στα PC games. Κρίμα!

Δημοσ.

Δεν γινεται να βγαινουν νεες κονσολες καθε λιγο και λιγακι.

 

Στα παντα θα μπορουσαμε να ημαστε πολυ μπροστα και οχι μονο στις κονσολες,αλλα αυτο δεν το καθοριζουμε εμεις ,αλλα η αγορα.

Θα μπορουσαμε να εχουμε καναλια σε αναλυσεις μεγαλυτερες απο οτι σημερα(και οι του εξωτερικου μεγαλυτερες απ'οτι ηδη εχουν).Κανεις δεν θα κατηγορησει τις τηλεορασεις οτι κρατανε πισω την εξελιξη.

 

Στην ζωη γενικοτερα σε θεματα τεχνολογιας θα μπορουσαμε σε ολα να ειμαστε χρονια μπροστα.Δεν υπαρχει κριμα σε τετοια θεματα.Απλα ετσι ειναι.

Δημοσ.

Δεν γινεται να βγαινουν νεες κονσολες καθε λιγο και λιγακι.

 

Στα παντα θα μπορουσαμε να ημαστε πολυ μπροστα και οχι μονο στις κονσολες,αλλα αυτο δεν το καθοριζουμε εμεις ,αλλα η αγορα.

Θα μπορουσαμε να εχουμε καναλια σε αναλυσεις μεγαλυτερες απο οτι σημερα(και οι του εξωτερικου μεγαλυτερες απ'οτι ηδη εχουν).Κανεις δεν θα κατηγορησει τις τηλεορασεις οτι κρατανε πισω την εξελιξη.

 

Στην ζωη γενικοτερα σε θεματα τεχνολογιας θα μπορουσαμε σε ολα να ειμαστε χρονια μπροστα.Δεν υπαρχει κριμα σε τετοια θεματα.Απλα ετσι ειναι.

Δημοσ.

Δεν μιλάω για το ότι έχουν καθυστερήσει να βγουν νέες κονσόλες. Μιλάω για τι θα γινόταν αν κάποιο "μεγάλο" κεφάλι αποφάσιζε να ασχοληθεί με τα PC γραφικά των παιχνιδιών τους. Βέβαια ο Carmack πήδηξε γοργά γοργά τον Global Illumination φωτισμό (και κακώς το έκανε). Δεν είναι τυχαίο που μια μορφή του Global Illumination υπάρχει στα STALKER και Crysis2. Πρώτα θα δούμε αυτόν και μετά το ray tracing που απαιτεί τρελή επεξεργαστική ισχύς. Οπότε... έχουμε ψωμιά πολλά ακόμα!

 

Σαφώς και δεν έχει νόημα να σκεφτούμε τι, πως και γιατί δεν εκμεταλλεύεται κάποιο μεγάλο κεφάλι τo PC raw power. Μαγκιά τους για τις επιλογές τους, εταιρείες είναι άλλωστε και σκέφτονται και το χρήμα. Όλοι μας το ίδιο θα σκεφτόμασταν αν ήμασταν στην θέση τους :P

 

Και ναι, θεωρώ κρίμα όταν αυτή την στιγμή θα μπορούσαμε να είχαμε καλύτερα γραφικά (υπάρχει μια τεράστια διαφορά μεταξύ του "φανταστικού και ακατόρθωτου" ΘΑ όπως <<Θα μπορούσαμε να είχαμε CGI γραφικά>> και του παραπάνω, πραγματοποιήσιμου ΘΑ) :P

Δημοσ.

Δεν μιλάω για το ότι έχουν καθυστερήσει να βγουν νέες κονσόλες. Μιλάω για τι θα γινόταν αν κάποιο "μεγάλο" κεφάλι αποφάσιζε να ασχοληθεί με τα PC γραφικά των παιχνιδιών τους. Βέβαια ο Carmack πήδηξε γοργά γοργά τον Global Illumination φωτισμό (και κακώς το έκανε). Δεν είναι τυχαίο που μια μορφή του Global Illumination υπάρχει στα STALKER και Crysis2. Πρώτα θα δούμε αυτόν και μετά το ray tracing που απαιτεί τρελή επεξεργαστική ισχύς. Οπότε... έχουμε ψωμιά πολλά ακόμα!

 

Σαφώς και δεν έχει νόημα να σκεφτούμε τι, πως και γιατί δεν εκμεταλλεύεται κάποιο μεγάλο κεφάλι τo PC raw power. Μαγκιά τους για τις επιλογές τους, εταιρείες είναι άλλωστε και σκέφτονται και το χρήμα. Όλοι μας το ίδιο θα σκεφτόμασταν αν ήμασταν στην θέση τους :P

 

Και ναι, θεωρώ κρίμα όταν αυτή την στιγμή θα μπορούσαμε να είχαμε καλύτερα γραφικά (υπάρχει μια τεράστια διαφορά μεταξύ του "φανταστικού και ακατόρθωτου" ΘΑ όπως <<Θα μπορούσαμε να είχαμε CGI γραφικά>> και του παραπάνω, πραγματοποιήσιμου ΘΑ) :P

Δημοσ.

Ενταξει φυσικα και θα μπορουσαμε να εχουμε καλυτερα γραφικα.Οπως και 3d εδω και χρονια.Τωρα ομως το προωθουν, γιατι τωρα θεωρουν οτι ειναι εφικτο να εχει εμπορικη επιτυχια και τωρα βλεπουμε σιγα σιγα πολλα παιχνιδια,ταινιες σε 3d.Δεν φταινε οι τηλεορασεις ουτε οι κονσολες.Αυτο θελω να πω.

Μου φαινεται καπως περιεργο να γκρινιαζουμε για κατι φυσιολογικο.

Αυτοι ειναι οι ''νομοι'' της αγορας και οι κονσολες υπακουν σε αυτους τους ''νομους'', χωρις να αποτελουν εξαιρεση.

Δεν διαφερει η κονσολα απο μια full HD tv(και απο οποιαδηποτε αλλη συσκευη του σημερα που εχει να κανει με την τεχνολογια) .Εχουν παρουσιασει στο παρελθον(αρκετα χρονια πριν νομιζω) tv που επιανε αναλυσεις 7000χκατι.Ειναι εφικτο δλδ και αυτο(οπως ειναι εφικτο να εχουμε και πολυ καλυτερα γραφικα σημερα).

Δημοσ.

Ενταξει φυσικα και θα μπορουσαμε να εχουμε καλυτερα γραφικα.Οπως και 3d εδω και χρονια.Τωρα ομως το προωθουν, γιατι τωρα θεωρουν οτι ειναι εφικτο να εχει εμπορικη επιτυχια και τωρα βλεπουμε σιγα σιγα πολλα παιχνιδια,ταινιες σε 3d.Δεν φταινε οι τηλεορασεις ουτε οι κονσολες.Αυτο θελω να πω.

Μου φαινεται καπως περιεργο να γκρινιαζουμε για κατι φυσιολογικο.

Αυτοι ειναι οι ''νομοι'' της αγορας και οι κονσολες υπακουν σε αυτους τους ''νομους'', χωρις να αποτελουν εξαιρεση.

Δεν διαφερει η κονσολα απο μια full HD tv(και απο οποιαδηποτε αλλη συσκευη του σημερα που εχει να κανει με την τεχνολογια) .Εχουν παρουσιασει στο παρελθον(αρκετα χρονια πριν νομιζω) tv που επιανε αναλυσεις 7000χκατι.Ειναι εφικτο δλδ και αυτο(οπως ειναι εφικτο να εχουμε και πολυ καλυτερα γραφικα σημερα).

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...