alexb_10 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Καλημέρα Φίλτατοι, Η ένας φίλος μου αγόρασε προσφάτως ένα μηχάνημα PowerPlate Δυστυχώς όμως, προυπήρχε άγνωστο μέχρι τότε, πρόβλημα μέσης το οποίο εμφανίστηκε με την χρήση του μηχανήματος οπότε αναγκαστικά σταματάει την χρήση του. Σε κουβέντα που είχε με τον πωλητή του μηχανήματος, του ζήτησε να το επιστρέψει και να πάρει πίσω τα χρήματα του. Εκείνος δέχτηκε την επιστροφή αλλά του είπε ότι δεν μπορεί να επιστρέψει τα χρήματα ή να του δώσει πιστωτικό, αλλά να αγοράσει κάτι άλλο. Υπάρχει περίπτωση με κανέναν τρελλό νόμο ή κάποια ρύθμιση (βλ Ινστιτούτο Καταναλωτή κλπ κλπ) να μπορέσει να πάρει τα χρήματα του πίσω? Ευχαριστώ πολύ. P.S. Ξέρω ότι πιθανότατα υπάρχει και άλλο θέμα σχετικό με επιστροφές προιόντων, αλλά πιθανότατα να είναι για κάποιο ηλεκτρονικό προιόν.
Moderators Malthador Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Πόσες μέρες έχουν περάσει από την έκδοση απόδειξης/τιμολογίου αγοράς;
alexb_10 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Πόσες μέρες έχουν περάσει από την έκδοση απόδειξης/τιμολογίου αγοράς; Οι συζητήσεις για την επιστροφή άρχισαν περίπου ενα μήνα απο την αγορά του.
pixies451 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 off topik, αλλα κανει δουλεια αυτο το πραγμα?
traganeus Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Το άνοιξε το δούλεψε είδε μετά απο λίγο καιρό οτι δεν του κάνει και θέλει και μετρητά πίσω???? Εγώ πιστεύω οτι ο πωλητής είναι και πολύ καλός που δέχεται να το επιστρέψει και να πάρει κάτι άλλο...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 αν το έκανε εντός 15 ημερών θα είχε πολλές πιθανότητες, αλλά 1 μήνα μετά δύσκολο έως απίθανο...
cyber_katsarida Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 συμφωνώ με τον απο πάνω. δεν υπάρχει περίπτωση να πάρεις λεφτά πίσω.
Dark_son20 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Οι συζητήσεις για την επιστροφή άρχισαν περίπου ενα μήνα απο την αγορά του. για να το λες αυτό σημαίνει ότι πλέον είναι πολύ πέρα του μηνα... πιστεύω ότι ο πολίτης το κάνει με δικη του θέληση την αλλαγή...χωρίς να τον υποχρεώνει κανένας νομος οποτε δεν νομίζω να μπορεί να πάρει και χρήματα...ας δεχτεί αυτό...
Physics_Rulez Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 N.3587/2009 5. Στην αναριθμηθείσα παράγραφο 5 του άρθρου 5 του ν. 2251/1994 προστίθενται εδάφια ως εξής: «5. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.» Άρα επιστροφή χρημάτων μπορείς να απαιτήσεις μόνο όταν αργήσει ή αρνηθεί να σου επισκευάσει το προϊόν. Τι κάνεις: Το πηγαίνεις για επισκευή, σου κόβει ένα αποδεικτικό ότι το παρέλαβε για service την τάδε ημερομηνία και αναγράφει ξεκάθαρα την ημερομηνία που θα είναι έτοιμο. Αν δεν είναι έτοιμο την ημερομηνία που θα σου έχει γράψει, τότε μπορείς να απαιτήσεις αντικατάσταση ή να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Σε κάθε περίπτωση αν σε 15 ημέρες δεν είναι έτοιμο πρέπει να σου δώσει προϊόν αντικατάστασης.
kage Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 βαλτο αγγελιες ή ρωτα τον πωλητη αν ειναι να το προωθησει σαν μεταχειρισμενο σε μειωμενη τιμη
pournaras Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 N.3587/2009 5. Στην αναριθμηθείσα παράγραφο 5 του άρθρου 5 του ν. 2251/1994 προστίθενται εδάφια ως εξής: «5. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.» Άρα επιστροφή χρημάτων μπορείς να απαιτήσεις μόνο όταν αργήσει ή αρνηθεί να σου επισκευάσει το προϊόν. Τι κάνεις: Το πηγαίνεις για επισκευή, σου κόβει ένα αποδεικτικό ότι το παρέλαβε για service την τάδε ημερομηνία και αναγράφει ξεκάθαρα την ημερομηνία που θα είναι έτοιμο. Αν δεν είναι έτοιμο την ημερομηνία που θα σου έχει γράψει, τότε μπορείς να απαιτήσεις αντικατάσταση ή να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Σε κάθε περίπτωση αν σε 15 ημέρες δεν είναι έτοιμο πρέπει να σου δώσει προϊόν αντικατάστασης. Στην προκειμενη περιπτωση βεβαια, ελλατωματικη και προς αντικατασταση ειναι η μεση του ιδιοκτητη του μηχανηματος και οχι το ιδιο το μηχανημα .
alexb_10 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Μάλλον για πώληση θα πάει το μηχάνημα. Όποιος ενδιαφέρεται, ας με ενημερώσει. Και για την Ιστορία, μια φορά που το δοκίμασα, ήταν το πιο κουραστικό 15λεπτο που γυμναστηκα ποτέ. Οπότε φαντάζομαι ότι κάνει δουλεία.
NoD Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Κάνει δουλειά αλλά αν δεν ξέρεις τι κάνεις, μπορείς να σακατευτείς άνετα.
kage Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2010 και υπηρχε/υπαρχει φημη οτι τα μαιμου "powerplate" πολλες φορες κανουν κακο..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.