Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια σχετικά με καταγγελία προς το Πλαίσιο και ACER laptop


KINGLUCAS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

κανω καταγγελια ΠΡΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟ \

 

η αγορα ΛΑΠΤΟΠ εγινε στις 1/9 /10

 

το λαπτοπ ειχε προβλημα , μπλε οθονες....

 

το πηγα στο πλαισιο για αλαγη μετα απο 2 μερες

 

δεν γινεται λεει αλαγη θα παει στο σερβις

 

δωστε μου παρακαλω τα φωτα σας πως να συνεχισω την καταγγελια

 

και την ταλαιπορια που υπεστη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παίζει και η πιθανότητα να είναι πρόβλημα που οφείλεται σε λογισμικό.

δε το βρίσκω λογικό να στο αλλάξουν χωρίς να δουν τι φταίει. να πω ότι δε δούλευε καθόλου οκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παίζει και η πιθανότητα να είναι πρόβλημα που οφείλεται σε λογισμικό.

δε το βρίσκω λογικό να στο αλλάξουν χωρίς να δουν τι φταίει. να πω ότι δε δούλευε καθόλου οκ.

 

 

 

δεν συμφωνω καθολου... αν θελουν να το δουν εκει μπροστα του...

που ξερει ο φιλος οτι δεν θα το παρουν και θα βαλουν κατι απο αλλο μηχανημα ...??? οταν κατι ειναι καινουργιο εχει και doa 7 ημερων... ελεος δλδ με το πλαισιο.. τι το λενε τοτε αν δεν ισχυει...

και οχι μονο εκει αλλα και σε αλλα μαγαζια...

 

τι μαρκα ειναι φιλε το λαπτοπ δεν μας ειπες? ( το ειδα απο αλλου... acer ε ? )

ειχα και εγω προβλημα καποια στιγμη... με λαπτοπ hp...

μην κανεις πισω πηγαινε εκει με τσαμπουκα , φωναξε και λιγο και θα περασει το δικο σου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
κανω καταγγελια ΠΡΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟ \

 

η αγορα ΛΑΠΤΟΠ εγινε στις 1/9 /10

 

το λαπτοπ ειχε προβλημα , μπλε οθονες....

 

το πηγα στο πλαισιο για αλαγη μετα απο 2 μερες

 

δεν γινεται λεει αλαγη θα παει στο σερβις

 

δωστε μου παρακαλω τα φωτα σας πως να συνεχισω την καταγγελια

 

και την ταλαιπορια που υπεστη

Οι μπλε οθόνες δεν είναι απαραίτητα πρόβλημα hardware αλλά μπορεί να είναι και πρόβλημα των Windows. Λογικό είναι να ελεγχθεί από το service πριν δεχθούν να το αντικαταστήσουν.

 

Παρακαλώ επίσης να μην χρησιμοποιούμε υβριστικούς χαρακτηρισμούς. Μηνύματα που περιέχουν χαρακτηρισμούς θα διαγράφονται άνευ ετέρου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με αυτή τη λογική δε θα έπρεπε να αγοράσουμε τίποτα από πουθενά.

όποιο κατάστημα και να πάρεις θα βρεθεί άτομο να κάνει παράπονα και να πει μην αγοράζετε ποτέ από εκει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι μπλε οθόνες δεν είναι απαραίτητα πρόβλημα hardware αλλά μπορεί να είναι και πρόβλημα των Windows. Λογικό είναι να ελεγχθεί από το service πριν δεχθούν να το αντικαταστήσουν.

 

Παρακαλώ επίσης να μην χρησιμοποιούμε υβριστικούς χαρακτηρισμούς. Μηνύματα που περιέχουν χαρακτηρισμούς θα διαγράφονται άνευ ετέρου.

 

και εμενα τι με νιαζει? το πηρα οτι και καλα θα λειτουργει

 

η τα χρηματα πισω ι απλα αντικασταση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να δώσω ένα παράδειγμα.

Ο αδελφός αγόρασε ένα φορητό με τα win7.

Λίγες μέρες αργότερα (2-4) έκανε κάποιο update και μαύρισε η οθόνη.

Το πρόβλημα αυτό ήταν γνωστό για όσους θυμούνται τότε.

Επειδή όμως ξέρει από υπολογιστές την ψυλλιάστηκε τη δουλειά.

Δηλαδή έπρεπε να τον πάει πίσω και να απαιτήσει αλλαγή με τη μια;

 

Σε μια άλλη φάση. Έκανα λάθος εγκατάσταση driver για την κάρτα γραφικών και δεν μπορούσα να αλλάξω ανάλυση μιας και όλα γίνανε τεράστια.

Έπρεπε να μου αλλάξουν το pc;

 

Για μπες λίγο στη θέση του καταστηματάρχη. Εσύ τι θα έκανες; Θα μοίραζες υπολογιστές δεξιά αριστερά;

 

μη με κράξετε. δεν έχω κατάστημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι λογική το "τι σε νοιάζει" όμως.

Δεν μπορούν έτσι απλά, επειδή βγάζει μπλε οθόνη, να στο αντικαταστήσουν.

Οφείλουν να το ελέγξουν, να δουν τι ακριβώς φταίει. Και ναι μπορεί να αποφασίσουν πως όντως υπάρχει πρόβλημα και χρήζει αντικατάστασης.

Είπαμε, έχουμε δικαιώματα σαν καταναλωτές, αλλά όχι κι έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...