Oscar_Mike Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Volkswagen Type 2 (T2) με τον δίλιτρο, αερόψυκτο κινητήρα. όνειρο ζωής!
Rabican Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 θα ελεγα Mazda RX7, Nissan GT R34, Toyota Supra, Toyota ΑΕ86 ομως δεν θεωρω πως θα μπορουσαν να μπουν στα καλυτερα ever. πιστευω το Nissan GTR ομως ανετα μπαινει.
BadBoy Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Η οποία supersport -ακουσον ακουσον- όταν πιάνει τελική καταναλώνει περίπου 100λτ/100km:shock: Δεν ξέρω αν αληθευει, αλλα ειναι εντυπωσιακό Που να ανοίξεις και τον κλιματισμό δηλαδή...
imr Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2010 Που να ανοίξεις και τον κλιματισμό δηλαδή... Δεν χρειαζεται κλιματισμο αυτο, ανοιγεις λιγο το παραθυρο και θα εχεις 15 μποφορ μεσα
De@th L0rd Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2010 Δεν χρειαζεται κλιματισμο αυτο, ανοιγεις λιγο το παραθυρο και θα εχεις 15 μποφορ μεσα Κλείνουν μόνα τους από κάποια χιλιόμετρα και πάνω. Ναι οι Γερμανοί προέβλεψαν ΚΑΙ αυτό.
adi32 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2010 Η οποία supersport -ακουσον ακουσον- όταν πιάνει τελική καταναλώνει περίπου 100λτ/100km:shock: Δεν ξέρω αν αληθευει, αλλα ειναι εντυπωσιακό Ειναι τουλαχιστον ελαφρυ ? Πως θα το σπρωχνεις μεχρι το επομενο βενζιναδικο στις εθνικες ?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2010 Ειναι τουλαχιστον ελαφρυ ?Πως θα το σπρωχνεις μεχρι το επομενο βενζιναδικο στις εθνικες ? αν έχεις λεφτά να το αγοράσεις δεν πρόκειται να το σπρώξεις ποτέ θα σε ακολουθεί μόνιμα ένα βυτιοφόρο...
slygeo87 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2010 Nissan GTR. Τέλος. Θα συμφωνήσω. Ήμουν έτοιμος να ποστάρω ford mustang αλλά εδώ μιλάμε για τη καλύτερη τετρακίνηση. =ρ
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Εεεεεεετσι! Σχεδιασμενο για τον λαο, σε ολες τις συνθηκες. Εγερνε τρελα στις στροφες, αλλα πολυ καλη προσφυση. Κινητηρας, ο οποιος αν αδειαζε απο λαδια για οποιοδηποτε λογο, απλα ξεφλουδιζες μπανανες και του τις εχωνες. ΧΡΙΣΤΟ δεν καταναβαινε... Ουφ οποτε τα βλεπω, και αυτα και τα "διαστημικα" για τοτε DS κατι παθαινω! Tα οποία DS ειχαν: Υδροπνευματικη αναρτηση τη δεκαετια του 60! Μαλιστα, μεχρι και τη γενια 2 υδροπνευματικης αναρτησης, δηλαδη μεχρι και το 2001 και το Citroen XantiaII, η αναρτηση δουλευε με ακριβως την ιδια φιλοσοφια, και ακριβως των ιδιων προδιαγραφων ειδικο υγρο (LHM)!! Δειτε ανεση για τοτε: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=70TkC7ijWeU&feature=related[/ame] Κινητηρας 2350cc με ηλεκτρονικο injection τη δεκαετια του 60, με 130 αλογα! Δισκοφρενα και τελικη 190! Φωτα που κινουνταν οταν εστριβες: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=oSxlkYhySsA&feature=related[/ame] Δειτε πως αλλαζει τις ταχυτητες (στο τιμονι), με το μικρο δαχτυλακι: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=-9pXj52h278&feature=related[/ame] Μεχρι και δεικτη ποσα μετρα φρεναρισματος με την εκαστοτε ταχυτητα κινησης ειχε! Τωρα τι S2000 και GTR μου λετε και κουραφεξαλα... Ολα σε PC τα σχεδιαζουν, χωνουν κι εκει 500bar turbo και κατι εγινε. Τοτε ηθελε πραγματικη "μαγκια" για να φτιαξεις αμαξι σαν το DS.
umaga Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 εντωμεταξυ για οποιον δε το ξερει, το ds μπορουσε να ταξιδεψει και με 3 τροχους αμα παθαινες λαστιχο εβγαζες τελειως τη ροδα και πηγαινες στη δουλεια σου
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Οπως και ολα με υδροπνευματικη αναρτηση. Στη δουλεια σου δεν πηγαινες, σε βουλκανιζατερ πηγαινες, αλλα ναι μπορουσε να παει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.