moldovan20 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Καλησπέρα . Σκέφτομαι να βγάλω e-shop visa κυρίως για τις άτοκες δόσεις ,αλλά είμαι τελείως άσχετος με πιστωτικές . Μου φαίνονται πολύ καλά για να είναι αληθινά αυτά που λέει και πουθενά δεν αναφέρει αναλυτικές χρεώσεις συνδρομές κτλ . Λέει δωρεάν συνδρομή για πάντα για φοιτητές . Δηλαδή αν κάνω μια αγορά και την ξεπληρώσω ,μετά μπορώ να την ακυρώσω την κάρτα ?Μπορώ να την έχω για άλλες αγορές στο μέλλον και να μην πληρώνω κάποια μηνιαία συνδρομή ? Δηλαδή στην ουσία το κέρδος της τράπεζας ποιο είναι αφού οι δόσεις είναι άτοκες ??? Και οι ανάληψη μετρητών ίσως μου χρειαζόταν κάποια στιγμή αλλά πουθενά δεν αναφέρει για επιτόκια .. Αν έχει κάποιος τη συγκεκριμένη φοιτητική ας με διαφωτίσει .. Ευχαριστώ .