Προς το περιεχόμενο

Μετατροπή εσωτερικού σκληρού δίσκου σε εξωτερικό!

dkappou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας,

έχω έναν παλιό εσωτερικό δίσκο Maxtor 60GB ATT/133 HDD 3.5" SERIES

και θέλω να τον μετατρέψω σε εξωτερικό.

Επειδή είμαι αρκετά άσχετη μπορείτε να με διφωτίσετε για το πως θα το κάνω?

Έχω ακούσει για κάτι θήκες αλλά πως θα βρω ποια θήκη κάνει για τον σκληρό μου? Και επίσης που θα βρω μια τέτοια θήκη?

Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων!

Δημοσ.

O δίσκος σου είναι πολύ παλιός. Χρειάζεσαι μία θήκη με σύνδεση IDE σαν αυτήν:

http://www.plaisio.gr/Peripherals/PC-Peripherals/External-HDD-DVD-USB/HDD-Optical-Frames/RAIDSONIC-CASE-3-5-SATA-IDE-TO-USB2-IB-351ASTU-B.htm

Κατά την προσωπική μου άποψη πάντως δεν αξίζει να ασχοληθείς με αυτόν τον σκληρό. Καλύτερα να πάρεις έναν ολοκαίνουργιο εξωτερικό τύπου SATA που και πιο γρήγορος θα είναι και πιο αξιόπιστος και ουσιαστικά και πιο οικονομικός νμια και μπορείς να βρείς 500άρη (500GB) με τιμή κοντά στα €50...

Δημοσ.

...γενικά ο αποπάνω έχει δίκιο.

Διότι εξωτερική θήκη για IDE δίσκο, πιο φθηνή από 25€ δεν βλέπω να βρίσκεις (κι αυτή μόνο από Αργυρούπολη, αν είσαι Αθήνα, για να μην πληρώσεις μεταφορικά).

Kι αν υπολογίσουμε με βάση πόσο κάνει ένας εσωτερικός δίσκος των πχ 500GB, τα 25 αυτά € "ισοδυναμούν" με 300GB, τα οποία πάνε "χαμένα", αν τα δώσεις για εξωτερική θήκη (για να βάλεις τον Maxtor).

Aν πεις να τα δώσεις μαζί με άλλα τόσα για να πάρεις έναν "έτοιμο εξωτερικό σκληρό", με 54€ βρίσκεις και στον Κωτσόβολο (που πιθανώς θα βρίσκεται στην περιοχή σου και δεν θα πληρώσεις και μεταφορικά), δίσκο του...ενός Τερρα-Μπάιτ, παρακαλώ...(βέβαια τίθεται ένα θεματάκι με την εγγύηση αντικατάστασης, η οποία στην καλύτερη περίπτωση θα είναι ίσως 2 χρόνια - θα πρέπει να ρωτήσεις...).

...Το ιδανικότερο όμως θα ήταν, λέω εγώ, να πάρεις μία θήκη για SATA δίσκο (η πιο φθηνή = 15€, αν είσαι Αθήνα για να μην πληρώσεις μεταφορικά - στη Ν. Ιωνία είναι) κι έναν 500άρη σκληρό με 41€, για να έχεις έτσι εξασφαλισμένα τα εξής :