Προς το περιεχόμενο

Είναι νόμιμο??


chrislem

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά καλησπέρα σας! Είμαι φοιτητής σε ΤΕΙ και θα ήθελα να σας κάνω μία ερώτηση. Στη εξεταστική του Σεπτεμβρίου έγραψα ένα μάθημα το οποίο είναι καθαρά θεωρητικό.. Αφού έμαθα απ' έξω κάποια πράγματα ευτύχισα και έπεσαν 3 θέματα στα 4 που τα είχα μάθει. Τα έγραψα έτσι όπως τα έλεγε ακριβώς στις διαφάνειες θεωρίας χωρίς βέβαια να έχω κάποιο σκονάκι. Τώρα, λοιπόν, ο καθηγητής που έχει το μάθημα νομίζει ότι αντέγραψα (!) και θέλει να μου βάλει τεστ στο γραφείο του για να δει αν τα ξέρω (!) και κινδυνεύω να κοπώ και δεν θα μπορέσω να πάρω την πτυχιακή μου.. Δηλαδή έλεος.. Πρέπει λοιπόν να κάτσω να ξαναδιαβάσω ένα μάθημα το οποίο έδωσα έναν μήνα πριν, έτσι επειδή το θέλει αυτός! Λες και δεν έχουμε άλλον φόρτο! Πείτε μου ρε παιδιά είναι νόμιμο αυτό?

 

Υγ.1 Σας παρακαλώ οι απαντήσεις σας να είναι 100% σίγουρες γιατί πρόκειται για ένα πολύ σοβαρό θέμα.

 

Υγ.2 Αν το θέμα είναι σε λάθος ενότητα παρακαλώ τους διαχειριστές να το αλλάξουν. Απλά δεν βρήκα κάποια άλλη ενότητα που να ταιριάζει.

 

Σας ευχαριστώ όλους προκαταβολικά!

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Αν όντως έμαθες αυτά τα θέματα που λές, του λες εγώ διάβασα μόνο αυτά και έτυχε να μου πέσουν. Ρωτήστε με αυτά και πες του τα ακριβώς όπως τα έγραψες. Πες του τα έμαθα παπαγαλία και δεν ξέρω τίποτε άλλο. Ήμουν τυχερός και τα βάλατε....

 

Άν όμως έκανες σκονάκι τότε ντας πούλεν!!!

Δημοσ.

Εχει δεν εχει δικαιωμα, αντε βγαλε ακρη. Απο την αλλη :

 

Αν εχεις διαβασει τοσο καλα οσο λες, δεν νομιζω να εχεις προβλημα στο τεστ του (αντιθετα θα γινει και ρεζιλι πατοκορφα). Αν παλι φοβασαι γιατι τα ειχες διαβασει τοσο παπαγαλια που απλα να τα θυμασαι απεξω και να μην τα ξερεις, τοτε καλυτερα να κοπεις για μενα...

 

Παντα φιλικα ε? ;)

Δημοσ.
Παιδιά καλησπέρα σας! Είμαι φοιτητής σε ΤΕΙ και θα ήθελα να σας κάνω μία ερώτηση. Στη εξεταστική του Σεπτεμβρίου έγραψα ένα μάθημα το οποίο είναι καθαρά θεωρητικό.. Αφού έμαθα απ' έξω κάποια πράγματα ευτύχισα και έπεσαν 3 θέματα στα 4 που τα είχα μάθει. Τα έγραψα έτσι όπως τα έλεγε ακριβώς στις διαφάνειες θεωρίας χωρίς βέβαια να έχω κάποιο σκονάκι. Τώρα, λοιπόν, ο καθηγητής που έχει το μάθημα νομίζει ότι αντέγραψα (!) και θέλει να μου βάλει τεστ στο γραφείο του για να δει αν τα ξέρω (!) και κινδυνεύω να κοπώ και δεν θα μπορέσω να πάρω την πτυχιακή μου.. Δηλαδή έλεος.. Πρέπει λοιπόν να κάτσω να ξαναδιαβάσω ένα μάθημα το οποίο έδωσα έναν μήνα πριν, έτσι επειδή το θέλει αυτός! Λες και δεν έχουμε άλλον φόρτο! Πείτε μου ρε παιδιά είναι νόμιμο αυτό?

 

Υγ.1 Σας παρακαλώ οι απαντήσεις σας να είναι 100% σίγουρες γιατί πρόκειται για ένα πολύ σοβαρό θέμα.

 

Υγ.2 Αν το θέμα είναι σε λάθος ενότητα παρακαλώ τους διαχειριστές να το αλλάξουν. Απλά δεν βρήκα κάποια άλλη ενότητα που να ταιριάζει.

 

Σας ευχαριστώ όλους προκαταβολικά!

 

Ειναι καθαρά θεμα Αι-Κιου νομιζω η ερωτηση σου..

Δημοσ.

φυσικα και είναι νόμιμο... και εγω αν εβλεπα (συχνο φαινόμενο) ακριβως τα ίδια με κάποιο άλλο γραπτο (μην αποκλείεις το ενδεχόμενο να τα εμαθε κι αλλος ακριβως όπως εσυ) ή με τις διαφανειες/βιβλιο θα καλουσα (όπως και κάνω) τον εξεταζόμενο στο γραφείο. Προσωπικα δεν βάζω επανεξεταση γραπτώς, συνηθως ρωτάω προφορικα.

 

Υπάρχουν πάντως συνάδελφοι που κόβουν χωρίς να σου δώσουν την ευκαιρία να "απολογηθείς" ή να σιγουρευτουν για τις γνώσεις σου οπότε πάλι καλα να λες...

 

Επίσης, εφοσον διάβασες γιατι να κοπεις...;

 

υ.γ. σταματηστε επιτελους την παπαγαλια. Κάνετε το μυαλο σας βόθρο... Μετα ζητατε να βελτιωθει το εκπαιδευτικο σύστημα... τελος πάντων...

Δημοσ.

Δεν μπορεί να το αποδείξει με κανένα τρόπο.

Εκτός κι αν έχεις κάνει όντως σκονάκι, και παπαριά (το παρακάτω έχει συμβεί) τύπου να πηδάς μια σελίδα από τις 3 στη σειρά που ήταν να αντιγράψεις, οπότε σ' έχει στο χέρι.

Αν δεν παίζει κάτι τέτοιο, μπορείς να το τραβήξεις.

Αλλά δεν σου εγγυώμαι ότι θα έχεις αποτελέσματα.

Όπως και να 'χει, η πρόκληση - πρόσκληση για το τι θα κάνεις είναι μπροστά σου και δεν μπορείς να την αφήσεις να πέσει κάτω, γιατί τότε απλά θα επιβεβαιώσεις αυτό που λέει. Έστω κι αν δεν είναι αλήθεια. Και επίσης, αν ήθελε ο ίδιος να το τραβήξει πιο πέρα, θα το είχε κάνει, αν μπορούσε από το γραπτό και μόνο να αποδειχτεί.

Πάντως οι πιθανότητες είναι μάλλον προς επανεξέταση σου, παρά να πάρεις τελικά έτσι απλά το βαθμό.

Δημοσ.
Δεν μπορεί να το αποδείξει με κανένα τρόπο.

Εκτός κι αν έχεις κάνει όντως σκονάκι, και παπαριά (το παρακάτω έχει συμβεί) τύπου να πηδάς μια σελίδα από τις 3 στη σειρά που ήταν να αντιγράψεις, οπότε σ' έχει στο χέρι.

Αν δεν παίζει κάτι τέτοιο, μπορείς να το τραβήξεις.

Αλλά δεν σου εγγυώμαι ότι θα έχεις αποτελέσματα.

Όπως και να 'χει, η πρόκληση - πρόσκληση για το τι θα κάνεις είναι μπροστά σου και δεν μπορείς να την αφήσεις να πέσει κάτω, γιατί τότε απλά θα επιβεβαιώσεις αυτό που λέει. Έστω κι αν δεν είναι αλήθεια.

 

το ότι στις παρουσιάσεις μου (ppt) κάνω επίτηδες μικρά λάθη τα οποία ωστόσο λέω σωστά μέσα στην αιθουσα δεν αποτελει αποδειξη οτι μπορεί να αντέγραφε απο το κινητο ή το ipod ή απλα απο εκτυπωμένες ή χειρόγραφες κοπιες των διαλέξεων;

 

Ο διαβασμένος αγαπητε μου φαίνεται. Ελάτε σε μια εξεταση και θα τον καταλάβετε με ακριβεια 95%

Δημοσ.

Τα γραπτα μενουν. Οι εξετασεις εχουν επιτηρητες, εαν ο φιλος αντεγραψε τοτε θα πρεπει να κανει παρατηρηση στους επιτηρητες που δεν εκαναν την δουλεια τους οπως επρεπε.

Το γραπτο ειναι γραπτο, δεν μπορει να το αμφισβητησει κανεις.

Εγω στην θεση σου θα σκιζομουν να τα μαθω ολα καλα ετσι απλα για το σπασιμο.

Δημοσ.
Παιδιά καλησπέρα σας! Είμαι φοιτητής σε ΤΕΙ και θα ήθελα να σας κάνω μία ερώτηση. Στη εξεταστική του Σεπτεμβρίου έγραψα ένα μάθημα το οποίο είναι καθαρά θεωρητικό.. Αφού έμαθα απ' έξω κάποια πράγματα ευτύχισα και έπεσαν 3 θέματα στα 4 που τα είχα μάθει. Τα έγραψα έτσι όπως τα έλεγε ακριβώς στις διαφάνειες θεωρίας χωρίς βέβαια να έχω κάποιο σκονάκι. Τώρα, λοιπόν, ο καθηγητής που έχει το μάθημα νομίζει ότι αντέγραψα (!) και θέλει να μου βάλει τεστ στο γραφείο του για να δει αν τα ξέρω (!) και κινδυνεύω να κοπώ και δεν θα μπορέσω να πάρω την πτυχιακή μου.. Δηλαδή έλεος.. Πρέπει λοιπόν να κάτσω να ξαναδιαβάσω ένα μάθημα το οποίο έδωσα έναν μήνα πριν, έτσι επειδή το θέλει αυτός! Λες και δεν έχουμε άλλον φόρτο! Πείτε μου ρε παιδιά είναι νόμιμο αυτό?

 

Υγ.1 Σας παρακαλώ οι απαντήσεις σας να είναι 100% σίγουρες γιατί πρόκειται για ένα πολύ σοβαρό θέμα.

 

Υγ.2 Αν το θέμα είναι σε λάθος ενότητα παρακαλώ τους διαχειριστές να το αλλάξουν. Απλά δεν βρήκα κάποια άλλη ενότητα που να ταιριάζει.

 

Σας ευχαριστώ όλους προκαταβολικά!

 

Κατά τη δική μου γνώμη και εμπειρία, ποτέ σχεδόν δε παπαγαλίζουμε τις απαντήσεις σε ερωτήσεις εξετάσεων, γιατί 1ον βαράει στο μάτι του καθηγητή ότι έχεις κάνει σκονάκι-αντιγράψει από άλλον που έχει σκονάκι, και 2ον δείχνει ότι οι γνώσεις σου είναι επιφανειακές και όχι σε βάθος. Γι' αυτό το λόγο καλό θα ήταν να εμπλουτίζεις λίγο παραπάνω την απάντηση χωρίς να ξεφεύγεις. Επίσης, ανάλογα με τον τύπο της ερώτησης, εάν προσθέσεις και 1-2 παραδείγματα τότε δείχνεις ότι το κατέχεις το αντικείμενο. Για εμένα κάνε μία ακόμα προσπάθεια να γράψεις το τεστ που σου προτείνει, γιατί από ότι καταλαβαίνω εάν δε το δώσεις θα κοπείς έτσι και αλλιώς.

Μπορεί στην τελική να σε έχει βάλει στο μάτι και να θέλει να σε ταλαιπωρήσει, αλλά μην του πας κόντρα διότι δε θα βρεις το δίκιο σου.

Δημοσ.
Τα γραπτα μενουν. Οι εξετασεις εχουν επιτηρητες, εαν ο φιλος αντεγραψε τοτε θα πρεπει να κανει παρατηρηση στους επιτηρητες που δεν εκαναν την δουλεια τους οπως επρεπε.

Το γραπτο ειναι γραπτο, δεν μπορει να το αμφισβητησει κανεις.

Εγω στην θεση σου θα σκιζομουν να τα μαθω ολα καλα ετσι απλα για το σπασιμο.

 

θα συφωνησω μαζί σου σε όλα. Αν όμως εχεις 400 ή 500 φοιτητες προς επιτηρηση χωρισμένους σε αμφιθέατρα και αίθουσες πόσοι θα πρεπει να ειναι οι επιτηρητες; Να σου πω οτι προσπαθω να κραταω αναλογια 1 επιτηρητη ανα 50 άτομα και θεωρείται θαυμα... Θέλω δηλαδή για μία εξεταστική Σεπτεμβρίου στο κάθε μάθημα τουλαχιστον 9-10 επιτηρητές, ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΡΩ; Στο εξωτερικό σε καποια πρωτοποριακά πανεπιστήμια υπήρχαν κάμερες που θα τον αθώωναν (ή μπορεί και το αντίθετο) αλλα ξεχασα... εδω εχουμε άσυλο...

 

Όταν σπουδαζα έξω ο καθηγητης μας μοιραζε τα θέματα και τις κόλλες και έφευγε απο την αίθουσα, αφηνοντας την χωρίς την παραμικρη επιτήρηση. Πίστεψε με κανένας δεν αντεγραφε (με εξαιρεση μερικούς σκατομυαλους Ελληνες και κάτι άθλιους Τούρκους που καταφεραν και μπήκανε σε μεταπτυχιακο). Για καντο στην Ελλάδα αυτό :lol:

 

Από εκει και πέρα το καλύτερο που θα μπορούσε να κανει ο φιλος θα ήταν να τα μάθει ΟΛΑ και να πάει και να του "τριψει το γραπτο στη μούρη". Αν μη τι άλλο έτσι θα αποκομίσει και τις γνωσεις που θα έπρεπε να εχει ήδη... (το ζητούμενο της παιδείας)

Δημοσ.

Κατηγορείτε του μαθητές για παπαγαλία.

 

Σωστό μεν... αλλά γιατί όμως δεν κατηγορείτε και τον καθηγητή που έβαλε τους μαθητές να παπαγαλίσουν τις διαφάνειες του;

 

Αν ήθελε ας έβαζε πρωτότυπα θέματα για να μην υπάρχει υπόνοια αντιγραφής.

Δημοσ.

Δίναμε όλο κι όλο 3 παιδιά στην αίθουσα και ήμασταν όλοι στην 1η σειρά με διαφορά 6 θέσεων ο καθένας! Επίσης επιτηρούσαν 3 επιτηρητές καθώς και για τα πρώτα 45 λεπτά ήταν και ο ίδιος ο καθηγητής που κάνει το μάθημα στην αίθουσα! Απλά ΗΤΑΝ αδύνατο να αντιγράψεις. Και είμαι υποχρεωμένος εγώ να κάτσω να ξαναδιαβάσω πάλι από την αρχή όλο το μάθημα! Ένα μήνα μετά. Εγώ ξέρω το μάθημα το έδινα την συγκεκριμένη ημερομηνία και όχι τώρα. Είναι τουλάχιστον αντιεπαγγελματικό αυτό που πάει να κάνει! Και στο κάτω κάτω αν υπήρχε θέμα αντιγραφής (Που το διαβεβαιώ ότι δεν υπήρξε ποτέ. Άλλωστε δεν έχω να αποδείξω τίποτα σε κανέναν εδώ μέσα λέγοντας ψέμματα) ας έκαναν την δουλειά τους οι επιτηρητές. 3 επιτηρητές για 3 άτομα υπήρχαν! Δηλαδή έλεος με το κόλλημα του καθενός!

Δημοσ.

 

ακουω τις απαντησεις σας και ειναι στα ορια νευρικου κλονισμου. αν ειναι δυνατον ενας καταξιωμενος υποτιθεται ανθρωπος να μπορει να κανει οτι γουσταρει επειδη ειναι καθηγητης ΤΕΙ. Αυτα ειναι εξωπραγματικα πραγματα.

 

 

Φιλε thread starter δεν γνωριζω κατα ποσον ο καθηγητης εχει την δυνατοτητα να το κανει αυτο. Η γνωμη μου παντως ειναι αυτη : Απο την στιγμη που τηρηθηκαν ολες οι τυπικες διαδικασιες για την προβλεψη αντιγραφης δεν τιθεται θεμα. Οι αμεσοι υπευθυνοι για την υπαρχουσα κατασταση ειναι οι επιτηρητες, που κατα την γνωμη του καθηγητη , δεν εκαναν σωστα την δουλεια τους. Δεν θα γινεις εσυ 1000 κομματια για τις κ@βλες του καθε καθηγητη.

 

Και για τα trollakia που πιθανως να ακολουθησουν: ειμαι πρωτοετης φοιτητης . Η απαντηση που εδωσα ειναι απλα η γνωμη μου.

Δημοσ.

θα απαντησω συνοπτικα. Παντου υπάρχουν κάφροι. Ήθελε να σε κοψει και το έκανε. Μηπως το έκανε και στους άλλους; Μήπως (εχει τυχει) έχασε τα γραπτα;

 

@Ιούδα: είναι στο χέρι του εξεταστη αν θα βάλει πρωτοτυπα θεματα ή ευκολα θεματα ή οτιδηποτε. Προσωπικα επειδη τυγχάνει να εχω παιδαγωγικές γνώσεις σε ΣΕΛΕΤΕ οι ερωτησεις μου ειναι μικτές (κλειστου και ανοιχτου τυπου μαζι) και απευθύνονται πάντα σε όλες τις βαθμιδες των φοιτητών. Ακόμα και οι αδιαβαστοι αν έχουν μια γενική ιδεα του αντικειμένου και ενα Χ επιστημονικό υποβαθρο μπορούν συχνα και αγγίζουν το 5. Αντίστοιχα ενας καλα διαβασμένος δεν πρόκειται να πέσει κάτω απο 7.5.

 

chrislem εαν πιστευεις οτι είναι άδικο νομίζω οτι θα πρέπει να πάει σε γενικη τμήματος (καθηγητών) αλλα θα σε καθυστερησει σίγουρα πάνω απο μήνα αυτό.

 

Καλό κουράγιο και να θυμάσαι οτι σε αυτη τη χώρα ότι είναι νόμιμο δεν ειναι απαραίτητα και ηθικο.

 

(απεκδυομαι της ιδιοτητας μου: εαν τίθεται θέμα καθυστερησης των σπουδών σου ή οιkονομικής "καταστροφής" σκέψου και το ενδεχόμενο να το τραβήξεις λίγο και σε απειλη... σε μερικούς πιάνει (έχω συγγενή που το έκανε αλλα ήταν λίγο gangster-μπηκε στο γραφειο του καθηγητη και του εδειξε απο το παραθυρο του το αυτοκίνητο αγκαλια με 3 μοσχάρια ετοιμα να το κατασπαράξουν) με προσοχή παντα, ε!) (δεν ακουσατε απο εμενα το παραπάνω-δεν δίνω ιδεες, απλα εκθειάζω γεγονότα)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...