opera Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 http://paspartoy.blogspot.com/2010/10/blog-post_5680.html http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=191
marantonis Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Αλλη μια αισχρη ειδηση. Ενταξει συνηθισαμε στα σκατα. Μπορει πολλα δημοσια πραγματα σ' αυτη τη χωρα να βρισκονται σε αθλια κατασταση αλλα δεν υπαρχει χειροτερο απο την Ελληνικη παιδεια.
akpe Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Εδώ θέλουν να κάνουν την ιστορία προεραιτικό μάθημα, η πληροφορική σας πείραξε;...
firewalker Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Από το να καταργήσουν την Νεοελληνική Γλώσσα... :p:p
slygeo87 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δωρεάν φροντιστήρια για όλους!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111
Pytzamarama Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Η εξαφανιση της Βυζαντινης και Νεοελληνικης ιστοριας και ο παραγκωνισμος των Αρχαιων Ελληνικων ειναι πιο θλιβερο, επικινδυνο και δολιο. Μαλλον θα συμφωνησω με τον τυπα που λεει για ψεκαστηρια και αεροπλανα. Σιγουρα με κατι μας ψεκαζουν ή ριχνουν παπαζωτα στο Μαραθωνα. Δεν γινεται να μην τους εχουμε ακομα φαει λαχανο...
opera Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Η εξαφανιση της Βυζαντινης και Νεοελληνικης ιστοριας και ο παραγκωνισμος των Αρχαιων Ελληνικων ειναι πιο θλιβερο, επικινδυνο και δολιο. Μαλλον θα συμφωνησω με τον τυπα που λεει για ψεκαστηρια και αεροπλανα. Σιγουρα με κατι μας ψεκαζουν ή ριχνουν παπαζωτα στο Μαραθωνα. Δεν γινεται να μην τους εχουμε ακομα φαει λαχανο... άντε από δω ρε παντού συνομωσίες βλέπεις όλα είναι τυχαία και δεν συνδέονται μεταξύ τους είναι μια απλή σύμπτωση που πολύ απλά θα οδηγήσει στο να .......άστο καλύτερα γιατί έκανα ποστ και στους αεροψεκασμούς και με κράξανε.
Toufas Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Η βυζαντινη ιστορια γιατι θα επρεπε να εχει πολλες ωρες διδασκαλιας? Να μαθουμε και την ιταλικη και την τουρκικη αν ειναι. Τα αρχαια ελληνικα καλως ή κακως εχουν την ιδια βαρυτητα με τα λατινικα για εναν ιταλο.
Chrisxxx Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Διαφωνώ με το να φύγουν αυτά τα μαθηματα από το λύκειο, αλλα διαφωνω περισσότερο με τον τρόπο που διδασκονταν! Πληροφορική εκανα σε 6 τάξεις γυμνασιο και λύκειο, ειλικρινά μεχρι την 3η λυκείου το μάθημα ήταν Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο ! ! ! όπως και τα βιβλια και η υλη αλλά και ο τρόπος που αντιμετοπίζονταν από τους μαθητές. Ιστορία 3ης λυκείου μαθε παιδι μου ημερομηνίες για τα πάντα (πράγματα που θα ξεχάσεις 2 μηνες μετα) και χάσε την ουσια. Αρχαια.. Αναθεμα με αν ήξεραν 2 στους 10 γιατι μιλάει η Αντιγόνη όλοι εψαχναν δοτικές της αιτίας στο κείμενο.... Ας επανεξετάσουν το σύστημα παιδείας και μετά ας προσθέσουν ξανά αυτά τα μαθηματα.
Pytzamarama Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Μα αποστραγγιζοντας την εγκυκλια υλη ειναι φανερο οτι θελουν να φτιαξουν χαμηλομισθα γραναζακια απολυτα εξειδικευμενα με μηδενικη κριτικη σκεψη για τους σαπιο-Γερμαναραδες και τα λοιπα κορακια. Θελουν την "βαλκανοποιηση" (με την κακη φυσικα εννοια) της Ελλαδας. Γιατι ολη η Ευρωπη γυρνα σε εθνοκεντρικα μοτιβα στην εκπαιδευση και στην κοινωνικη ζωη και εμεις παμε να διαγραψουμε πληρως το παρελθον μας το οποιο ειναι το μονο που μπορει να δωσει καποια κινητρα και κουραγιο?
anark Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Διαφωνώ με το να φύγουν αυτά τα μαθηματα από το λύκειο, αλλα διαφωνω περισσότερο με τον τρόπο που διδασκονταν! Πληροφορική εκανα σε 6 τάξεις γυμνασιο και λύκειο, ειλικρινά μεχρι την 3η λυκείου το μάθημα ήταν Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο ! ! ! όπως και τα βιβλια και η υλη αλλά και ο τρόπος που αντιμετοπίζονταν από τους μαθητές. Ιστορία 3ης λυκείου μαθε παιδι μου ημερομηνίες για τα πάντα (πράγματα που θα ξεχάσεις 2 μηνες μετα) και χάσε την ουσια. Αρχαια.. Αναθεμα με αν ήξεραν 2 στους 10 γιατι μιλάει η Αντιγόνη όλοι εψαχναν δοτικές της αιτίας στο κείμενο.... Ας επανεξετάσουν το σύστημα παιδείας και μετά ας προσθέσουν ξανά αυτά τα μαθηματα. +10^9 αδφςεφγεγγςρςρηρξη6τε
Toufas Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Ναι για την τεμπελια του ελληνα, για τα ρουσφετια κλπ οι "σαπιο γερμαναραδες και τα λοιπα κορακια" φταινε οχι εμεις. Ας μαθουμε "ιστορια" απο το υπουργειο παιδειας δια βιου μαθησης και ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ και ολα θα αλλαξουνε θα ξυπνησει ο μαρμαρωμενος βασιλιας...
opera Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 ο πυτζάμας έχει δίκιο αν κάτι έχουμε και δεν μπορούν να μας το πάρουν είναι η ιστορία μας αλλά μπορούν να μας κάνουν να τη ξεχάσουμε και οπότε θα τη ξαναζήσουμε.
Toufas Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Ποια ιστορια μας? Την αρχαιοελληνικη ναι, την βυζαντινοχριστιανικη οπως διαλεξανε μας τριβουν στην μουρη (κρυφο σχολειο, παλι με χρονια με καιρους κλπ) γιατι??
hashashin Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Εχουμε που εχουμε την χειροτερη παιδεια στην Ευρωπη πανε να τα γ@μησουν ολα αυτοι ρε! Η πληροφορικη ειναι must αλλα οχι ετσι οπως γινεται στα Λυκεια με βιβλια προ 10ετιας και βαλε.Πρεπει το μαθημα να γινεται αλλιως,οχι ολο το χρονο να μαθεις πως να γραφεις στο WORD. Η Ιστορια οντως δεν πρεπει να γινει προαιρετικη. Οσο για τα Αρχαια εγω ειμαι της αποψης πως πρεπει να γινεται μια φορα την βδομαδα μαθημα(εκτος της θεωρητικης)και να μην επικεντρωνεται τοσο στην μεταφραση οσο στο ιδιο το εργο.Μου φαινεται ανουσιο να κασει ενα παιδι να μεταφραζει αρχαια κειμενα ,μεγαλη ταλαιπωρια. Τα θρησκευτικα να γινουν προαιρετικα.ΕΛΕΟΣ πια!!!Που κολλαει η θρησκεια με την εκπαιδευση? ειναι οντως εγκυρες οι πηγες σας η τσαμπα εκραξα?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.