Προς το περιεχόμενο

Πληροφοριες Προγραμματιστη


salonica3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μα αυτό λέω κι εγώ : ότι οι περισσότεροι ΔΕΝ είναι ικανοί προγραμματιστές.

 

Δεν μπορούν γενικά να κάνουν τίποτε άλλο εκτός από κοινοτοπίες διότι το γνωστικό τους υπόβαθρο εξαντλείται μόνον στη γραφή κώδικα.

Και το χειρότερο είναι ότι εσκεμμένα ή όχι δεν το βλέπουν.

Η απόδειξη είναι παντού γύρω μας.

 

Για το τελευταίο που λες δεν διαφωνώ.

Με την διαφορά ότι κάποιος που δεν είναι της σειράς έχει πολλές επιλογές και μπορεί να διαπραγματεύεται ισχυρά.

 

-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 256
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Μα αυτό λέω κι εγώ : ότι οι περισσότεροι ΔΕΝ είναι ικανοί προγραμματιστές.

 

Δεν μπορούν γενικά να κάνουν τίποτε άλλο εκτός από κοινοτοπίες διότι το γνωστικό τους υπόβαθρο εξαντλείται μόνον στη γραφή κώδικα.

Και το χειρότερο είναι ότι εσκεμμένα ή όχι δεν το βλέπουν.

Η απόδειξη είναι παντού γύρω μας.

 

Για το τελευταίο που λες δεν διαφωνώ.

Με την διαφορά ότι κάποιος που δεν είναι της σειράς έχει πολλές επιλογές και μπορεί να διαπραγματεύεται ισχυρά.

 

-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα αυτό λέω κι εγώ : ότι οι περισσότεροι ΔΕΝ είναι ικανοί προγραμματιστές.

 

Δεν μπορούν γενικά να κάνουν τίποτε άλλο εκτός από κοινοτοπίες διότι το γνωστικό τους υπόβαθρο εξαντλείται μόνον στη γραφή κώδικα.

Και το χειρότερο είναι ότι εσκεμμένα ή όχι δεν το βλέπουν.

Η απόδειξη είναι παντού γύρω μας.

 

Για το τελευταίο που λες δεν διαφωνώ.

Με την διαφορά ότι κάποιος που δεν είναι της σειράς έχει πολλές επιλογές και μπορεί να διαπραγματεύεται ισχυρά.

-

 

ΤΙ εννοείς ότι ο αναλυτής, σχεδιαστής είναι κοινοτοπία ή πήγαινε στα χαρτομάντηλα? Το οτι κάνουν ότι κάνουν δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να κάνουν και αυτό που λες. Ακόμα και βάσεις που λες. Προφανώς αναφέρεσαι σε data entry απο php σελίδες. Υπάρχουν concepts τα οποία και γνώσεις απαιτούν αλλά και η εμπειρία είναι απαραίτητη.Αυτό δεν μπορείς να το μάθεις σε μια μέρα όσα μαθηματικά και να ξέρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα αυτό λέω κι εγώ : ότι οι περισσότεροι ΔΕΝ είναι ικανοί προγραμματιστές.

 

Δεν μπορούν γενικά να κάνουν τίποτε άλλο εκτός από κοινοτοπίες διότι το γνωστικό τους υπόβαθρο εξαντλείται μόνον στη γραφή κώδικα.

Και το χειρότερο είναι ότι εσκεμμένα ή όχι δεν το βλέπουν.

Η απόδειξη είναι παντού γύρω μας.

 

Για το τελευταίο που λες δεν διαφωνώ.

Με την διαφορά ότι κάποιος που δεν είναι της σειράς έχει πολλές επιλογές και μπορεί να διαπραγματεύεται ισχυρά.

-

 

ΤΙ εννοείς ότι ο αναλυτής, σχεδιαστής είναι κοινοτοπία ή πήγαινε στα χαρτομάντηλα? Το οτι κάνουν ότι κάνουν δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να κάνουν και αυτό που λες. Ακόμα και βάσεις που λες. Προφανώς αναφέρεσαι σε data entry απο php σελίδες. Υπάρχουν concepts τα οποία και γνώσεις απαιτούν αλλά και η εμπειρία είναι απαραίτητη.Αυτό δεν μπορείς να το μάθεις σε μια μέρα όσα μαθηματικά και να ξέρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορούν γενικά να κάνουν τίποτε άλλο εκτός από κοινοτοπίες διότι το γνωστικό τους υπόβαθρο εξαντλείται μόνον στη γραφή κώδικα.

 

Το να γράψεις κώδικα που δουλεύει σωστά και αποτελεσματικά δεν είναι καθόλου κοινότυπο. Το να γράφεις σωστά προϋποθέτει γνωστικό υπόβαθρο που ούτε καν περνάει από το μυαλό πολλών "επιστημόνων". Επιπλέον, ο προγραμματιστής θα ψάξει και θα βρει το "υπόβαθρο" που του χρειάζεται για να ολοκληρώσει τον κώδικά του. Και συνήθως ένας προγραμματιστής ασχολείται στη διάρκεια της καριέρας του με πολύ περισσότερα στον αριθμό πράγματα απ' ότι κάποιος που ανακάλυψε τον σούπερ ντούπερ αλγόριθμο τετραγωνισμού σε ν διαστάσεις.

 

Μην υποβιβάζεις λοιπόν ούτε τον προγραμματιστή ούτε τη συγγραφή κώδικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορούν γενικά να κάνουν τίποτε άλλο εκτός από κοινοτοπίες διότι το γνωστικό τους υπόβαθρο εξαντλείται μόνον στη γραφή κώδικα.

 

Το να γράψεις κώδικα που δουλεύει σωστά και αποτελεσματικά δεν είναι καθόλου κοινότυπο. Το να γράφεις σωστά προϋποθέτει γνωστικό υπόβαθρο που ούτε καν περνάει από το μυαλό πολλών "επιστημόνων". Επιπλέον, ο προγραμματιστής θα ψάξει και θα βρει το "υπόβαθρο" που του χρειάζεται για να ολοκληρώσει τον κώδικά του. Και συνήθως ένας προγραμματιστής ασχολείται στη διάρκεια της καριέρας του με πολύ περισσότερα στον αριθμό πράγματα απ' ότι κάποιος που ανακάλυψε τον σούπερ ντούπερ αλγόριθμο τετραγωνισμού σε ν διαστάσεις.

 

Μην υποβιβάζεις λοιπόν ούτε τον προγραμματιστή ούτε τη συγγραφή κώδικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΤΙ εννοείς ότι ο αναλυτής, σχεδιαστής είναι κοινοτοπία ή πήγαινε στα χαρτομάντηλα? Το οτι κάνουν ότι κάνουν δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να κάνουν και αυτό που λες. Ακόμα και βάσεις που λες.

Προφανώς αναφέρεσαι σε data entry απο php σελίδες.

Υπάρχουν concepts τα οποία και γνώσεις απαιτούν αλλά και η εμπειρία είναι απαραίτητη.Αυτό δεν μπορείς να το μάθεις σε μια μέρα όσα μαθηματικά και να ξέρεις.

 

Δεν είναι το ίδιο με το να φτιάξεις π.χ. μια γεννήτρια πλέγματος για ένα πρόγραμμα FEM.

Τις γνώσεις που απαιτούνται εκεί δεν μπορεί να τις παρακολουθήσει η σάρα κι η μάρα.

Και δεν πα να πάρεις τον καλύτερο αναλυτή...

Τα ίδια και σε άλλους τομείς (επεξεργασία εικόνας-σήματος, προσομοιώσεις πεδίου, μηχανική ρευστών κλπ.)

 

Πραγματικό περιστατικό : φίλος μου μαθηματικός και ερασιτέχνης προγραμματιστής έμπλεξε σε ένα project ενός εργοστασίου όπου

έπρεπε να φτιάξουν ένα πρόγραμμα για να ανασυντίθεται 3D διανυσματικά μια εικόνα από λήψεις κάμερας.

Μετά, η ανασυντεθειμένη 3D εικόνα θα χρησιμοποιούνταν για collission detection και αυτόματη οδήγηση του ρομποτικού βραχίονα.

Ο φίλος μου εξήγησε στους υπόλοιπους τρεις προγραμματιστές γιατί και πώς έπρεπε να χειριστούν το πρόβλημα και τους έδωσε το βιβλίο

και σημειώσεις που έπρεπε να διαβάσουν. Μόνον εγκεφαλικό δεν έπαθαν !!

Για το πρόβλημα απαιτούνταν παραστατική γεωμετρία και θεωρία μετασχηματισμών και οι τρεις προγραμματιστές που ήταν στην ομάδα δεν

ήξεραν καν πώς να χειρίζονται ένα επίπεδο στο χώρο. Τελικά μετά την παρέλευση τριών μηνών χωρίς ουσιαστική πρόοδο, ο φίλος πήγε στον

εργοδότη του και του είπε

1) να εξαιρέσει τους κατά τα άλλα "έμπειρους και επαγγελματίες" προγραμματιστές από το συγκεκριμένο κομματι του project διότι απλώς τον

καθυστερούσαν, δεν μπορούσαν να κάνουν ουσιωδώς τίποτε και θα το έγραφε μόνος του.

2) να πληρωθεί και την δουλειά των άλλων.

Αλλιώς θα εγκατέλειπε. Η δοιϊκηση στο εργοστάσιο που ήθελε να γίνει το πρόγραμμα για να το εφαρμόσουν σε ρομποτικούς βραχίονες τον

πλήρωσε σχεδόν τέσσερις φορές περισσότερο διότι "πού να βρίσκουν προγραμματιστή που να μπορεί να το κάνει".

Φυσικά οι 3 προγραμματιστές ξύνισαν πολύ διότι τους πήρε τα λεφτάκαι την δουλειά αλλά δεν τους έφταιγε κανείς.

Ήξεραν πολύ καλά να γράφουν κώδικα και ήταν έμπειροι σ' αυτό αλλά ηταν και το μόνον που ήξεραν.

Δεν μπορούσαν να καταλάβουν την απαιτούμενη θεωρία παρά τις εξηγήσεις και τα σεμινάρια που τους έκανε το παιδί.

Τελικά αφού ο φίλος μου έγραψε το πρόγραμμα και δούλεψε, τους το έδωσε για να το ενσωματώσουν στο interface και

τους εξήγησε αν και πού θα μπορούσε να βελτιστοποιηθεί. Aυτό ήταν δευτερεύουσα δουλειά - το εύκολο που το πήραν οι άλλοι.

 

Δεν χρειάζεται να βγάλω κανένα συμπέρασμα, το δίδαγμα είναι προφανές.

Κανένας "έμπειρος" αναλυτής δεν μπορούσε να τους βοηθήσει διότι δεν είχε το απαραίτητο υπόβαθρο για να παρακολουθήσει

αυτό που χρειαζόταν.

 

Ξέρω μερικές τέτοιες ιστορίες ακόμη που δείχνουν την ανικανότητα των "μονολιθικών" προγραμματιστών για ενδιαφέροντα projects όπως το παραπάνω.

Tώρα αν κάποιοι νομίζουν ότι το να ξέρεις να γράφεις μόνον κώδικα αρκεί και ότι οι αναλυτές μπορούν χωρίς ισχυρές περιφερειακές γνώσεις να τα

καταφέρουν σε projects όπως το προηγούμενο που είναι τα πιο ενδιαφέροντα και προσοδοφόρα, απλώς στρουθοκαμηλίζουν και κακό του κεφαλιού τους.....

 

-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΤΙ εννοείς ότι ο αναλυτής, σχεδιαστής είναι κοινοτοπία ή πήγαινε στα χαρτομάντηλα? Το οτι κάνουν ότι κάνουν δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να κάνουν και αυτό που λες. Ακόμα και βάσεις που λες.

Προφανώς αναφέρεσαι σε data entry απο php σελίδες.

Υπάρχουν concepts τα οποία και γνώσεις απαιτούν αλλά και η εμπειρία είναι απαραίτητη.Αυτό δεν μπορείς να το μάθεις σε μια μέρα όσα μαθηματικά και να ξέρεις.

 

Δεν είναι το ίδιο με το να φτιάξεις π.χ. μια γεννήτρια πλέγματος για ένα πρόγραμμα FEM.

Τις γνώσεις που απαιτούνται εκεί δεν μπορεί να τις παρακολουθήσει η σάρα κι η μάρα.

Και δεν πα να πάρεις τον καλύτερο αναλυτή...

Τα ίδια και σε άλλους τομείς (επεξεργασία εικόνας-σήματος, προσομοιώσεις πεδίου, μηχανική ρευστών κλπ.)

 

Πραγματικό περιστατικό : φίλος μου μαθηματικός και ερασιτέχνης προγραμματιστής έμπλεξε σε ένα project ενός εργοστασίου όπου

έπρεπε να φτιάξουν ένα πρόγραμμα για να ανασυντίθεται 3D διανυσματικά μια εικόνα από λήψεις κάμερας.

Μετά, η ανασυντεθειμένη 3D εικόνα θα χρησιμοποιούνταν για collission detection και αυτόματη οδήγηση του ρομποτικού βραχίονα.

Ο φίλος μου εξήγησε στους υπόλοιπους τρεις προγραμματιστές γιατί και πώς έπρεπε να χειριστούν το πρόβλημα και τους έδωσε το βιβλίο

και σημειώσεις που έπρεπε να διαβάσουν. Μόνον εγκεφαλικό δεν έπαθαν !!

Για το πρόβλημα απαιτούνταν παραστατική γεωμετρία και θεωρία μετασχηματισμών και οι τρεις προγραμματιστές που ήταν στην ομάδα δεν

ήξεραν καν πώς να χειρίζονται ένα επίπεδο στο χώρο. Τελικά μετά την παρέλευση τριών μηνών χωρίς ουσιαστική πρόοδο, ο φίλος πήγε στον

εργοδότη του και του είπε

1) να εξαιρέσει τους κατά τα άλλα "έμπειρους και επαγγελματίες" προγραμματιστές από το συγκεκριμένο κομματι του project διότι απλώς τον

καθυστερούσαν, δεν μπορούσαν να κάνουν ουσιωδώς τίποτε και θα το έγραφε μόνος του.

2) να πληρωθεί και την δουλειά των άλλων.

Αλλιώς θα εγκατέλειπε. Η δοιϊκηση στο εργοστάσιο που ήθελε να γίνει το πρόγραμμα για να το εφαρμόσουν σε ρομποτικούς βραχίονες τον

πλήρωσε σχεδόν τέσσερις φορές περισσότερο διότι "πού να βρίσκουν προγραμματιστή που να μπορεί να το κάνει".

Φυσικά οι 3 προγραμματιστές ξύνισαν πολύ διότι τους πήρε τα λεφτάκαι την δουλειά αλλά δεν τους έφταιγε κανείς.

Ήξεραν πολύ καλά να γράφουν κώδικα και ήταν έμπειροι σ' αυτό αλλά ηταν και το μόνον που ήξεραν.

Δεν μπορούσαν να καταλάβουν την απαιτούμενη θεωρία παρά τις εξηγήσεις και τα σεμινάρια που τους έκανε το παιδί.

Τελικά αφού ο φίλος μου έγραψε το πρόγραμμα και δούλεψε, τους το έδωσε για να το ενσωματώσουν στο interface και

τους εξήγησε αν και πού θα μπορούσε να βελτιστοποιηθεί. Aυτό ήταν δευτερεύουσα δουλειά - το εύκολο που το πήραν οι άλλοι.

 

Δεν χρειάζεται να βγάλω κανένα συμπέρασμα, το δίδαγμα είναι προφανές.

Κανένας "έμπειρος" αναλυτής δεν μπορούσε να τους βοηθήσει διότι δεν είχε το απαραίτητο υπόβαθρο για να παρακολουθήσει

αυτό που χρειαζόταν.

 

Ξέρω μερικές τέτοιες ιστορίες ακόμη που δείχνουν την ανικανότητα των "μονολιθικών" προγραμματιστών για ενδιαφέροντα projects όπως το παραπάνω.

Tώρα αν κάποιοι νομίζουν ότι το να ξέρεις να γράφεις μόνον κώδικα αρκεί και ότι οι αναλυτές μπορούν χωρίς ισχυρές περιφερειακές γνώσεις να τα

καταφέρουν σε projects όπως το προηγούμενο που είναι τα πιο ενδιαφέροντα και προσοδοφόρα, απλώς στρουθοκαμηλίζουν και κακό του κεφαλιού τους.....

 

-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι το ίδιο με το να φτιάξεις π.χ. μια γεννήτρια πλέγματος για ένα πρόγραμμα FEM.

Τις γνώσεις που απαιτούνται εκεί δεν μπορεί να τις παρακολουθήσει η σάρα κι η μάρα.

Και δεν πα να πάρεις τον καλύτερο αναλυτή...

Τα ίδια και σε άλλους τομείς (επεξεργασία εικόνας-σήματος, προσομοιώσεις πεδίου, μηχανική ρευστών κλπ.)

 

Πραγματικό περιστατικό : φίλος μου μαθηματικός και ερασιτέχνης προγραμματιστής έμπλεξε σε ένα project ενός εργοστασίου όπου

έπρεπε να φτιάξουν ένα πρόγραμμα για να ανασυντίθεται 3D διανυσματικά μια εικόνα από λήψεις κάμερας.

Μετά, η ανασυντεθειμένη 3D εικόνα θα χρησιμοποιούνταν για collission detection και αυτόματη οδήγηση του ρομποτικού βραχίονα.

Ο φίλος μου εξήγησε στους υπόλοιπους τρεις προγραμματιστές γιατί και πώς έπρεπε να χειριστούν το πρόβλημα και τους έδωσε το βιβλίο

και σημειώσεις που έπρεπε να διαβάσουν. Μόνον εγκεφαλικό δεν έπαθαν !!

Για το πρόβλημα απαιτούνταν παραστατική γεωμετρία και θεωρία μετασχηματισμών και οι τρεις προγραμματιστές που ήταν στην ομάδα δεν

ήξεραν καν πώς να χειρίζονται ένα επίπεδο στο χώρο. Τελικά μετά την παρέλευση τριών μηνών χωρίς ουσιαστική πρόοδο, ο φίλος πήγε στον

εργοδότη του και του είπε

1) να εξαιρέσει τους κατά τα άλλα "έμπειρους και επαγγελματίες" προγραμματιστές από το συγκεκριμένο κομματι του project διότι απλώς τον

καθυστερούσαν, δεν μπορούσαν να κάνουν ουσιωδώς τίποτε και θα το έγραφε μόνος του.

2) να πληρωθεί και την δουλειά των άλλων.

Αλλιώς θα εγκατέλειπε. Η δοιϊκηση στο εργοστάσιο που ήθελε να γίνει το πρόγραμμα για να το εφαρμόσουν σε ρομποτικούς βραχίονες τον

πλήρωσε σχεδόν τέσσερις φορές περισσότερο διότι "πού να βρίσκουν προγραμματιστή που να μπορεί να το κάνει".

Φυσικά οι 3 προγραμματιστές ξύνισαν πολύ διότι τους πήρε τα λεφτάκαι την δουλειά αλλά δεν τους έφταιγε κανείς.

Ήξεραν πολύ καλά να γράφουν κώδικα και ήταν έμπειροι σ' αυτό αλλά ηταν και το μόνον που ήξεραν.

Δεν μπορούσαν να καταλάβουν την απαιτούμενη θεωρία παρά τις εξηγήσεις και τα σεμινάρια που τους έκανε το παιδί.

Τελικά αφού ο φίλος μου έγραψε το πρόγραμμα και δούλεψε, τους το έδωσε για να το ενσωματώσουν στο interface και

τους εξήγησε αν και πού θα μπορούσε να βελτιστοποιηθεί. Aυτό ήταν δευτερεύουσα δουλειά - το εύκολο που το πήραν οι άλλοι.

 

Δεν χρειάζεται να βγάλω κανένα συμπέρασμα, το δίδαγμα είναι προφανές.

Κανένας "έμπειρος" αναλυτής δεν μπορούσε να τους βοηθήσει διότι δεν είχε το απαραίτητο υπόβαθρο για να παρακολουθήσει

αυτό που χρειαζόταν.

 

Ξέρω μερικές τέτοιες ιστορίες ακόμη που δείχνουν την ανικανότητα των "μονολιθικών" προγραμματιστών για ενδιαφέροντα projects όπως το παραπάνω.

Tώρα αν κάποιοι νομίζουν ότι το να ξέρεις να γράφεις μόνον κώδικα αρκεί και ότι οι αναλυτές μπορούν χωρίς ισχυρές περιφερειακές γνώσεις να τα

καταφέρουν σε projects όπως το προηγούμενο που είναι τα πιο ενδιαφέροντα και προσοδοφόρα, απλώς στρουθοκαμηλίζουν και κακό του κεφαλιού τους.....

 

-

 

Το ίδιο θα συνέβαινε αν οι 3 προγραμματιστές του έλεγαν "Αυτό είναι το πρόγραμμα, είναι γραμμένο στη τάδε γλώσσα και χρησιμοποιεί αυτές τις βιβλιοθήκες, πάρτα και βάλε μέσα ότι θες". Θα κοπάναγε το κεφάλι του στον τοίχο καθότι μπορεί να μην ήξερε τη συγκεκριμένη γλώσσα και τη φιλοσοφία της, και φυσικά δε θα μπορούσε να ξέρει τις βιβλιοθήκες της εταιρίας.

 

Μαγκιά του που πούλησε τον εαυτό του και πήρε τα φράγκα, αλλά αυτό είναι που είπα και πριν για τους μανατζαρέους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι το ίδιο με το να φτιάξεις π.χ. μια γεννήτρια πλέγματος για ένα πρόγραμμα FEM.

Τις γνώσεις που απαιτούνται εκεί δεν μπορεί να τις παρακολουθήσει η σάρα κι η μάρα.

Και δεν πα να πάρεις τον καλύτερο αναλυτή...

Τα ίδια και σε άλλους τομείς (επεξεργασία εικόνας-σήματος, προσομοιώσεις πεδίου, μηχανική ρευστών κλπ.)

 

Πραγματικό περιστατικό : φίλος μου μαθηματικός και ερασιτέχνης προγραμματιστής έμπλεξε σε ένα project ενός εργοστασίου όπου

έπρεπε να φτιάξουν ένα πρόγραμμα για να ανασυντίθεται 3D διανυσματικά μια εικόνα από λήψεις κάμερας.

Μετά, η ανασυντεθειμένη 3D εικόνα θα χρησιμοποιούνταν για collission detection και αυτόματη οδήγηση του ρομποτικού βραχίονα.

Ο φίλος μου εξήγησε στους υπόλοιπους τρεις προγραμματιστές γιατί και πώς έπρεπε να χειριστούν το πρόβλημα και τους έδωσε το βιβλίο

και σημειώσεις που έπρεπε να διαβάσουν. Μόνον εγκεφαλικό δεν έπαθαν !!

Για το πρόβλημα απαιτούνταν παραστατική γεωμετρία και θεωρία μετασχηματισμών και οι τρεις προγραμματιστές που ήταν στην ομάδα δεν

ήξεραν καν πώς να χειρίζονται ένα επίπεδο στο χώρο. Τελικά μετά την παρέλευση τριών μηνών χωρίς ουσιαστική πρόοδο, ο φίλος πήγε στον

εργοδότη του και του είπε

1) να εξαιρέσει τους κατά τα άλλα "έμπειρους και επαγγελματίες" προγραμματιστές από το συγκεκριμένο κομματι του project διότι απλώς τον

καθυστερούσαν, δεν μπορούσαν να κάνουν ουσιωδώς τίποτε και θα το έγραφε μόνος του.

2) να πληρωθεί και την δουλειά των άλλων.

Αλλιώς θα εγκατέλειπε. Η δοιϊκηση στο εργοστάσιο που ήθελε να γίνει το πρόγραμμα για να το εφαρμόσουν σε ρομποτικούς βραχίονες τον

πλήρωσε σχεδόν τέσσερις φορές περισσότερο διότι "πού να βρίσκουν προγραμματιστή που να μπορεί να το κάνει".

Φυσικά οι 3 προγραμματιστές ξύνισαν πολύ διότι τους πήρε τα λεφτάκαι την δουλειά αλλά δεν τους έφταιγε κανείς.

Ήξεραν πολύ καλά να γράφουν κώδικα και ήταν έμπειροι σ' αυτό αλλά ηταν και το μόνον που ήξεραν.

Δεν μπορούσαν να καταλάβουν την απαιτούμενη θεωρία παρά τις εξηγήσεις και τα σεμινάρια που τους έκανε το παιδί.

Τελικά αφού ο φίλος μου έγραψε το πρόγραμμα και δούλεψε, τους το έδωσε για να το ενσωματώσουν στο interface και

τους εξήγησε αν και πού θα μπορούσε να βελτιστοποιηθεί. Aυτό ήταν δευτερεύουσα δουλειά - το εύκολο που το πήραν οι άλλοι.

 

Δεν χρειάζεται να βγάλω κανένα συμπέρασμα, το δίδαγμα είναι προφανές.

Κανένας "έμπειρος" αναλυτής δεν μπορούσε να τους βοηθήσει διότι δεν είχε το απαραίτητο υπόβαθρο για να παρακολουθήσει

αυτό που χρειαζόταν.

 

Ξέρω μερικές τέτοιες ιστορίες ακόμη που δείχνουν την ανικανότητα των "μονολιθικών" προγραμματιστών για ενδιαφέροντα projects όπως το παραπάνω.

Tώρα αν κάποιοι νομίζουν ότι το να ξέρεις να γράφεις μόνον κώδικα αρκεί και ότι οι αναλυτές μπορούν χωρίς ισχυρές περιφερειακές γνώσεις να τα

καταφέρουν σε projects όπως το προηγούμενο που είναι τα πιο ενδιαφέροντα και προσοδοφόρα, απλώς στρουθοκαμηλίζουν και κακό του κεφαλιού τους.....

 

-

 

Το ίδιο θα συνέβαινε αν οι 3 προγραμματιστές του έλεγαν "Αυτό είναι το πρόγραμμα, είναι γραμμένο στη τάδε γλώσσα και χρησιμοποιεί αυτές τις βιβλιοθήκες, πάρτα και βάλε μέσα ότι θες". Θα κοπάναγε το κεφάλι του στον τοίχο καθότι μπορεί να μην ήξερε τη συγκεκριμένη γλώσσα και τη φιλοσοφία της, και φυσικά δε θα μπορούσε να ξέρει τις βιβλιοθήκες της εταιρίας.

 

Μαγκιά του που πούλησε τον εαυτό του και πήρε τα φράγκα, αλλά αυτό είναι που είπα και πριν για τους μανατζαρέους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι το ίδιο με το να φτιάξεις π.χ. μια γεννήτρια πλέγματος για ένα πρόγραμμα FEM.

Τις γνώσεις που απαιτούνται εκεί δεν μπορεί να τις παρακολουθήσει η σάρα κι η μάρα.

Και δεν πα να πάρεις τον καλύτερο αναλυτή...

Τα ίδια και σε άλλους τομείς (επεξεργασία εικόνας-σήματος, προσομοιώσεις πεδίου, μηχανική ρευστών κλπ.)

 

Πραγματικό περιστατικό : φίλος μου μαθηματικός και ερασιτέχνης προγραμματιστής έμπλεξε σε ένα project ενός εργοστασίου όπου

έπρεπε να φτιάξουν ένα πρόγραμμα για να ανασυντίθεται 3D διανυσματικά μια εικόνα από λήψεις κάμερας.

Μετά, η ανασυντεθειμένη 3D εικόνα θα χρησιμοποιούνταν για collission detection και αυτόματη οδήγηση του ρομποτικού βραχίονα.

Ο φίλος μου εξήγησε στους υπόλοιπους τρεις προγραμματιστές γιατί και πώς έπρεπε να χειριστούν το πρόβλημα και τους έδωσε το βιβλίο

και σημειώσεις που έπρεπε να διαβάσουν. Μόνον εγκεφαλικό δεν έπαθαν !!

Για το πρόβλημα απαιτούνταν παραστατική γεωμετρία και θεωρία μετασχηματισμών και οι τρεις προγραμματιστές που ήταν στην ομάδα δεν

ήξεραν καν πώς να χειρίζονται ένα επίπεδο στο χώρο. Τελικά μετά την παρέλευση τριών μηνών χωρίς ουσιαστική πρόοδο, ο φίλος πήγε στον

εργοδότη του και του είπε

1) να εξαιρέσει τους κατά τα άλλα "έμπειρους και επαγγελματίες" προγραμματιστές από το συγκεκριμένο κομματι του project διότι απλώς τον

καθυστερούσαν, δεν μπορούσαν να κάνουν ουσιωδώς τίποτε και θα το έγραφε μόνος του.

2) να πληρωθεί και την δουλειά των άλλων.

Αλλιώς θα εγκατέλειπε. Η δοιϊκηση στο εργοστάσιο που ήθελε να γίνει το πρόγραμμα για να το εφαρμόσουν σε ρομποτικούς βραχίονες τον

πλήρωσε σχεδόν τέσσερις φορές περισσότερο διότι "πού να βρίσκουν προγραμματιστή που να μπορεί να το κάνει".

Φυσικά οι 3 προγραμματιστές ξύνισαν πολύ διότι τους πήρε τα λεφτάκαι την δουλειά αλλά δεν τους έφταιγε κανείς.

Ήξεραν πολύ καλά να γράφουν κώδικα και ήταν έμπειροι σ' αυτό αλλά ηταν και το μόνον που ήξεραν.

Δεν μπορούσαν να καταλάβουν την απαιτούμενη θεωρία παρά τις εξηγήσεις και τα σεμινάρια που τους έκανε το παιδί.

Τελικά αφού ο φίλος μου έγραψε το πρόγραμμα και δούλεψε, τους το έδωσε για να το ενσωματώσουν στο interface και

τους εξήγησε αν και πού θα μπορούσε να βελτιστοποιηθεί. Aυτό ήταν δευτερεύουσα δουλειά - το εύκολο που το πήραν οι άλλοι.

 

Δεν χρειάζεται να βγάλω κανένα συμπέρασμα, το δίδαγμα είναι προφανές.

Κανένας "έμπειρος" αναλυτής δεν μπορούσε να τους βοηθήσει διότι δεν είχε το απαραίτητο υπόβαθρο για να παρακολουθήσει

αυτό που χρειαζόταν.

 

Ξέρω μερικές τέτοιες ιστορίες ακόμη που δείχνουν την ανικανότητα των "μονολιθικών" προγραμματιστών για ενδιαφέροντα projects όπως το παραπάνω.

Tώρα αν κάποιοι νομίζουν ότι το να ξέρεις να γράφεις μόνον κώδικα αρκεί και ότι οι αναλυτές μπορούν χωρίς ισχυρές περιφερειακές γνώσεις να τα

καταφέρουν σε projects όπως το προηγούμενο που είναι τα πιο ενδιαφέροντα και προσοδοφόρα, απλώς στρουθοκαμηλίζουν και κακό του κεφαλιού τους.....

 

-

 

Ποίος μίλησε μόνο για κώδικα ? Ότι δηλαδή κάποιος πρέπει να γράφει μόνο κώδικα . Φυσικά και όχι. Στην Ελλάδα ειδικά κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει .

 

Πάμε τώρα σε κάτι άλλο. Κανείς μα κανείς πληροφορικός δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει τα μαθηματικά του μαθηματικού, την φυσική του φυσικού και την χημεία του χημικού. Αυτά είναι δική τους επιστήμη και το έχουν σπουδάσει. Σκοπός του πληροφορικού είναι να γνωρίζει αλγορίθμους ή στην τελική με μια εξήγηση απο τον επιστήμονα μαθηματικό να μπορεί να υλοποιήσει έναν έχοντας κατανοήσει το πρόβλημα. Για αυτό παίρνεις βάσεις μαθηματικών και στην σχολή. Το ότι ο φίλος σου ξέρει να υλοποιεί συγκεκριμένες εφαρμογές επειδή γνωρίζει μαθηματικά δεν σημαίνει ότι ξέρει να υλοποιεί εφαρμογές που σχετίζονται με άλλα πεδία ή ότι έχει εμπειρία σε άλλα πεδία.

 

Πάμε τώρα στην ισοπέδωση των άλλων.

 

Φυσικά ένα σύστημα με 1000+ πίνακες που το κάθε πεδίο έχει σημασία , ένα business που αποτελεί αυτόνομη επιστήμη και το οποίο χρειάζεται κάποιος του αντικειμένου χρόνια για να γίνει καλός θεωρείς ότι είναι πιο εύκολο.

 

Η πληροφορική βρίσκει εφαρμογή σε πολλά πεδία. Ο μάγκας προγραμματιστής θα πάρει τα εργαλεία και θα μάθει εκείνα που θα τον κάνουν δυνατό σε αυτό το πεδίο.

 

Ας πάει λοιπόν ένας χημικός στον φίλο σου να του πετάξει τι πρέπει να υλοποιήσει με τύπους χημείας και μετά έλα πες μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι το ίδιο με το να φτιάξεις π.χ. μια γεννήτρια πλέγματος για ένα πρόγραμμα FEM.

Τις γνώσεις που απαιτούνται εκεί δεν μπορεί να τις παρακολουθήσει η σάρα κι η μάρα.

Και δεν πα να πάρεις τον καλύτερο αναλυτή...

Τα ίδια και σε άλλους τομείς (επεξεργασία εικόνας-σήματος, προσομοιώσεις πεδίου, μηχανική ρευστών κλπ.)

 

Πραγματικό περιστατικό : φίλος μου μαθηματικός και ερασιτέχνης προγραμματιστής έμπλεξε σε ένα project ενός εργοστασίου όπου

έπρεπε να φτιάξουν ένα πρόγραμμα για να ανασυντίθεται 3D διανυσματικά μια εικόνα από λήψεις κάμερας.

Μετά, η ανασυντεθειμένη 3D εικόνα θα χρησιμοποιούνταν για collission detection και αυτόματη οδήγηση του ρομποτικού βραχίονα.

Ο φίλος μου εξήγησε στους υπόλοιπους τρεις προγραμματιστές γιατί και πώς έπρεπε να χειριστούν το πρόβλημα και τους έδωσε το βιβλίο

και σημειώσεις που έπρεπε να διαβάσουν. Μόνον εγκεφαλικό δεν έπαθαν !!

Για το πρόβλημα απαιτούνταν παραστατική γεωμετρία και θεωρία μετασχηματισμών και οι τρεις προγραμματιστές που ήταν στην ομάδα δεν

ήξεραν καν πώς να χειρίζονται ένα επίπεδο στο χώρο. Τελικά μετά την παρέλευση τριών μηνών χωρίς ουσιαστική πρόοδο, ο φίλος πήγε στον

εργοδότη του και του είπε

1) να εξαιρέσει τους κατά τα άλλα "έμπειρους και επαγγελματίες" προγραμματιστές από το συγκεκριμένο κομματι του project διότι απλώς τον

καθυστερούσαν, δεν μπορούσαν να κάνουν ουσιωδώς τίποτε και θα το έγραφε μόνος του.

2) να πληρωθεί και την δουλειά των άλλων.

Αλλιώς θα εγκατέλειπε. Η δοιϊκηση στο εργοστάσιο που ήθελε να γίνει το πρόγραμμα για να το εφαρμόσουν σε ρομποτικούς βραχίονες τον

πλήρωσε σχεδόν τέσσερις φορές περισσότερο διότι "πού να βρίσκουν προγραμματιστή που να μπορεί να το κάνει".

Φυσικά οι 3 προγραμματιστές ξύνισαν πολύ διότι τους πήρε τα λεφτάκαι την δουλειά αλλά δεν τους έφταιγε κανείς.

Ήξεραν πολύ καλά να γράφουν κώδικα και ήταν έμπειροι σ' αυτό αλλά ηταν και το μόνον που ήξεραν.

Δεν μπορούσαν να καταλάβουν την απαιτούμενη θεωρία παρά τις εξηγήσεις και τα σεμινάρια που τους έκανε το παιδί.

Τελικά αφού ο φίλος μου έγραψε το πρόγραμμα και δούλεψε, τους το έδωσε για να το ενσωματώσουν στο interface και

τους εξήγησε αν και πού θα μπορούσε να βελτιστοποιηθεί. Aυτό ήταν δευτερεύουσα δουλειά - το εύκολο που το πήραν οι άλλοι.

 

Δεν χρειάζεται να βγάλω κανένα συμπέρασμα, το δίδαγμα είναι προφανές.

Κανένας "έμπειρος" αναλυτής δεν μπορούσε να τους βοηθήσει διότι δεν είχε το απαραίτητο υπόβαθρο για να παρακολουθήσει

αυτό που χρειαζόταν.

 

Ξέρω μερικές τέτοιες ιστορίες ακόμη που δείχνουν την ανικανότητα των "μονολιθικών" προγραμματιστών για ενδιαφέροντα projects όπως το παραπάνω.

Tώρα αν κάποιοι νομίζουν ότι το να ξέρεις να γράφεις μόνον κώδικα αρκεί και ότι οι αναλυτές μπορούν χωρίς ισχυρές περιφερειακές γνώσεις να τα

καταφέρουν σε projects όπως το προηγούμενο που είναι τα πιο ενδιαφέροντα και προσοδοφόρα, απλώς στρουθοκαμηλίζουν και κακό του κεφαλιού τους.....

 

-

 

Ποίος μίλησε μόνο για κώδικα ? Ότι δηλαδή κάποιος πρέπει να γράφει μόνο κώδικα . Φυσικά και όχι. Στην Ελλάδα ειδικά κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει .

 

Πάμε τώρα σε κάτι άλλο. Κανείς μα κανείς πληροφορικός δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει τα μαθηματικά του μαθηματικού, την φυσική του φυσικού και την χημεία του χημικού. Αυτά είναι δική τους επιστήμη και το έχουν σπουδάσει. Σκοπός του πληροφορικού είναι να γνωρίζει αλγορίθμους ή στην τελική με μια εξήγηση απο τον επιστήμονα μαθηματικό να μπορεί να υλοποιήσει έναν έχοντας κατανοήσει το πρόβλημα. Για αυτό παίρνεις βάσεις μαθηματικών και στην σχολή. Το ότι ο φίλος σου ξέρει να υλοποιεί συγκεκριμένες εφαρμογές επειδή γνωρίζει μαθηματικά δεν σημαίνει ότι ξέρει να υλοποιεί εφαρμογές που σχετίζονται με άλλα πεδία ή ότι έχει εμπειρία σε άλλα πεδία.

 

Πάμε τώρα στην ισοπέδωση των άλλων.

 

Φυσικά ένα σύστημα με 1000+ πίνακες που το κάθε πεδίο έχει σημασία , ένα business που αποτελεί αυτόνομη επιστήμη και το οποίο χρειάζεται κάποιος του αντικειμένου χρόνια για να γίνει καλός θεωρείς ότι είναι πιο εύκολο.

 

Η πληροφορική βρίσκει εφαρμογή σε πολλά πεδία. Ο μάγκας προγραμματιστής θα πάρει τα εργαλεία και θα μάθει εκείνα που θα τον κάνουν δυνατό σε αυτό το πεδίο.

 

Ας πάει λοιπόν ένας χημικός στον φίλο σου να του πετάξει τι πρέπει να υλοποιήσει με τύπους χημείας και μετά έλα πες μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ίδιο θα συνέβαινε αν οι 3 προγραμματιστές του έλεγαν "Αυτό είναι το πρόγραμμα, είναι γραμμένο στη τάδε γλώσσα και χρησιμοποιεί αυτές τις βιβλιοθήκες, πάρτα και βάλε μέσα ότι θες". Θα κοπάναγε το κεφάλι του στον τοίχο καθότι μπορεί να μην ήξερε τη συγκεκριμένη γλώσσα και τη φιλοσοφία της, και φυσικά δε θα μπορούσε να ξέρει τις βιβλιοθήκες της εταιρίας.

 

Μαγκιά του που πούλησε τον εαυτό του και πήρε τα φράγκα, αλλά αυτό είναι που είπα και πριν για τους μανατζαρέους.

 

Βλέπεις μονόπλευρα τα πράγματα και φυσικά από την μεριά που σου αρέσει να τα βλέπεις.

Όπερ σημαίνει στρουθοκαμηλίζεις όπως είπα πριν (δεν το λέω ειρωνικά).

 

1) Δεν υπάρχουν όλα έτοιμα, ειδικά σε εξειδικευμένα προβλήματα.

2) Κι' αν υπάρχουν, δεν είναι προσαρμοσμένα σε συγκεκριμένες ανάγκες.

3) Κι αν είναι ή μπορούν να προσαρμοστούν, συχνά είναι οικονομικά ασύμφορη η υιοθέτηση της έτοιμης λύσης (γι' αυτό εξάλλου φτιάχνονται και καινούρια προγράμματα).

Εξάλλου στον βιομηχανικό χώρο οι έτοιμες λύσεις είναι γενικά πατενταρισμένες με ότι σημαίνει αυτό.

4) Κι' αν μπορεί τελικά να υιοθετηθεί κάτι έτοιμο, ο προγραμματιστής πρέπει να είναι ενημερωμένος στον αντίστοιχο τομέα για να ξέρει τι και γιατί θα επιλέξει για το

συγκεκριμένο πρόβλημα, πράγμα πάλι που δείχνει ότι πρέπει να έχει περιφερειακές γνώσεις.

 

Στην παραπάνω ιστορία ήταν πολύ δύσκολο να βρεθεί κάποιος προγραμματιστής που να μπορεί να παρακολουθήσει παραστατική γεωμετρία για να φτιάξει την ρουτίνα.

Ο μάνατζερ και οι τρεις προγραμματιστές ήταν εν προκειμενω άχρηστοι και ο φίλος μου τους έθεσε στο περιθώριο : "αυτοί είναι οι όροι μου για να γίνει αλλιώς βρείτε άλλον."

Αλλά φυσικά είχε γνώσεις πάνω από το μέτριο, δεν ήξερε απλώς να γράφει κώδικα σαν τους αυτούς. Με δεδομένη την δυσκολία να λυθεί το πρόβλημα από προγραμματιστές

της πιάτσας, "τα φόρεσε" κυριολεκτικά στoν manager.

 

Και εν πάση περιπτώση, πάρε ένα πρόγραμμα τέτοιου είδους και δες ποιοί το έχουν φτιάξει.

Κατά κανόνα ΔΕΝ είναι αμιγείς προγραμματιστές αλλά μηχανικοί στους αντίστοιχους κλάδους ή μαθηματικοί ή απόφοιτοι πληροφορικής με μεταπτυχιακά και phD.

Όπερ σημαίνει πάλι ότι δεν είναι κοινοί προγραμματιστές της σειράς αλλά έχουν πολλές γνώσεις πέραν της γραφής κώδικα.

 

Ενοχλεί που το λέω έτσι αλλά αυτό είναι.

Όσοι νομίζουν ότι ο κώδικας αρκεί αυταπατώνται.

Αρκεί για να είσαι (λίγο ή πολύ) καλός και ικανός στο βιοποριστικό επίπεδο αλλά τίποτε παραπάνω.

 

-

 

 

Ποίος μίλησε μόνο για κώδικα ?

Ότι δηλαδή κάποιος πρέπει να γράφει μόνο κώδικα . Φυσικά και όχι. Στην Ελλάδα ειδικά κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει .

 

Πάμε τώρα σε κάτι άλλο. Κανείς μα κανείς πληροφορικός δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει τα μαθηματικά του μαθηματικού, την φυσική του φυσικού και την χημεία του χημικού.

Αυτά είναι δική τους επιστήμη και το έχουν σπουδάσει. Σκοπός του πληροφορικού είναι να γνωρίζει αλγορίθμους ή στην τελική με μια εξήγηση απο τον επιστήμονα μαθηματικό να

μπορεί να υλοποιήσει έναν έχοντας κατανοήσει το πρόβλημα. Για αυτό παίρνεις βάσεις μαθηματικών και στην σχολή. Το ότι ο φίλος σου ξέρει να υλοποιεί συγκεκριμένες εφαρμογές

επειδή γνωρίζει μαθηματικά δεν σημαίνει ότι ξέρει να υλοποιεί εφαρμογές που σχετίζονται με άλλα πεδία ή ότι έχει εμπειρία σε άλλα πεδία.

 

 

1) Δυστυχώς, εν πολλοίς αυτό συμβαίνει (αλλά δεν επιμένω).

2) Δεν διαφωνούμε σ' αυτό.

Ο πληροφορικός δεν είναι υποχρεωμένος καταρχήν να γνωρίζει τα μαθηματικά του μαθηματικού ή ότι άλλο.

Αλλά είναι υποχρεωμένος να μπορεί να τα παρακολουθήσει αν θέλει να εξελιχθεί πέραν από κοινοτοπίες - τουλάχιστον σε συγκεκριμένους τομείς.

Και δυστυχώς γι αυτούς - ειδικά όσοι δεν έχουν πτυχίο ΑΕΙ - δεν βλέπουν ποιές είναι οι βάσεις που πρέπει να πάρουν : έχουν την αφελή εντύπωση

ότι για να γίνουν guru αρκεί να μάθουν πολύ καλά ένα ή δύο προγραμματιστικά περιβάλλοντα, χωρίς ευρύτερη οπτική.

Αλλά αυτό από μόνο του δεν έχει αξία. Και συχνά η αποτελεσματική εφαρμογή του γίνεται μέσα από άλλους τομείς που πρέπει να ξέρεις.

Π.χ. ξέρω άτομα που διάβαζαν το Opengl και το DX αλλά δεν ήξεραν να χειριστούν μια ευθεία ή ένα επίπεδο. Φυσικά τους ήταν άχρηστο.

Γραφικά 3D χωρίς γεωμετρία και μετασχηματισμούς γίνεται ; αλλά πού να το καταλάβουν.

Τα παραδείγματα μπορούν να αυξηθούν όσο θέλουμε. Και ιστορίες όπως η προηγούμενη ξέρω κι' άλλες.

Σε όλες οι προγραμματιστές ήταν εντελώς ανεπαρκείς επειδή ήξεραν μόνον να προγραμματίζουν και δεν είχαν καλό γενικό υπόβαθρο...

 

 

Ο διάλογος εδώ ξεκίνησε ακριβώς από αυτό : επειδή επεσήμανα ότι ο ξερός προγραμματισμός δεν αρκεί μόνος του και είπα σχετικά στο

παιδί που ρώτησε με ενδιαφέρον τι να κάνει για να μάθει περισσότερα και να αποκτήσει καλές βάσεις.

Όπως είπα, όταν μας δείχνουν τον ουρανό δεν πρέπει να εστιάζουμε στο δάχτυλο αλλά να κοιτάζουμε πώς και με τι θα απογειωθούμε και

η απάντησή μου ήταν σε αυτό το πνεύμα.

 

Δεν θα γράψω ξανά.

Ήμουν σαφής και δεν ήθελα να θίξω κανέναν - όσοι θίγονται είναι προφανώς από αντίδραση επειδή κοιτάζουν το δάχτυλο

και νιώθουν ότι πρέπει να υπερασπιτούν τις (κοντόφθαλμες) επιλογές τους.

 

-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ίδιο θα συνέβαινε αν οι 3 προγραμματιστές του έλεγαν "Αυτό είναι το πρόγραμμα, είναι γραμμένο στη τάδε γλώσσα και χρησιμοποιεί αυτές τις βιβλιοθήκες, πάρτα και βάλε μέσα ότι θες". Θα κοπάναγε το κεφάλι του στον τοίχο καθότι μπορεί να μην ήξερε τη συγκεκριμένη γλώσσα και τη φιλοσοφία της, και φυσικά δε θα μπορούσε να ξέρει τις βιβλιοθήκες της εταιρίας.

 

Μαγκιά του που πούλησε τον εαυτό του και πήρε τα φράγκα, αλλά αυτό είναι που είπα και πριν για τους μανατζαρέους.

 

Βλέπεις μονόπλευρα τα πράγματα και φυσικά από την μεριά που σου αρέσει να τα βλέπεις.

Όπερ σημαίνει στρουθοκαμηλίζεις όπως είπα πριν (δεν το λέω ειρωνικά).

 

1) Δεν υπάρχουν όλα έτοιμα, ειδικά σε εξειδικευμένα προβλήματα.

2) Κι' αν υπάρχουν, δεν είναι προσαρμοσμένα σε συγκεκριμένες ανάγκες.

3) Κι αν είναι ή μπορούν να προσαρμοστούν, συχνά είναι οικονομικά ασύμφορη η υιοθέτηση της έτοιμης λύσης (γι' αυτό εξάλλου φτιάχνονται και καινούρια προγράμματα).

Εξάλλου στον βιομηχανικό χώρο οι έτοιμες λύσεις είναι γενικά πατενταρισμένες με ότι σημαίνει αυτό.

4) Κι' αν μπορεί τελικά να υιοθετηθεί κάτι έτοιμο, ο προγραμματιστής πρέπει να είναι ενημερωμένος στον αντίστοιχο τομέα για να ξέρει τι και γιατί θα επιλέξει για το

συγκεκριμένο πρόβλημα, πράγμα πάλι που δείχνει ότι πρέπει να έχει περιφερειακές γνώσεις.

 

Στην παραπάνω ιστορία ήταν πολύ δύσκολο να βρεθεί κάποιος προγραμματιστής που να μπορεί να παρακολουθήσει παραστατική γεωμετρία για να φτιάξει την ρουτίνα.

Ο μάνατζερ και οι τρεις προγραμματιστές ήταν εν προκειμενω άχρηστοι και ο φίλος μου τους έθεσε στο περιθώριο : "αυτοί είναι οι όροι μου για να γίνει αλλιώς βρείτε άλλον."

Αλλά φυσικά είχε γνώσεις πάνω από το μέτριο, δεν ήξερε απλώς να γράφει κώδικα σαν τους αυτούς. Με δεδομένη την δυσκολία να λυθεί το πρόβλημα από προγραμματιστές

της πιάτσας, "τα φόρεσε" κυριολεκτικά στoν manager.

 

Και εν πάση περιπτώση, πάρε ένα πρόγραμμα τέτοιου είδους και δες ποιοί το έχουν φτιάξει.

Κατά κανόνα ΔΕΝ είναι αμιγείς προγραμματιστές αλλά μηχανικοί στους αντίστοιχους κλάδους ή μαθηματικοί ή απόφοιτοι πληροφορικής με μεταπτυχιακά και phD.

Όπερ σημαίνει πάλι ότι δεν είναι κοινοί προγραμματιστές της σειράς αλλά έχουν πολλές γνώσεις πέραν της γραφής κώδικα.

 

Ενοχλεί που το λέω έτσι αλλά αυτό είναι.

Όσοι νομίζουν ότι ο κώδικας αρκεί αυταπατώνται.

Αρκεί για να είσαι (λίγο ή πολύ) καλός και ικανός στο βιοποριστικό επίπεδο αλλά τίποτε παραπάνω.

 

-

 

 

Ποίος μίλησε μόνο για κώδικα ?

Ότι δηλαδή κάποιος πρέπει να γράφει μόνο κώδικα . Φυσικά και όχι. Στην Ελλάδα ειδικά κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει .

 

Πάμε τώρα σε κάτι άλλο. Κανείς μα κανείς πληροφορικός δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει τα μαθηματικά του μαθηματικού, την φυσική του φυσικού και την χημεία του χημικού.

Αυτά είναι δική τους επιστήμη και το έχουν σπουδάσει. Σκοπός του πληροφορικού είναι να γνωρίζει αλγορίθμους ή στην τελική με μια εξήγηση απο τον επιστήμονα μαθηματικό να

μπορεί να υλοποιήσει έναν έχοντας κατανοήσει το πρόβλημα. Για αυτό παίρνεις βάσεις μαθηματικών και στην σχολή. Το ότι ο φίλος σου ξέρει να υλοποιεί συγκεκριμένες εφαρμογές

επειδή γνωρίζει μαθηματικά δεν σημαίνει ότι ξέρει να υλοποιεί εφαρμογές που σχετίζονται με άλλα πεδία ή ότι έχει εμπειρία σε άλλα πεδία.

 

 

1) Δυστυχώς, εν πολλοίς αυτό συμβαίνει (αλλά δεν επιμένω).

2) Δεν διαφωνούμε σ' αυτό.

Ο πληροφορικός δεν είναι υποχρεωμένος καταρχήν να γνωρίζει τα μαθηματικά του μαθηματικού ή ότι άλλο.

Αλλά είναι υποχρεωμένος να μπορεί να τα παρακολουθήσει αν θέλει να εξελιχθεί πέραν από κοινοτοπίες - τουλάχιστον σε συγκεκριμένους τομείς.

Και δυστυχώς γι αυτούς - ειδικά όσοι δεν έχουν πτυχίο ΑΕΙ - δεν βλέπουν ποιές είναι οι βάσεις που πρέπει να πάρουν : έχουν την αφελή εντύπωση

ότι για να γίνουν guru αρκεί να μάθουν πολύ καλά ένα ή δύο προγραμματιστικά περιβάλλοντα, χωρίς ευρύτερη οπτική.

Αλλά αυτό από μόνο του δεν έχει αξία. Και συχνά η αποτελεσματική εφαρμογή του γίνεται μέσα από άλλους τομείς που πρέπει να ξέρεις.

Π.χ. ξέρω άτομα που διάβαζαν το Opengl και το DX αλλά δεν ήξεραν να χειριστούν μια ευθεία ή ένα επίπεδο. Φυσικά τους ήταν άχρηστο.

Γραφικά 3D χωρίς γεωμετρία και μετασχηματισμούς γίνεται ; αλλά πού να το καταλάβουν.

Τα παραδείγματα μπορούν να αυξηθούν όσο θέλουμε. Και ιστορίες όπως η προηγούμενη ξέρω κι' άλλες.

Σε όλες οι προγραμματιστές ήταν εντελώς ανεπαρκείς επειδή ήξεραν μόνον να προγραμματίζουν και δεν είχαν καλό γενικό υπόβαθρο...

 

 

Ο διάλογος εδώ ξεκίνησε ακριβώς από αυτό : επειδή επεσήμανα ότι ο ξερός προγραμματισμός δεν αρκεί μόνος του και είπα σχετικά στο

παιδί που ρώτησε με ενδιαφέρον τι να κάνει για να μάθει περισσότερα και να αποκτήσει καλές βάσεις.

Όπως είπα, όταν μας δείχνουν τον ουρανό δεν πρέπει να εστιάζουμε στο δάχτυλο αλλά να κοιτάζουμε πώς και με τι θα απογειωθούμε και

η απάντησή μου ήταν σε αυτό το πνεύμα.

 

Δεν θα γράψω ξανά.

Ήμουν σαφής και δεν ήθελα να θίξω κανέναν - όσοι θίγονται είναι προφανώς από αντίδραση επειδή κοιτάζουν το δάχτυλο

και νιώθουν ότι πρέπει να υπερασπιτούν τις (κοντόφθαλμες) επιλογές τους.

 

-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ο διάλογος εδώ ξεκίνησε ακριβώς από αυτό : επειδή παρατήρησα ότι ο ξερός προγραμματισμός δεν ερκεί μόνος του και το επεσήμανα στο

παιδί που ρώτησε με ενδιαφέρον τι να κάνει για να μάθει περισσότερα και να αποκτήσει καλές βάσεις.

Όπως είπα, όταν μας δείχνουν τον ουρανό δεν πρέπει να εστιάζουμε στο δάχτυλο αλλά να κοιτάζουμε πώς και με τι θα απογειωθούμε και

η απάντησή μου ήταν σε αυτό το πνεύμα.

 

Δεν θα γράψω ξανά.

Ήμουν σαφής και δεν ήθελα να θίξω κανέναν - όσοι θίγονται είναι προφανώς από αντίδραση επειδή κοιτάζουν το δάχτυλο

και νιώθουν ότι πρέπει να υπερασπιτούν τις (κοντόφθαλμες) επιλογές τους.

 

-

 

O διάλογος δεν ξεκίνησε απο αυτό για μένα αλλά έβγαλες τους περισσότερους στην Ελλάδα της σειράς. Ακόμα και δίκιο να είχες πάντα θα υπερασπιζόμουν αυτόν που θίγεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...