Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη αντιμετώπιση από Electroworld-Κωτσόβολο


winmik2kx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η εμπειρία μου - μία απόπειρα αγοράς- από τη συγκεκριμένη αλυσίδα, όπως αναφέρω και στην αξιολόγησή μου στο skroutz:

 

- Πέμπτη 30/09 παραγγέλνω από το site έναν εξωτερικό σκληρό Lacie Stark 250GB και πληρώνω με χρεωστική, με επιλογή για δωρεάν παράδοση στο σπίτι εντός 7 ημερών. Ο σκληρός έχει ένδειξη "cool price".

 

- Τετάρτη 06/10 λαμβάνω μήνυμα στο κινητό μου από τη Speedex ότι η παράδοση δεν έγινε και να επικοινωνήσω μαζί τους (δεν με είχαν πάρει τηλέφωνο πριν για το πότε θα γίνει η παράδοση και έλειπα από το σπίτι...). Αναγκάζομαι, αφού -όπως με ειρωνεύτηκε η υπάλληλος- δεν μπορούν να κλείνουν "ραντεβού" και περνάω από το κατάστημα της speedex για να παραλάβω. Υπογράφω και ανοίγω το περιτύλιγμα της speedex: η εσωτερική συσκευασία του σκληρού είναι ΑΝΟΙΓΜΕΝΗ ΧΩΡΙΣ ΖΕΛΑΤΙΝΑ, ο σκληρός έχει ΕΝΤΟΝΕΣ ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΕΣ κ ΔΑΧΤΥΛΙΕΣ φανερά δηλαδή μεταχειρισμένος και το αποκορύφωμα ΛΕΙΠΕΙ το USB ΚΑΛΩΔΙΟ που κανονικά περιλαμβάνεται στη συσκευασία.

 

- Την ίδια μέρα Τετάρτη επικοινωνώ τηλεφωνικά και τους ενημερώνω ότι παρέλαβα ένα μεταχειρισμένο προϊόν, ελλιπές και απαιτώ να αντικατασταθεί με νέο σφραγισμένο. Η κυρία Α που συνομιλώ με διαβεβαιώνει ότι έχει ξεκινήσει διαδικασία αντικατάστασης και θα επικοινωνήσουν μαζί μου από το αρμόδιο τμήμα.

 

- Πέμπτη - Παρασκευή, καμιά επικοινωνία. Την παρασκευή το μεσημέρι παίρνω τηλέφωνο και συνομιλώ με την ίδια κυρία Α, με ενημερώνει ότι η διαδικασία έχει ξεκινήσει αλλά από λάθος τους δεν επικοινώνησαν τηλεφωνικά. Υποστήριξε ότι θα ερχόταν courier να παραλάβει το μεταχειρισμένο προϊόν και να μου αφήσει νέο σφραγισμένο, δηλαδή ότι έπρεπε να μιλήσω με το τοπικό κατάστημα της speedex γιατί είχε σταλεί εκεί η οδηγία. Αμέσως καλώ τη speedex και με ενημερώνουν ότι δε γνωρίζουν τίποτα.

 

- Δευτέρα 11/10 ακόμα τίποτα, ξαναπαίρνω κατά τις 12 στο τηκ.κέντρο της electroworld και ζητάω τη κυρία A που έιχα συννενοηθεί μέχρι τότε. Με ενημερώνει συνάδελφος ότι μιλάει με άλλο πελάτη και της αφήνω μήνυμα με τα στοιχεία μου να με πάρει μόλις τελειώσει. Ανα μία ώρα ξανακαλώ -αφού δεν με έχουν φυσικά πάρει αυτοί τηλέφωνο- και ακούω την ίδια απάντηση. Στις 5 ενημερώνομαι ότι η κ.Α έχει σχολάσει και γίνομαι έξαλλος. Μιλάω με την κυρία Β, αναλύω όλη την ιστορία και πόσο απαράδεκτοι είναι, με ενημερώνει ότι το προϊόν είναι διαθέσιμο μόνο ως εκθεσιακό (όπως προφανέστατα είναι και το δικό μου - τονίζω 100% στο site δεν ανέφερε τίποτα...) και της εξηγώ ότι δεν με ενδιαφέρει άλλο προϊόν, αν δεν μπορούν να μου το παραδώσουν άμεσα σφραγισμένο απαιτώ τα χρήματά μου πίσω. Με διαβεβαιώνει ότι θα το κοιτάξει προσωπικά και σε συνεννόηση με την Α την επόμενη μέρα θα με πάρει τηλέφωνο να με ενημερώσει.

 

- Τρίτη 12/10 τίποτα

 

- Τετάρτη 13/10 φτασμένος στο αμήν πάω με το σκληρό μαζί σε κατάστημα Κωτσόβολο (ίδια εταιρία, το περιτύλιγμα του courier μάλιστα έλεγε Kωτσόβολος...) και συνομιλώ με έντονο αγανακτισμένο ύφος με υπάλληλο του καταστήματος, η οποία μετα από μισή ώρα συνομιλιών στο τηλέφωνο δέχεται να κάνει ακύρωση παραγγελίας, να παραλάβει το σκληρό και να μου επιστραφούν τα χρήματα στην κάρτα. Σε ερώτηση πότε θα πιστωθούν τα χρήματα, μου απαντάει ότι κανονικά γίνεται άμεσα την ίδια μέρα.

 

- Δευτέρα 18/10 τρεις εργάσιμες αργότερα τα χρήματα πράγματι πιστώνονται στην κάρτα μου.

 

 

ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ : μου πούλησαν (δεν παρέδωσαν καν όπως έπρεπε, περέλαβα εγώ!) μεταχειρισμένο και ελλιπές εκθεσιακό κομμάτι χωρίς να το αναφέρει στο site, είχαν το θράσος να με κοροιδεύουν από το τηλέφωνο και να χάνω το χρόνο μου για μια εβδομάδα κάθε μέρα, τελικά μόνο πηγαίνοντας στο κατάστημα και κάνοντας φασαρία κατάφερα να πάρω τα χρήματά μου πίσω, 2μιση βδομάδες μετά!

 

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΣΕ ΟΛΑ

Δημοσ.

Η εμπειρία μου - μία απόπειρα αγοράς- από τη συγκεκριμένη αλυσίδα, όπως αναφέρω και στην αξιολόγησή μου στο skroutz:

 

- Πέμπτη 30/09 παραγγέλνω από το site έναν εξωτερικό σκληρό Lacie Stark 250GB και πληρώνω με χρεωστική, με επιλογή για δωρεάν παράδοση στο σπίτι εντός 7 ημερών. Ο σκληρός έχει ένδειξη "cool price".

 

- Τετάρτη 06/10 λαμβάνω μήνυμα στο κινητό μου από τη Speedex ότι η παράδοση δεν έγινε και να επικοινωνήσω μαζί τους (δεν με είχαν πάρει τηλέφωνο πριν για το πότε θα γίνει η παράδοση και έλειπα από το σπίτι...). Αναγκάζομαι, αφού -όπως με ειρωνεύτηκε η υπάλληλος- δεν μπορούν να κλείνουν "ραντεβού" και περνάω από το κατάστημα της speedex για να παραλάβω. Υπογράφω και ανοίγω το περιτύλιγμα της speedex: η εσωτερική συσκευασία του σκληρού είναι ΑΝΟΙΓΜΕΝΗ ΧΩΡΙΣ ΖΕΛΑΤΙΝΑ, ο σκληρός έχει ΕΝΤΟΝΕΣ ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΕΣ κ ΔΑΧΤΥΛΙΕΣ φανερά δηλαδή μεταχειρισμένος και το αποκορύφωμα ΛΕΙΠΕΙ το USB ΚΑΛΩΔΙΟ που κανονικά περιλαμβάνεται στη συσκευασία.

 

- Την ίδια μέρα Τετάρτη επικοινωνώ τηλεφωνικά και τους ενημερώνω ότι παρέλαβα ένα μεταχειρισμένο προϊόν, ελλιπές και απαιτώ να αντικατασταθεί με νέο σφραγισμένο. Η κυρία Α που συνομιλώ με διαβεβαιώνει ότι έχει ξεκινήσει διαδικασία αντικατάστασης και θα επικοινωνήσουν μαζί μου από το αρμόδιο τμήμα.

 

- Πέμπτη - Παρασκευή, καμιά επικοινωνία. Την παρασκευή το μεσημέρι παίρνω τηλέφωνο και συνομιλώ με την ίδια κυρία Α, με ενημερώνει ότι η διαδικασία έχει ξεκινήσει αλλά από λάθος τους δεν επικοινώνησαν τηλεφωνικά. Υποστήριξε ότι θα ερχόταν courier να παραλάβει το μεταχειρισμένο προϊόν και να μου αφήσει νέο σφραγισμένο, δηλαδή ότι έπρεπε να μιλήσω με το τοπικό κατάστημα της speedex γιατί είχε σταλεί εκεί η οδηγία. Αμέσως καλώ τη speedex και με ενημερώνουν ότι δε γνωρίζουν τίποτα.

 

- Δευτέρα 11/10 ακόμα τίποτα, ξαναπαίρνω κατά τις 12 στο τηκ.κέντρο της electroworld και ζητάω τη κυρία A που έιχα συννενοηθεί μέχρι τότε. Με ενημερώνει συνάδελφος ότι μιλάει με άλλο πελάτη και της αφήνω μήνυμα με τα στοιχεία μου να με πάρει μόλις τελειώσει. Ανα μία ώρα ξανακαλώ -αφού δεν με έχουν φυσικά πάρει αυτοί τηλέφωνο- και ακούω την ίδια απάντηση. Στις 5 ενημερώνομαι ότι η κ.Α έχει σχολάσει και γίνομαι έξαλλος. Μιλάω με την κυρία Β, αναλύω όλη την ιστορία και πόσο απαράδεκτοι είναι, με ενημερώνει ότι το προϊόν είναι διαθέσιμο μόνο ως εκθεσιακό (όπως προφανέστατα είναι και το δικό μου - τονίζω 100% στο site δεν ανέφερε τίποτα...) και της εξηγώ ότι δεν με ενδιαφέρει άλλο προϊόν, αν δεν μπορούν να μου το παραδώσουν άμεσα σφραγισμένο απαιτώ τα χρήματά μου πίσω. Με διαβεβαιώνει ότι θα το κοιτάξει προσωπικά και σε συνεννόηση με την Α την επόμενη μέρα θα με πάρει τηλέφωνο να με ενημερώσει.

 

- Τρίτη 12/10 τίποτα

 

- Τετάρτη 13/10 φτασμένος στο αμήν πάω με το σκληρό μαζί σε κατάστημα Κωτσόβολο (ίδια εταιρία, το περιτύλιγμα του courier μάλιστα έλεγε Kωτσόβολος...) και συνομιλώ με έντονο αγανακτισμένο ύφος με υπάλληλο του καταστήματος, η οποία μετα από μισή ώρα συνομιλιών στο τηλέφωνο δέχεται να κάνει ακύρωση παραγγελίας, να παραλάβει το σκληρό και να μου επιστραφούν τα χρήματα στην κάρτα. Σε ερώτηση πότε θα πιστωθούν τα χρήματα, μου απαντάει ότι κανονικά γίνεται άμεσα την ίδια μέρα.

 

- Δευτέρα 18/10 τρεις εργάσιμες αργότερα τα χρήματα πράγματι πιστώνονται στην κάρτα μου.

 

 

ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ : μου πούλησαν (δεν παρέδωσαν καν όπως έπρεπε, περέλαβα εγώ!) μεταχειρισμένο και ελλιπές εκθεσιακό κομμάτι χωρίς να το αναφέρει στο site, είχαν το θράσος να με κοροιδεύουν από το τηλέφωνο και να χάνω το χρόνο μου για μια εβδομάδα κάθε μέρα, τελικά μόνο πηγαίνοντας στο κατάστημα και κάνοντας φασαρία κατάφερα να πάρω τα χρήματά μου πίσω, 2μιση βδομάδες μετά!

 

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΣΕ ΟΛΑ

Δημοσ.

Μπορείς να τους στείλεις μια επιστολή, αφού υποθέτω ότι σε έχασαν από πελάτη, που να τους εξηγείς κόσμια (χωρίς «καντήλια» δηλαδή) γιατί είναι τόσο απαράδεκτοι και γιατί δεν πρόκειται να τους ξαναπροτιμήσεις. Πού ξέρεις, μπορεί να πέσει στα χέρια κανενός που ενδιαφέρεται...

Δημοσ.
Μπορείς να τους στείλεις μια επιστολή, αφού υποθέτω ότι σε έχασαν από πελάτη, που να τους εξηγείς κόσμια (χωρίς «καντήλια» δηλαδή) γιατί είναι τόσο απαράδεκτοι και γιατί δεν πρόκειται να τους ξαναπροτιμήσεις. Πού ξέρεις, μπορεί να πέσει στα χέρια κανενός που ενδιαφέρεται...

 

Αυτά τα κάνει ο πολιτισμένος κόσμος....και αντίθετα....δλδ στον πελάτη έπρεπε να στείλουν επιστολή και να ρωτήσουν τους λόγους...Αλλά Ελλαδιστάν...το χουμε πει ..ό,τι να ναι και ωχαδερφισμός.

Δεν υπολογίζουν τον χρόνο του πελάτη και την ψυχολογική του υγεία....ε καλά να πάθουν και να αρχίζουν να χάνουν πελάτες.

Δημοσ.
Μπορείς να τους στείλεις μια επιστολή ... μπορεί να πέσει στα χέρια κανενός που ενδιαφέρεται...

 

Χαχαχαχα!!! :lol::lol::lol: Καλό!!

 

Ο κωτσόβολος διατηρεί ακόμη τη νοοτροπία της 10-ετίας του 1980... Το μεγάλο κατάστημα που πουλάει στους χωριατόβλαχους, και χάρη τους κάνει που τους εξυπηρετεί και άμα τους αρέσει... αλλιώς να πάνε αλλού... Και φυσικά υπακούει ΜΟΝΟ στην "πολιτικη της εταιρίας" και οι νόμοι του κράτους -ποιου κράτους; κρατος είμαστε εμείς ρε- δεν υπάρχουν.

 

Όποιος έχει εμεπιρία απο Κωτσόβολο σε κάποια συναλλαγή που να στράβωσε, (όχι μπηκα - ψωνισα και όλα καλά) π.χ. μια επιστροφή όπως ο φίλος εδώ, δυστυχώς θα διαπίστωσε τα παραπάνω...

 

Πόσο μάλλον e-shoping + κωτσόβολος = ναρκοπέδιο :P

Δημοσ.
...Ο κωτσόβολος διατηρεί ακόμη τη νοοτροπία της 10-ετίας του 1980... Το μεγάλο κατάστημα που πουλάει στους χωριατόβλαχους, και χάρη τους κάνει που τους εξυπηρετεί και άμα τους αρέσει...

 

Τα είπες όλα σε 2 σειρές, αυτό ακριβώς σκεφτόμουν τόσες μέρες...

 

Αν δεν απασχολούσε τόσους υπαλλήλους θα έλεγα να βαρέσει λουκέτο, να γλυτώνουμε σιγά σιγά από εταιρίες σαν κι αυτές...

Δημοσ.
Ο σκληρός έχει ένδειξη "cool price".

 

Και ζαχάρωνα απ΄ αυτούς ένα laptop με ένδειξη "cool price". Πάλι καλά που δε το παρήγγειλα τελικά!:lol:

Καλά έκανες φίλε και μας το είπες!

Δημοσ.

Γιατί ρε παιδιά!!!

Εγώ παρήγγειλα μια οθόνη απο το electroworld, όλα ηλεκτρονικά,

και ενώ έγραφε παράδοση μέσα σε 7 ημέρες, την τρίτη μέρα ντριν το κουδούνι και μου ήρθε.

Σφραγισμένο, με κουριερ. Έτσι απλά!!

Δημοσ.
Γιατί ρε παιδιά!!!

Εγώ παρήγγειλα μια οθόνη απο το electroworld, όλα ηλεκτρονικά,

και ενώ έγραφε παράδοση μέσα σε 7 ημέρες, την τρίτη μέρα ντριν το κουδούνι και μου ήρθε.

Σφραγισμένο, με κουριερ. Έτσι απλά!!

 

Alexb το οτι μια παραγγελια την εκαναν σωστα δεν φερνει πισω τον χαμενο χρονο και τα νευρα του winmik2kx.

 

Μερικα καταστηματα κανουν πραγματικα σαν να θελουν να διωξουν πελατες δεν καταλαβαινουν οτι το after sales service ειναι το σημαντικοτερο σε ενα καταστημα

 

Οι περισσοτεροι εδω μεσα εχουμε κι απο μια ιστορια παρομοια....

Δημοσ.

Συνεχιστε το reporting αυτων των συμπεριφορων παιδια. Ευχαριστουμε για τις πραγματικα χρησιμες πληροφοριες.

 

Με τη σειρα μου στα περι Κωτσοβολου, ηταν να αγορασω ενα πλυντηριο ρουχων αυτες τις μερες. Ξεκινησα απο τον Κωτσοβολο (τι πιο λογικο). Κατεληξα σε ενα μοντελο που ο Κωτσοβολος το ειχε 625 ευρω και εκανα μια ερευνα αγορας, οχι σοβαρη, ενα search μερικων δευτερολεπτων στο skroutz. Βρηκα 4-5 καταστηματα να πουλανε το ιδιο μοντελο ΚΑΤΩ ΑΠΟ 500 ΕΥΡΩ.

 

Παραλληλα επειδη με απασχολουσαν και καποια αλλα θεματακια στα οποια με βολευε ο Κωτσοβολος (η θεωρουσα οτι με βολευε) ξεκινησα απο εκει, τηλεφωνοντας για να δουμε τις διαδικασιες παραγγελιας κλπ πως εχουν. Τελικως το μοντελο δεν ηταν ετοιμοπαραδοτο και θα επρεπε να περιμενω (απλυτος) τουλαχιστον 10 εργασιμες μερες.

 

Παιρνω τηλεφωνο τον πρωτο που εντοπισα στο skroutz, ευγενικοτατος και εξυπηρετικοτατος, να μη τα πολυλογω, εντος 2 ωρων ειχα το πλυντηριο εγκατεστημενο στο σπιτι μου και απο τα 130 ευρω κερδους που ειχα σε σχεση με το αν το επαιρνα απο τον Κωτσοβολο, αφησα και ενα 10ευρω στα 2 παιδια που το κουβαλησαν, το εγκατεστησαν και μου δειξανε τα βασικα της λειτουργιας του, φυσικα ολα αυτα δωρεαν. Και 130 ευρω φθηνοτερα και ποιοτητα εξυπηρετησης αριστοτατη σε σχεση με τον "αξιοπιστο τοσες δεκαετιες Κωτσοβολο". Στο καλο και να μας γραφουν οι κυριοι.

 

Δεν ειναι παραπονα προς τον Κωτσοβολο το παραπανω ποστ (το να μην εχουν στοκ σε ενα συγκεκριμενο μοντελο ειναι αποδεκτο, ασχετα αν αυτο με οδηγησε σε αλλαγη καταστηματος), απλα θελω να θιξω την διαφορα τιμης για ενα ολοιδιο μοντελο 490ευρω <===> 625 ευρω.

Δημοσ.
Alexb το οτι μια παραγγελια την εκαναν σωστα δεν φερνει πισω τον χαμενο χρονο και τα νευρα του winmik2kx.

Μερικα καταστηματα κανουν πραγματικα σαν να θελουν να διωξουν πελατες δεν καταλαβαινουν οτι το after sales service ειναι το σημαντικοτερο σε ενα καταστημα

Οι περισσοτεροι εδω μεσα εχουμε κι απο μια ιστορια παρομοια....

 

Συνεχιστε το reporting αυτων των συμπεριφορων παιδια. Ευχαριστουμε για τις πραγματικα χρησιμες πληροφοριες.

 

 

Ξέρεις τι, έχεις δίκιο....

Αλλά αν κοιτάξεις μέσα στο forum θα δεις άπειρα παράπονα για όλα πλέον τα καταστήματα.

Μην πάρεις απο εκεί, πήγαν να μου φάνε την εγγύηση.

Μην πάρεις απο τον άλλο, πήγαν να με κοροιδέψουν.

Μην ψωνίσεις απο τον δείνα, είναι πολύ πιο ακριβός.

Μην εμπιστευτείς τον τάδε, είναι απατεώνας.

 

Στο τέλος, αν τα βάλεις κάτω, θα δεις ότι ΟΛΟΙ έχουμε παράπανα από ΌΛΑ τα καταστήματα.

Και τι να κάνουμε, να μην ψωνίσουμε?

Ναι δεν λέω, να ενημερωνόμαστε μεταξύ μας και να καταγγέλουμε τις ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ συμπεριφορές όλων των καταστημάτων, αλλά και τι να γίνει?

 

Το μόνο που μπορούμε να ψάχνουμε σαν καταναλωτές είναι τις καλύτερες τιμές, τα καλύτερα προϊόντα, και τις καλύτερες ευκαιρίες!

 

Αλλά λίγο έχω κουραστεί με αυτή την καραμέλα ότι το Πλαίσιο ή Κοτσώβολος είναι πιο ακριβός.

Γιατί δεν κάνουμε ένα ΝΤΟΥ όλοι μαζί, να κάνουμε ένα BOYKOTAZ στους μεγάλους, και να ψωνίσουμε απο τους μικρούς. Όπως πολύ καλά έκανες εσύ φίλε μου Beastakos.

Έτσι πρέπει να κάνουμε όλοι, για να ανέβουν οι μικροί, και να Ζοριστούν οι Μεγάλοι.

Και θα σου πω εγώ μετά, αν ο Κοτσώβολος πάρει την ίδια βόλτα με το ElectroWorld (ξέρω ότι είναι το ίδιο πράγμα)....

 

Οουουουουφφφφφφφ.....

 

Καλημέρα !

Δημοσ.

Μποικοταζ στην Ελλαδα δε θα γινει γιατι δε γινεται να γινει, βλεπεις σαν λαος εχουμε καποια χαρακτηριστικα ενα εκ των οποιων ειναι το μπεεεεεεεε, oσο κι αν προσπαθουμε σαν Ελληναρες να παραδεχτουμε οτι χαρακτηριζομαστε απο κριτικη ικανοτητα κλπ κλπ. Αντε τωρα εσυ να πεισεις την 60ρα να παει να αγορασει με τη βοηθεια του skroutz. Κωτσοβολος και παλι Κωτσοβολος θα σου πει, αντε και στο τσακιρ κεφι να την πεισεις για καμια Ηλεκτρονικη Αθηνων. Η αντε να πεισεις τον Χ ασχετο πιτσιρικα/γκομενα κλπ να παει να παρει laptop απο το visionstudio η το getitnow η το amazon. Πλαισιο/multirama θα σου απαντησει, οι αλλοι θα με κλεψουν, ειναι αναξιοπιστοι κλπ, ασχετα αν δεν εχουν γνωμη. Αλλα αυτο ειναι το αποτελεσμα του συνδυασμου ημιμαθειας και πλυσης εγκεφαλου.

 

Να ξερετε παντως, οτι ακομα και ο -1 πελατης μπορει να σας φανταζει τοσο ανουσιο, αλλα το καταλαβαινουν μια χαρα στην τσεπη τους. Το πλυντηριο που δεν πηρα απο αυτους πχ, ειναι πλην μισος μισθος ενος υπαλληλου για αυτους. Δεν ειναι και λιγο αν σκεφτεις οτι πλεον απολυουν εργαζομενους για να σταθουν οικονομικα.

 

Οσο για το θεμα με το οτι ολοι εχουν παραπονα απο καταστηματα κλπ συμφωνω. Το θεμα ειναι να αξιολογουμε το παραπονο του καθενος και την συχνοτητα με την οποια εκφραζονται παραπονα για καποιο καταστημα, ωστε να ξερουμε αν η κατασταση ειναι οντως σοβαρη. Για παραδειγμα, για το πλαισιο μπορει να δημιουργηθει ξεχωριστο section στο forum, καθως καθε μερα εχουμε και νεα threads παραπονων. Νιαου νιαου στα κεραμυδια κανει οτι οντως κατι δεν παει καλα.

 

Επισης, αλλη βαρυτητα εχει να σου πει ενας "Μου καθυστερησαν 5 μερες την παραγελια-παραδοση ειναι απαραδεκτοι" κι αλλη βαρυτητα εχει να σου πει "μου πουλησαν μεταχειρισμενο για καινουριο". Στο ενα λες, ε ενταξει δε χαθηκε ο κοσμος συνηθισμενα πραγματα, στο αλλο απλα βαζεις Χ σε ολη την αλυσιδα μια για παντα, εκτος εαν σαρεσει να παιζεις με την τυχη σου οταν ειναι να κανεις αγορες.

 

Να σας το πω πιο απλα. Εαν εδω στο insomnia βαλει ενα παληκαρι μια αγγελια και πει "πουλαω σκληρο δισκο σφραγισμενο στο κουτι του ολοκαινουριο" και τον παρετε και διαπιστωσετε οτι ειναι μεταχειρισμενος τι θα πειτε? Δεν ξανααγοραζω απο αυτον τον απατεωνα. Ε δεν βλεπω το λογο να ειμαστε πιο επιεικεις με τις μεγαλες αλυσιδες καταστηματων, και πιο αυστηροι με εναν τυχαιο απατεωνα που θα συναντουσαμε μπροστα μας. Ισα ισα, για μενα οι αλυσιδες ειναι 10 φορες πιο απαραδεκτες γιατι παραβιαζουν και νομους εκτος απο την εξαπατηση.

Δημοσ.

Eνα απο τα καλα της εποχης , τωρα που εχουν σφιξει οι κωλοι, ειναι οτι ο ελληναρας θα αποκτησει καταναλωτικη συνειδηση , και επιτελους θα δωσει βαση και θα καταλαβει κι ο τελευταιος , ποιος μας κοροιδευει

Οπως παντα με 20ετη καθυστερηση ολα στη χωρα αυτη

Δημοσ.
Συνεχιστε το reporting αυτων των συμπεριφορων παιδια. Ευχαριστουμε για τις πραγματικα χρησιμες πληροφοριες.

 

Με τη σειρα μου στα περι Κωτσοβολου, ηταν να αγορασω ενα πλυντηριο ρουχων αυτες τις μερες. Ξεκινησα απο τον Κωτσοβολο (τι πιο λογικο). Κατεληξα σε ενα μοντελο που ο Κωτσοβολος το ειχε 625 ευρω και εκανα μια ερευνα αγορας, οχι σοβαρη, ενα search μερικων δευτερολεπτων στο skroutz. Βρηκα 4-5 καταστηματα να πουλανε το ιδιο μοντελο ΚΑΤΩ ΑΠΟ 500 ΕΥΡΩ.

 

Παραλληλα επειδη με απασχολουσαν και καποια αλλα θεματακια στα οποια με βολευε ο Κωτσοβολος (η θεωρουσα οτι με βολευε) ξεκινησα απο εκει, τηλεφωνοντας για να δουμε τις διαδικασιες παραγγελιας κλπ πως εχουν. Τελικως το μοντελο δεν ηταν ετοιμοπαραδοτο και θα επρεπε να περιμενω (απλυτος) τουλαχιστον 10 εργασιμες μερες.

 

Παιρνω τηλεφωνο τον πρωτο που εντοπισα στο skroutz, ευγενικοτατος και εξυπηρετικοτατος, να μη τα πολυλογω, εντος 2 ωρων ειχα το πλυντηριο εγκατεστημενο στο σπιτι μου και απο τα 130 ευρω κερδους που ειχα σε σχεση με το αν το επαιρνα απο τον Κωτσοβολο, αφησα και ενα 10ευρω στα 2 παιδια που το κουβαλησαν, το εγκατεστησαν και μου δειξανε τα βασικα της λειτουργιας του, φυσικα ολα αυτα δωρεαν. Και 130 ευρω φθηνοτερα και ποιοτητα εξυπηρετησης αριστοτατη σε σχεση με τον "αξιοπιστο τοσες δεκαετιες Κωτσοβολο". Στο καλο και να μας γραφουν οι κυριοι.

 

Δεν ειναι παραπονα προς τον Κωτσοβολο το παραπανω ποστ (το να μην εχουν στοκ σε ενα συγκεκριμενο μοντελο ειναι αποδεκτο, ασχετα αν αυτο με οδηγησε σε αλλαγη καταστηματος), απλα θελω να θιξω την διαφορα τιμης για ενα ολοιδιο μοντελο 490ευρω <===> 625 ευρω.

 

Δεν μας λες και το όνομα του μαγαζιού(δημόσια ή σε προσωπικό μήνυμα) να μαθαίνουμε και εμείς μερικά καινούρια και αξιόπιστα μαγαζιά;:-)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...