Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη αντιμετώπιση από Electroworld-Κωτσόβολο


winmik2kx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Δεν μας λες και το όνομα του μαγαζιού(δημόσια ή σε προσωπικό μήνυμα) να μαθαίνουμε και εμείς μερικά καινούρια και αξιόπιστα μαγαζιά;:-)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

 

http://www.skroutz.gr/m/508/%CE%91%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82

Aποτι βλεπω ειναι αντιστοιχες και οι κριτικες που του εχουν γινει απο κατω, με οσα ειπα κι εγω.

 

ΥΓ. Μην παρω και κανεναν στον λαιμο μου, απλα εγω εμεινα πολυ ευχαριστημενος απο το συγκεκριμενο μαγαζι.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Θυμάμαι την περσινή κωμικοτραγική κατάσταση με τον Κωτσόβολο και γελάω. Είχαμε πάει Σάββατο να πάρουμε μια τηλεόραση την οποία πληρώσαμε με επιταγή ημέρας όμως.

Έπρεπε να την εισπράξει από βδομάδα το λογιστήριο και μετά θα μας έφερναν την τηλεόραση, έλα όμως που πέρναγαν οι μέρες και δεν ερχόταν. Τι είχε γίνει? Για κάποιο άγνωστο λόγο δεν πήγαιναν να την εισπράξουν :P

Εν το μεταξύ υπήρχε μια συνενόηση μπουζούκι ανάμεσα στα τμήματα του Κωτσόβολου και μας έλεγαν ότι δικαιολογία έβρισκαν!

 

Να χρωστάς και να αργείς να πληρώσεις να το καταλάβω, αλλά να μπορείς/θες να εισπράξεις λεφτά και να αργείς είναι πρωτάκουστο...

Δημοσ.
Μπορείς να τους στείλεις μια επιστολή, αφού υποθέτω ότι σε έχασαν από πελάτη, που να τους εξηγείς κόσμια (χωρίς «καντήλια» δηλαδή) γιατί είναι τόσο απαράδεκτοι και γιατί δεν πρόκειται να τους ξαναπροτιμήσεις. Πού ξέρεις, μπορεί να πέσει στα χέρια κανενός που ενδιαφέρεται...

 

συμφωνώ.

 

Έτσι θα ξέρουν πόσους άλλους υποψήφιους πελάτες θα επηρρεάσεις αφού δέν έμεινες ικανοποιημένος. Επίσης πολλές φορές τα emails τα βλέπουν και "ανώτεροι" σαν αποτέλεσμα να "την λές" πραγματικά στην καρδιά του αποδιοργανωμένου συστήματός τους.

 

Οφείλουν να ενημερώνουν οτι πρόκειται για το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ - εκθεσιακό κιόλας κομμάτι.

Σαφέστατα απαράδεκτο εκ μέρους τους.

 

Όσον αφορά το κομμάτι κούριερ ... εκεί είτε είναι η Speedex είτε η Γενική Ταχυδρομική είτε κάποιος άλλος... η πλειοψηφία ΔΕΝ ενημερώνει πρίν την αποστολή!!

Γενικά η κούριερ δέν κάνουν τηλέφωνα (δεν θέλουν να χρεώνονται) πρίν και ειδικά σε κινητό! Εσείς να καλείτε το κατάστημα (εάν και πότε εστάλει) ή με βάσει τον αριθμό αποστολής να κάνετε tracking την αποστολή.

 

Το σύστημα δυστυχώς έτσι δουλεύει στο Ελλαδιστάν.

Δημοσ.

καλησπέρα και από εμένα.

 

εγώ έχω να προσθέσω κάτι στην συζήτηση σας από μια άλλη πλευρά.

 

επειδή έτυχε για λίγο καιρό να τραβιέται κοντινό μου πρόσωπο με

 

κάποια υπάλληλο από μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρικών και επειδή μια φορά

 

κάναμε μια κουβέντα για παρεμφερές θέμα , σχετικό με την αντιμετώπιση

 

των πελατών .

 

για να μην τα πολυλογώ μου ανέφερε η εν λόγω υπάλληλος ότι μαι φορά είχε

 

γίνει σκηνικό και κάποια άλλη υπάλληλος είχε πράγματι απαντήσει

 

ειρωνικά σε πελάτη που ήθελε να επιστρέψει μια συσκευή.

 

ο πελάτης τα πηρε στο κρανίο με την συμπεριφορά της και ζήτησε τον

 

υπέθυνο της. τελοσπάντων έρχεται ένας τύπος εκεί και μπροστά στον

 

πελάτη γυρνάει και λέει

 

<<μαρία (τυχαίο όνομα) , από αυτήν την στιγμή δεν εργάζεσαι εδώ , μάζεψε τα πραγματα σου έφυγες>>

 

δεν θέλω να επεκταθώ τι έγινε μετά παρά μόνο όταν

 

<<έφυγε ο μακάκας ο πελάτης>> ,

 

η μαρία γύρισε κανονικά από το γραφειο που είχε πάει και συνέχισε

 

να δουλεύει ...

 

πως να την απολύσει ρε παιδιά αφού οι περισσότεροι που δουλευουνε

 

σε τετοιες εταιρίες είναι οι γνωστοί των γνωστών ....

 

και σκάνε τέτοια τηλεφωνα άμα γίνει κάτι που γίνεται σεισμός...

 

και αναγκαστικά την πληρώνει ο πελάτης ...

 

όποιος κατάλαβε κατάλαβε....

Δημοσ.

Τα περι κοτσοβολου και θυγατρικων ειναι λιγο πολυ γνωστα εδω καιρο.. Ποιος φταιει πραγματικα ομως εδω;

α) Το καταστημα που επανελειμενος παρανομει σε πολλα θεματα; Καντε ενα απλο google search για ποσοι εχουνε προβληματα, το δικιο και το μερους τους

β) "Εμεις" που θα πουμε 'ε δεν πειραζει, μου εχουνε συμβει μονο 3 στραβες απο το καταστημα, ας παω να παρω κατι που βρηκα'

γ) η μηπως του οτι οι ελεγκτικες αρχες ειναι αχρηστες και ανικανες να βοηθησουνε εμας, μιας και οι μεγαλες εταιριες τους χρηματιζουνε;

Δυο φορες που εκανα καταγγελια για προβληματα εταιριων (κινητο τηλεφωνο και τηλεοραση), πηρα την ιδια απαντηση. "Εχουνε επαφες με βουλετες κτλ, δεν θα βγαλεις ακρη".

Στα τσακιδια κυριοι. Χιλιες φορες καλυτερα που δινω τα χρηματα μου εξω, παρα στους απατεωνες εδω.

Δημοσ.

απο εκεί που αγοράζουμε ψυγεία πλυντήρια και καφετιέρες δεν αγοραζουμε ούτε υπολογιστές ούτε τα παρελκόμενά τους.

Δημοσ.
απο εκεί που αγοράζουμε ψυγεία πλυντήρια και καφετιέρες δεν αγοραζουμε ούτε υπολογιστές ούτε τα παρελκόμενά τους.

 

Ναι ναι, μιας και στο τομεα της πληροφορικης εχουμε τις πολυ αξιοπιστες αλυσιδες... Αφου μας κλεβουν που μας κλεβουν, ας παμε να μας κλεβουν οι αλυσιδες με εξειδικευση στην πληροφορικη λοιπον.

 

tip: Δε μας νοιαζει τι προιοντα πουλαει ενα καταστημα. Η ποιοτητα υπηρεσιων του, ο σεβασμος στον πελατη και οι τιμες του ειναι αυτο που πρεπει να μας ενδιαφερει. Αν το τμημα πληροφορικης τους ειναι καλο, τι σημασια εχει αν πουλαει σουβλακια και πιτογυρα σε αλλα τμηματα?

Δημοσ.
...η μαρία γύρισε κανονικά από το γραφειο που είχε πάει και συνέχισε να δουλεύει ...πως να την απολύσει ρε παιδιά...

 

Όταν όμως της Μαρίας ή και του υπεύθυνου, μετά τους τόσους πελάτες που έδιωξαν με την ειρωνεία τους θα τους πούνε "η εταιρία μας κάνει περικοπές λόγω σημαντικής μείωσης των κερδών...απολύεσαι" τότε θα μάθουν τί θα πεί "πρέπει να κάνω σωστά τη δουλειά μου". Το πρόβλημά μας όμως συνήθως ΔΕΝ είναι η κάθε υπάλληλος...

 

Οπότε ερχόμαστε εδώ:

 

Τ Ποιος φταιει πραγματικα ομως εδω;

α) Το καταστημα που ...

β) "Εμεις" που ...

γ) η μηπως του οτι οι ελεγκτικες αρχες ....

 

Νομίζω ότι κοινός παρανομαστής και στα τρία, πελάτης - εταιρία - "κράτος" , είναι η νοοτροπία (η γνωστή νοοτροπία, δεν χρειάζεται ερμηνείες...).

 

Ας αλλάξουμε πρώτα εμείς που είμαστε αυτοί που την πληρώνουμε,και μετά θα αναγκαστούν και αυτοί να αλλάξουν σαν τις κοτούλες...:devil:

Δημοσ.
Μπορείς να τους στείλεις μια επιστολή, αφού υποθέτω ότι σε έχασαν από πελάτη, που να τους εξηγείς κόσμια (χωρίς «καντήλια» δηλαδή) γιατί είναι τόσο απαράδεκτοι και γιατί δεν πρόκειται να τους ξαναπροτιμήσεις. Πού ξέρεις, μπορεί να πέσει στα χέρια κανενός που ενδιαφέρεται...

 

Το σκέφτηκα αν αξίζει, αλλά κατέληξα ότι δεν έχει νόημα:

 

Όταν κάνεις αξιολόγηση στο skroutz, αυτή προωθείται και στο κατάστημα, ώστε να μπορούν να απαντήσουν αν είναι αρνητική. Επομένως λαμβάνουν όλες τις αξιολογήσεις, αν τους ενδιαφέρει έστω και λίγο κάποιος ασχολείται. Υποθέτω αφού έχει αρκετές αρνητικές και δεν έχουν απαντήσει σε καμία, απλά τις αγνοούν.

Δημοσ.
Μπορείς να τους στείλεις μια επιστολή, αφού υποθέτω ότι σε έχασαν από πελάτη, που να τους εξηγείς κόσμια (χωρίς «καντήλια» δηλαδή) γιατί είναι τόσο απαράδεκτοι και γιατί δεν πρόκειται να τους ξαναπροτιμήσεις. Πού ξέρεις, μπορεί να πέσει στα χέρια κανενός που ενδιαφέρεται...

 

Το σκέφτηκα αν αξίζει, αλλά κατέληξα ότι δεν έχει νόημα:

 

Όταν κάνεις αξιολόγηση στο skroutz, αυτή προωθείται και στο κατάστημα, ώστε να μπορούν να απαντήσουν αν είναι αρνητική. Επομένως λαμβάνουν όλες τις αξιολογήσεις, αν τους ενδιαφέρει έστω και λίγο κάποιος ασχολείται. Υποθέτω αφού έχει αρκετές αρνητικές και δεν έχουν απαντήσει σε καμία, απλά τις αγνοούν.

Δημοσ.
Όταν όμως της Μαρίας ή και του υπεύθυνου, μετά τους τόσους πελάτες που έδιωξαν με την ειρωνεία τους θα τους πούνε "η εταιρία μας κάνει περικοπές λόγω σημαντικής μείωσης των κερδών...απολύεσαι" τότε θα μάθουν τί θα πεί "πρέπει να κάνω σωστά τη δουλειά μου". Το πρόβλημά μας όμως συνήθως ΔΕΝ είναι η κάθε υπάλληλος...

 

 

 

εγώ μαζί σου και συμφωνώ ...

 

αλλά όταν θα έρθει η ώρα για απολύσεις πάλι θα σκάσουνε τα τηλέφωνα

 

και θα την πληρώσουνε άτομα που κατά πάσα πιθανότητα δεν φταίνε..

 

τέλοσπάντων έχεις δίκιο δεν είναι πρόβλημα ο υπάλληλος ,

 

αλλά ο διευθυντής,προιστάμενος,πολιτικός κλπ κλπ που τον έχει χώσει

 

εκεί μέσα με αποτέλεσμα να λέει ο καθένας :

 

<<ξερεις πόσα κιλά αντίδια έχει το δικό μου βύσμα? , οπότε μώκο>>

 

και πες μου τώρα ότι δεν γίνοται αυτά στην ελλάδα να κουρέψω

 

τις κοτσίδες μου (που δεν έχω κιόλας)

 

α, και κάτι ακόμα ...τις επιχειρήσεις τις τρέχουνε άνθρωποι ...

 

αν λέει κάτι αυτό ....

Δημοσ.
Όταν όμως της Μαρίας ή και του υπεύθυνου, μετά τους τόσους πελάτες που έδιωξαν με την ειρωνεία τους θα τους πούνε "η εταιρία μας κάνει περικοπές λόγω σημαντικής μείωσης των κερδών...απολύεσαι" τότε θα μάθουν τί θα πεί "πρέπει να κάνω σωστά τη δουλειά μου". Το πρόβλημά μας όμως συνήθως ΔΕΝ είναι η κάθε υπάλληλος...

 

 

 

εγώ μαζί σου και συμφωνώ ...

 

αλλά όταν θα έρθει η ώρα για απολύσεις πάλι θα σκάσουνε τα τηλέφωνα

 

και θα την πληρώσουνε άτομα που κατά πάσα πιθανότητα δεν φταίνε..

 

τέλοσπάντων έχεις δίκιο δεν είναι πρόβλημα ο υπάλληλος ,

 

αλλά ο διευθυντής,προιστάμενος,πολιτικός κλπ κλπ που τον έχει χώσει

 

εκεί μέσα με αποτέλεσμα να λέει ο καθένας :

 

<<ξερεις πόσα κιλά αντίδια έχει το δικό μου βύσμα? , οπότε μώκο>>

 

και πες μου τώρα ότι δεν γίνοται αυτά στην ελλάδα να κουρέψω

 

τις κοτσίδες μου (που δεν έχω κιόλας)

 

α, και κάτι ακόμα ...τις επιχειρήσεις τις τρέχουνε άνθρωποι ...

 

αν λέει κάτι αυτό ....

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Δημοσιεύθηκε η αρνητική κριτική και στο skroutz.

 

Φυσικά, όχι πως περίμενα κάτι διαφορετικό, στις 20 μέρες που πέρασαν κανένας υπεύθυνος της αλυσίδας δεν ενδιαφέρθηκε να σχολιάσει την κριτική. Πολύ απλά λοιπόν, από εμένα:

 

ΕΜΠΑΡΓΚΟ σε KΩΤΣΟΒΟΛΟ & ELECTROWORLD

Δημοσ.

Εμενα ευτυχώς τοσα χρόνια δεν μου χάλασε τίποτα και δεν χρειαστηκε να μπλεξω σε τετοιες ιστοριες...δεν χρειαστηκε μεχρι προσφατα που χαλασε η οθονη στο αγαπημενο netbookaki μου :cry: και το εστειλα στο e-shop για να το "μελετησουν"...αντε να δουμε τι αξιζει η εγγυηση :fear:

Δημοσ.
Δημοσιεύθηκε η αρνητική κριτική και στο skroutz.

 

Οι χάλια κριτικές υπερτερούν κατα πολύ. Μάλλον θα πρέπει να τις λαμβάνουμε πιο σοβαρά πριν αγοράσουμε.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...