Προς το περιεχόμενο

ArcheAge (Project X2)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ArcheAge
Massive Multiplayer Online Role-Playing Game

viewc.jpg


Περίληψη

Το ArcheAge είναι ένα πολλά υποσχόμενο MMORPG, το οποίο μόλις πρόσφατα μπήκε στο στάδιο της Closed Beta του. Αναπτύσσετε από τον δημιουργό του LineAge και χρησιμοποιεί την CryEngine 2. Το βασικότερο στοιχείο του παιχνιδιού είναι η ελευθερία που δίνετε στους παίκτες να αναπτύξουν τον χαρακτήρα τους όπως θέλουν και να παίξουν ένα σημαντικό(ίσως και βασικό) ρόλο, τόσο στα πολιτικά και οικονομικά, όσο και στα ιστορικά δρώμενα του παιχνιδιού. Δεν είναι όμως οι μόνοι τομείς που ο παίκτης μπορεί να πάρει τον έλεγχο καθώς θα μπορεί να αλλάζει τον κόσμο χτίζοντας ή καταστρέφοντας πόλεις και χωριά και όχι μόνο. Αυτά και άλλα πολλά καθιστούν το ArcheAge ένα φρέσκο και γεμάτο εκπλήξεις mmo που ετοιμάζετε να δώσει την δίκη του μάχη στον χώρο των online games.

Πληροφορίες
*Το παιχνίδι βρίσκετε στο στάδιο ανάπτυξής του, οπότε είναι λογικό οι πληροφορίες να είναι λίγες, ελλείπείς, ίσως και λανθασμένες. Αν βρείτε κάτι λάθος που θέλει διόρθωση ή κάτι που δεν ισχύει ή κάτι καινούργιο, παρακαλώ κάντε ένα reply και αναφέρετέ το.

Τίτλος: ArcheAge
Είδος: MMORPG
Εταιρεία: XLGAMES
Site: http://www.archeage.com/en
Στάδιο: Closed Beta*
Ημερομηνία Κυκλοφορίας: TBA
*Διαβάστε στις αναφορές για περισσότερα.

Ρίξτε μια ματιά εδώ για περισσότερες πληροφορίες και νέα.


Στοιχεία παιχνιδιού:

  • Τεράστιος κόσμος(μεγαλύτερος του WoW), που αποτελείτε από τρεις ηπείρους. Αναφορές
  • Πανέμορφα και ρεαλιστικά γραφικά με την μηχανή CryEngine 2. Βίντεο/Εικόνες
  • 5 classes(από τις οποίες η 5η θα είναι custom δικιά σας) τις οποίες μπορείτε να αναπτύξετε όπως θέλετε μέσα από 10 διαφορετικά combat skills. Αναφορές
  • 8 Races, από τις οποίες οι 5 θα είναι μοναδικές. Αναφορές
  • Housing, όπου μπορείτε να χτίσετε διαφορετικά μεγέθη και είδη σπιτιών για διάφορες χρήσεις. Επίσης μπορείτε να χτίσετε και δημόσια κτίρια σε χωριά. Βίντεο/Εικόνες
  • Κοινωνικές ασχολίες. Μπορείτε να σπείρετε καλαμπόκι και άλλα και να τα μαζέψετε, να κόψετε δέντρα για ξύλα, να σκάψετε και άλλα, μόνοι σας ή με παρέα. Βίντεο/Εικόνες
  • Mass PVP, mounted combat, sieges. Αναφορές/Βίντεο/Εικόνες
  • Ναυμαχίες! Φαίνεται απίστευτο και όμως είναι αληθινό. Δείτε το βίντεο. Βίντεο/Εικόνες
  • ΝέοCrime System. Φυλακή για τους PKers με δυνατότητα απόδρασης. Σελίδα 1η/Ποστ 2ο
  • ΝέοSignposts. Μπορείτε να βάλετε πινακίδες με walkthroughs ή τοποθεσίες για να βοηθήσετε τους συμπαίκτες σας ή ακόμα και να τους τηλεμεταφέρετε. Σελίδα 1η/Ποστ 2ο
Εικόνες:

500+ screenshots από την Closed Beta θα βρείτε εδώ.

Βίντεο:


Τοπίο/Περιβάλλον


[YT]TMZNXW7cFCs
 

Καταστροφή Κατασκευών


[YT]cbAyXISJ0aA
 

Χτίσιμο Σπιτιού


[YT]Yv5Sh3M2iP8
 

Group and Mounted Combat


[YT]e-RYhkImZ-g
 

Ναυμαχίες


[YT]F1WRktXLtrM
 

Ασχολίες


[YT]y_2VhosQ_ds

Αναφορές:

Σχετικά με την Closed Beta. Διαβάστε αυτό. Είναι πολύ σημαντικό.

Usually, closed beta test means that the game is almost finished. This is not the case in ArcheAge. They have developed the games basics, and are launching the closed beta to listen to the player's reviews, thoughts, feelings. They have also said, that even tho they released so small amount of information, the players are waiting for a supernova or something, the devs are afraid, that the game wont meet the expectations of most people. As the developers say, the game is FAR FAR FAR away from completed, and can make a bad impression during the 1st closed beta test. They have Boldsized said that the combat system is far from being finished, and nothing is optimized, finished, complete, or 100% sure in the combat system.

*Με λίγα λόγια, παρόλο που το παιχνίδι μπήκε σε Closed Beta, δεν είναι σε καμία περίπτωση ολοκληρωμένο ή κοντά στην ολοκλήρωση. Έχουν ακόμα πολύ δουλειά.

About the game –the developers promise us a community like in Ultima Online, PvE like in World of Warcraft and PvP like in Lineage 2. The game itself is developed as a “Sandbox” – where the player is completely free to chose what to do, and how to live. He doesn’t have to develop in strict boundaries like in World of Warcraft for example. GRB (Game Rating Board) – South Korean organization, that sets a game age rating, set 15+ for ArcheAge. The budget of the game is 25 million dollars. 15 million of investments from GigaMedia and 10 million from the company’s budget. Koreans want players to have a big impact on the world: each server will be unique, due to players developing their world’s history, map themselves.
There are 8 races in the game world, 5 of which are said to be unique.


Details about the game.
Class pick is like in Ultima Online – You choose between Warrior, Priest, Mage, Ranger, and the 5th choice is CUSTOM – you can make yourself. The system of classes works like this:
You have 10 main combat skills. When you start, you can pick only 3 of them. Afterwards, you can deactivate some, activate others, but the maximum activated is set at 3. So overall it makes 120 variations possible.
Skills -
Combat - Close combat
Witchcraft - Debuffs, Crowd control.
Invincibility - Tanks skills, all for defense and survivability.
Will - Magical damage, magic defence, opening portals.
Necromancy - Necromancer. Period.
Wild nature - Ranger, taming skills.
Magic - Magic.
Assasin - Burst damage pvp build.
Romance - Buffs (you sing, you play)
Love - Heal and resurrect allies.


The size of the world exceeds the size of World of Warcraft. In total, there are 3 continents, 1 of which can be conquered by players, and hold sieges like in Lineage 2. The other two have some sort of war going on between them. The world is seamless, you can travel between continents with the help of a boat. The developers don't want to implement teleportation, since it will destroy the feeling of a massive world. There is no information yet, about player controlled boats.


About mass pvp - yes, it will be included, even in this stage of the project. 100 people can move without lags, interacting with each other. The boy will be target based for most spells and range, melee skills, some of which can be used on territory like in WoW or UO for example. There is also mounted combat. In the fight, you can raise yourself or your enemies in the air, like seen on screenshots. There was some ranger dude floating in the air, shooting people from the sky noticed already. Magic doesnt use reagents.


Σύναψη

Το ArcheAge φαίνεται ένα πολύ καλό παιχνίδι, με όμορφα γραφικά, πολλές δυνατότητες και φρέσκες ιδέες το οποίο πρόκειται να προσφέρει πολλά πράγματα στον κόσμο των mmo. Βέβαια, για να είμαστε ειλικρινείς, η XLGAMES έχει αναλάβει ένα πολύ δύσκολο έργο το οποίο καμία άλλη εταιρεία στον χώρο δεν έχει καταφέρει(τουλάχιστον όχι ολοκληρωτικά) μέχρι στιγμής. Παρ'όλα αυτά, είναι καλό να γίνονται τέτοιες προσπάθειες από καινούργιες εταιρείες. Ελπίζουμε όλα να πάνε καλά και στο τέλος να μας εκπλήξουν. Καλή επιτυχία XLGAMES!

Δημοσ.

Νέα σχετικά με τα πλοία και τις ναυμαχίες, το housing system, crime system(καινούργιο), signposts(καινούργιο), καθώς και την 2η Closed Beta. Διαβάστε παρακάτω:

 

According to an interview with Kyung-Tae Kim, the lead planner at XLGames, the second closed beta test of ArcheAge will be focused on battles at sea. Not only firefights, hand-to-hand combat is also available on the open ocean! Many more features are still in development, such as fishing in the middle of the ocean, housing on a deserted island, and hunting sea monsters.

 

Ships will be operated by players. One person should drive the ship while the others adjust the sails and fire the artillery. Of course one player can do all of these tasks, but it would be extremely difficult. The ship will be unsummoned when players disembark just like mounts (so no one can steal it).

 

The housing system will not limit players from building what they want to, but house types and sizes will be classified. Houses will have either a garden, a farm, or both. Players can put a farm tile next to the house later just like "WeRule" allows (a game for smartphones).

 

The wall of a castle will be constructed in a method similar to working with LEGO blocks. There will be no limitation since the wall will divide one’s territory from others. Players can also hire NPCs to inhabit their buildings.

 

A crime system will be also introduced for the first time. Players can report PKers by looting the blood of PKees, and the PKer will be debuffed and sentenced to jail for number of PKs comitted. Debuffed players cannot do anything but work in the jail. The funny thing here is that players can randomly loot a spoon and may break out of jail with it just like in the movie The Shawshank Redemption!

 

Among ArcheAge's many new systems is signposts, a pretty awesome and potentially unique feature. With this system, players can help each other complete quests by sticking a signpost near NPCs. Players can write walk-throughs or locations on the signpost or even teleport people to a specific location for a small fee. This keeps players in the game, not wasting time on third-party wikis or databases.

 

The registration for the second CBT of ArcheAge is ongoing and ends on the 31st. Servers will be up from November 4th to the 7th. The new build will feature new battle and craft skills and fixes the awkward movement animations of players characters. The UI will also be tweaked during this test.

 

Πηγή: ThisIsGame.com

 

 

Και ένα καινούργιο βιντεάκι σχετικά με την κατασκευή πλοίου, ταξίδι με πλοίο, ναυμαχίες και κολύμπι.

 

Δημοσ.

Έχουμε νέα!!

 

Massively Exclusive: Jake Song talks ArcheAge

 

Πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη! Επειδή έχει τεθεί και το ερώτημα για το πότε περίπου θα κυκλοφορήσει το παιχνίδι, σας παραθέτω τις δυο τελευταίες ερωτήσεις της συνέντευξης:

 

When will American and/or European players get a chance to beta test?

From the start of this project, the US and Europe have been key target markets for ArcheAge. We want to make sure that we do everything necessary to ensure the success of ArcheAge in these markets. We do not want to prematurely invite American or European players to the beta test. At the same time, we know how important it is not to delay it too long. So maybe after we have tested it somewhat in the Korean market and the development team has taken a breath.

 

Do you have a targeted release window?

 

We do not have fixed dates for any market, but would like to commercialize in Korea during next year and expand into other overseas markets as early as possible.

 

Επίσης, για όσους ενδιαφέρονται, εδώ θα βρείτε τα patch notes της 2ης Closed Beta.

 

Και ένα ακόμα βιντεάκι που δείχνει τον φανταστικό κόσμο του AtcheAge:

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καινουργια βιντεακια!!!! Εχουν μεσα απο gameplay μεχρι και siege. Ειναι και μεγαλα!

 

 

 

Δεν βλεπω ομως ενδιαφερον για το παιχνιδι. Μονο σε μενα αρεσει ρε παιδια?:rolleyes:

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

http://www.aaportal.net/en/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=77

 

Αναμενεται να κυκλοφορησει μεσα στο 2011, αν και το βλεπω μαλλον δυσκολο

 

Η περιγραφη ειναι αρκετα υποσχομενη. Αρκετη ελευθερια, δηλαδη sandbox στοιχεια, αριστα γραφικα με την cryengine3. Για να δουμε...

  • 2 μήνες μετά...
  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Μέσα από το επίσημο site του (το Αγγλικό) παρουσίασαν τα Custom Classes καθώς μιλήσανε και διευκρίνισαν κάποια θέματα μετά την CBT3.


  •  
  • Μπορείς να δώσεις όνομα στο άλογο σου
  • Το crafting είναι ιδιαίτερα απλό αλλά δουλεύουν στο να το κάνουν λίγο πιο ενδιαφέρον.
  • Το Death penaltie θα μεγαλώνει και η αντοχή (durability) των αντικειμένων του χαρακτήρα θα μειώνετε καθώς θα πεθαίνει ο χαρακτήρας είτε κατά το xp,pvp,pk.
  • Θα προστεθούν επίσης και corpse runs. Δεν θα προσθέσουν μείωση του xp ή item drop (θυμηθείτε lineage).
  • Δεν έχουν σκεφτεί ακόμα αν θα φτιάξουν ξεχωριστό server όπως στο Diablo 2 που ο θάνατος του παίχτη να έχει βαρύτερες ποινές.
  • Αν χτίσετε σπίτι στο northern continent αποκτάται μερικά πλεονεκτήματα που δεν θα τα έχετε στις άλλες περιοχές όπως να χτίσετε μελλοντικά ένα κάστρο. Βέβαια η συγκεκριμένη περιοχή έχει μεγαλύτερη φορολογία…
  • Όσον αφορά τα labor points σκέφτονται να μεγαλώσουν το μέγιστο όριο (100 είναι τώρα) και να αυξήσουν το ρυθμό με τον οποίο θα γεμίζουν.
  • Οι παίχτες της ίδιας οικογένειας (γάμος κλπ) θα μπορούν να μοιραστούν σπίτι και διαφορές λειτουργίες του σπιτιού. Αυτό δεν είναι βέβαια ακόμα έτοιμο.
  • Συμμετέχοντας στα battlegrounds θα κερδίζεται πόντους με θα μπορείτε να τους εξαργυρώσετε σε διάφορα αντικείμενα (mounts, pets, armors, etc).
  • Η θάλασσα που χωρίζει τις δύο ηπείρους θα παραμείνει στο μέγεθος που έχει αυτή την στιγμή. Παρόλα αυτά μελλοντικά θα μεγαλώσει και θα αποκτήσει νησιά στο εσωτερικό της. Η θάλασσα θα αποτελεί ένα μέρος για ενδιαφέρουσες περιπέτειες.
  • Ladder system δεν υπάρχει στις βλέψεις των δημιουργών όπως στο GuildWars ή στο Lineage 2's Olympiad. Θα μπορείτε να παίζεται σε battlegrounds και σε ανοιχτό PVP. Μελλοντικά ίσως ενταχθούν και τα Tournaments.

Περισσότερα...

Δημοσ.

Υπόσχεται πολλά και μου φαίνεται ότι στο τέλος θα τα κάνουν μαντάρα.

Για εμένα πάντως έχει δυο τεράστια αρνητικά που με κάνουν να μην έχω μεγάλες προσδοκίες.

 

1. Το απαρχαιωμένο πλέον tab-target και auto attack σύστημα μάχης.

2. Κορεάτικο mmo...

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Το Archeage πάει για CBT4 μετά απο 3 επιτυχείς CBT. Το πολλά υποσχόμενο παιχνίδι βγαίνει στην ανατολή το Δεκέμβρη

Εν αναμονή της CBT4 για το Archeage απο την XL Games ανακοινώθηκαν τα νέα features που θα δοκιμάσουν οι παίχτες αλλά παράλληλα διέρευσε και βίντεο που αφορά βασικά κομμάτια του παιχνιδιού όπως το PVP, Siege, Siege Machines, δυκάβαλο και μάχη, ναυμαχίες.

Βίντεο με νέο περιεχόμενο

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Το παιχνιδι δεν το ειχα ουτε ακουστα αλλα φαινεται κορυφη!!Ετσι πρεπει να ειναι ενα MMORPG να κανεις τα παντα ολα..οχι μονο quest k grind κ μετα pvp.μακραν οτι καλυτερο εχω δει εως τωρα.απλα γιατι τοσο λιγες classes ρε γμτ.κανεις δε θα ξεπερασει το wow σε αυτον τον τομεα.

Δημοσ.

Αυτή την στιγμή σε hype είναι δεύτερο μετά το Guild Wars και φαντάσου τρίτο ακολουθεί το Star Wars. Το content του παιχνιδιού, όπως και στο WoW θα μεγαλώνει με τα χρόνια που το παιχνίδι θα είναι σε λειτουργία. Πόσα classes είχε το wow στο launch?

Έχε λοιπόν υπομονή και πραγματικά το 2012 η Κορέα φαίνεται πως θα εντυπωσιάσει την Δύση.

Δημοσ.

Με την ιπποδύναμη της CryENGINE 3

 

O τίτλος ξεκίνησε το development σε μηχανή CryENGINE 2 για να συνεχίσει στην καινούργια CryENGINE 3. Πολλά είναι τα παιχνίδια που έχουν κατασκευαστεί με αυτή την καινούργια μηχανή όπως Awake, Crysis 2, Days of Valor, Final Horizon, Nemesis, Traction Wars.

Η εταιρεία ανακοίνωσε πως την νέα μηχανή θα την δούμε μετά την ολοκλήρωση της beta τον Νοέμβριο. Ο τίτλος είναι σε παραγωγή τα τελευταία 5 χρόνια (2006) από την Κορεάτικη εταιρεία XL Games. Ο προυπολογισμός για το παιχνίδι είναι περίπου 50-60 εκατομμύρια δολάρια.

Προς στιγμήν όμως δεν υπάρχουν σχέδια για το πότε ο τίτλος θα φτάσει στην Δύση. Υπάρχει το πλάνο αλλά απλά δεν γνωρίζουν ακόμα το πότε.

 

Πηγή του άρθρου

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...