Προς το περιεχόμενο

Εφορευτική επιτροπή στις εκλογές


filip123go

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους..!

 

Με πήραν τηλέφωνο σήμερα από την αστυνομία και μου είπαν ότι επιλέχθηκα για εφορευτική επιτροπή στις ερχόμενες εκλογές..

 

Είναι υποχρεωτικό να πάω? Θα πληρωθώ για την προσφορά μου?

 

Δεν μένω στον τόπο που ψηφίζω (είμαι φοιτητής) και είναι ταλαιπωρία τόσα πάνε-έλα χωρίς ουσιαστικό λόγο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 277
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στην πρωτη ερωτηση ναι. Φυσικα υπαρχουν διαφορες παραλλαγες στο πως μπορεις να το αποφυγεις, αν μπορεις να το αποφυγεις, πως να το κανεις μισο κλπ

Στην δευτερη ερωτηση οχι.

 

Οσο για το οτι μενεις εκτος της πολης σου, πριν καποια χρονια παιρνανε απαλλαγη απο την υποχρεωση της ψηφου οσοι κατοικουσαν σε αποσταση μεγαλυτερη των 300χιλιομετρων απο εκει που επρεπε να ψηφισουν (ισχυει ακομα προφανως). Δεν ξερω αν ισχυει το ιδιο για αυτους που εχουν επιλεγει για εφορευτικη επιτροπη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα θα έλεγα καμιά βαριά κουβέντα για τις εκλογές..!!

 

Τόσος κόσμος εκεί πέρα, εμένα που είμαι αλλού βρήκαν να πάρουν..!

Και όχι τίποτα άλλο, δουλεύω κ όλας..!!

 

Ξέρει κανένας κάποιον τρόπο για να μην πάω..??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

E ας μη το κανουμε guide to avoid eforeutiki epitropi. Για αρχη ψαξε αν δικαιουσαι απαλλαγη λογω αποστασης κλπ. Μετα μπορει να αρωστησεις για παραδειγμα και αλλα τετοια ομορφα και ελληνικα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν παίζει να πάρω απαλλαγή, δεν είμαι τόσο μακριά.!!

Έχω όμως μια Live εκπομπή να βγάλω,το οποίο είναι πρακτικά αδύνατον, εκτός και αν μ βγάλουν link από το εκλογικό κέντρο..!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες