Προς το περιεχόμενο

ΕΕΤΤ: Πρόστιμα σε COSMOTE, VODAFONE και WIND


dimitris2006

Προτεινόμενες αναρτήσεις

H EETT επέβαλε στις τρείς εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, COSMOTE, VODAFONE και WIND πρόστιμα συνολικού ύψους 5 εκατομμυρίων Ευρώ. Τα πρόστιμα επιβλήθηκαν για παραβάσεις των υποχρεώσεων περί ορθής ενημέρωσης των καταναλωτών, κατά την αύξηση, στο διάστημα Σεπτεμβρίου – Δεκεμβρίου 2009, του ελαχίστου χρόνου χρέωσης κλήσεων και βιντεοκλήσεων από 30 σε 45 δευτερόλεπτα. Η αύξηση αυτή συνεπάγεται αντίστοιχη οικονομική επιβάρυνση για περίπου 4.2 εκατομμύρια συνδρομητές συμβολαίου. Το επιβληθέν με ομόφωνη απόφαση της Ολομέλειας πρόστιμο ανέρχεται σε 2 εκατομμύρια Ευρώ για καθεμία από τις εταιρείες COSMOTE και VODAFONE, που είναι το ανώτατο προβλεπόμενο από τη νομοθεσία, και σε 1 εκατομμύριο Ευρώ για τη WIND.

 

Μετά από ενδελεχή έρευνά της σε όλα τα διαθέσιμα πακέτα εμπορικών προσφορών των τριών εταιρειών προς ιδιώτες και επιχειρηματικούς πελάτες, και ύστερα από ακροάσεις, η ΕΕΤΤ διαπίστωσε ότι παραβιάστηκαν οι διατάξεις περί προστασίας του καταναλωτή, της τηλεπικοινωνιακής νομοθεσίας, του Κανονισμού Γενικών Αδειών και του Κώδικα Δεοντολογίας.

 

Οι διατάξεις αυτές απαιτούν, σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης συμβατικών όρων από τις εταιρείες-παρόχους, τη σαφή, απλή, κατανοητή, εύκολα προσβάσιμη και μη παραπλανητική ενημέρωση των συνδρομητών τους. Πλην όμως, ο τρόπος γνωστοποίησης από κάθε εταιρεία της δυσμενούς για το καταναλωτικό κοινό αύξησης της ελάχιστης χρέωσης των υπηρεσιών της, κρίθηκε από την ΕΕΤΤ ως ανεπαρκής, σε κάποιες περιπτώσεις παραπλανητικός, και μη σύμφωνος με τις ανωτέρω διατάξεις.

 

Το ύψος του προστίμου καθορίστηκε, με βάση τον αριθμό θιγομένων συνδρομητών κάθε εταιρείας, τη βαρύτητα της παράβασης ανά περίπτωση, και τη στέρηση της δυνατότητας καταγγελίας των συμβάσεων από τους συνδρομητές, οι οποίοι είδαν ξαφνικά να αυξάνονται εν αγνοία τους οι μηνιαίοι λογαριασμοί τους.

 

Source.png Πηγή: eett.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

... κατά την αύξηση, στο διάστημα Σεπτεμβρίου – Δεκεμβρίου 2009, του ελαχίστου χρόνου χρέωσης κλήσεων και βιντεοκλήσεων από 30 σε 45 δευτερόλεπτα...

 

Ναι ε; Εγώ τώρα το μαθαίνω... Μετά δηλαδή τον Ιαν. 2010 έγινε ξανά 30 sec η ελάχιστη χρέωση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είναι σίγουρο ότι το ξαναγύρισαν σε 30secs?

Φυσικά και δεν το γύρισαν στα 30 δευτ. Απλά οι τρεις εταιρίες δεν έκαναν την αλλαγή ταυτόχρονα αλλά μέσα στο διάστημα που λέει η ανακοίνωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά θα πάνε στα δικαστήρια έστω για να μειωθούν. Ενημέρωση υπήρξε.

 

Αν θα έπρεπε να ανοίξει θέμα για την εναρμόνιση τιμών (παρά το ότι η αλλαγή δεν έγινε ταυτόχρονα) μπορεί να το κρίνει ο καθένας μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να τους ρίχνανε και πρόστιμα για την μη σωστή ενημέρωση για τους πυλώνες που χρησιμοποιούν και πόσο βλαβεροί είναι.. για το σήμα να σου έλεγα αν θα υπήρχαν ακόμα .. :P φούσκες θα ήτανε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί έχω την εντύπωση ότι τους έβαλαν πρόστιμο μόνο για την ενημέρωση, ώστε να είναι το κατά δυνατόν μικρότερο. Διότι

Το επιβληθέν με ομόφωνη απόφαση της Ολομέλειας πρόστιμο ανέρχεται σε 2 εκατομμύρια Ευρώ για καθεμία από τις εταιρείες COSMOTE και VODAFONE, που είναι το ανώτατο προβλεπόμενο από τη νομοθεσία, και σε 1 εκατομμύριο Ευρώ για τη WIND.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...