Προς το περιεχόμενο

ΕΕΤΤ: Πρόστιμα σε COSMOTE, VODAFONE και WIND


dimitris2006

Προτεινόμενες αναρτήσεις

H Wind γιατί έφαγε μικρότερο πρόστιμο; Είχε..... μέσον;

 

Thank God με 20 ευρώ από τέλος Μαϊου και έχω ακόμα 9 υπόλοιπο στο καρτοκινητό.

 

Συμβόλαιο; ΟΥΣΤ.....!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

(Αν πληρωθούν τα πρόστιμα να δείτε για πότε τα πάγια θα πάνε πάνω και για πότε η ελάχιστη κλήση θα γίνει 60 sec. Σιγά μήπως και τα βγάλουν από τις τσέπες τους.... )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ενταξει αμα ειναι μπαινουν προστιμα απο την eett και να πηγαινουν μετα στο δικαστηριο ενω στην πραξη η παραβαση εχει γινει και απο αυτην την παραβαση η εταιρεια εβγαλε καποια εκοατομυρρια μετα δεν εχει νοημα.δηλαδη τα 2 εκατομμυρια ευρω θα γινουν μισο εκατομμυριο μετα απο 5-6 χρονια που θα γινει το δικαστηριο και πιασε το αυγο και κουρεφτο.θα πρεπε να πουν ποσα λεφτα βγαλατε απο αυτο που κανατε.τοσα λεφτα.οκ τοσα και το προστιμο.βεβαια που θα παει το προστιμο και ολα αυτα αυτο ειναι αλλη ιστορια μαλλον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει γίνει όμως η παράβαση; Ποια ήταν ακριβώς; Ποια διαδικασία δεν ακολούθησαν;

 

Προσωπικά είχα μάθει για την αύξηση από τα δελτία τύπου. Οι υπόλοιποι που έγραψαν στο νήμα δεν είχαν μάθει για την αύξηση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύς κόσμος δεν θα το έπαιρνε χαμπάρι ακόμα και αν τους έπαιρναν προσωπικά τηλέφωνο και τους το έλεγαν. Για αυτό ρωτάω αν εμείς που συζητάμε εδώ το ξέραμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για παραβάσεις των υποχρεώσεων περί ορθής ενημέρωσης των καταναλωτών

 

...άρα υπάρχουν κάπου κάποιες σαφείς υποχρεώσεις "περι ορθης ενημέρωσης". Το πώς ορίζεται αυτή η ορθή ενημέρωση όταν μάλιστα αφορά αλλαγή όρων και σε συμβόλαια που έχουν υπογραφεί με διαφορετικούς όρους, δεν το γνωρίζουμε. Προφανώς δεν θα αρκεί μόνο ένα δελτίο τύπου (?).

 

Πολλοί δεν το γνώριζαν, είναι σίγουρο. Αλλά που θες να το πάς;

 

 

Πρόσφατα η Forthnet ανακοίνωσε αλλαγή όρων στο DoublePlay με περιορισμό του "απεριόριστου" στις κλήσεις προς κάποιες χώρες...

 

Source.png Πηγή: (εδώ).

 

Δεν λάβαμε και καμια ενημέρωση προσωπικά... (προς το παρόν; )

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο ναι απο την αλλη οτι καποιος δεν κοιταει τον λογαριασμο του δεν σημαινει οτι αλλαζεις κατι και δεν το λες.γιατι απλα θα το βγαλαν μια ανακοινωση στο Site και οποιος το ειδε.και ελεος εν ετος 2010 να κανεις τετοια αλλαγη για να βγαλεις κερδος οταν ολοι εχουν 2-3 κινητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλοί δεν το γνώριζαν, είναι σίγουρο. Αλλά που θες να το πάς;

Στο ότι είναι απαράδεκτο το 2010 να καθορίζεις τις υποχρεώσεις λέγοντας "πρέπει να παρέχεις επαρκή ενημέρωση". Είναι απαράδεκτο να μην υπάρχουν σαφής υποχρεώσεις στο στυλ αυτών που έχουμε στις συμβάσεις μας. 1-αυτό, 2-αυτό, 3-αυτό...Είναι απαράδεκτο να μην ελέγχεις από μόνος σου αλλά να περιμένεις να σου έρθουν καταγγελίες για να κινηθείς.

 

Όταν δεν υπάρχουν όλα αυτά οι εταιρίες πράττουν κατά το δοκούν και είναι πανεύκολο μετά να ακυρώσεις τα πέναλτι που στηρίζονται σε ασάφειες όταν πας στα δικαστήρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο ότι είναι απαράδεκτο το 2010 να καθορίζεις τις υποχρεώσεις λέγοντας "πρέπει να παρέχεις επαρκή ενημέρωση". Είναι απαράδεκτο να μην υπάρχουν σαφής υποχρεώσεις στο στυλ αυτών που έχουμε στις συμβάσεις μας. 1-αυτό, 2-αυτό, 3-αυτό...Είναι απαράδεκτο να μην ελέγχεις από μόνος σου αλλά να περιμένεις να σου έρθουν καταγγελίες για να κινηθείς.

 

Όταν δεν υπάρχουν όλα αυτά οι εταιρίες πράττουν κατά το δοκούν και είναι πανεύκολο μετά να ακυρώσεις τα πέναλτι που στηρίζονται σε ασάφειες όταν πας στα δικαστήρια.

 

Όπα ρε μάστορα, βάστα. Εγώ έχω υπογράψει ένα συμβόλαιο το οποίο ορίζει Χ χρόνο ομιλίας και Ψ ελάχιστο διάρκεια κλήσης.

Αν αύριο μου πουν ότι αυτά άλλαξαν, ακόμα κι αν κάτι τέτοιο προβλέπεται στο συμβόλαιο, είναι ή δεν είναι καταχρηστικός όρος και θα πρέπει να κινηθούμε νομικά για να βρούμε τα δίκια μας? Γιατί θα πρέπει εγώ σα καταναλωτής δηλαδή να ασχολούμαι συνέχεια με το αν η κυρία Vodafone τροποποίησε τους όρους του συμβολαίου και αν θίγομαι εγώ από τις τροποποιήσεις?

 

Το κράτος που είναι τόσα χρόνια και γιατί η κυρία ΕΕΤΤ τα παίρνει όλα χαμπάρι κατόπιν εορτής? Υπάρχει κράτος να τους τραβήξει απο τα σώβρακα στα δικαστήρια και να επιστρέψουν τα ποσά που έκλεψαν με τα 45 secs? Δεν με νοιάζουν πρόστιμα, ξέρουμε όλοι μας που πάνε τα πρόστιμα όταν και αν πληρωθούν.

Νισάφι πια με τον κάθε άρπαγα που νομίζει ότι έχει να κάνει με nomisterάκια και πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες.

 

PS Δηλώνω πανευτυχής που τους επέστρεψα την επιδότηση για το iphone και διέκοψα το συμβόλαιο, μετατρέποντάς το σε κάρτα. Μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία μετατροπής είχαν φτάσει να μου προτείνουν μέχρι και 65% έκπτωση στο πάγιο.

 

Για να καταλάβουμε δηλαδή ποιος έχει ανάγκη ποιον στην τελική και πόσο ξεβρακώνονται, όταν το "πουλάκι" βγαίνει από το "κλουβί" του συμβολαίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα πρεπε να πουν ποσα λεφτα βγαλατε απο αυτο που κανατε.τοσα λεφτα.οκ τοσα και το προστιμο.

 

Αυτό δεν μπορεί να το καθορίσει η ΕΕΤΤ αλλά η νομοθεσία, όπως και το αν κάνουν εφέσεις και καθυστερούν την διαδικασία προς όφελος τους, τότε πάλι δεν φταίει η ΕΕΤΤ αλλα πάλι φταίει η νομοθεσία.

 

Δες στην αρχική ανακοίνωση τι λέει:

 

που είναι το ανώτατο προβλεπόμενο από τη νομοθεσία

 

Το καλό είναι ότι υπάρχουν κυρώσεις και ελεγκτικοί μηχανισμοί, όμως σε πιο βαθμό αυτες είναι ικανοποιητικές ή όχι είναι μια άλλη ιστορία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ erwdios: νομίζω ότι ο Kifinas λέει το ίδιο με εσένα πάνω κάτω.

 

Όσο για την ΕΕΤΤ 1ον δεν ξέρω τί δυνατότητες - ρόλο έχει (ή εννοείται ότι έχει) απο νομικής άποψης να βάζει φρένο στην ασυδοσία και 2ον απο προσωπική μου εμπειρία τα πράγματα έχουν αρχίσει να βρωμάνε και στην ΕΕΤΤ...

 

 

Έχω forthnet, χρειάστηκε να απευθυνθώ στην ΕΕΤΤ. Η γραμμή μου τελικά αποδείχθηκε ότι έχει βλάβη "βραχυκύκλωμα στα 220 μέτρα" όπως επίσημα απάντησε η forthnet που ανήκει στον χώρο ευθύνης του ΟΤΕ ο οποίος αρνείται "ετσιθελικά" να φτιάξει τη βλάβη! Τώρα που φθάσαμε να στραφούμε με την ΕΕΤΤ εναντίον του ΟΤΕ δέχθηκα ένα τηλεφώνημα απο ΕΕΤΤ που επι 20 λεπτά προσπαθούσαν να με πείσουν να δεχθώ την βλάβη και να κάνω πίσω γιατί "τί περιμένεις να κάνει ο ΟΤΕ, θα μας γράψει στα αρχδια του κλπ κλπ - καλή είναι η γραμμή σου κλπ κλπ - δεν υπάρχει βλάβη κλπ". Όταν καταλήξουμε κάπου θα τα δημοσιεύσω όλα αλλά μέχρι τότε είδομεν... Πάντως μου φάνηκε ότι απο την ΕΕΤΤ προσπάθησαν να το μαζέψουν πρίν πάει η καταγγελία προς τον ΟΤΕ... Περίεργο ε;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπα ρε μάστορα, βάστα. Εγώ έχω υπογράψει ένα συμβόλαιο το οποίο ορίζει Χ χρόνο ομιλίας και Ψ ελάχιστο διάρκεια κλήσης.

Αν αύριο μου πουν ότι αυτά άλλαξαν, ακόμα κι αν κάτι τέτοιο προβλέπεται στο συμβόλαιο, είναι ή δεν είναι καταχρηστικός όρος και θα πρέπει να κινηθούμε νομικά για να βρούμε τα δίκια μας?

Δεν είναι καταχρηστικό και παράνομο. Στην καλύτερη να ζητήσεις και να πάρεις την λύση της σύμβασης. Για πολλοστή φορά, η τιμωρία δεν ήταν για τις αυξήσεις αλλά για την ελλειπή ενημέρωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι καταχρηστικό και παράνομο. Στην καλύτερη να ζητήσεις και να πάρεις την λύση της σύμβασης. Για πολλοστή φορά, η τιμωρία δεν ήταν για τις αυξήσεις αλλά για την ελλειπή ενημέρωση.

 

Μονομερής τροποίηση των ορών του συμβολαίου λέγεται και δεν ξέρω αν είναι παράνομο, αλλά στα δικά μου τα αυτιά μια χαρά καταχρηστικό μου ακούγεται.

 

Ίσως θα έπρεπε να τιμωρηθούν και για αυτό, αλλά εντάξει μετά μπαίνουμε σε άλλα λούκια και μπορεί ο καθένας να διεκδικεί χρήματα.

 

Δεν είναι καιρός για τέτοια, σε εποχές που βουλιάζει η επιχειρηματικότητα. :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε λίγο θα το κα΄νουν ελάχιστη χρέωση 60 Second και κανένας δεν θα το πάρει χαμπάρι

Ήδη η WIND χρεώνει όχι απλά ελάχιστο 60 δευτερόλεπτα αλλά ΑΝΑ 60 στα νέα συμβόλαια WIND ONE και κανείς δεν τό έχει πάρει χαμπάρι

 

 

 

Βήμα Χρέωσης για κλησεις προς Αστικά - Υπεραστικά & κλήσεις προς κινητά Εθνικών δικτύων: ανά λεπτό.

Το βήμα χρέωσης εφαρμόζεται για κλήσεις εντός και εκτός του δωρεάν χρόνου ομιλίας.

http://www.wind.com.gr/Images/AllOneNew/2010_10_25_WINDONEPRICELIST_REV.aspx

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κράτος που είναι τόσα χρόνια και γιατί η κυρία ΕΕΤΤ τα παίρνει όλα χαμπάρι κατόπιν εορτής? Υπάρχει κράτος να τους τραβήξει απο τα σώβρακα στα δικαστήρια και να επιστρέψουν τα ποσά που έκλεψαν με τα 45 secs?
Το κράτος, ειδικά μέρες σαν και τη σημερινή, είμαστε εμείς. Αλλά όταν δεν χρησιμοποιούμε το μοναδικό νόμιμο όπλο που έχουμε, έστω μια-δυο φορές στα 3-4 χρόνια, μη ζητάμε τα ρέστα και κλαιγόμαστε μετά...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...