Προς το περιεχόμενο

πλαισιο και εγγυηση...


tolis1983

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ενας φιλος μου ειχε παρει ενα pc περσυ απο το πλαισιο.το σαββατο ενω του ανοιγε η μοναδα δεν του εδινε σημα η καρτα γραφικων.παει τη δευτερα στο σερβις το αφηνει και λενε θα σε παρουμε τηλ.να σου πουμε τι εχει αλλα μαλλον του ειπαν φταιει η σκονη.το παιρνουν μετα απο μιση ωρα και του λενε καμενη καρτα γραφικων λογω ΣΚΟΝΗΣ.δεν το καλυπτει η εγγυηση.ειναι λογικο να το βγαζουν εκτος εγγυησης λογω σκονης?και να του λενε να πληρωσει και τον ελενχο και την εργασια και το ανταλακτικο?

Δημοσ.

Δυσκολεύομαι να το πιστέψω αυτό που γράφεις να σου πω τη αλήθεια. Αν συμβαίνουν τέτοια πράγματα καλά θα κάνει να βρει κάποιον υπεύθυνο εκεί μέσα να διαμαρτυρηθεί και να

μη δώσει δραχμή. Από τη μία δεν πρέπει υποτίθεται να ανοίξεις το μηχάνημα και να το σκαλίσεις για να μη χάσεις την εγγύηση κι από την άλλη φταις γιατί δεν τόκανες (και μιλάμε και για ενός έτους μηχάνημα). Τι να σου πω γελοία μου φαίνονται αυτά μάλλον σε μπιπ για μπιπ <<τεχνικό>> έπεσε αν όντως συμβαίνει όπως γράφεις.

Δημοσ.

αυτο συμβαινει..ο φιλος μου παρεγγειλε την 6850 και σημερα θα του την εχουν φερει.για να αντικαταστιση την καμενη 4850 που καηκε απο τη σκονη..το απογευμα που λογικα θα το εχουν ετοιμο θα παω μαζι του να δω τι θα του πουν.και μετα κατευθειαν υπευθηνο.

Δημοσ.

Παιδια αν οντως σας ειπαν τετοιο πραγμα, πραγματικα ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ.

Δεν ειναι δικο σας προβλημα που γεμισε με σκονη το pc, και επισης η αντιπροσωπια τις καλυπτει κανονικοτατα τετοιες βλαβες.

Δημοσ.

το ξερω.το απογευμα αφου παραγγειλε την καρτα γραφικων απο πλαισιο θα ακυρωσω την παραγγελεια η θα την περασω μεσα στην εγγυηση και δεν πληρωνω μια..

Δημοσ.

Σωστά αλλιώς να μας λένε ότι για να αγοράσουμε pc με εγγύηση πρέπει να το χρησιμοποιήσουμε σε clean room με hepa φίλτρα και κλιματισμό. Ρε τι ακούμε.

Δημοσ.

Η αληθεια ειναι πως και εγω δυσκολευομαι λιγο να πιστεψω πως το Πλαισιο εκανε τετοιο πραγμα. Και αν εγινε τοτε θα επρεπε να πας αμεσως στον διευθυντη να το πεις. Τοσα χρονια πρωτη φορα ακουω λογο σκονης να βγει εκτος εγγυησης.

Δημοσ.

Το έχει παρακάνει το Πλαίσιο...

 

Πραγματικά με αυτά που διαβάζω οτι συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα, πολύ το σκέφτομαι αν θα ξαναγοράσω απο 'κει...

 

Ας τα δώσουμε κι αλλού... Αρκετά δώσαμε στο Πλαίσιο τόσα χρόνια...

Δημοσ.

Μα γι' αυτό έχει 4 ώρες.

 

Δεν φτιάχνουν τίποτε, φταις πάντα εσύ, ε, 4 ώρες καλά είναι για να σου πουν κάτι τέτοιο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δημοσ.
Το έχει παρακάνει το Πλαίσιο...

 

Πραγματικά με αυτά που διαβάζω οτι συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα, πολύ το σκέφτομαι αν θα ξαναγοράσω απο 'κει...

 

Ας τα δώσουμε κι αλλού... Αρκετά δώσαμε στο Πλαίσιο τόσα χρόνια...

Εγώ πιστεύω πάντως ότι δεν τηρούν την ίδια πολιτική όλα τα μαγαζιά του ΠΛΑΙΣΙΟ. Μέγα σφάλμα αυτό.

Π.χ. αν σε ένα μαγαζί ο διευθυντής (υπεύθυνος) είναι μα@@κας και έχει δώσει εντολή στο προσωπικό "περιορίστε τις αλλαγές", τι να κάνουν τα παιδιά; Υπάλληλοι είναι.

Κι αν σε ένα άλλο μαγαζί ο διευθυντής έχει δώσει εντολή "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" (για να μην τους χάσουν από πελάτες εννοείται) να πως υπάρχουν δύο διαφορετικές πολιτικές.

Με λίγα λόγια αλλάζει η συμπεριφορά από μαγαζί σε μαγαζί.

Π.χ. εγώ από το ΠΛΑΙΣΙΟ Αργυρούπολης δεν είχα ποτέ παράπονο γι' αυτό και δεν έχω επισκεφτεί άλλο ΠΛΑΙΣΙΟ εκτός από αυτό.

Δημοσ.
Εγώ πιστεύω πάντως ότι δεν τηρούν την ίδια πολιτική όλα τα μαγαζιά του ΠΛΑΙΣΙΟ. Μέγα σφάλμα αυτό.

Π.χ. αν σε ένα μαγαζί ο διευθυντής (υπεύθυνος) είναι μα@@κας και έχει δώσει εντολή στο προσωπικό "περιορίστε τις αλλαγές", τι να κάνουν τα παιδιά; Υπάλληλοι είναι.

Κι αν σε ένα άλλο μαγαζί ο διευθυντής έχει δώσει εντολή "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" (για να μην τους χάσουν από πελάτες εννοείται) να πως υπάρχουν δύο διαφορετικές πολιτικές.

Με λίγα λόγια αλλάζει η συμπεριφορά από μαγαζί σε μαγαζί.

Π.χ. εγώ από το ΠΛΑΙΣΙΟ Αργυρούπολης δεν είχα ποτέ παράπονο γι' αυτό και δεν έχω επισκεφτεί άλλο ΠΛΑΙΣΙΟ εκτός από αυτό.

 

Και οι διευθυντές απο κάπου παίρνουν "γραμμή"... ;)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...