tolis1983 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 ενας φιλος μου ειχε παρει ενα pc περσυ απο το πλαισιο.το σαββατο ενω του ανοιγε η μοναδα δεν του εδινε σημα η καρτα γραφικων.παει τη δευτερα στο σερβις το αφηνει και λενε θα σε παρουμε τηλ.να σου πουμε τι εχει αλλα μαλλον του ειπαν φταιει η σκονη.το παιρνουν μετα απο μιση ωρα και του λενε καμενη καρτα γραφικων λογω ΣΚΟΝΗΣ.δεν το καλυπτει η εγγυηση.ειναι λογικο να το βγαζουν εκτος εγγυησης λογω σκονης?και να του λενε να πληρωσει και τον ελενχο και την εργασια και το ανταλακτικο?
probe Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δυσκολεύομαι να το πιστέψω αυτό που γράφεις να σου πω τη αλήθεια. Αν συμβαίνουν τέτοια πράγματα καλά θα κάνει να βρει κάποιον υπεύθυνο εκεί μέσα να διαμαρτυρηθεί και να μη δώσει δραχμή. Από τη μία δεν πρέπει υποτίθεται να ανοίξεις το μηχάνημα και να το σκαλίσεις για να μη χάσεις την εγγύηση κι από την άλλη φταις γιατί δεν τόκανες (και μιλάμε και για ενός έτους μηχάνημα). Τι να σου πω γελοία μου φαίνονται αυτά μάλλον σε μπιπ για μπιπ <<τεχνικό>> έπεσε αν όντως συμβαίνει όπως γράφεις.
tolis1983 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 αυτο συμβαινει..ο φιλος μου παρεγγειλε την 6850 και σημερα θα του την εχουν φερει.για να αντικαταστιση την καμενη 4850 που καηκε απο τη σκονη..το απογευμα που λογικα θα το εχουν ετοιμο θα παω μαζι του να δω τι θα του πουν.και μετα κατευθειαν υπευθηνο.
v-tidus Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Παιδια αν οντως σας ειπαν τετοιο πραγμα, πραγματικα ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ. Δεν ειναι δικο σας προβλημα που γεμισε με σκονη το pc, και επισης η αντιπροσωπια τις καλυπτει κανονικοτατα τετοιες βλαβες.
tolis1983 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 το ξερω.το απογευμα αφου παραγγειλε την καρτα γραφικων απο πλαισιο θα ακυρωσω την παραγγελεια η θα την περασω μεσα στην εγγυηση και δεν πληρωνω μια..
probe Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Σωστά αλλιώς να μας λένε ότι για να αγοράσουμε pc με εγγύηση πρέπει να το χρησιμοποιήσουμε σε clean room με hepa φίλτρα και κλιματισμό. Ρε τι ακούμε.
tolis1983 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 θα περασω και την 6850 στην εγγυηση και θα μου πουνε και ευχαριστω.αλλιως γενικη γραματεια καταναλωτη..
benZiDirK Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Η αληθεια ειναι πως και εγω δυσκολευομαι λιγο να πιστεψω πως το Πλαισιο εκανε τετοιο πραγμα. Και αν εγινε τοτε θα επρεπε να πας αμεσως στον διευθυντη να το πεις. Τοσα χρονια πρωτη φορα ακουω λογο σκονης να βγει εκτος εγγυησης.
popeye68 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Θα είναι "Κώτσος" αν πληρώσει έστω 1€! Πάρε και αυτό να τους το τρίψεις στην μούρη! http://corporate.plaisio.gr/CorporateService.aspx?show=08.Warranty
alexisgt Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Το έχει παρακάνει το Πλαίσιο... Πραγματικά με αυτά που διαβάζω οτι συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα, πολύ το σκέφτομαι αν θα ξαναγοράσω απο 'κει... Ας τα δώσουμε κι αλλού... Αρκετά δώσαμε στο Πλαίσιο τόσα χρόνια...
tolis1983 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 και υποτιθεται turbo-x μηχανημα.με after sales support 4 ωρες.
Pooky(1) Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Μα γι' αυτό έχει 4 ώρες. Δεν φτιάχνουν τίποτε, φταις πάντα εσύ, ε, 4 ώρες καλά είναι για να σου πουν κάτι τέτοιο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
popeye68 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Το έχει παρακάνει το Πλαίσιο... Πραγματικά με αυτά που διαβάζω οτι συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα, πολύ το σκέφτομαι αν θα ξαναγοράσω απο 'κει... Ας τα δώσουμε κι αλλού... Αρκετά δώσαμε στο Πλαίσιο τόσα χρόνια... Εγώ πιστεύω πάντως ότι δεν τηρούν την ίδια πολιτική όλα τα μαγαζιά του ΠΛΑΙΣΙΟ. Μέγα σφάλμα αυτό. Π.χ. αν σε ένα μαγαζί ο διευθυντής (υπεύθυνος) είναι μα@@κας και έχει δώσει εντολή στο προσωπικό "περιορίστε τις αλλαγές", τι να κάνουν τα παιδιά; Υπάλληλοι είναι. Κι αν σε ένα άλλο μαγαζί ο διευθυντής έχει δώσει εντολή "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" (για να μην τους χάσουν από πελάτες εννοείται) να πως υπάρχουν δύο διαφορετικές πολιτικές. Με λίγα λόγια αλλάζει η συμπεριφορά από μαγαζί σε μαγαζί. Π.χ. εγώ από το ΠΛΑΙΣΙΟ Αργυρούπολης δεν είχα ποτέ παράπονο γι' αυτό και δεν έχω επισκεφτεί άλλο ΠΛΑΙΣΙΟ εκτός από αυτό.
alexisgt Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Εγώ πιστεύω πάντως ότι δεν τηρούν την ίδια πολιτική όλα τα μαγαζιά του ΠΛΑΙΣΙΟ. Μέγα σφάλμα αυτό.Π.χ. αν σε ένα μαγαζί ο διευθυντής (υπεύθυνος) είναι μα@@κας και έχει δώσει εντολή στο προσωπικό "περιορίστε τις αλλαγές", τι να κάνουν τα παιδιά; Υπάλληλοι είναι. Κι αν σε ένα άλλο μαγαζί ο διευθυντής έχει δώσει εντολή "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" (για να μην τους χάσουν από πελάτες εννοείται) να πως υπάρχουν δύο διαφορετικές πολιτικές. Με λίγα λόγια αλλάζει η συμπεριφορά από μαγαζί σε μαγαζί. Π.χ. εγώ από το ΠΛΑΙΣΙΟ Αργυρούπολης δεν είχα ποτέ παράπονο γι' αυτό και δεν έχω επισκεφτεί άλλο ΠΛΑΙΣΙΟ εκτός από αυτό. Και οι διευθυντές απο κάπου παίρνουν "γραμμή"...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.