Προς το περιεχόμενο

Καλό το adsl της wind????


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά αυτή τη στιγμή είμαι στο double play της forthnet!Είμαι φοιτητής και δε χρησιμοποιώ το τηλέφωνο παρά μόνο το internet.Η wind εχει προσφορά 20 ευρώ το μήνα για τηλέφωνο(Οχι απεριόριστο που δε με ενδιαφέρει) και 24 mbps internet.Το πακέτο με βολεύει αρκετά θα έλεγα.Αξίζει να κάνω την αλλαγή ή θα πέσει η ποιότητα της adsl γραμμής μου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

για έμενα μακριά απο wind.

οι άνθρωποι είναι τρελά ανοργάνωτοι..και κλέφτες

 

η κοπελιά μου ..έκανε το λάθος να βάλει wind. μέχρι να συνδεθεί και να ενεργοποιηθεί της έδωσαν adsm (το adsm 300 νομίζω με 8 e το μήνα για 300 mb) ..είχε κάνει αίτηση τον σεπτεμβρη

και ιντερνετ σταθερό πήρε 20 γεναρη ...και καλά τόσους μήνες δεν μπορούσαν να συνεννοηθούν με τον οτε για να ενεργοποιήσουν την γραμμή..

και δεν έγραψα το χειρότερο..

της ηρθε λογαριασμος 1000 ευρο για την χρηση του adsm .. επιδη λογο των windows update περασε το οριο των 300 mb(κατεβηκε καπου στο 1 gb ) του adsm.(χρέωση του adsm κάπου στα 0.70-1 (δεν θυμάμαι ) ευρο/mb για παραπάνω από τα 300 mb)

και την χρέωσαν χωρίς να την ειδοποιήσουν..

 

 

η συμβουλή μ μακριά....

και από υπηρεσίες δεν ακούω και τα καλύτερα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θες να εχεις εστω internet κάτσε εκει που είσαι. Στατιστικά τα περισσότερα προβλήματα τα έχουν οι wind και η tellas. Γράψε σε ποια περιοχή μένεις μπας και πέσεις σε εξαίρεση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες